הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לפי מזל 12.08 -05.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

 תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.08-12.08

הורוסקופ מזל טלה
פוזות: מישהו בפוזה של מלך העולם עלול לבלבל אתכם. אל תתייחסו ל-איך שהוא נראה או איך שהוא מדבר אלא אך ורק לדברים שהוא עושה.
צחוקים: אתם עושים צחוקים עם מישהו שפתאום מתאהב בכם וכל זה. אם תחליטו שהוא בא לכם בטוב אז אין סיבה שלא תקבעו איתו פגישה בפרטיות.
רמזים: אל תתייאשו ממישהו שאתם שולחים לו רמזים וכאלה אבל הוא לא ממש מגיב. יכול להיות שהוא מושפע ממישהו אחר שעלול לעשות לו פדיחות.
שידוכים: לפנויים שביניכם כדאי ללכת על שידוכים. צפויות חוויות שתצטרכו לשמור בסוד בגלל שלא תוכלו לדבר עליהן עם כל העולם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל שור
שיקולים: אין לכם מה להילחץ ממישהו שכאילו מחזר אחריכם רק שאתם לא סגורים עליו. אם זה מה שקורה לכם איתו אז אתם לא חייבים לו כלום.
קליקים: צפוי לכם קליק רומנטי עם מישהו שדי נדלקתם עליו אבל לפני הכול כדאי לכם לוודא שאתם והוא באותו הראש. לפעמים יש הפתעות, אתם יודעים.
יסודיות: זה ממש בסדר מצידכם שאתם לא ממהרים עם הקטעים הרומנטיים ורוצים להשתכנע שהכל סגור ותפור כמו שאתם אוהבים, גם אם מישהו יגיד שאתם ביקורתיים.
נשמה: יופיע מישהו שמוכן לתת בשבילכם את הלב והנשמה. היחסים ביניכם לבינו יהיו סוף הדרך כל עוד לא תגרמו למישהו לקנא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
תוכניות: מישהו שאתם מכירים מתחיל לגלגל תוכנית שקשורה לטיול או לנסיעה מדהימה אל מקום רחוק. כמו שזה נראה אתם הולכים לכייף איתו.
הופעה: יכול להיות שאתם טיפה מזלזלים במישהו רק בגלל שההופעה שלו קצת מוטרפת. אם תיקחו איתו דיבור אז ישר תראו שהוא שווה ואיכותי.
בילויים: אורחים שקופצים לביקור יוצאים איתכם לבילוי אל מקום שלא הכרתם. המספר 8 יביא לכם מזל במפגשים שיש להם פוטנציאל רומנטי עבורכם.
תקשורת: צפוי שבוע בסבבה בשביל אלה מביניכם שהולכים בכיוון של תקשורת, כמו גם בשביל כל מי שאוהבים נסיעות, טיולים, מסעות והמון ניידות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
קבוצות: צפויה לכם אחלה הפתעה שקשורה למקום או למסגרת שאתם חולמים להצטרף אליהם. יכול להיות שזו קבוצה חדשה שתתחילו לבלות בה.
סגורים: גישושים רומנטיים ידליקו עליכם מבטים ויכולים לעורר רכילויות וכאלה. אם אתם סגורים על עצמכם זה לא צריך להזיז לכם.
געגועים: מישהו שכבר המון זמן לא ראה אתכם תופס עליכם געגועים מוטרפים. הכוכבים מראים שגם אתם לא ממש אדישים כלפיו. תגידו, לא ככה ?
יחצנות: בשביל לעשות לעצמכם טוב בנשמה ובלב כדאי שתצאו לאיזה מסע של יחסי ציבור שיפרסם אתכם. אל תשכחו שהמזל מגיע כאשר הבן אדם מפרגן לעצמו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
רכילויות: מישהו ינסה למשוך אתכם לרכל על מישהו אחר שלא עשה לכם שום דבר רע. לא כדאי שתסכימו גם אם נורא מדגדג לכם בלשון.
מבטים: מישהו שכאילו הגיע משום מקום מצליח למשוך אליו את המבטים שלכם. יחד עם זה כדאי לכם לוודא טוב-טוב שלא התבלבלתם במשהו.
הצלחות: ממשיכות לזרום אליכם הצלחות בקטעים שבין בנים לבנות. הכוכבים מעודדים אתכם לתפוס אומץ ולהגיד את מה שבאמת יושב לכם בלב.
קולות: אתם הולכים על קטע מוטרף שמצליח לשבור את האדישות של מישהו מדהים. אז ככה פתאום הוא מתחיל לעשות קולות של מעוניין.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
התנסויות: אתם רוצים לנסות משהו חדש אבל לא בא לכם להרגיז את מי שכבר יש לכם איתו תוכניות אחרות. יש מצב שתוכלו ללכת על גם וגם.
מחשבות: תבדקו ככה לעומק שהמישהו המסוים שיש לכם מחשבות עליו הוא לגמרי פנוי בשבילכם. אל תסכימו שמישהו 'ירקוד על שתי חתונות'.
אמירות: מישהו הולך להגיד לכם משהו שכבר המון זמן יושב לו על הלב אבל הוא התבייש לדבר על זה. עושה רושם שתשאירו את הדברים כמו שהם.
רגשיות: אתם לא ממש מצליחים להבין עד הסוף את החוויות הרגשיות שעוברות עליכם. כמו שזה נראה אז יש דברים שצריכים להישאר בקטע של סודות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
חוויות: הכי טוב בשבילכם זה לשפוך מהלב. בשביל למנוע מעצמכם בלגאנים כדאי לכם לתפוס דיבור עם מישהו שכבר היה לו קטע כמו הקטע שאתם חווים עכשיו.
נסיעות: צפויה נסיעה ואחר כך היכרות עם מישהו שישר מדליק אתכם. בהמשך אתם שואלים את עצמכם אם הוא שווה את המאמץ שאתם הולכים להשקיע בו.
מקובלות: הפופולאריות רודפת אחריכם. הימים שלישי וחמישי יעשו טוב ל – לוק שלכם ויקפיצו בשבילכם את מדד הרייטינג. יבואו לכם קטעים רומנטיים שלא מהעולם הזה.
ניצחונות: מישהו יודע שניצחתם אותו במה שנראה כמו תחרות בענייני אהבה. עם קצת פתיחות וראש טוב תוכלו לשלב איתו ידיים ולהישאר ידידים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
דיבורים: צפויים להתגלגל דיבורים סודיים ביניכם לבין חברים שיש לכם איתם התלבטויות דומות בקטעים של אינטימיות או אהבה.
חופשיים: פתאום אתם מרגישים חופשיים לדבר על דברים שפעם פחדתם שיעשו לכם בלגאנים. להפתעתכם זה אפילו תורם למקובלות שלכם.
לחישות: מסתובבות לחישות על מישהו שלפי כל הסימנים יש לו רגשות כלפיכם. סבבה, עכשיו תנו לו לתפוס קצת אומץ ולהגיד לכם את זה ביחידות.
עצות: אם אתם יודעים מה יכול לעשות לכם טוב, כדאי שתנפנפו מעליכם את כל אותם אנשים שמבלבלים אתכם בעצות המעצבנות שלהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
דאחקות: צפויות לכם דאחקות עם מישהו שעושה את עצמו אדיש וכל זה, אבל רואים שהוא מקנא בכם. כדאי שתיקחו איתו דיבור בארבע עיניים.
תכנונים: אתם זורמים עם מישהו שכבר המון זמן אתם מתכננים להגיד לו משהו אבל איכשהו זה מתפספס. סבבה, השבוע זה הזמן הנכון לדבר על זה.
בכיף: משהו בכיף קורה לכם עם ילדים ואנשים ממזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים. זה אומר שאתם הולכים סבבה גם עם הנומרולוגיה של המספרים 5, 6 ו – 22.
מושפעים: אתם מושפעים מאנרגיות מוטרפות שזורמות אליכם. יש מישהו שאתם תומכים בו וזה יפה, רק אל תתנדבו לתפקד בתור הפסיכולוגים שלו, אתם לא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
התלבטות: אתם גורמים למישהו להתלבט בגלל מילים שזרקתם לו. עכשיו הוא לא יודע אם זה היה בקטע של סתלבט או שבאמת התכוונתם לרמוז לו על משהו.
אנרגיות: אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא מפרגן לכם ולא משקיע בקשר איתכם. תשקיעו את האנרגיות שלכם במישהו שתמיד עושה לכם טוב.
ריגוש: צפוי לכם ריגוש הורס עם אנשים וילדים ממזלות המים שהם סרטן, עקרב ודגים. זה אומר שאתם הולכים טוב גם עם הנומרולוגיה של המספרים 2, 8 ו – 7.
צ'אנס: יש מצב שאתם בטוחים שאין לכם צ'אנס עם מישהו מדהים, אבל אם תתפסו יוזמה ותלכו עליו עם כל הלב, אין מצב שלא תצליחו להקסים אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
טובה: אתם עושים טובה למישהו והוא נותן לכם משהו שנורא רציתם לקבל. לאו דווקא משהו בעל ערך כספי אלא יותר בעל ערך רגשי.
קטעים: אנרגיה שלא מהעולם הזה מסדרת לכם את הקטעים שבין בנים לבנות. אל תתביישו להציע רעיון מוטרף שיקפיץ בשבילכם את הקשר שאתם דלוקים עליו.
חלום: הנומרולוגיה צופה לכם קטעים חלומיים עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או חיבור ספרות תאריך הלידה שלהם, מסתכם במספר 7.
מתפננים: הקטעים שאתם ממש מתפננים עליהם יבואו לכם בחברת אנשים שיש להם המון ניסיון. מותר לכם לראות בזה סימן למה שצפוי לכם בהמשך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
הפתעות: צפוי לכם שבוע של הפתעות מדליקות. היכרות חדשה מתחילה במיון זיכרונות על מכרים משותפים, אבל מהר מאוד תופסת כיוון רומנטי.
חברתי: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם אל תפספסו מפגש חברתי שכולם מדברים עליו, בעיקר אם תוכלו לפגוש שם מישהו שיושב לכם בראש.
מחוזרים: אתם הופכים ממחזרים למחוזרים מיד אחרי שאתם מדליקים את מי ששמתם עליו עין. עכשיו מותר לכם לשחק אותה קצת אדישים.
יצירתי: אתם משקיעים בקטע שיכול להיחשב ליצירתי, וזה ממש חכם מצידכם בגלל שזה הולך סבבה עם האנרגיה הטבעיות שלכם שתמיד קשורה למשהו מתחום האמנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button