הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 30.12-06.01

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.12-06.01
הורוסקופ מזל טלה
בסבבה: השבוע הכול בא לכם בסבבה, מה שאומר שצפוי צ'אנס נוסף לכל אלה מביניכם שהסתבכו עם קטע רומנטי שאיכשהו נתקע.
קטעים: רק כדאי שתדעו שקטעים רומנטיים מתבשלים לאט ומבשילים לאט, שזה אומר שבהתחלה יש רק ידידות ורק אחרי זה הכול בא בגדול.
רייטינג: אם בראש שלכם למשוך אליכם רייטינג בתחומים יצירתיים, אז יצא לכם שבוע שנולד בשביל הדברים האלה, שזו אחלה בשורה לאמנים שביניכם.
מסרים: אל תשבו בחיבוק ידיים ואל תחכו עד שמישהו יחטוף לכם מתחת לאף. אם אתם מאוהבים במישהו אז כדאי שתעבירו לו איזה מסר, לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
בלגאנים: מישהו שתמיד מחפש בלגאנים רוצה לסבך אתכם עם השטויות שלו. אם אתם רוצים שיהיה לכם שקט בראש אז כדאי שתנפנפו אותו.
כסף: גם אם זה לא ממש עושה לכם את זה אז כדאי שתדעו שצפוי לכם שבוע עם כסף שיבוא לכם בקלות, מה שמזמין שופינג בסטייל.
מצפון: אל תיקחו ללב את מי שמשחק לכם על המצפון רק בגלל שהוא רוצה קצת תשומי וכל זה. אתם לא חייבים להיות הפסיכולוגים של כל העולם.
פגישות: צפויה לכם פגישה חשובה שאתם הולכים לצאת ממנה עם חבר חדש. כשהקטע הזה ייפול עליכם אז הרומנטיקה יכולה לחכות קצת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
דיבור: כבר בתחילת השבוע צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו ממש שווה. סבבה, רק כדאי שתדעו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.
תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית על ליבו של מישהו שיש לו ים של מעריצים. כדאי שתסבירו לו ישר בהתחלה שאתם לא מתכוונים לבזבז את עצמכם על שטויות.
ביטחון: איכשהו מסתדר לכם קשר עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. אל תיכנסו לחרדות בדיוק כשהמילים צריכות לצאת לכם מהפה.
אומרים: אל תתביישו להגיד את מה שאתם חושבים על מישהו שהביא לכם אכזבה. מה שחשוב בקטע הזה הוא שתגידו לו את זה ישר בפנים ולא בטלפון שבור
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מחמאות: מישהו זורק לכם מחמאות בזכות זה שהשארתם אותו עם טעם של עוד. זה ממש סבבה שאתם זורמים בכיף רק אל תשכחו את העקרונות שלכם.
חיזורים: הפחד מפני פאדיחות לא צריך לגרום לכם לוותר על חיזור לוהט. אם יש מישהו שזה לא מוצא חן בעיניו אז זו בעיה שלו.
נומרולוגיה: בקטע הנומרולוגי אתם נחשבים למספר 2 שנחשב למספר שזקוק להמון אהבה ותשומת לב. אל תוותרו על מה שמגיע לכם בזכות מי שאתם.
עצות: המון אנשים נותנים לכם עצות בקטעים שבין בנים לבנות, אבל אל תתנו לאף אחד להחליט בשבילכם. מצד שני, אתם לא חייבים להתווכח איתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
שידוכים: אתם מצליחים לסדר שידוכים לחברים שלכם בזכות הכישרון שלכם להשפיע על אחרים. סבבה, עכשיו הגיע הזמן שתשדכו מישהו גם לעצמכם.
מעריצים: הפופולאריות החברתית שלכם מביאה לכם מעריצים חדשים. יש מצב שמישהו מהם יפצח במה שנראה כמו חיזור מתוכנן. השאלה היא אם הוא בראש שלכם.
מדליקים: צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהראש שלו נמצא בעננים, שזה אומר שהוא מרחף. יש מצב שדווקא בזכות זה אתם דלוקים עליו.
מקושרים: הנומרולוגיה מביאה לכם שבוע של קטעים מטריפים עם אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, מקושרים למספר 3 שנחשב למספר עם המון מזל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מחליטים: אתם מחליטים ללכת עם הראש שלכם ולא מרשים לאף אחד לטחון לכם את המוח. כדאי שתמשיכו ככה גם אם יש מישהו שזה אוכל לו את הלב.
נפנופים: זה אחלה טיימינג בשביל להוציא מהחיים שלכם את מי שהביא לכם רק בלגאנים. אם הוא גם גרם לכם לבכות אז בכלל אין על מה לדבר.
מתנות: יש מצב שתקבלו מתנה ממישהו ששכח לתת לכם אותה, או שיקיימו לכם הבטחה שמישהו אחר נזכר בה קצת מאוחר. מותר לכם גם להזכיר לו.
נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שמשתף אתכם בחוויות שלו. הכוכבים רואים שאתם הולכים לעשות איתו משהו במשותף שמקדם את הפופולאריות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע שנראה בהתחלה מה זה מוטרף והזוי. תיכף אחרי זה יבואו לכם כאלה שמקנאים בכם אבל אתם לא צריכים להתייחס אליהם.
רעיונות: קופץ לכם לראש רעיון מפתיע שעוזר לכם להתקבל למקום או לקבוצה שנורא בא לכם להיות שם. יש מצב להיכרות חדשה.
אטרף: צפוי לכם קשר מוטרף עם מישהו שהראש שלו לא כמו של כולם. מצד שני ודווקא בגלל זה כדאי לכם להשקיע יותר בחברים הישנים שלכם.
רכילויות: אם יש מישהו שמרכל עליכם שאתם מנסים להיות מיוחדים, אז הכי טוב בשבילכם זה להתעלם ממנו בגלל שזה מביא לכם אחלה רייטינג.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
לוהטים: כוכב שקוראים לו פלוטו מביא לכם המון קטעים רומנטיים לוהטים. רק מה? שכדאי לכם לתפוס יוזמה בגלל שגם שפע עלול לבלבל.
צוחקים: יש מישהו שרוצה להתחבר להצלחה שלכם בשביל שיוכל להגיד שהוא זה שעזר לכם. בהתחלה זה קצת מבאס אבל אחר כך זה סתם מצחיק אתכם.
וויתורים: השבוע אתם מוותרים למישהו על משהו שנורא חשוב בשבילו, בשביל שגם הוא יוותר לכם על משהו שנורא חשוב בשבילכם. ככה כולם יוצאים מרוצים.
חוויות: צפויה לכם חוויה מדהימה שרק אתם ועוד מישהו יודעים עליה. כדאי שתשננו לעצמכם שסוד הוא רק בשניים שזה אומר שאסור לספר עליו למישהו שלישי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
הזדמנויות: נופלת לכם הזדמנות להשתחרר ממישהו שרק מוכר לכם סיפורים והבטחות. אם כבר אכלתם ממנו שקרים אז למה אתם מחכים?
מדהימים: אתם נחשבים לבני זוג מדהימים ואתם זקוקים למחזרים שיודעים להעריך את הצ'ופר ש-'נפל' עליהם. אל תתפשר על מישהו שלא ראוי לכם.
הצעות: אתם מקבלים הצעה שנורא בא לכם ללכת עליה רק שמשהו בלב אומר לכם לעצור. סבבה, אל תעשו כלום עד שתהיו סגורים על הקטע.
אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות של אהבה כדאי שתעשו לעצמכם קמע עם אבן- מזל סגולה שקוראים לה אמטיסט. אל תחכו למחר, עוד היום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
לוק: רומן שמתחיל להתגלגל עושה לכם הרבה טוב, בעיקר למה שנראה כמו ה – לוק שלכם. הופעה קצת זרוקה יכולה אפילו לשדרג עוד יותר.
חלומות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם כדאי שתבחרו במישהו שמגשים לכם חלומות. מה שלא יהיה, אל תבחרו במישהו שכולם מבסוטים ממנו, חוץ מכם.
מזלות: הכוכבים מביאים לכם אחלה אנרגיות מהמזלות סרטן ובתולה. זה גם מסדר לכם התאמות נומרולוגיות עם מי שמספר המזל שלו 2 או 5.
מתחברים: השבוע אתם מתחברים עם אנשים לא שגרתיים. בימים שני ושלישי צפויים גישושים בקטע שיתחיל לצבור הצלחה בימים חמישי ושישי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
ייחודיים: בכול ספרי האסטרולוגיה כתוב שאתם הכי מקוריים והכי לא שגרתיים על פני הכוכב הזה שקוראים לו כדור הארץ. זה אומר שגם בקטע הרומנטי אתם ייחודיים.
רוח: אתם מקבלים רוח גבית ממישהו שפרגנתם לו המון זמן. השבוע הוא יעזור לכם במשהו שקשור ליחסים שבין בנים לבנות.
ספונטאניות: אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם רק בגלל שאתם רוצים לקבל את מה שמגיע לכם. התנהגות ספונטאנית מצידכם תגרום לדברים להשתפר.
ריגושים: אתם נכנסים לתוך קטע שמתחיל קצת על הפנים אבל בסוף אתם יוצאים ממנו גדולים מהחיים. צפויות לכם המון מחמאות בזכות זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
זורמים: הולך להתחיל לכם קטע רומנטי שכדאי לכם לזרום לתוכו עם ראש פתוח. צפויה לכם הצלחה אבל בתנאי שתעשו את זה עם כל הלב.
רמזים: מישהו רומז לכם שמישהו אחר דלוק עליכם רק שאתם לא בטוחים שהוא צודק. כדאי שתדעו שיש מצב שהוא יודע על מה הוא מדבר.
סיכויים: מתחיל להסתדר לכם קטע מרגש שהתחיל לפני איזה חודש בערך. זה נראה כמו שמישהו חשב שוב על כל העניין ורוצה לתת לזה צ'אנס.
השקעה: מישהו עושה בשבילכם דברים שאפילו בשביל עצמו הוא לא עושה. זה צריך להגיד לכם שהוא מתכוון להשקיע ביחסים איתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button