הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 29.07 -22.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.07-29.07

הורוסקופ מזל טלה
נפנופים: מישהו שמחפש בלגאנים רוצה לגרור אתכם אל תוך השטויות שלו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שפשוט תנפנפו אותו.
חמודים: מישהו שווה וחמוד מוכן לחשוף בפניכם את הסודות שלו. זה אומר שהוא סומך עליכם שלא תרוצו לספר לאף אחד. אז מה אתם אומרים?
הפתעות: כסף שיבוא לכם בהפתעה יעזור לכם לקנות משהו שכבר המון זמן אתם חולמים עליו. השבוע יש צ'אנס ענק שזה יהיה שלכם.
חלומות: הכוכבים רואים שאתם כבר לא קרועים על מישהו שעד לא מזמן בא לכם בחלומות. יכול להיות שזה בגלל משהו שטותי שהוא אמר או עשה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל שור
השקעות: כדאי שתמשיכו להשקיע בחברים שלכם גם אם בא לכם על מישהו שמהווה פוטנציאל לקטע רומנטי. גם המישהו הזה יכבד אתכם יותר בזכות זה.
סודות: יש מישהו שנורא רוצה לדבר איתכם על משהו שאתם מעדיפים לשמור בסוד. אם בא לו לשחק את הנעלב, אז זו בעיה שלו, לא שלכם.
פינוקים: נורא בא לכם לפנק מישהו שאתם דלוקים עליו, רק שאתם פוחדים שאולי הוא יקבל את זה לא נכון. הכוכבים שלכם אומרים שאתם לגמרי צודקים.
זרימה: אתם מתחילים לזרום עם מישהו שעד לא מזמן לא ממש ספרתם אותו. בקטע הזה אתם לא חייבים להסביר שום דבר לאף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מצליחנים: השבוע אתם בראש טוב אבל יהיו כל מיני כאלה שיגידו שאתם מנסים לשחק אותה מיוחדים. אז רק שתדעו שתמיד מרכלים על מצליחנים שהולך להם.
קולות: מישהו שכבר היה לכם דיבור איתו מתחיל לעשות קולות של מעוניין. אם גם אתם באותו ראש, אז אל תתנו לו לשבת ולנחש מה אתם חושבים עליו.
תשומי: בלגאנים של 'תשומי' וכאלה עלולים להפריד ביניכם לבין מישהו שנורא בא לכם להתחבר איתו. יש מצב שכדאי לכם להתפשר בשביל ההתחלה.
כוונות: אל תכעסו על מי שרוצה לשדך לכם וכאלה. גם אם זה לא ממש מצליח לו, אז בטח היו לו כוונות טובות. האנרגיות לוקחות אתכם אל מזלות האש קשת, אריה וטלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
ירח: יש מישהו שמוכן לקטוף בשבילכם את הירח אבל פוחד שתבינו אותו לא נכון. בקרוב הוא יעביר לכם מסר, רק שהוא יעשה את זה באמצעות חברים.
נוכחות: יש מצב שהנוכחות של מישהו גורמת לכם לרחף לעננים. זה סבבה שזו ההרגשה שלכם אבל לא כדאי לשתף בה יותר מדי אנשים.
תחרויות: יש לכם אחלה טעם בבני זוג וזה אומר שאתם דלוקים על מישהו שיש לו מעריצים. זה גם אומר שתצטרכו להתחרות קצת אם בראש שלכם להשיג אותו.
שיקולים: זה הזמן לנפנף את מי שרוצה שתאהבו אותו בלי שהוא יצטרך להשקיע בקשר. אם עד עכשיו לא עשיתם את זה אז אתם כבר באיחור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
נתינה: אתם נותנים מעצמכם לאנשים שאתם אוהבים רק כדאי שתשימו לב למישהו שמרגיש קצת מקופח. כדאי שתתחשבו בו גם אם אין לו סיבה מוצדקת.
מילים: יש מישהו שזורק לכם מילים שאתם לא יודעים לאן לקחת אותן. אם בראש שלכם לקחת אותן לכיוון רומנטי אז כדאי שתחשבו שוב.
מזלות: צפויים לכם אחלה קטעים עם אלה שנולדו במזלות שור, גדי ועקרב וגם עם מישהו שהשם או תאריך הלידה שלו קשורים למספר 8.
מסתורי: השבוע צפויים לכם קטעים מסתוריים עם מישהו שהראש שלו הוא לא כמו של כולם. יש אנשים שיגידו שהוא מקורי ויש אנשים שיגידו שהוא מוטרף.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
חו"ל: צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שאיכשהו קשורים לחו"ל, כמו גם עם אלה שנולדו במזלות דלי, תאומים ועקרב.
התייעצות: יש מצב שאתם לא ממש יודעים מה לעשות עם קשר שלא מצליח לכם. אם זה מה שקורה אז כדאי לכם להתייעץ עם ההורים או עם מישהו שאתם סומכים עליו.
מחשבות: צפויות לכם מחשבות רומנטיות על מישהו שנורא בא לכם להתחבר איתו, אבל אתם מושפעים קצת ממישהו אחר שלא מחבב אותו. תעשו מה בראש שלכם.
אנשים: אל תיקחו ללב את מי שמעוצבן עליכם בגלל שאתם לא חושבים כמוהו. חוץ מזה שהוא חצוף הוא גם לא מתאים לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
רייטינג: אתם מקבלים הרבה תשומי ממישהו שצבר רייטינג חברתי גבוה. אל תשאלו את עצמכם מה הוא מצא בכם אלא מה אתם מצאתם בו.
התלבטויות: עושה רושם שיש לכם הרבה התלבטויות בקטעים שבין בנים לבנות. סבבה, זה לא אומר שמשהו לא בסדר איתכם אלא רק שקורה לכם מה שקורה לכולם.
ירידות: אתם צריכים לעשות משהו עם מישהו שכל הזמן יורד עליכם בלי סיבה. בשום מקרה אסור לכם לתת לו להרגיש שאתם מושפעים ממנו.
חיבובים: מישהו שממש מחבב אתכם עוזר לכם לצאת מקטע שהיה עלול להביא לכם פאדיחות. זה אומר שגם בעתיד כדאי לכם להקשיב לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מבולבלים: אם יש מצב שאתם מבולבלים מקטע רומנטי שפעם עולה ופעם מתדרדר, כדאי שתחשבו אם בכלל בראש שלכם להמשיך איתו.
אהבה: חברים טובים עוטפים אתכם בהמון אהבה ונותנים לכם עצות חכמות. יש מצב שממש בקרוב תוכלו להחזיר אהבה לאחד מהם.
ביקורת: הכוכבים רומזים שאתם נורא אוהבים מצבים שבהם הכל מושלם וכאלה. יש מצב שבגלל זה אתם מפתחים יותר מדי ביקורת עצמית.
הצלחה: כוכב שקוראים לו פלוטו מביא לכם הצלחה באהבה ומפרגן לכם בקטעים של היכרויות חדשות. המזל יבוא לאלה מביניכם שלא מפספסים הזדמנויות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
קופידון: צפויים קטעים מדהימים לקשתים שהחיים הרומנטיים שלהם היו מבולגנים ועל הפנים. קופידון מוציא אתכם מהבלגאן ומביא לכם אהבה חדשה.
תהילה: היצירתיות שלכם תמשיך להביא לכם כבוד ותהילה. הכוכבים ממשיכים להזרים מזל לאלה מביניכם שמוכנים להשקיע בפיתוח הכישרונות שלהם.
קאמבק: מישהו שכבר היה לכם קטע איתו רוצה לעשות קאמבק, רק שהוא פוחד שאולי תעשו לו פאדיחות. אם הוא בראש שלכם אז כדאי שתרגיעו אותו.
התחמקות: הכי כדאי לכם להתרחק ממישהו שלא ברור אם הוא פנוי או תפוס. אם אתם רואים שהוא לא סגור על עצמו אז כדאי לכם להתחמק ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מבטים: אחלה מבטים זורמים אליכם ממישהו שאתם די מופתעים ממנו. אתם לא צריכים להיות מדעני אטום בשביל להבין שהוא עושה לכם עיניים.
נומרולוגיה: הכוכבים מביאים לכם אנרגיות שזורמות מיסוד המים ומחברות אתכם עם ילידי המזלות סרטן, עקרב ודגים – כמו גם עם מי שמספר המזל שלו הוא 2.
גדולים: אל תתנו לדברים לצנוח ברגע שמתחיל לכם קטע רומנטי. אם אתם רוצים לצאת מזה גדולים אז כדאי שתדבר עם מישהו שמבין עניין.
מזל: בשביל למשוך אליכם אנרגיות עם מזל כדאי שתשלבו גוונים סגולים בבגדים שלכם ותענדו תכשיט כסף שמשובצת בו אבן שקוראים לה טורקיז.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
טיימינג: הימים הממש טובים השבוע הם ראשון ושלישי. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנצלו אותם בשביל חיזור אחרי מישהו שאתם רוצים בו.
נדנדה: אתם מתלבטים בין בילוי שמישהו הפיל עליכם לבין נסיעה אל מקום שהדליק אתכם. האושר הגדול ממתין לכם במקום ההוא, בנסיעה, אתם יודעים.
הקלה: זורמות אליכם שמועות שקשורות למישהו שפעם היה לכם קטע איתו. אתם מתחילים לקלוט שלא ממש הפסדתם משהו מ- איך שזה הסתיים.
חיבורים: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים לוהטים עם אלה שחיבור אותיות השם שלהם או סיכום הספרות של תאריך הלידה שלהם, מביאים את המספרים 4 או 7.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מתנדנדים: יש מצב שאתם מתנדנדים בין הרצון שלכם לכעוס על מישהו לבין הלב שלכם שנמשך אליו. אף אחד לא יכול לכוון אתכם בקטע הזה, רק אתם.
אמנים: כדאי שתדעו שהרבה מאוד אמנים ויוצרים נולדו במזל דגים, מה שאומר שגם לכם כדאי להעמיד את עצמכם במבחן של יצירת דברים אמנותיים.
מחזרים: אם אתם מוצאים את עצמכם מחזרים אחרי מישהו שלא מחזיר לכם אהבה, אז כדאי שישר תפסיקו עם זה משום שגם בעתיד הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג עכשיו.
פגישות: צפויה לכם פגישה עם מישהו שכבר המון זמן לא התראיתם איתו. עם קצת החלטיות ויוזמה מצידכם הוא יכול לפתור בשבילכם המון בעיות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button