הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לפי מזל 14.10 -07.10

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.10-14.10
הורוסקופ מזל טלה
מפתיע: צפוי לכם קטע מפתיע עם מישהו שאתם קרועים עליו. זה אומר שיבואו לכם אירועים שלא תמיד תמצאו להם הסבר הגיוני. לא שזה רע אבל כדאי שתדעו.
פרטיות: יש מישהו שנורא רוצה להגיד לכם משהו אבל איכשהו זה לא מסתדר לו. הכי טוב זה שתארגנו לעצמכם איתו מספר דקות בפרטיות.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל שתפרגנו לעצמכם מתנה פרטית בצורת בגד שמשולבים בו צבעים של סגול ואדום. הצבעים האלה יביאו לכם יופי של מזל באהבה.
יופי: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מקסים, חביב וחברותי. רודף שלום, פייסן וגמיש. בעל חוש טבעי ליופי ולאמנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
הוכחות: השבוע תקבלו אחלה הוכחות לזה שאתם מקובלים ופופולאריים. סוף סוף אתם מבינים שאף אחד לא מרכל עליכם אלא להיפך, המון אנשים רוצים להתחבר איתכם.
קטע: אם אתם מחפשים קטע רומנטי אז כדאי שתשימו עין על כאלה שנולדו במזלות תאומים ומאזניים. גם המספרים 5 ו – 6 הולכים איתכם טוב השבוע.
הצעה: מישהו זורק לכם הצעה מוזרה שבכלל לא בראש שלכם, אבל הדברים מתחילים להתגלגל והופ אתם הולכים על זה ובגדול.
אהבה: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מסתורי, רומנטי ומרתק. כזה שיודע להעניק המון אהבה ויודע גם לבקש את המגיע לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
חיבורים: לפי הנומרולוגיה הולך לכם סבבה עם אלה שמספר המזל שלהם הוא 5. גם אלה שנולדו במזלות קשת ואריה יכולים להביא לכם הרבה הצלחה.
דלוק: מישהו שדלוק עליכם חושב שאולי אתם קצת יורדים עליו. אם הוא זורק לכם רמז בכיוון, כדאי לכם להבין שזה עושה לו בלגאן גדול בלב.
ענק: הולך לכם בענק עם קטעים חברתיים שרק עכשיו נכנסו לחיים שלכם. הסיפור הזה מקפיץ לעננים את הביטחון העצמי שקצת התחרבש לכם בזמן האחרון.
הרפתקה: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו עצמאי, אוהב חופש, פתוח והרפתקן. כזה שרוצה לטעום מהכול ושכולם רוצים לטעום ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
סיפור: גם קטעים קלילים וידידותיים יכולים להפוך השבוע לסיפור אהבה. הדברים יסתדרו לכם בסבבה אם לא תתביישו לבטא את מה שאתם מרגישים.
מסר: הימים שני ושישי יביאו לכם מזל באהבה ומזמינים אתכם להעביר מסר אל מי שאתם דלוקים עליו. ממש לא ברור למה אתם מחכים.
שיחה: פגישה שתתחיל על הפנים עשויה להתגלגל אל שיחה רומנטית. אתם קולטים שסיומים הם אף פעם לא כמו שהם מתחילים.
שאפתנות: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מעשי, שאפתן, יציב והגיוני. כזה שיהיה מסור לכם בכל ליבו ולעולם לא יעלו במוחו הרהורי בגידה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
משמעות: צפוי לכם אחלה קשר עם מישהו שגם לו נשבר מסתם שטויות וכאלה. זה סבבה שאתם מחפשים משמעות וכל זה אבל לא כדאי שתנטשו את הבילויים הרגילים.
זמן: כדאי שתדעו שקשר רומנטי צריך זמן בשביל שיוכל להפוך לסיפור אהבה. איכשהו אתם הולכים ללמוד שהדברים הממש טובים באים לאט.
סטייל: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שיש לו אחלה יחסים עם אנשים בעלי סטייל. אל תתפלאו אם הוא יצליח להכניס אתכם אל מקומות יוקרתיים.
מקוריות: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מקורי, מיוחד, יוצא דופן ולא שגרתי. כזה שנהנה להדהים ולהקפיץ אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
עקרונות: אל תסכימו להרוס לעצמכם עקרונות רק בשביל לרצות מישהו מסויים. אם הוא מתעקש על הקטע הזה אז שילך לחפש לעצמו חברים חדשים.
חיזור: צפוי לכם חיזור מצד מישהו שממש דלוק עליכם רק שהוא לא ממש יודע איך להביע את זה. כדאי שתהיו נחמדים אליו ובשום מקרה אל תעשו לו פאדיחות.
רמזים: מישהו מפיל עליכם רמזים שאפשר לפרש אותם בכל מיני כיוונים. אם בראש שלכם להבין למה הוא מתכוון אז הכי טוב שתדברו איתו.
יצירתי: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו רומנטי, יצירתי ובעל נטיות אמנותיות. כזה שנסחף ברגשותיו ולא יודע איך לעצור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
ויתור: זה ממש בסדר שאתם לא מתקפלים בפני אף אחד ועושים רק את מה שיושב לכם בראש. מצד שני, אם בא לכם על קשר רומנטי זה אומר שתצטרכו גם לוותר קצת.
קליק: נדלק לכם קליק רומנטי עם מישהו שכבר חשבתם שכדאי לכם לרדת ממנו. יש מצב שמישהו שלישי עשה בשבילכם את עבודת הריכוך.
גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע שאף אחד לא האמין שתצליחו בו. מה שמצחיק זה שפתאום יהיו גם כאלה שיגידו שהם צפו לכם הצלחה, מה שלא נכון.
רגשנות: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו נדיב, הרפתקן, ספונטאני, וכחן, פזיז, רגשן, אנרגטי, סלחן, גלוי, הגון וישר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בלגאן: אקשן רומנטי זה לגמרי סבבה אבל הבלגאן ברגשות שלכם עלול להשכיח מכם חברים נאמנים. תחלקו את הזמן שלכם בשביל שתוכלו לתת תשומי לכולם.
חשבון: לא כדאי שתעשו חשבון למישהו שמרכל עליכם. שתדעו שהוא מרכל על כולם וחוץ מזה, תמיד יהיה מישהו שיקנא בכם בזכות זה שהולך לכם.
משאלות: אתם מצליחים להגשים משאלת לב שהמון זמן אתם מתפללים בשבילה. שוב פעם מתברר שהרבה מאוד תלוי במחשבות שלכם.
הגשמה: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מעשי, עקשן, מגשים, בעל כושר התמדה ורצון עז. סבלני וכזה שמעדיף להתרחק מהרפתקאות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
החלטות: במקום להסתובב עם משהו שיושב לכם בלב ובבטן, הכי טוב שתגידו את מה שאתם מרגישים למי שצריך לשמוע. מה כבר יכול לקרות ?
שיקולים: נדלק עליכם מישהו שידוע בתור קשה להשגה. סבבה, רק שאם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תסכימו לקשר שלא ברור לאן הוא מוביל.
סודות: יש מצב שאתם חושבים על מישהו שבכלל לא יודע על הרגשות שיש לכם כלפיו. אם תמשיכו לשמור את זה בסוד וכל זה, הוא גם לא יידע בעתיד.
קסם: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו קליל, לא מעיק ולא מנג'ס, ניחן בהמון קסם אישי, תקשורתי ומתאים את עצמו במהירות למצבים משתנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הפתעות: יבוא לכם קטע חברתי עם בילוי שבכלל לא תכננתם עליו. זה מסוג הדברים שמצליחים יותר בזכות זה שיש בהם גם הפתעה מסוימת.
חברים: כדאי שתתחילו לשים לב למישהו שתמיד נותן לכם גב כשאתם צריכים ואף פעם לא מקטר לכם. זה אומר שיש לכם חבר נאמן שאתם תמיד יכולים לסמוך עליו.
פרצופים: מישהו עם פרצוף ממש תמים ינסה להסית אתכם נגד מישהו שלא עשה לכם שום דבר רע. כדאי שתנפנפו אותו בנימוס ושילך לסגור בעצמו את החשבונות שלו.
חמימות: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו חם ואוהב שינצל כל רגע כדי לזכות באהבתכם. כזה שטוחן קצת את העבר ונהנה לשתף אתכם בסיפורי זיכרונות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חלומות: השבוע אתם מצליחים לזרום עם קטעים רומנטיים שרק לפני חודש יכולתם לחלום עליהם. זה אומר שיש לכם עלייה בפופולאריות החברתית.
נדנדה: אל תיקחו ללב אם פתאום תגלו שאתם כבר לא כל כך דלוקים על מישהו שפעם נקרעתם עליו. תתחילו להפנים שיש דברים שהולכים ויש דברים שבאים. ככה זה.
התלבטות: צפויה לכם התלבטות אם ללכת על מישהו שהלב שלכם זורם אליו או לחכות עד שהוא יציע לכם. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבת בבית ולחכות.
ביטחון: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מדהים, אציל, מלכותי, ומנהיג. אחד שמקרין ביטחון עצמי ונחרצות. בולט ומרשים על רקע סביבתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
כוכבים: ים של רגשות מסעיר לכם את הלב. לכוכב שלכם קוראים נפטון והוא קרוי על שמו של אל הים שאחראי על הגלים ועל הסערות. זה מזכיר לכם משהו ?
התחדשות: יש מצב שכמה מכם מאוכזבים קצת בגלל סיפור שכאילו נגמר. אל תשכחו שעל כל קטע שמסתיים מופיע קטע חדש טוב לא פחות מהקודם.
מבחן: ייתכן שתצטרכו לקבל החלטה שקשורה למישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו. אולי כדאי לכם לעשות לו מבחן קטן בשביל שתדעו מה בראש שלו.
שנינות: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו שנון, מאורגן ומעשי. כזה שהולך עם ההיגיון ולא מרשה לרגשותיו לסחוף אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button