הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 05.01 – 29.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.12-05.01
הורוסקופ מזל טלה
מתגלגל: אל תתבאסו אם קטע רומנטי מתגלגל בכיוון שהוא לא ממש כמו שחלמתם. קופידון רומז לכם שבסוף הכול יסתדר לכם כמו שרציתם.
קולטים: פתאום אתם קולטים שיש מישהו שנעלב מכם בגלל שכאילו אמרתם עליו משהו, אבל האמת היא שקורה לו משהו שבכלל לא קשור בכם.
חוויות: אתם מדלגים בין החוויות הרומנטיות שלכם, לבין הקטעים של הבילויים שלכם עם חברים שאתם קרועים עליהם. ככה כולם יוצאים מבסוטים.
כאלה אתם: טובי לב ונדיבים, אמיצים, מסתערים קדימה, אינכם עוקפים מכשולים, יוזמים, קופצים בראש, מתקשים לדחות סיפוקים. טיפוסים של רוצים ועושים, סלחנים, אינכם נוטרים טינה, אינכם נוקמים, ממהרים לכעוס אבל ממהרים גם להירגע. גלויים, בעלי סגנון ישיר, אומרים את מה שהם חושבים מבלי לעשות חשבון לאיש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
נפלאות: מישהו מספר לכם ניסים ונפלאות ואפילו זורק לכם הבטחות, אבל הוא לא בקטע של לקיים את מה שהוא מבטיח. לא כל כך ברור בשביל לכם להיות איתו.
אופטימיות: פרשיית אהבה מתאפסת על עצמה גם אם קודם היא לא הצליחה לכם. באוויר יש המון אנרגיות אופטימיות שקשורות לעתיד. יפה לכם.
מדליק: אם בראש שלכם לעשות משהו בנוגע למישהו מושך ומדליק, כדאי שתדעו שהימים שני ורביעי הם אחלה בשביל להציע הצעה לו שתפיל אותו לקרשים.
כאלה אתם: מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות. אינכם חשופים למצבי רוח הפכפכים, מגשימים את תוכניותיהם. נוהגים על-פי צווי החברה. אוהבים קביעות ומתעבים שינויים. מסוגלים להתמודד עם קשיים אבל מעדיפים להתרחק מהרפתקאות. מגשימים את עצמכם כאן ועכשיו ואינכם מפנטזים בפנטזיות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
רמזים: יש מצב שאתם חושבים שמישהו מסנן אתכם, אבל לפי מצב הכוכבים הוא דלוק עליכם. אם זה נכון אז למה לא תרמזו לו משהו.
מילים: מה שהכי טוב בשבילכם זה להחליף מילים ולתפוס דיבור עם מישהו מסוים שאתם דלוקים עליו. אם תשבו בלי לעשות כלום אז מישהו יחטוף לכם אותו.
אופי: אל תעשו חשבון למישהו שרוצה לשנות את האופי ואת ההתנהגות שלכם. הכי טוב בשבילכם זה לנפנף אותו החוצה מתוך החיים שלכם.
כאלה אתם: מרפרפים בקלות על-פני הדברים ולא מתפלספים איתם. אינכם לוקחים ללב ואינכם מנג'סים לסובבים אתכם. ממהרים ליצור קשרי ידידות. מתאימים את עצמכם במהירות למצבים משתנים. משתעממים בקלות ועוברים בקלילות מתחום אחד אל אחר. ניחנתם בקסם אישי, זריזות תנועה ומחשבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
קולות: מחזר מדליק שפתאום עושה קולות של אהבה, הוא אותו מישהו שעד לא מזמן עשה קולות של אדיש כלפיכם. סבבה, גם אתם יכולים לשחק את המשחק הזה.
מטריף: צפוי לכם קטע רומנטי מטריף שעושה לכם DELETE על משהו שאתם לא רוצים להיזכר בו. הדברים מסתדרים כמו שבראש שלכם.
ריגושים: קליק מדליק שמתגלגל אליכם תוך כדי אירוע חברתי, פותח לכם ים של ריגושים רומנטיים. תנו לזה צ'אנס ותזרמו עם זה בלי לטחון או לחפור.
כאלה אתם: מאהבים מופלאים, זקוקים להרבה חום ואהבה, רגישים ורגשניים, בעלי רגשות חמים, קשורים, ומאוד מזדהים עם ביתכם ובני-משפחתכם, מתרפקים על העבר ועל זיכרונות ילדותכם. משתמשים בשריון נוקשה כדי להגן על רכות פנימית, מוכנים לעשות כמעט הכול למען אלה שאתם אוהבים".
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
עקרונות: צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהוא כמו הנפש התאומה שלכם. מצד שני, זו לא סיבה לשנות בשבילו את העקרונות שלכם.
הבנות: מישהו שעד עכשיו היה לכם דיבור איתו, עושה משהו שמביא לכם עצבים. לפני שאתם תופסים ג'ננה, כדאי שתנסו להבין מה עובר עליו.
נומרולוגיה: צפויים לכם קטעים יפים עם אלה שנולדו במזלות מאזניים, עקרב וקשת. קופידון מביא לכם אקשן עם אלה שמספר המזל שלהם הוא 5.
כאלה אתם: מרשימים ובולטים על רקע סביבתכם. מקרינים ביטחון עצמי, דרמטיים ובעלי כשרון משחק גם בחיי היומיום. אינכם מתחשבים במוסכמות, נחפזים להפגין את נדיבותכם כאשר אוהבים מישהו, הפגנתיים ומוודאים היטב שכולם שמו לב לנוכחותכם. לא יתפסו אתכם מתבכיינים או מקטרים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
גובה: קטע רומנטי תופס גובה הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. יש מצב שגם הצד השני לא ממש רוצה להאט את הקצב. יפה לכם ויפה לצד השני.
אפרודיטי: פתאום אתם קולטים שעדיין יש לכם מחשבות על מישהו שהיה לכם סיפור איתו. אלת האהבה שקוראים לה אפרודיטי, הולכת לתת לכם צ'אנס נוסף.
חמוד: הדימוי העצמי שלכם מתעצם הודות למישהו חמוד שאומר לכם את מה שאתם אוהבים לשמוע. אל תתביישו לדבר על זה כמה שיותר.
כאלה אתם: מאורגנים, מסודרים, נבונים, דייקנים וחרוצים. בעלי ביקורת ושליטה עצמית. טהורים בגופכם ובנפשכם. חייבים לוודא ולברר גם את הפרט הקטן ביותר עוד לפני שאתם פועלים. ניחנתם בסבלנות, שקט נפשי והגיון בריא. נוהגים באיפוק ויוצרים את הקשר הרומנטי רק לאחר שנוצר הקשר הרוחני.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מהמם: בילוי מהמם מביא לכם דיבור עם מישהו שכבר המון זמן נמצא בראש שלכם. חבר נאמן מתנדב לבדוק מה המישהו הזה מה הוא חושב עליכם.
פוזות: אפילו שאתם חושבים שכבר ראיתם את כל הפוזות של מישהו הורס, אז עכשיו הוא מצליח להפתיע אתכם במשהו שבכלל לא חשבתם עליו.
מתנות: אם אתם רוצים לשמח את האדם שהכי אהוב עליכם, כדאי לכם לתת לו מתנה שונה מהרגיל. משהו שבראש שלו, לא משהו שבראש שלכם.
כאלה אתם: נמנעים מהתכסחויות ומשתדלים להביא את הדברים לידי איזון. מקרינים חביבות ואהובים על כל הסובבים אתכם. בעלי חוש טבעי ליופי ולאמנות. טיפוסים של שותפויות. בעלי טקט רב וכשרון דיפלומטי. ניחנתם בתפיסה מהירה ובאינטליגנציה גבוהה. בני-זוג מושלמים, מסורים ונאמנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
סיפורים: אין סיבה לאכול את הלב בגלל סיפור רומנטי (או חברתי) שקצת מאכזב. יש מצב שאם תדברו על זה עם מי שצריך אז תיכף תבינו מה בדיוק קרה.
הצעות: מישהו מציע לכם הצעה או בילוי שנראים חלומיים ורומנטיים. יש מצב שהוא שייך למזל טלה או שיש לו אופי סוער כמו מישהו ממזל טלה.
הפתעות: אירוע שכבר שכחתם ממנו חוזר אליכם בזכות מסר מפתיע שאתם מקבלים. בזכות הסיפור הזה יש מצב שתוכלו להחזיר אליכם אהבה ישנה.
כאלה אתם: רומנטיים, עמוקים, חכמים ומסתוריים. מגנטיים ובעלי כוח משיכה. משיגים את שלכם גם אם צריך להפעיל שיטות מתוחכמות. בעלי שליטה עצמית ויכולת עמידה בפני קשיים. אמיצי לב, דבקים במטרותיכם, אינטואיטיביים. מעדיפים לפעול ביחידות ומוכנים לשאת באחריות לכל מעשיכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מזלות: צפויים לכם קטעים מפתיעים עם ילידי מזלות המים עקרב, דגים וסרטן. עם העקרבים תוכלו לבלות, עם הדגים תוכלו לאהוב, ועם הסרטנים תוכלו להתפנק.
קשרים: כדאי לכם לחתוך קשרים שתמיד גורמים לכם לדמעות או ללב שבור. שום דבר טוב לא יכול לצאת לכם מהבלגאנים האלה.
רוחניות: מישהו שחיפש את עצמו בפוזה של רוחניות כאילו, עושה לכם עיניים. סבבה, יש מצב שהוא הגיע למסקנה שיותר כיף לו איתכם.
כאלה אתם: שופעי חום ושמחת-חיים המעניקים לבני-זוגכם תשומת לב וידידות כנה. אינכם מהססים להמר על החיים ועל בכלל. יצר הנדודים מכתיב את חייכם. ניחנתם במזל רב המחלץ אתכם מכל צרה. רודפי צדק ושומרים על החלשים והמקופחים. מוכנים לקחת צ'אנס בתחומים שאחרים פוחדים לגשת אליהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
רכלנים: אל תתרגשו מכל מיני קנאים שהתחביב שלהם זה לרכל על כולם וגם עליכם. אם הם היו יכולים לבחור, אז ישר הם היו שמחים להתחלף איתכם.
טיימינג: הימים ראשון ושישי מביאים לכם אנרגיות של מזל והצלחה באהבה. זה טיימינג מהמם בשביל לסגור עניין בקטע של רומן לוהט.
ביישנים: מישהו ביישן מחזר אחריכם בצורה מבולבלת על כל הראש. מצד שני, יש מצב שהוא לא רוצה לחשוף את רגשותיו בפני כל העולם ואחותו.
כאלה אתם: שאפתניים, יציבים, עקביים, מפוכחים ומחושבים. אינכם מתרגשים מקשיים. מתכננים כל פעולה עד לפרט האחרון. רציניים, תכליתיים ובני זוג נפלאים בכל מה שקשור ביציבות ובנאמנות. חרוצים, יסודיים וקפדנים. אינכם שוגים באשליות, אינכם הוזים הזיות שווא. בחברת זרים אתם עשויים להתגלות כביישנים ומופנמים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
נסיעות: אתם יוצאים אל נסיעה שבכלל לא הייתה בראש שלכם. להפתעתכם היא עושה לכם טוב הרבה יותר ממה שחשבתם. החיים מלאים בהפתעות.
צ'אנס: מישהו מבקש מכם לתת צ'אנס נוסף לקטע שהתנתקתם ממנו. יכול להיות שהדברים יצליחו לכם אבל כדאי שתיזהרו ממישהו שחופר לכם במוח.
שדרוגים: גם אם בכיף שלכם לשדרג את ה – לוק שלכם, כדאי שתתייעצו על זה עוד לפני שאתם עושים משהו שיגרום לכם להתחרט. דברו על זה עם ההורים.
כאלה אתם: הטיפוסים הכי מקוריים והכי לא שגרתיים. ידידותיים ביותר, לפחות כלפי חוץ, אף שבפנים אתם נותרים בודדים ומרוחקים. לרוב אפשר למצוא אתכם מרחפים בעולמות אחרים. אתם שונאים טיפשים ומוכנים לספוג הכול חוץ מכסילות ואווילות. אתם נהנים להפגיז את הסביבה ברעיונותיכם המבריקים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
טלפתיה: צפוי לכם קטע עם מישהו שקולט את כל מה שעובר לכם בראש, עוד לפני שדיברתם על זה. אפרודיטי (אלת האהבה והיופי) אוהבת את זה.
פרשיות: נופלת עליכם פרשייה מדליקה שהיא הרבה יותר טובה מקטע קודם שאכל לכם את המוח. ככה אף אחד לא מלחיץ את אף אחד וכולם מאושרים.
שידוכים: אם נמאס לכם מסתם שטויות, אז כדאי שתדעו שזה אחלה טיימינג לשידוך שמחכה לכם. מישהו מהחברים שלכם יודע במי מדובר.
כאלה אתם: יצירתיים, אמנותיים, ביישנים ומופנמים. טוב ליבכם הוא משהו שאפשר לעשות עליו אופרת סבון. מה שהכי מעניין אתכם זו האהבה. אתם נחשבים לטיפוסים שאוהבים עם כל הנשמה ועם כל החושים, ולפעמים אתם כל-כך נסחפים באהבתכם עד שנדמה שתיכף אתם עלולים לטבוע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button