נומרולוגיה

יעוץ נומרולוגי

ניתוח נומרולוגי לפי תאריך לידה של האדם מאפשר לאבחן כל שאלה שאדם מעלה על דעתו ושואל את עצמו: על חייו בהווה, על ילדותו על עתידו והמשך דרכו המקצועית הזוגית וכו'. בהמשך אני אתן דוגמאות מעטות לשאלות שאפשר לקבל עליהן תשובות באבחון נומרולוגי.

דוגמא לשאלות שניתוח נומרולוגי יכול לענות עליהן:
זיווג הגון וזוגיות מתי? כספים בגורל האם יש? פגשתי אנשים שלא ידעו שיש כספים בגורלם והתקרבו לגיל פנסיה חיו ממשכורת מינימום והמשיכו לחפש עבודה למרות שבגיל זה היו אמורים ליהנות משגשוג ופריחה כלכלי ופיננסי. ניתן לאבחן משברים בזוגיות וישנם מקרים שהמשבר זמני, או משברים בחיים בכלל. ניתן לאבחן נפילות ומשברים כלכליים.

נומרולוגיה, עבודה וקריירה
אפשר לאבחן בנומרולוגיה אם אדם לא אוהב לקבל מרות והוא צריך להיות בוס או מנהל או בתפקיד ניהולי ויש לו כוח נפשי להניע אנשים. ניתן לאבחן האם אדם באופיו ובנשמתו הוא אומן זמר או יוצר או שחקן והוא מאושר כשהוא על במה. האם יש בגורל פרסום גדול ומתי הסיכוי הכי טוב ומתי הסיכוי להשקיע משאבים פיננסיים כי האומן יראה ברכה בעמלו, ויש פרסום גדול והופעות או שהשקעת הכספים יורדת לטמיון וכדאי קצת להמתין לעיתוי ושנים יותר טובות.

ניתן לדעת האם אדם הוא איש עסקים באופיו והאם כדאי לו לפתח או לפתוח את העסק ולהשקיע בו כי בשנה האחרונה תנועת הלקוחות בעסק פחתה ואולי מתקרב זמן של פשיטת רגל ושינוי עסקי ומקצועי. אפשר לדעת מהם הכישורים המקצועיים של אדם מסוים, איזה קורסים כדאי לו ללמוד או לאיזה כיוון ללכת ללמוד באוניברסיטה. ניתן לדעת ולאבחן מתי יש סיכוי להריון (לא במקום ייעוץ רפואי) כמובן שזה תלוי במס' פרמטרים נוספים.

כשאדם מוצא שותף עסקי ניתן לדעת האם האדם שמעוניין בשותפות אמין או צריך להיזהר ממנו, מפני שהוא לא מגלה את כל הקלפים ושומר אותו לעצמו. ולכן האדם שמחפש שותף אמור להיזהר ממי שעומד מולו ומציע את עצמו. ניתן לדעת בנומרולוגיה האם יש לאדם אינטואיציה והוא רואה כמה מהלכים קדימה והאם הוא מוגן מהשמיים (יש תאריך לידה מזלי) ותמיד מסתדר לו ברגע האחרון. ניתן לאבחן האם יש לאדם יצירתיות והוא יכול להיות איש מכירות טוב ויתכן גם שיש לאדם אפשרות שיוכל לצאת ממצבים קשים.

אפשר וניתן לאבחן מדוע אדם מתגלגל ממקום עבודה למשנהו, וישנם מקרים שאדם לא יודע שהוא צריך להיות בעל עסק ועצמאי ובמידה וילך לכיוון הזה המזל יאיר לו פנים.

נומרולוגיה ותאריכים מומלצים בחיים
ניתן לקבוע תאריך טוב לניתוח קיסרי. כולם שמעו על נשים שהגיע זמנן ללדת והחלה הלידה. אחרי השעה 12 בלילה, הרופאים התחלפו, החל סיבוך והיה צורך בניתוח קיסרי דחוף. אפשר לדעת מתי ישנו סיכוי למעבר ומציאת דירה או מעבר מקום בעסק. ניתן לדעת מתי הזמן הטוב ביותר להחלפת מדינה. ניתן לראות ולאבחן התמכרויות למיניהם אצל האדם. התמכרויות כמובן לא יכול לקרות אצל כל אדם, אבל אצל אנשים שכן קורה, הגמילה היא יותר קשה. תמיד ישנו מצב שאדם לאחר הגמילה יחזור להרגלים הישנים שבהתמכרות במידה ויישאר באותה סביבה שהיה.

כמובן שלא אוכל לתת את כל הדוגמאות והאבחונים בנומרולוגיה…
במאמר זה ניתנו ונכתבו רק מספר דוגמאות ומצבים בחיי היום יום של כל אדם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אילנה מגן

מאמרים קשורים

Back to top button