הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 12.01 – 05.01

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.01-12.01
הורוסקופ מזל טלה
טעמים: אתם דוחים הצעה של מישהו מדליק, רק שהוא לא מספיק מהמם בשביל הטעם שלכם. בסוף צפוי לו קטע עם מישהו שאתם מכירים.
ספונטאניות: צפויות לכם פגישות מדהימות עם מחזרים שהספונטאניות שלהם קורעת אתכם. אתם מה זה מבסוטים להכניס קצת אקשן לתוך החיים החברתיים שלכם.
חברתי: אתם הולכים ראש בראש מול קטע חברתי שכולם מתווכחים עליו. הפעם אתם מתכוונים לזרום עד הסוף עם העקרונות שלכם. יפה לכם ככה.
קרועים: יותר ויותר אתם קרועים על מישהו מרתק שתמיד מוכן להקשיב לכם. יש מצב שאתם הולכים איתו על קטע שאף אחד לא חשב עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מסתורי: מישהו מביא לכם משהו מסתורי שיכול לשדרג את החיים הרומנטיים שלכם. יכול להיות שזה איזשהו קמע, גם אם הוא לא נראה כזה ממבט ראשון.
טלפונים: אתם מכניסים מישהו חדש לתוך רשימת הטלפונים המסתוריים שלכם. כדאי שתעיפו מבט נוסף על המישהו הזה בגלל שתהיה לו השפעה ענקית עליכם.
פרשיות: אתם לא לגמרי סגורים על פרשייה שבא לכם עליה, אבל גם קצת מלחיצה אתכם. יש מצב שלא בראש שלכם לוותר על מה שחשוב לכם באמת.
קופצים: אם כבר אתם קופצים אל תוך פרשייה רומנטית חדשה, כדאי שתשחקו אותה הפוך מהפרשייה הקודמת. זה לא רעיון טוב לדרוך על מקום אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מתאהבים: יש מצב שאתם קצת מתאהבים במישהו מסתורי שיש עליו ים של רכילויות וסיפורים. בגלל הקטע הזה יבואו לכם וויכוחים עם מישהו אחר שאתם מחבבים.
מבלים: מישהו שבראש שלכם לבלות איתו, מרחף עכשיו עם האטרף שלו במקום אחר. אין בזה שום דבר מבאס אם לא אכפת לכם לשלם את המחיר.
עצבים: יש מישהו שקרוע עליכם אבל הוא רוצה שתעשו רק את מה שבראש שלו. למה מה קרה? אתם לא הפראיירים של אף אחד.
כספים: רעיון מהסרטים עוזר לכם להרוויח כסף שבכלל לא בניתם עליו. עכשיו כולם קלטו את זה וגם הם רוצים לנסות. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
לוהטים: חוויה מוטרפת מכניסה אתכם למצב רוח לוהט. מישהו מתאמץ לארגן קטעים שעושים לכם טוב. זה הכול בשביל להרשים אתכם, אתם יודעים.
מתנדנדים: אתם מתנדנדים בין הרצון שלכם לעזור למישהו בקטע אישי, לבין לתת לו להסתדר בעצמו. קצת נמאס לכם להיות המטפלים שלו.
מדהימים: זו תקופה עם המון קטעים מדהימים של שופינג מוטרף שאתם חוזרים ממנו עמוסים עד מעל הראש. יש מצב שמישהו מהמשפחה מוכן לממן בשבילכם מתנות וכאלה.
עיתויים: זה אחלה טיימינג בשביל להגשים משאלת לב שמישהו הבטיח להגשים לכם. אם הוא שכח את מה שהבטיח, אז זה ממש בסדר אם תזכירו לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
הפתעות: צפויות לכם פרשיות רומנטיות מפתיעות שבכלל לא ניחשתם שהן מגיעות. אתם עושים 'חושבים' ומחליטים לתת לדברים לזרום בלי לפסול שום אפשרות.
מזל: באות לכם הזדמנויות ממוזלות במקומות שקשורים למוסיקה או לציור. גם אלה מכם שחולמים על במה, הולכים לשחק אותה.
התרגשות: משהו שאתם עושים עם הרבה אהבה גורם להתרגשות גדולה למישהו. הקטע הוא שגם סתם מסרים מקבלים משמעות שבכלל לא התכוונתם לה.
חו"ל: צפויה לכם בשורה מפתיעה שקשורה למישהו או למשהו בחו"ל. הסיפור הזה הולך להדליק אש ביניכם לבין מישהו שאתם קרועים עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
חופש: זה ממש סבבה שנורא אכפת לכם מהחופש האישי שלכם ושאתם אוהבים עצמאות וחוסר התחייבות. מצד שני, כדאי שתדעו שבאהבה צריכים לוותר קצת.
אינטימי: מישהו שממש קרוע עליכם רוצה להפגיש אתכם עם קטע מאוד אינטימי בחיים שלו. כדאי שתכבדו את הבקשה שלו.
העדפות: צפויה לכם שיחה אינטימית עם מישהו שמעדיף אתכם על פני אחרים. לכולם הוא עושה פרצוף חמוץ ורק איתכם הוא רך כמו חמאה.
מסיבות: צפויות לכם בשורות נפלאות שקשורות למישהו שאתם קרועים עליו. אם בהמשך תתגבש מסיבה מהבשורות האלה, אתם תהיו הכוכבים שלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מעריצים: מישהו שמעריץ אתכם נותן לכם משהו שמכיל יותר מאשר מסר רומנטי. בשביל לקלוט את הראש שלו תצטרכו להפעיל את הדמיון שלכם.
מאושרים: מתגלגל דיבור ביניכם לבין מישהו שפעם לא ספרתם אותו. עכשיו אתם מאושרים שלא נפנפתם אותו לפני איזה שבוע.
גבולות: צפוי לכם קשר שפעם היה ידידותי אבל איכשהו נהיה רומנטי. זה יכול ללכת לכם בסבבה, אם לא תשכחו את הגבולות שלכם.
שיחות: צפויות לכם שיחות מרגשות עם ים של מסרים ורמזים עסיסיים. מתחילות להגיע הצעות רומנטיות ואתם ממש-ממש מתרגשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מרחקים: מישהו חוזר ממרחקים ומתחיל לחזר אחריכם. זה הכול בזכות זה שהוא התגבר על הבושה שאכלה אותו בגלל שהוא פחד ש… אולי תפדחו אותו.
רעיונות: אנרגיות עם מזל יגיעו אליכם ממקומות שלא חלמתם עליהם. יש מצב שזה קשור לרעיון מדהים שיכול לחבר אתכם עם עולם האמנות.
צחוקים: צפויים לכם אחלה צחוקים בחברת מישהו שנחשב להזוי ומוטרף. רק שתדעו שגם הדברים הטובים יגיעו לכם איתו עם הרבה בלגאן.
סטייל: מחזר שקרוע עליכם עוזר לכם להשתלב בתוך קבוצה איכותית ויוקרתית, אבל אתם צריכים להחליט אם בכלל בא לכם על השילוב הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חלומי: פרשיית אהבה שבהתחלה לא ממש הצליחה להמריא, תופסת כיוון חלומי. עכשיו אתם רואים שלעולם אסור להתייאש ותמיד צריך לגלות אופטימיות.
שיקולים: בהזדמנות זו כדאי לכם למחוק מהרשימה קנאי שכל מה שיש לו בראש זה לסכסך ולרכל. אם הוא יראה שאתם לא זורקים בכיוון שלו, יש מצב שהוא יפסיק.
החלטות: ביום שלישי צפויה שיחה רצינית שאתם מסבירים בה את העקרונות שלכם. סבבה, בכיף, אבל מישהו יצטרך להחליט מה הוא עושה עם מה שאמרתם לו.
גולשים: כולם חושבים שאתם גולשים על הגל החברתי הנכון. צפוי שבוע עם המון חיזורים איכותיים בגלל שבעניין הזה אתם לא מוכנים להתפשר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
התמקדות: קצת חבל לכם על מישהו חמוד שהראש שלו מלא שטויות. במקום להתמקד במה שחשוב באמת, הוא בוחר לא להתבגר. לא ככה ?
סחבקים: מישהו בקטע של סחבקים ואחוקים, ינסה לחלץ מכם סודות שלא בא לכם לחשוף. אתם לא חייבים להיות מנומסים כלפיו, ואתם בטח יודעים את זה.
מהלב: מישהו מביא לכם אחלה טיעונים בשביל לשכנע אתכם במשהו שקשור לאהבה. הקטע הוא שאתם מחפשים אנרגיה שבאה מהלב ולא מהראש.
מתנות: משהו שאתם מקבלים במתנה משדרג לכם את שעות הפנאי. עושה רושם שכולם מבסוטים מזה שיש לכם משהו להשקיע בו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
הומור: מישהו נדלק על חוש ההומור שלכם ובזכות זה הוא מחליט לחזר אחריכם. הוא קלט שהצחוקים שלכם באים הודות לביטחון העצמי שלכם.
פופולאריות: המקובלות החברתית שלכם מתפרסמת גם במקומות שבכלל לא שמעתם עליהם. מזל מהסרטים צפוי לכם בקטעים יצירתיים.
פעילויות: אתם מתנדבים לפעילות חברתית שתורמת המון ליחסים שלכם עם חצי עולם ואחותו. הצעות רומנטיות נופלות עליכם בדיוק ברגע הכי מתאים.
מקסימים: מחזרים שרוצים להקסים אתכם, עושים בשבילכם דברים הזויים שאף פעם לא עשו בשביל מישהו אחר. כולם יוצאים מאושרים מהקטעים האלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
צ'אנסים: אתם מוכנים לתת צ'אנס נוסף לקטעים שהסתיימו בגלל ויכוחים ובלגנים. עושה רושם שהצד השני התבגר והבשיל, אבל גם אתם לא נשארתם כמו שהייתם.
פרטיים: ברגעים הכי פרטיים כדאי לכם להציג שאלה ישירה שאי אפשר להתחמק ממנה. התשובה תעזור לכם להבין היכן אתם עומדים. אין סיבה שתחיו בסרט.
סודות: צפוי שיחה רומנטית בה הצד השני מנסה לברר עד כמה אתם מוטרפים. אתם לא חייבים לגלות לו, כבר עכשיו, את הסודות הכי כמוסים שלכם.
מסוקרנים: אתם מסוקרנים על מישהו שווה שנחשב לטיפוס בודד וסגור. מצד שני, אם תדברו איתו בגובה העיניים תוכלו לנפץ את המופנמות שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button