הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 25.06 – 19.06

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.06– 19.06
הורוסקופ מזל טלה
עצות: אל תקשיבו לעצות שנותנים לכם ושקשורות במישהו שלא בא לכם עליו. תעשו רק את מה שבלב שלכם ולא את מה שבראש של מישהו אחר.
חיבור: דווקא קטע שכמעט הוביל למריבה או לוויכוח, מוביל אל חיבור טוב ביניכם לבין מישהו שיש לכם משהו משותף איתו. הלב תמיד מנצח את הראש.
שאלות: הכוכבים מסדרים לכם הזדמנות לשאול שאלה שמציקה לכם כבר המון זמן. כשבא לכם הצ'אנס לעשות את זה, אל תשתפנו ואל תתביישו.
שדרוג: מקום חדש שאתם מבלים בו, משדרג לכם את היחסים שבין בנים לבנות, והכול בזכות מישהו מטריף שאתם פוגשים שם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
החלטות: מישהו מחכה שתקבלו החלטה שקשורה ליחסים שלו איתכם. יש מצב שהוא פוחד שאולי תבחרו במישהו אחר ולא בו.
נפנופים: אתם מנפנפים מישהו שהחברות שלו איתכם לא הייתה מכל הלב. סבבה, אתם לא צריכים מישהו שנמצא איתכם רק בשביל הקטע.
מצבים: יש מצב שאתם עדיין חושבים על קשר רומנטי שכבר שייך להיסטוריה. אם זה מה שקורה לכם, כדאי שתצאו מזה כמה שיותר מהר.
חברות: אל תתרגשו ממישהו שההתנהגות שלכם לא מוצאת חן בעיניו. אם החברות שלו איתכם לא מתאימה לו, אז שיחפש לעצמו חברים חדשים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
חגיגות: מישהו מתחיל לתכנן חגיגה עם המון משתתפים וכאלה. זה לגמרי סבבה שגם אתם בפנים, רק כדאי שלא תתנו לו סיבות לקנא.
רגשות: אתם מתחילים להרגיש משהו כלפי מישהו שממבט ראשון לא התאהבתם בו, אבל מבט שני הדליק את הלב שלכם. דברים טובים, באים לאט.
הבטחות: מישהו מקיים לכם הבטחה שנתן לכם לפני המון זמן. אז נכון שכמעט שכחתם ממנה, אבל מה שיקרה בהמשך, יוכיח לכם שהיה שווה לחכות.
רמזים: ידיד רומז לכם שהוא חושב שיש מישהו ששם עליכם עין. אם אתם מתביישים לפנות אל המישהו הזה, תוכלו לעשות את זה בעזרת הידיד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
שמועות: כדאי שתבדקו ככה טוב-טוב כל שמועה שזורמת אליכם. מה שברור כבר עכשיו זה שלא כל מה שמישהו פולט מהפה שלו, גם נכון.
התפתחויות: אין סיבה שתהרסו קשרים שנמצאים איתכם כבר המון זמן. יש מצב להתפתחויות מפתיעות בדיוק כשכבר החלטתם להתכסח.
עיניים: שימו עין על מישהו שכאילו מסתלבט עליכם, אבל העיניים שלו מספרות סיפור בכלל אחר. דווקא ממנו יבוא לכם קטע שיש לו ניצוץ רומנטי.
טיפ: אתם עלולים לוותר על עקרונותיכם ובקיצור, הטיפ השבועי שלכם הוא לא לחשוש ולא להתבייש לדרוש את מה שמגיע לכם, שזה אומר הרבה מאוד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
ארגון: מישהו מנסה לארגן קטע חברתי, אבל לא ממש הולך לו. יש מצב שאתם מצילים אותו ומארגנים במקומו את מה שצריך.
כישרון: זה אחלה טיימינג בשביל לתת לכישרון הדרמטי שלכם לפרוץ החוצה, בעיקר אם מציעים לכם משהו שהולך טוב עם משחק או דוגמנות וכאלה.
משחקים: ממש חשוב לכם לקבל אהבה בתמורה לאהבה שאתם מעניקים, ובגלל זה אתם לא מוכנים שמישהו ישחק עם הרגשות שלכם. לכו עם העקרונות.
זמנים: בימים שלישי ושישי יבואו לכם אחלה קטעים שמובילים אל משהו רומנטי. אם היה לכם בראש להציע חברות, זה הזמן שלכם לעשות את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מרקורי: רגשות רומנטיים מציפים לכם את הלב. כוכב ששמו מרקורי, מסדר לכם פגישות מפתיעות. מה שהיה נדמה לכם כמו פדיחה, משנה כיוון ונעלם מהשטח.
פרשייה: אל תשכחו שעל כל פרשייה שמסתיימת, תיכף יש משהו חדש שנכנס לכם לתוך החיים. מצד שני, אם תשבו רגל על רגל, לא יקרה משהו שווה.
תחביב: אתם נדלקים על תחום שאפשר לראות בו כאילו תחביב חדש. לא צריך להפריע לכם אם החברים שלכם מגלים אדישות, העיקר שאתם מבסוטים.
מחזרים: ייתכן שתצטרכו לחתוך בין שני מחזרים שכל אחד מהם רוצה אתכם לעצמו. בסיפור הזה אתם לגמרי לבד ואין לכם על מה ועם מי להתייעץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
שילוב: אתם קולטים מישהו שלא ממש מצליח להשתלב חברתית. אם אתם רואים איך שכולם יורדים עליו, אז רק טוב ייצא לכם אם תתמכו בו.
סוד: כדאי לכם לשמור על סודיות בקטעים שבין בנים לבנות. אם תצליחו להתאפק ולא לדבר על זה, יבוא לכם יופי של סיפור רומנטי.
ריגושים: הכוכבים מזרימים אליכם אחלה אנרגיות של ריגושים והפתעות. זה אומר שאם תהיו ספונטאניים, ככה בלי לתכנן מראש, קופידון יביא לכם מזל.
וונוס: כוכב ששמו וונוס מביא לכם אנרגיות בקטע שנוגע ליופי ולמשיכה. מחזריכם והמחוזרים על ידיכם, אוהבים גם את שאר תכונותיכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
כיוון: יש מצב שהראש שלכם הולך בכיוון אחר לגמרי מאשר הלב הולך אליו. אם זה מה שעובר עליכם, עשו את מה שאתם מרגישים ולא את מה שאתם חושבים.
נחמדות: אין סיבה שתהיו נחמדים כלפי מישהו שעושה לכם פרצוף חמוץ. אז נכון שאתם רוצים להיות בסדר עם כולם, אבל גם לזה יש גבול.
נאמנות: שימו לב למישהו שאף פעם לא עוזב אתכם, גם כשאתם בבלגאנים. מגיע לו כל מה שאתם יכולים לתת לו רק בשביל הנאמנות הזו.
אוויר: קחו הרבה אוויר עוד לפני שאתם יורדים על מישהו שלא ממש עשה לכם משהו רע. יש מצב שאתם קצת מושפעים ממישהו ששונא אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
התחלות: קטע רומנטי מדהים יתחיל בדאחקות ועקיצות הדדיות, רק שמהר מאוד הוא יגלוש אל רמזים שאתם לא יכולים להתעלם מהם. סבבה, יפה לכם.
חוכמה: אתם מחליטים לא להגיב לשטויות שמישהו אומר עליכם. מתברר שאתם עושים בחוכמה בגלל שהתגובה השפויה שלכם משיגה אחלה תוצאות.
זיכרונות: יש מצב שאתם מסתובבים עם קטע רגשי שלא ממש סגרתם סופית. מישהו שדלוק עליכם יכול לעזור לכם למחוק מהזיכרון את מה שכדאי למחוק.
יפה: האהבה עושה דברים טובים אפילו ל – לוק שלכם. כשאתם מאוהבים, העולם נראה הרבה יותר יפה וורוד ואתם נחשבים לרומנטיים ולוהטים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
רגשי: יש מצב למתנה שהתעכבה או משהו אחר שנורא רציתם בו, לאו דווקא כזה שעולה ים בכסף. הכי חשוב זה הערך הרגשי שלו ולא הערך הכספי.
זורמים: אז נכון שבזמן האחרון אתם לא ממש דופקים חשבון, אבל השבוע אתם זורמים עם אנרגיה טיפה ביישנית שעושה סבבה לאהבה וכל זה.
רעיונות: אנרגיה מוטרפת מביאה לכם את הקטעים הכי לוהטים בין בנים לבנות. אל תפחדו לתת צ'אנס לרעיון שיחזק את הקשר שאתם רוצים בו.
צירופים: הנומרולוגיה של מזל גדי מזרימה אליכם קטעים שווים עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך לידתם, מסתכמים במספרים 2 או 6.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
שאלות: מישהו שדלוק עליכם לא מפסיק לשאול את עצמו מה אתם חושבים עליו. אם גם אתם לא ממש אדישים כלפיו אז כדאי שתזרקו לו רמז.
מקובלות: אתם מופתעים מזה שפתאום אתם מדברים בפתיחות על משהו שעד לא מזמן פחדתם שזה יעשה לכם פאדיחות. בקצב הזה גם המקובלות שלכם תעלה.
פרטנרים: הנומרולוגיה משדכת אתכם השבוע לפרטנרים ובני זוג אשר חיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלהם, מביאים את המספרים 2 או 8.
הכרויות: צפויים לכם קטעים מדהימים בחברת מישהו שהכרתם לפני שנה. יום שני הוא אחלה טיימינג בשביל להעביר אליו מסר רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
אושר: כולם נורא מאושרים מזה שאתם תופסים יוזמה וסוגרים עניין עם קטע שלא ממש עשה לכם טוב. אל תעשו את החשבון של ההוא-ההוא, תעשו את החשבון שלכם.
תחביבים: תחום חדש שאתם נדלקים עליו ממלא לכם את הראש ואת שעות הפנאי וגם ההורים שלכם מבסוטים שמצאתם לעצמכם תחביב מדליק.
בכיף: אחלה קטעים נופלים עליכם ברגע שמישהו מדהים מתחיל להחזיר לכם מסרים. הכול מסתדר לכם בכיף גם אם פחדתם שמשהו ייתקע.
חברתי: הפופולאריות שלכם זורמת אל מקומות שעד עכשיו לא שמעתם עליהם. זה אומר שהמזל מחייך אליכם גם בתחום החברתי ולא רק באהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button