הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית לפי מזל: הורוסקופ ואסטרולוגיה 26.08 -19.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.08-26.08

הורוסקופ מזל טלה
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו מארס הנחשב לכוכב השולט במזל טלה, מבקר השבוע בגזרת מזל מאזניים ויוצר אחלה יחסים ביניכם לבין מי שנולדו במזל הזה.
חיזור: צפוי לכם אחלה חיזור שמחמם את הלב. גם אם הקטע מתחיל על הפנים יש מצב שהכל יסתיים באושר ענק, מה שאומר שאין לכם סיבה להתבאס.
מבטים: צפויים לכם חילופי מבטים עם מישהו שיש לכם לגביו מחשבות רומנטית. זה הזמן לעשות הכנות לקראת שיחה או דיבור שצפויים לכם איתו.
חיבה: אתם מפגינים חיבה כלפי מישהו שבראש שלכם להיפגש איתו. זה ממש בסדר שאתם הראשונים שיוזמים ואל תקשיבו למי שאומר שלא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל שור
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו ונוס הנחשב לכוכב השולט במזלות שור ומאזניים, מטייל השבוע בגזרת מזל סרטן ומסדר לכם [וגם למאזניים] אחלה יחסים עם מחזרים מהמזל הזה.
עידוד: הכוכבים מעודדים אתכם לקחת על עצמכם מטרה חברתית שתביא לכם כבוד. בסבבה אתם עוזרים לאחרים וגם משהו טוב קורה לכם.
סגירות: סוף סוף אתם סוגרים עניין עם קטע רומנטי שמתגלגל איתכם כבר המון זמן. יש מצב שהסיפור הזה קשור למישהו שמספר המזל שלו הוא 3.
שיקול: מישהו רוצה שתעשו למענו משהו שבכלל לא בראש שלכם. לפני הכל כדאי לכם לבדוק איתו מה בדיוק אתם מרוויחים מזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו מרקורי הנחשב לכוכב השולט במזלות תאומים ובתולה, נמצא השבוע בגזרת מזל אריה ומזרים אליכם [וגם אל הבתולות] אנרגיה רומנטית ממזל זה.
נסיעה: אתם מקבלים הצעה לנסיעה שיכולה לעשות לכם טוב. אם הסיפור הזה קשור למישהו שלא ראיתם המון זמן אז שווה לכם לקפוץ על העגלה.
הפתעה: הכוכבים רואים שאתם מתכננים אירוע שאמור לשמח מישהו שאתם אוהבים. יכול להיות שזו הפתעה בשבילו מה שאומר שצריך לשמור אותה בסוד.
יחצנות: בהפוך על הפוך יוצא שמישהו שכאילו מרכל עליכם, דווקא עושה לכם אחלה יחסי ציבור. אז נכון שהוא לא התכוון אבל זה מה שיוצא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
כוכבים ומזלות: הירח הנחשב לשולט במזל סרטן קופץ השבוע לביקור בגזרת מזל עקרב ומשדך לכם מחזרים מן המזל המקסים והמסתורי הזה.
שמחה: מישהו שהבאתם לו שמחה בלב חושב עכשיו איך לשמח אתכם. אל תרגישו לא נעים כשהוא ירצה להחזיר לכם טובה תחת טובה.
חוויות: אתם קולטים שיש לכם הרבה במשותף עם מישהו שעד לא מזמן היו ביניכם היתקלויות. אם תתנו לזה צ'אנס צפויות לכם גם חוויות משותפות.
משיכה: הולך לכם בענק ואתם נמשכים אל אלה שנחשבים למנהיגים חברתיים. משהו בהתנהגות שלהם רומז לכם שרק איתם אתם מרגישים במקום הנכון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
כוכבים ומזלות: השמש השולטת במזל אריה נכנסת השבוע אל מזל בתולה, מה שהופך את בני ובנות מזל בתולה לפופולאריים ומושכים בעיניכם.
תפילה: מתחילה להתגשם לכם תפילה שנשאתם בלב. יכול להיות שמישהו קלט אתכם ועושה הכל בשביל שתצאו מבסוטים או שעוזבת אתכם דאגה מעצבנת.
מסרים: מתגלגל אליכם מסר ממישהו שהייתם בטוחים שהוא שכח אתכם. לא רק שהוא לא שכח אלא שכל הזמן הייתם בראש שלו.
שידוכים: לא כדאי לכם להיכנס לשידוכים שהתוצאה שלהם עלולה לעצבן אתכם. אם אתם רוצים מישהו אז כדאי שתעשו את זה ישירות ובלי מתווכים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו מרקורי הנחשב לכוכב השולט במזלות תאומים ובתולה, נמצא השבוע בגזרת מזל אריה ומזרים אליכם [וגם אל התאומים] אנרגיה רומנטית ממזל זה.
משחקים: באים לכם קטעים וחיזורים רומנטיים שמפתיעים אפילו אתכם. יש מצב שתצטרכו לשחק אותה בשביל שאף אחד לא יקלוט מה עובר עליכם.
אופי: יש מצב שאתם נדלקים על מישהו שעד עכשיו לא ממש נטרפתם עליו. זה בזכות זה שככה פתאום נדלקתם על האופי המדהים שלו.
בקטנה: דיבור בקטנה יכול להתפתח למשהו ממש רומנטי. הכוכבים מסדרים לכם הפתעות ברגעים הכי פחות צפויים עם האובייקטים הכי מוטרפים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו ונוס הנחשב לכוכב השולט במזלות שור ומאזניים, מטייל השבוע בגזרת מזל סרטן ומסדר לכם [וגם לשוורים] אחלה יחסים עם מחזרים ממזל זה.
אנרגיות: כוכבים עם אנרגיות מוטרפות מסדרים לכם בילויים שכבר המון זמן אתם חולמים עליהם. כשזה ממש קורה לכם אל תתחרטו פתאום.
לקחים: סיפור אהבה של מישהו אחר רומז לכם על משהו שקשור גם בכם. אם הסיפור ההוא הסתיים באכזבה אז כדאי שתלמדו ממנו משהו.
טיימינג: זה אחלה טיימניג בשביל הפנויים שביניכם שרוצים לפתוח דף חדש בקטע רומנטי. יש מצב שקצת נשבר לכם מהסיפורים הקודמים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו פלוטו השולט במזל עקרב, מושפע השבוע מיסוד המים ומן המזלות סרטן, דגים ועקרבים כמוכם. התופעה מסדרת לכם יחסים עם ילידי המזלות האלה.
טיפים: מישהו שמכיר אתכם נותן לכם טיפים שקשורים לקטעים שבין בנים לבנות. כדאי שתשמעו מה יש לו להגיד גם אם אתם חושבים שאתם יודעים הכול.
מילים: מותר לכם לזרוק מילה טובה למישהו שממש עזר לכם בזמן האחרון. אז נכון שהוא עשה את זה סתם כי בא לו אבל זה סבבה אם תצ'פרו אותו.
חברים: עושה רושם שהחברים שלכם דלוקים על מישהו או על קטע שבכלל לא בראש שלכם. מצד שני גם לא כל כך בא לכם לפדח אותם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו יופיטר השולט במזל קשת, נמצא השבוע בגזרת מזל תאומים ומשדך לכם נסיכים ונסיכות ממזל זה הנחשב למזל קליל, מקסים וזורם.
אטרף: אתם עושים דברים שלא מעט אנשים חושבים שזה קצת מוטרף מצידכם, אבל מתברר שבדיוק ככה אתם אוהבים. מה שחשוב זה שאתם מבסוטים מזה.
אמנות: פתאום ובלי שבכלל התכוונתם יורדת עליכם אנרגיה יצירתית. זה יכול להיות סבבה בשביל אלה מביניכם שרואים את העתיד שלהם באמנות.
התחשבות: האהבה עושה לכם משהו שגורם לאנשים סביבכם לא להבין אתכם. זה דווקא יכול להיות נחמד אבל בתנאי שלא תפגעו ברגשות של אף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו סטורן השולט במזל גדי מושפע השבוע מכוכב ששמו מארס ומיסוד האש, מה שמזמין לכם קשרים עם ילידי המזלות טלה, אריה וקשת.
יוזמה: בשביל לזרום עם מישהו מדהים שאתם מעוניינים בו, תצטרכו לתפוס יוזמה ולא רק לדבר על זה. באהבה, אתם יודעים, שום דבר לא בא בקלות.
ים: מקומות שיביאו לכם מזל השבוע הם מקומות עם הרבה מים כמו ים או אגם או נחל. המקומות האלה יזרימו אליכם קשרים שווים.
רמזים: מישהו שלא מפרגן רומז לכם שאתם יותר מדי מוטרפים בקטעים של חיזורים וכאלה. תגידו לו שדווקא האטרף מסדר לכם אחלה חוויות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו אוראנוס השולט במזל דלי מושפע השבוע מיסוד האוויר ומן המזלות תאומים, מאזניים ודליים כמוכם. התופעה מסדרת לכם יחסים עם ילידי המזלות האלה.
בהפוכה: אתם עלולים לחשוב שמישהו חוסם אתכם אבל הוא לא. בהפוך על הפוך יתברר לכם שהיחסים שלכם איתו דווקא מביאים לכם מזל.
הפי-אנד: שיחה שמתחילה על הפנים משנה כיוון וזורמת אל הפי-אנד. יכול להיות שהבלגאן בהתחלה הוא בגלל שאתם (וגם הצד השני) מתרגשים קצת.
עקרונות: אתם נאמנים לעקרונות שקבעתם לעצמכם גם אם יש מישהו שזה לא מוצא חן בעיניו. הוא יגיד שזה בגלל שבא לכם להיות מיוחדים אבל זה לא צריך להזיז לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
כוכבים ומזלות: כוכב ששמו נפטון השולט במזל דגים מושפע השבוע מיסוד האדמה ומן המזלות גדי, שור ובתולה. התופעה מסדרת לכם יחסים עם ילידי המזלות האלה.
התפייסות: צפוי לכם דיבור נחמד עם מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו. ההתפייסות איתו יכולה לעשות טוב למקובלות החברתית שלכם ולמדד הפופולאריות.
התנערות: אל תתביישו להתנער ממישהו שכל כך עסוק בעצמו ובבעיות שלו עד שהוא שוכח שגם לכם יש רגשות. שום דבר טוב לא ייצא לכם מהקשר איתו.
סקרנות: אתם קולטים רמזים ממישהו שאתם מסוקרנים לגביו. אז נכון שאתם לא ממש סגורים על הסיפור איתו אבל שווה לכם לנסות. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button