הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 16.09 -09.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.09-16.09

הורוסקופ מזל טלה
נסיעות: צפוי לכם שבוע עם המון נסיעות ופגישות בקטעים של אהבה וכאלה. אתם הולכים לפגוש המון אנשים שיעשו לכם טוב עם ים של אנרגיות בכיף.
ספר: אתם בראש אחד עם מישהו שתמיד מצליח לחדור אל תוך המחשבות שלכם ונותן לכם את ההרגשה כאילו הוא קורא אתכם כמו ספר פתוח.
קלף: זה ממש בסדר שהולך לכם קלף מדהים בקטעים של חיזורים וסודות, אבל כדאי לכם גם לעשות משהו בשביל להוציא מהתמונה את אלה שקצת מקנאים בכם.
ספורט: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל טלה צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בספורט או כאלה שדורשים השקעה גדולה של אנרגיה גופנית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אומץ: השבוע אתם תופסים אומץ והולכים עם ההחלטות שלכם עד הסוף, וזה אומר שיש מצב שמישהו שאתם מעוצבנים עליו הולך לשמוע מה אתם חושבים עליו.
דוגרי: אתם אוהבים להגיד את כל מה שיושב לכם על הלב בלי יותר מדי משחקים וכאלה, וזה גם מה שמדליק עליכם את בני המין השני שגם ככה שרופים עליכם.
מחמאות: אתם הולכים לקבל מחמאות מאנשים שלא ראו אתכם המון זמן והם ממש מתרשמים מהביטחון העצמי שתפסתם. צפויים לכם בילויים בחברת חברים מהילדות.
עיצוב: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל שור צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בעיצוב, כגון: פיסול, אדריכלות, גרפיקה ואופנה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
פנטזיות: באות לכם המון מחשבות וגם לא מעט ריגושים בגלל איזושהי פגישה שאתם מפנטזים עליה. סבבה, רק כדאי שלא תראו את זה לכל העולם ואחותו.
קולות: מישהו שהביא לכם לא מעט אכזבות עושה קולות שכאילו הוא למד את השיעור שלו ורוצה לתקן את הקשר שנשבר. תחשבו ככה טוב-טוב לפני שאתם נותנים לו תשובה.
גדולים: רעיון מקורי עוזר לכם לצאת גדולים מקטע רגשי שהיה עלול להביא לכם הרבה פדיחות. סבבה, רק תזכרו שעל הטריק הזה אי אפשר לחזור שוב פעם.
פרסום: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל תאומים צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בתקשורת, כגון: פרסום, שיווק, יחסי-ציבור וכתיבה יוצרת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מטריפים: השבוע יבוא לכם בילוי מטריף שקצת משנה את התוכניות שלכם אבל שווה לכם לשנות. מה שטוב אצלכם זה שאין לכם בעיה להיות ספונטאניים.
מתעופפים: צפוי לכם אירוע חברתי שמתעופפים בו מבטים רומנטיים וגם המון קליקים. כדאי לכם לסגור עניין כשזה קורה בשביל לא לאכול את הלב שלא עשיתם את זה.
זורמים: אתם זורמים עם אלה שיש להם מעריצים והם נחשבים למאוד מקובלים. סבבה לגמרי אבל זה אומר שגם אתם פופולאריים היכן שאתם נמצאים.
התנדבות: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל סרטן צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בעבודות התנדבות למען הזולת, כמו גם בעבודה סוציאלית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מחשבות: יש מישהו שכל הזמן אומר לכם את מה שהוא חושב עליכם, אבל מתעצבן כשאתם אומרים לו את מה שאתם חושבים עליו. הקשר הזה שלכם איתו דורש מחשבה נוספת.
חברתי: ההצלחה החברתית שלכם מאפשרת לכם להיות אלה שיארגנו ויתכננו את האירוע החברתי הבא. אל תוותרו על התפקיד הזה משום שהוא יביא לכם המון מחמאות.
דלוקים: אתם די דלוקים על מישהו שהוא ממש בסדר רק שהייתם שמחים אם הוא היה משקיע קצת יותר ביחסים איתכם. בעצם, למה לא תדברו איתו על זה?
משחק: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל אריה צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים במשחק ובתיאטרון, כמו גם על מסלול הדוגמנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
קסם: מישהו ממש מקסים פותח לכם דלת אל תחום מדהים שעד היום לא ממש רציתם להתחבר איתו. יש מצב שהקטע הזה יעזור לכם לשבור את השגרה.
דעות: יחד עם חבר טוב אתם נכנסים אל תחום שעד לא מזמן התפדחתם אפילו לדבר עליו. פתאום מתברר לכם שסתם היו לכם דעות קדומות על העניין הזה.
אהבות: את האהבות שלכם כדאי לכם לשמור כמה שיותר רחוק מעיניים סקרניות ומפיות של רכלנים. רק טוב יצא לכם אם תעשו את הכל בכמה שיותר פרטיות.
רפואה: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל בתולה צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים ברפואה, כמו גם בעיסוקים שקשורים למזון או לדיאטות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
עיניים: מישהו שהצליח לרגש אתכם עושה לכם עיניים. אם אתם לא בטוחים אז כדאי שתשתפו גם את החברים שלכם. לקראת סוף השבוע צפויים לכם גישושים בעניין.
רגשי: החיים שלכם מתחילים להיות מעניינים יותר ויותר מיום ליום. אז נכון שיש לזה מחיר רגשי מסוים אבל עושה רושם שאין לכם בעיה לחיות עם זה.
חגיגות: זה שבוע של חגיגות ושל המון אקשן וריגושים. כדאי שתצאו רק עם מי שהראש שלו כמו הראש שלכם ולא עם מי שלא סגור על עצמו.
מחול: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל מאזניים צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בתנועה ובמחול, כמו גם בייעוץ לענייני זוגיות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הופעה: משהו שעשיתם ב – לוק שלכם הולך להפתיע את מישהו שלא ראה אתכם מלאן זמן. אל תתפלאו אם הוא יחקה אתכם ואפילו לא יתבייש בזה.
מכרים: צפויים לכם אחלה קטעים עם מכרים שביניכם לבינם יש מרחק גיאוגרפי גדול. יהיו מי שלא יאהבו את זה, אבל זו כבר בעיה שלהם. בכל מקרה תתייעצו עם ההורים.
הערכה: אתם לוקחים על עצמכם לעשות משהו שמביא לכם המון הערכה מצד החברים. אחרי שתעשו את זה פתאום תראו איך שמגיעים אליכם בשביל להתייעץ איתכם.
פסיכולוגיה: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל עקרב צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בנפש האדם כגון פסיכולוגיה. הצלחה צפויה גם לעוסקים בתחומים הקשורים למיסטיקה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סודי: אתם בטוחים שאתם יודעים על משהו שהוא נורא סודי, רק שפתאום אתם קולטים שיש עוד הרבה כמוכם שגם הם יודעים על זה. לא נעים אבל לא נורא.
חברים: מצטרפים אליכם חברים חדשים בזכות משהו שהם שמעו עליכם מחברים קודמים. הימים שני וחמישי הם אחלה בשביל התחלה רומנטית חדשה.
אקסים: צפויים לכם קטעים מוזרים עם מישהו שסימנתם כ – 'אקס'. יכול להיות שהוא רוצה לחזור ויכול להיות שגם אתם לא ממש מתנגדים.
חוק: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל קשת צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בעולם החוק והמשפט, כמו גם בעבודה שקשורה למדינות שמעבר לים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
צעדים: החיים שלכם נעשים יפים יותר ברגע שאתם מתגברים על הביישנות שלכם ותופסים יוזמה בקטעים הרומנטיים. תהיו הראשונים לעשות את הצעד הראשון.
מקומות: היחסים שבין בנים לבנות זורמים אל מקומות שלא צריך להכניס לשם יותר מדי עיניים ואוזניים. גם לא את מי שכאילו אין לו אינטרסים בקטע הזה.
סולו: השבוע כדאי שתקדישו קצת זמן גם לעצמכם וליכולות היצירתיות שלכם. אם אין לכם אפשרות לעשות את זה עם חברים אז תעשו את זה סולו.
כספים: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל גדי צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בענייני כספים, כגון: כלכלה ומנהל-עסקים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
הנחות: אם אתם מוצאים את עצמכם בתחרות רומנטית מול מישהו שגם הוא רוצה להשיג את מי שאתם שמתם עליו עין, אז אל תעשו לו הנחות. הבנתם את זה?
פשטות: אם אתם דליים אמיתיים אז יש מצב שאתם הולכים לוותר על הצעה לבילוי במקום נוצץ ומעדיפים מקום הרבה יותר שקט ואינטימי. ככה זה יפה לכם.
הבטחה: אתם נזכרים בהבטחה שמישהו הבטיח לכם ועדיין לא קיים. אם לא נעים לכם להזכיר לו אז תבקשו ממישהו אחר שיעשה את זה במקומכם.
הייטק: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל דלי צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בנושאים לא-שגרתיים, כמו גם בהייטק וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
הזדמנות: השבוע (בעיקר בשלישי וחמישי) נופלת עליכם הזדמנות לתפוס דיבור עם מישהו שאתם דלוקים עליו. רק תזכרו שאלת האהבה לא מסתדרת עם ביישנים.
אנרגיה: בא לכם שבוע עם אנרגיה רומנטית זורמת ושווה. חבר מספר לכם על מישהו שדלוק עליכם ופתאום אתם תופסים את עצמכם מתלבטים בין שני מחזרים.
חפירות: יכול להיות שאתם קצת מעוצבנים על מישהו שאתם גם נורא מחבבים. אם בראש שלכם לתת צ'אנס ליחסים האלה אז אל תחפרו עכשיו במה שהיה.
אמנות: האסטרולוגיה קובעת כי כל מי שמושפע ממזל דגים צפויה לו הצלחה בתחומים שעוסקים בנושאים אמנותיים, כמו גם באהבה ורומנטיקה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button