הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 21.01 – 15.01

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.01– 15.01
הורוסקופ מזל טלה
שיקולים: קשר חדש זורם אל תוך החיים שלכם. ככל שהוא שווה יותר, ככה הוא לא זקוק לפוזות. אם הוא זקוק לשטויות האלה, אז הוא לא ממש שווה.
רגשות: מתחילים לצוץ גישושים שבאים לברר מה אתם מרגישים כלפי מישהו שמעוניין בחברות איתכם. תשמרו על האינטרסים שלכם, לא על שלו.
מסיבות: כדאי לכם ללכת למסיבה או לקטע חברתי, גם אם לא בא לכם. יש מצב שיהיה שם מישהו שאתם דלוקים עליו, ככה ששווה לכם לחשוב מחדש.
פרגונים: אתם מקבלים המון פרגון בזכות משהו מדהים שעשיתם. אז נכון שזה דרש מכם לא מעט השקעה, אבל התוצאה עושה לכם הרבה טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
בהפוכה: מישהו מרכל עליכם אבל הוא לא קולט שהרכילויות שלו רק מדליקות עליכם את מי שבין כה מאוהב בכם. בעצם, סבבה לכם שהוא מרכל.
נפנופים: כדאי שתנפנפו מעליכם את מי שרוצה לגרום לכם להרגיש אשמים בגלל משהו שבכלל לא עשיתם. שום דבר טוב לא ייצא לכם ממנו.
שינויים: חוזרת אליכם פרשייה שהיו לה המון קטעים יפים, אבל גם לא מעט בלגאנים. יש מצב שמשהו השתנה לטובה, אבל צריך לבדוק את זה.
סיפורים: מתקשר אליכם מישהו שפגשתם וכמעט ששכחתם. כדאי לכם לחשוב ככה טוב-טוב לפני שאתם עונים לו, בגלל שיכול לצאת מזה סיפור אהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הדלקות: צפויים לכם קטעים מרתקים עם מישהו שמנסה להדליק אתכם עליו. גם אם לא ייצא מזה משהו מדהים, עדיין זה שווה לכם.
שיתופים: מישהו משתף אתכם בחוויות מה-זה פרטיות ואישיות. הוא מופתע כאשר מתברר לו שאתם יודעים בדיוק על מה הוא מדבר.
החלטות: כדאי לכם לבדוק מי באמת אוהבים אתכם ומי סתם נדבקים אליכם בשביל שייצא להם משהו מזה. הגיע הזמן לקבל החלטות חשובות.
סיכויים: יוצא לכם לדבר עם מישהו שיש צ'אנס למשהו רומנטי ביניכם לבינו. כשזה קורה, דברו איתו רק עליכם ועליו, ואל תזכירו מישהו שלישי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מסוקרנים: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שכבר מזמן אתם מסוקרנים לגביו. יש מצב שהוא טיפוס סודי כזה, עם המון דברים שאסור לדבר עליהם.
כישרונות: אם היה לכם בראש לפתח את הכישרונות שלכם, נפלתם על אחלה שבוע. בשביל להתפרסם לא מספיק שיש כישרון, צריך גם להשקיע.
שמות: מתגלגל דיבור על מישהו שאומר את השם שלכם יותר מדי פעמים. יש מצב שהוא יוזם את השמועות האלה בשביל שתתחילו לשים לב אליו.
בילויים: צפויים קטעים עם מישהו שכיף לכם לבלות איתו, אבל לא היה לכם בראש שיכול לצאת מזה משהו רומנטי. בחיים יש הפתעות, אתם בטח יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מחזרים: יש לכם הרבה מחזרים וכמו שזה נראה, אתם מבוקשים ופופולאריים. אל תקשיבו למי שרוצים לייעץ לכם, רק אתם תחליטו במי לבחור.
דלוקים: יש מישהו שממש דלוק עליכם ומוכן לעשות הכל בשביל שתרגישו בקיומו. אז נכון שהמקנאים ירכלו, אבל זה לא צריך להפריע לכם.
דוהרים: אתם דוהרים על גל של אהבה וחיזורים. השבוע הולך לכם עם ילידי המזלות שור, סרטן ובתולה. הימים ה-ממש טובים שלכם הם שני ורביעי.
נסיעות: צפויים לכם אחלה קטעים בזמן של נסיעות וטיולים. מרחבים של חופש ועצמאות מסדרים לכם את הראש. אל תהיו נעולים על רומן שנטש את חייכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הצלחות: קטע חברתי שבהתחלה אתם מתבאסים ממנו, מתברר כהצלחה גדולה. יש דברים שמתחילים בבאסה, אבל תופסים כיוון ממוזל, אתם יודעים.
אפשרויות: אתם נחשפים לתחום חדש שפותח בפניכם אפשרויות מדהימות בקטע חברתי. הדברים טובים בעיקר עבור מי שרוצים לעמוד על במה.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל להשתחרר מזיכרונות שלא עושים לכם טוב. אתם לא צריכים לסחוב איתכם את מה שהיה ונגמר. צאו מזה.
מטרה: אתם מסמנים מטרה והולכים עליה עם כל הלב וכל הרגש. סבבה, אבל אל תתנו לצד השני להרגיש שאתם מונחים אצלו בכיס. חומר למחשבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
ים: אין סיבה לקחת ללב את מי שלא בראש אחד איתכם. אם מדובר בקטע של בנים ובנות, אז הים גדול ויש בו הרבה דגים. אתם הבנתם את זה ?
התנדבות: אתם מתנדבים לעשות משהו שלא רבים מוכנים להשקיע בו. כאשר תתבררנה התוצאות, אל תתפלאו אם פתאום יהיו כאלה שירצו להשתתף איתכם בהצלחה.
בחישות: קחו בחשבון שיותר מדי אנשים בוחשים לכם בחיים הרומנטיים שלכם. זה לא נורא, אבל רק בתנאי שזה לא ממש מפריע לכם.
עיניים: כשמישהו עושה לכם עיניים, מותר לכם לתת לו להבין שהרגשתם בזה. אל תשחקו משחקי כבוד של 'מי – אומר –  למי – ראשון' וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
לחץ: אל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם. אתם הולכים בדרך הנכונה ואם תמשיכו בה, צפויות לכם אחלה הצלחות, בעיקר בתחום שבין בנים לבנות..
ריגושים: צפוי לכם שבוע עם המון ריגושים וכאלה. זה אומר שאתם קופצים בשמחה אל תוך קטעים שפעם נהגתם להתרחק מהם.
עצמאות: יש לכם ראש טוב ואתם לא צריכים להתייחס לטיפוסים שמרכלים עליכם. לא תגיעו רחוק אם תקשיבו לכל שטות שמישהו פולט.
דימוי: קטע רומנטי מוטרף עושה טוב לדימוי העצמי שלכם. ענידת תכשיטי נחושת תמשוך אליכם אחלה אנרגיות, וכך גם אבן מזל ורודה ששמה רוזקווארץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מחליפים: מישהו מציע לכם להחליף משהו ישן במשהו חדש שאתם לא לגמרי שלמים איתו. לא תמיד כדאי לכם ללכת על חידושים, לפעמים דווקא ישן זה טוב.
עיתויים: חבל לבזבז את הימים שלישי ושישי על סתם שטויות, בגלל שהשבוע הימים האלה הולכים להביא לכם מזל גדול באהבה.
אוהבים: מישהו שממש אוהב אתכם רוצה לספר לכם משהו אישי על החיים שלו, אבל פוחד מפדיחות. תצטרכו לתת לו את הביטחון שהוא זקוק לו.
לוקחים: הקטעים שבין בנים לבנות לוקחים אתכם אל קטע מקורי ויוצא דופן. מצד שני, אלה שמקנאים בכם יגידו שזה קצת גדול עליכם וכל זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
קופצים: הצעה חלומית מצליחה להטריף אתכם עד שאתם קופצים עליה בעיניים עצומות. מצד שני, יש מצב שדווקא הספונטאניות הזו מביאה לכם אחלה חוויות.
מסתקרנים: היצירתיות שלכם גורמת להרבה אנשים להסתקרן לגביכם. גם אם אתם חושבים שאין לכם כישרונות מיוחדים, כדאי שתתנו לאחרים לשפוט.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לסגור דברים שעד עכשיו התביישתם לדבר עליהם. גם הצד השני רוצה לזרום איתכם בקטעים האלה.
מופתעים: אתם המומים לקבל הודעה ממישהו שכאילו שכח אתכם. יכול להיות שזה מה שחשבתם אבל יש מצב שהוא רק חיכה להזדמנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
פוגשים: אתם הולכים לפגוש מישהו מסוים שדמיינתם אותו לגמרי אחרת ממה שהוא נראה במציאות. מצד שני, אולי זה בכלל עושה לכם טוב.
קרועים: מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו מראה לכם את הצד היותר מיוחד שלו. פתאום מתברר שיש לכם איתו הרבה מן המשותף.
מתחרים: זה ממש סבבה שאתם מצליחים להביס מתחרה בקטע של תחרות רומנטית. נפלא, רק שעכשיו גם תצטרכו לעשות משהו עם פירות הניצחון.
כובשים: אתם לא זקוקים לעידוד או לתמיכה בשביל לכבוש את ליבו של המישהו המסוים שבראש שלכם. כל מה שאתם צריכים הוא רק קצת יותר ביטחון עצמי. לא ככה ?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מילים: אל תתבלבלו ממישהו מבאס שאומר לכם מילים יפות אבל ההתנהגות שלו לא הולכת יד ביד עם המילים האלו. בעצם, היא הולכת הפוך.
עיניים: מישהו עושה לכם עיניים אבל בא לכם לדעת מה הוא באמת חושב עליכם. הכי טוב בשבילכם זה להפתיע אותו בשאלה שפשוט תהמם אותו. שיטת ההלם, הכי טוב.
דיבורים: אתם תופסים דיבור עם מישהו מסוים שהאטרף שלו התחיל לעצבן אתכם. אז נכון שפעם זה היה נחמד אבל עכשיו זה כבר לא מעניין כמו שזה היה.
פגישות: מקבץ של פגישות לא צפויות הולך לעשות לכם את השבוע. אנשים שמעריצים אתכם מסדרים בשבילכם קטעים שלא חלמתם עליהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button