הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.10.2013 – 13.10.2013

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 13.10.2013-20.10.2013

הורוסקופ מזל טלה
ריגושים: כבר בתחילת השבוע נופל עליכם ריגוש רומנטי שכדאי לכם לזרום אל תוכו עם ראש פתוח. צפויה לכם אהבה, אבל רק אם תעשו את זה מכל הלב.
סיפורים: מישהו מספר לכם על מישהו מסוים שדלוק עליכם, רק שאתם לא בטוחים שאפשר להאמין לו. כדאי שתדעו שיש מצב שהוא יודע על מה הוא מדבר.
מוטרפים: מתחיל להסתדר לכם סיפור מוטרף שהתחיל לפני שבועיים בערך. יש מצב שמישהו חשב על מה שקרה ורוצה לתת לזה צ'אנס נוסף.
מילים: מישהו אומר לכם מילים שאפילו הוא לא מאמין שיצאו לו מהפה. זה צריך לרמוז לכם שהוא מתכוון לתת את הלב ביחסים איתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
תקוות: השבוע הכול בא לכם בכיף כזה, מה שנותן תקווה לכל השוורים שהסתבכו עם קטע רומנטי שאיכשהו התפקשש להם איתו.
מסרים: אל תתפשו אדישות ואל תחכו עד שמישהו יחטוף לכם את האהבה מתחת לאף. אם אתם דלוקים על מישהו, אז כדאי שתעבירו לו את המסר.
מבשלים: קחו לתשומת ליבכם שקטעים רומנטיים אמיתיים מתבשלים על אש קטנה, שזה אומר שבהתחלה יש להבה פצפונת ורק אחרי זה בא הבום הגדול.
שאיפות: אם בראש שלכם להצליח בקטעים של משחק או דוגמנות, אז נפל עליכם שבוע שנולד בשביל הקטעים האלה, שזו אחלה בשורה לשאפתנים שביניכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
פרגונים: מישהו מביא לכם פרגונים בזכות זה שהשארתם אותו מסוחרר על כל הראש. זה פנטסטי שאתם זורמים עם עצמכם, רק אל תשכחו שיש לכם גם עקרונות.
מבוכות: החרדה מפני מבוכה לא צריך לגרום לכם לסגת מתחרות רומנטית. אם יש מישהו שזה מביא לו את הג'ננה, אז זו הבעיה שלו ולא שלכם.
נומרולוגיה: בחישובים הנומרולוגיים אתם נחשבים למספר 5 שנחשב למספר תקשורתי ושובב עם ים של קסם אישי. אל תוותרו על מה שמגיע לכם בזכות מי שאתם.
עצות: כל מיני אנשים זורקים לכם כל מיני עצות בקטעים של חיזורים וכאלה, אבל אל תתנו לאף אחד להשתלט עליכם. אתם גם לא חייבים להקשיב להם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
קליקים: כבר ביום ראשון צפוי לכם קליק רומנטי עם מישהו ממש שווה. סבבה, רק כדאי שתדעו שגם הוא חושב עליכם דברים שווים.
כיבושים: יש מצב שאתם רוצים לכבוש את ליבו של מישהו שיש לו המון מעריצים. נפלא, רק כדאי שתרמזו לו שאתם לא מתכוונים לריב עליו או בגללו.
הזדמנויות: פתאום באה לכם הזדמנות לדבר עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לשוחח איתו. אל תיכנסו לסרטים בדיוק כשהמילים צריכות לקפוץ לכם מהפה.
שיקולים: אל תתפדחו ואל תפחדו לומר את מה שאתם חושבים על מישהו מדליק. מה שחשוב בקטע הזה הוא שבסוף תוכלו להסתכל על עצמכם בראי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
שטויות: מישהו שתמיד נכנס לצרות עלול לסבך אתכם עם השטויות שלו. אם אתם רוצים לצאת מזה בשלום, אז כדאי שישר תתנערו ממנו.
שופינג: גם אם אתם לא ממש קרועים על זה, כדאי שתדעו שנופל עליכם שבוע עם כסף שיבוא לכם בקלות, מה שמזמין מסע של קניות וכל זה.
חשבונות: אל תעשו חשבון למי שמשחק לכם על המצפון רק בגלל שהוא מקנא במישהו אחר. בסוף הוא עוד יביא לכם רגשי אשמה. שתדעו.
נסיעות: צפויה לכם נסיעה מהממת שאתם יכולים לצאת ממנה עם מחזר חדש. כשהקטע הזה ייפול עליכם, אז חיי החברה שלכם יכולים לחכות קצת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שכנועים: אתם מצליחים לשכנע את החברים שלכם הודות לכישרון שלכם להשפיע על אחרים. יש מצב שיבחרו בכם לתפקיד חשוב.
מחזרים: המקובלות החברתית שלכם מביאה לכם מחזרים חדשים. יש מצב שמישהו מהם יתחיל לקנא במישהו אחר, אבל השאלה היא אם הוא בכלל בראש שלכם.
שעשועים: צפויים לכם רגעים משעשעים בחברת מישהו שהראש שלו לא כמו של כולם, שזה אומר שהוא מוטרף. יש מצב שדווקא בזכות זה אתם הרוסים עליו.
תאריכים: הנומרולוגיה צופה לכם תקופה עם קטעים מטריפים בחברת אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשורים למספר 6 שנחשב למספר יצירתי ורומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מתחברים: זה ממש סבבה שאתם מתחברים לעצמכם ולא מרשים לאף אחד לטחון לכם את המוח. זה עושה לכם טוב גם אם יש מישהו שזה מעצבן אותו.
נפנופים: זה הזמן הנכון בשביל לנפנף מעליכם מישהו שהביא לכם רק בלגאנים. אם הוא גם שבר לכם את הלב, אז בכלל…
הבטחות: אתם תקבלו משהו מדליק ממישהו שיש לו רגשי אשמה בגללכם. יש מצב שהוא גם יקיים לכם הבטחה שמישהו אחר הבטיח. מותר לכם להגיד לו תודה.
אינטימיות: אתם זורמים עם מישהו שמשתף אתכם בקטעים האינטימיים שלו. כוכב ששמו ונוס רומז שאתם הולכים לעשות איתו משהו שמקפיץ את הפופולאריות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מרוויחים: אתם הולכים להרוויח מקטע שנראה מוזר והזוי. תיכף אחרי זה ייפלו עליכם כל מיני רכלנים וקנאים, אבל אתם יכולים לסנן אותם.
רעיונות: בא לכם רעיון מדהים שעוזר לכם לשדרג את המעמד שלכם בתוך קבוצה שלא כל אחד מתקבל אליה. יש מצב לאהבה חדשה.
קשרים: צפוי לכם קשר חדש עם מישהו שלא מזמן חזר ממקום רחוק. מצד שני, דווקא בגלל זה כדאי לכם להשקיע יותר בחברים הקודמים שלכם.
תשומי: כדאי לכם להתעלם ממישהו שתופס עליכם דיבורים של קנאה רכילויות. הוא עושה את זה בשביל לקבל מכם קצת יותר תשומי. זה הכול.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
קשקושים: צפויה לכם הזדמנות להתנתק ממישהו שרק מקשקש לכם בלשון ולא מקיים כלום. אם כבר עליתם על השטויות שלו, אז למה אתם מחכים?
ספונטאניים: אתם נחשבים לבני זוג ספונטאניים ורומנטיים שזקוקים לפרטנרים שישר קולטים את מה ש-'נפל' עליהם. אל תתפשרו על מישהו שלא בסטייל שלכם.
החלטות: צפוי לכם חיזור מצד מישהו מקובל, אבל משהו בלב שלכם לא לגמרי סגור עליו. סבבה, אל תקבלו החלטות עד שתהיו שלמים עם עצמכם.
אנרגיות: בשביל להזמין לעצמכם אנרגיות רומנטיות כדאי שתכינו קמע עם אבן מזל ורודה שקוראים לה רוזקווארץ. אל תחכו למחר, תעשו את זה עוד היום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סטורן: כוכב שקוראים לו סטורן מביא לכם ים של הצעות שוות ורומנטיות. רק מה? כדאי לכם להחליט על כיוון אחד מסוים וללכת עליו.
קופונים: יש מישהו שרוצה לגזור עליכם קופון ובסוף הוא עוד יגיד שהוא עזר לכם להצליח. בהתחלה אתם מתבאסים ממנו אבל בסוף זה סתם משעשע אתכם.
מבסוטים: אתם נותנים משהו למישהו שנורא חשוב לו לקבל את זה, בשביל שגם הוא ייתן לכם משהו שנורא חשוב לכם לקבל ממנו. ככה כולם יוצאים מבסוטים.
סודיים: צפוי לכם קטע מדהים וסודי שרק אתם ועוד מישהו יודעים עליו. כדאי שתפנימו שסוד אמיתי לא יכול להכיל יותר משני אנשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
פרטנרים: אתם מחפשים פרטנר שמסוגל להגשים לכם חלומות. זה גם אומר שאתם מתרחקים ממישהו שכולם מעריצים אותו, חוץ מכם.
מזלות: הכוכבים מסדרים לכם אנרגיות רומנטיות עם המזלות טלה ודגים, כמו גם התאמות נומרולוגיות עם מי שמספרי המזל שלהם הם 9 או 7.
ייחודיים: אתם תופסים ראש טוב עם אנשים ייחודיים. בימים ראשון ושני צפויים חיזורים בקטע שיתחיל לתפוס גובה בימים שלישי ורביעי.
מקוריים: האסטרולוגיה אומרת שאתם הכי מוטרפים והכי מקוריים על פני גלגל המזלות. זה אומר שגם ביחסים שבין בנים לבנות אתם מאוד לא שגרתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל דגים
לוק: קטע של אהבה מקפיץ לכם את מצב הרוח ומשדרג את מה שנראה כמו ה – לוק שלכם. ככה זה איתכם, אין כמו אהבה בשביל לעשות אתכם יפיופים.
סיוע: אתם מקבלים פרגון מצד מישהו שתמיד הייתם לצידו. הוא יכול גם לעזור לכם בקטע שקשור ליחסים הרומנטיים שלכם.
עוצמה: אל תתנו לאף אחד לשבור אתכם רק בגלל שבא לכם להיות ספונטאניים. מצד שני, כדאי שתדעו שיש אנשים 'כבדים' שלא אוהבים ספונטאניות.
מחמאות: דברים טובים מגיעים מעבר הים ומוציאים אתכם גדולים מהחיים. צפויות לכם מחמאות בזכות משהו שבהתחלה כולם ניבאו לו כישלון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button