הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לפי מזל 15.07 -08.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.07-15.07

הורוסקופ מזל טלה
כתף: אלה ימים מדהימים בשביל כל אלה מביניכם שנמאס להם מקטעים מבאסים וכל מה שהם רוצים זה לשים את הראש שלהם על כתף של מישהו שבאמת אוהב אותם.
לוק: משהו טוב קורה עכשיו ל – לוק שלכם ובאמת שאתם לא צריכים לעשות משהו בשביל לשנות. אתם אחלה כמו שזה ויפה לכם בטירוף.
חברות: אם אתם בקטע של חברות רומנטית וכל זה אז כדאי שתדעו שהשבוע צפויים לכם אחלה קטעים עם כל אלה שמספרי המזל שלהם הם 6 ו – 8.
עיתוי: הטיימינג הממוזל שלכם לשבוע זה הוא יום חמישי, מה שאומר שאם תכננתם להעביר למישהו מסר רומנטי – זה היום שלכם לעשות את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל שור
יסודות: בהשפעת יסוד האוויר יש מצב שגם אנשים שביאסתם אותם, זוכרים אתכם לטובה. ייתכן שמצאתם דרך לגרום להם להבין את הראש שלכם.
מוסיקה: אם עוד לא קלטתם אז כדאי שתדעו שהרבה שוורים נמשכים אל תחומים של מוסיקה וכאלה ויש מצב שהשבוע תגלו שגם אתם בפנים.
חו"ל: יבואו לכם אחלה קטעים עם מישהו שחזר ממקום רחוק או מישהו שיש לו קשר חזק עם חו"ל. אל תדפקו חשבון לאנשים שמרכלים על זה.
מחשבות: צפויה לכם חברות בראש טוב עם מישהו שתמיד מצליח להשלים משפטים שאתם מתחילים להגיד, כאילו שהוא קורא את המחשבות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
דוגמנות: יסוד האש שופך אנרגיה מלכותית על אלה מביניכם החולמים לפתח קריירה בעלת אופי ייצוגי, כמו משחק ודוגמנות.
חשבון: זה הזמן שלכם לסגור חשבון עם כל מיני אנשים שביקשתם מהם דברים והם סירבו לכם. לא צריכים לריב, יש גם שיטות שקטות שאתם בטח מכירים.
התנצלות: יש מצב שתקבלו התנצלות ממישהו ששיחק לכם ברגשות. אז נכון שאתם מאמינים לו שהוא מצטער וכל זה, אבל כדאי שתמשיכו לפקוח עליו עיניים.
רמז: אתם מקבלים אחלה רמז ממישהו ששיחק אותה כאילו שאתם לא בראש שלו. יש מצב שהוא מעביר לכם את זה באמצעות מישהו ששניכם מכירים.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פרשייה: הפנויים והפנויות שביניכם יכולים לגלגל קטע רומנטי אל משהו שווה, אבל בתנאי שתפסיקו לחלום על פרשייה שיצאה לכם מהחיים.
ירח: אם בראש שלכם לזרום עם האנרגיות של הירח ששולט במזל סרטן, אז כדאי לכם לשים עין על מי שנולדו במזלות יסוד האדמה שהם גדי, שור ובתולה.
מילים: יש מישהו שירמוז לכם שהוא בקטע של קשר רציני וכל זה. יכול להיות שהוא מתבייש לזרוק מילים מפורשות אבל אפשר לסמוך עליכם שאתם מבינים רמזים.
רגשות: אל תסכימו שישחקו לכם ברגשות ושיגידו לכם פעם ככה ופעם אחרת. אם זה מה שקורה אז כדאי שתדעו ששום דבר טוב לא יוצא מקטעים שכאלה.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
אנשים: כל מיני אנשים שתלטנים יירמזו לכם שתפסתם כיוון עצמאי מדי ונועז מדי לטעמם, אבל האמת היא שאתם פשוט עושים את מה שבראש שלכם.
טרמפ: אתם תופסים טרמפ על נסיעה של מישהו אל מקום שבכלל לא היה בראש שלכם, רק שבסוף אתם נדלקים על המקום הזה יותר מכל אחד אחר.
בלגאנים: מתהפך לכם לטובה קטע שהביא לכם הרבה בלגאנים. פתאום אתם משנים את דעתכם על מישהו שלא ממש חיבבתם ומתחילים לראות את הצדדים החיוביים שלו.
ימים: האנרגיות הכי טובות השבוע יבואו לכם בימים שני וחמישי. אם שמרתם משהו בבטן ולא חשפתם בפני אף אחד, אז יש מצב שבימים אלה כדאי לכם לדבר על זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
סטייל: יבואו לכם אנרגיות מדהימות במקומות זוהרים עם הרבה סטייל. אלה מכם שהתמודדו עם דימוי עצמי שלילי [גם חוסר ביטחון עצמי], ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם.
החלטות: צפוי לכם שבוע של החלטות חשובות. הדברים טובים בעיקר עבור אלה מביניכם שעד עכשיו התלבטו בין שני מחזרים שווים.
תוכניות: יש לכם הרבה תוכניות על מישהו שאתם קרועים עליו. אחלה, רק כדאי שגם תעשו משהו בכיוון ולא סתם תשבו ותפנטזו חלומות.
מעריצים: השבוע כדאי לכם לסנן בקפדנות את המעריצים שלכם. כדאי שתזכרו שלא כל מי שזורק לכם מילים יפות, גם מתכוון לעשות משהו ששווה לדבר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מזל: חבל שתבזבזו את המזל על סתם שטויות, מכיוון שהימים אלה נוצרו בשביל משהו גדול באמת. אתם עולים על מסלול שמאפשר לכם להחליף קטע מעצבן בקטע מרתק.
היכרות: יש מצב להיכרות חדשה עם מישהו שהוא ואתם באותו הראש. כשאתם רואים שזה באמת קורה לכם, אל תשתפו אנשים נוספים בקטע הזה.
דיבורים: אין לכם מה לקנא באף אחד ובטח לא במישהו שטוחן לכם במוח על איך שהולך לו באהבה וכל זה. רק שתדעו שמי שמדבר יותר מדי אז בטח לא ממש הולך לו.
חלומי: צפוי לכם קטע חלומי עם מישהו שעד השבוע התבייש לומר לכם מה בדיוק הוא מרגיש כלפיכם, רק יש מצב שפתאום הוא קלט שאתם עלולים לצאת עם מישהו אחר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
כסף: אלה ימים שבהם בא לכם לעשות קצת כסף. זה קטע שצפויה לכם איתו אחלה הצלחה כל עוד לא תיפלו בתוך מלכודת תחמנית של אנשים שמבטיחים לכם ולא מקיימים.
מים: אתם שייכים ליסוד המים שהוא אחד מתוך ארבעה יסודות שהם אש, אוויר, מים ואדמה. הקטע הזה מזרים אליכם מזל והצלחה במקומות כמו חוף ים, אגם או בריכה.
שידוך: יהיו כאלה שינסו לשדך לכם אבל האמת היא שאתם מסתדרים יפה מאוד בלעדיהם. בכלל לא בטוח שהטעם שלהם דומה לטעם שלכם, אתם יודעים.
בהפוך: אל תתרגשו בגלל מישהו שהקנאה אוכלת אותו ובגלל זה הוא זורק לכם מילים עוקצניות. בהפוך על הפוך כדאי לכם לשתף אותו בתוכניות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מטרפים: משהו טוב קורה לכם בחברת מישהו שהראש שלו מלא ברעיונות מוטרפים. יהיו כאלה שזה לא ימצא חן בעיניהם אבל זו כבר הבעיה שלהם, לא שלכם. נכון או לא ?
דלוקים: אתם מסתדרים סבבה עם מישהו שיש לו ים של מעריצים אבל הוא החליט להתחבר איתכם. הוא דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.
ניחושים: יש משהו שאתם רוצים לבקש ממישהו, רק שנורא לא נעים לכם וכל זה. מצד שני, אם לא תבקשו הוא לא אמור לנחש. לא ככה ?
אנרגיות: צפוי לכם אחלה מצב רוח בחברת מישהו שתמיד מביא לכם אנרגיות בסבבה. זו גם יופי של הזדמנות להשתחרר ממי שמביא לכם אנרגיות מבאסות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הפתעות: השבוע יבואו לכם קטעים מדהימים עם מישהו מוטרף שתפגשו במקום הכי לא צפוי ובזמן הכי מפתיע. ככה זה כאשר הכוכבים עושים לכם את השבוע.
חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שממבט ראשון ייראה לכם על הפנים אבל אחרי שתתנו לו צ'אנס נוסף אז ישר תראו שהיה שווה לכם.
ידידות: יש מצב לתחרות ביניכם לבין מישהו שבצורה כזו או אחרת הוא חבר שלכם. סבבה, רק אל תתנו לשטויות האלה לקלקל את הידידות ביניכם.
כישרונות: זה הזמן להשקיע בכישרונות היצירתיים שלכם ואם אתם בקטע של מוסיקה, אז יש מצב שאפילו תקימו להקה או משהו בכיוון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מקובלות: עכשיו אתם יוצאים מכל מיני הסתבכויות שהיו לכם לפני שבוע והולכים לכבוש את פסגת הפופולאריות והמקובלות החברתית.
נס: אם החלטתם להוריד ממכם מישהו שמתעלק עליכם וסתם מנג'ס, אז כדאי שתעשו את זה בלי לחכות לאיזה נס שיבוא ויציל אתכם.
גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע שהביא לכם את הג'ננה וכל זה. פתאום אתם קולטים שבכלל לא הייתם צריכים לקחת ללב את מי שבכלל לא מגיע לו.
עבר: יש מצב שאתם עדיין חושבים על מישהו מסוים שהקשר איתו כבר לא כמו שהיה. אם יש לכם חשבון לא סגור איתו אז כדאי שתתייעצו עם מישהו שמבין לליבכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
בשורות: צפויות בשורות טובות לדגים שמתכננים מסיבה גדולה או אירוע חברתי ענק. מה שהכי חשוב בסיפור הזה הוא שתמיד תזכרו להיות הכוכבים של האירוע.
עדינות: יש מצב שאתם הולכים להגיד למישהו את מה שאתם חושבים עליו. אם זה מה שהחלטתם לעשות אז אולי כדאי שתעשו את זה ביותר עדינות ממה שהתכוונתם.
יחסים: הכוכבים מראים שהולך להיות לכם אחלה שבוע בכל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות, בעיקר בקטעים שעד עכשיו לא ממש תפסו כיוון.
צירופים: הנומרולוגיה מביאה לכם הצלחות עם כל אלה שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשור באיזושהי צורה למספר 5 שנחשב למספר שובב ותקשורתי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button