הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 20.04 – 13.04

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 13.04-20.04
הורוסקופ מזל טלה
פנטזיות: יש מצב שאתם מפנטזים על אקשן רומנטי שממבט ראשון נראה קצת הזוי. אירוע חברתי שמתקיים השבוע, מביא לכם מצב בו חלומות מתגשמים.
כיף: הכי כיף לכם עם מחזר שתמיד מצליח לשעשע אתכם. אם ריגושים בראש שלכם, כדאי שתתנו כיוון רומנטי לקטע הזה.
הופעה: הלוק שלכם הולך להיות משו-משו, אפילו יותר ממה שתמיד. כדאי שתחשבו פעמיים עוד לפני שאתם עושים מהפך במראה הטבעי שלכם.
הצלחות: אתם הולכים בגדול ומצליחים בקטעים שאחרים נכשלו בהם. במקביל, כדאי שתיקחו הרבה אוויר בשביל שלא יישבר לכם באמצע. סבלנות, נכון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מזלות: הנומרולוגיה מספרת לכם שאתם הולכים להיות בראש אחד עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 6, כמו גם עם אלה שנולדו במזלות דגים, מאזניים ודלי.
התמקדות: מה שהכי חשוב לכם בקטעים שבין בנים לבנות זה ההגינות והיושר של הצד השני. אתם מוכנים לוותר בהמון דברים, אבל לא בקטע הזה.
הוכחות: מישהו מספר לכולם שהוא ממש מבסוט מזה שאתם מחבבים אותו. אם מה שקורה לו ברגש זה כמו הדיבורים שלו, כדאי שגם יתחיל להוכיח.
עיצוב: הלימודים זורמים לכם בכיף ועושה רושם שאתם, אפילו, נהנים. את החוגים כדאי לכם לחבר למשהו שקשור בעיצוב, פיסול או ציור וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
נתינה: עזרה שאתם נותנים למישהו שזקוק לכם תביא לכם אהבה גדולה. כל מה שתתנו עכשיו לאחרים, יחזור אליכם בגדול ובענק.
לחוצים: יש מצב שאתם קצת לחוצים בגלל מישהו שאולי פגעתם לו ברגשות. אם זה מה שנדמה לכם, תחשבו על משהו בשביל לפצות אותו.
טיפים: אתם זורקים למישהו טיפ שעוזר לו לסדר את המחשבות המוזרות שחירפנו אותו. אחרי שהכול ייגמר בשלום, צפוי לכם איתו בילוי משותף.
כיוונים: אתם תופסים מקום מרכזי בחיים של הכיתה ואם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, לכו על כיוונים שקשורים בתקשורת או בכתיבה יוצרת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
כוכבים: מישהו שדלוק עליכם מוכן לקבל אתכם יחד עם הקטעים הכי מוטרפים שלכם. הכוכבים אומרים שזה מישהו שאפשר לדבר איתו על הכול.
הזדמנות: אתם מחפשים הזדמנות בשביל פגישה או דיבור עם מישהו שאתם דלוקים עליו. תזכרו כל הזמן שאתם עושים את זה עם הלב, לא עם הראש.
מחמאות: צפוי לכם שאפו גדול ממישהו שלא נוהג לחלק מחמאות. בהתחלה אתם מבולבלים מזה, אבל בהמשך זה עושה טוב לדימוי העצמי שלכם.
ציונים: אין לכם בעיה להשקיע ולהוציא אחלה ציונים. אולי זה יפתיע אתכם, אבל הזיכרון המדהים שלכם יכול ללכת טוב עם מתמטיקה וכאלה. כן, אתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
קרועים: אל תוותרו על פרשיה רומנטית עם מישהו שאתם קרועים עליו, אבל אם אתם לא עושים כלום, אל תצפו שהוא ינחש את מה שבראש שלכם.
עצות: אתם מקבלים ים של עצות רומנטיות מכל מיני אנשים שמחבבים אתכם. גם אם לא תמיד אתם בראש אחד איתם, הפעם כדאי שתקשיבו להם.
מחשבות: מישהו שריגש אתכם מתגלה כאילו לא כזה מעניין כמו שחשבתם. אם אתם מבואסים מהקטע, כדאי שתיקחו את עצמכם ממנו.
מנהיגות: כישרון המנהיגות שניחנתם בו, גורם לכם להוביל את האחרים ואפילו לייצג אותם אצל המורים. אם אתם שוקלים חוגים, נסו להשתלב בתיאטרון וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
קולות: צפויים לכם קטעים שלא מהעולם הזה עם מישהו שעושה קולות של קשה להשגה. יש מצב שחוש ההומור שלכם הוא זה שכבש אותו.
מסתורי: אתם זורמים עם קטע מסתורי או מוטרף שאיכשהו מתחבר עם פרשיה רומנטית. כדאי שתדעו שיהיו גם כאלה שלא יאהבו את זה, אבל אתם תתגברו.
טיימינג: הימים רביעי וחמישי הולכים להיות מהממים בקטעים הרומנטיים. צפוי לכם צ'אנס לתפוס דיבור עם מישהו שהמבט שלכם עשה לו את זה.
רצינות: עושה רושם שאתם לוקחים את הלימודים ברצינות. סבבה בשבילכם, רק קחו בחשבון שבסופו של דבר תגיעו ללמוד משהו שקשור ברפואה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
רמזים: מישהו מחכה שתזרקו לו רמז על מה שאתם מרגישים בקטע איתו. לא חשוב מה תחליטו להגיד לו, העיקר שתחתכו לכאן או לשם.
סופרים: יש מישהו שמוכן לעשות הכול בשביל שתתחילו לספור אותו. אז יכול להיות שאתם לא ממש הרוסים עליו, אבל כדאי שלא תפדחו אותו.
אנשים: הנומרולוגיה קובעת שמספר המזל השבועי שלכם הוא 8. הכי טוב בשבילכם זה לזרום עם אנשים ומקומות שאיכשהו קשורים למספר הזה.
מפשרים: אתם מוצאים את עצמכם מתפקדים כמפשרים ומפייסים במריבות שמשתוללות אצל החברים שלכם. ככה זה בבית הספר וככה גם בחיים החברתיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
סולחים: השבוע אתם מחליטים לסלוח למישהו שהיה לכם בלגאן איתו. השינוי בגישה שלכם קורה בגלל שהתחלתם להבין מה בדיוק עבר עליו.
פרטנרים: באות לכם אחלה אנרגיות עם ילידי מזלות האוויר: תאומים, דלי ומאזניים. צפויים לכם בני זוג מדליקים שתמיד יצחיקו אתכם.
החלטות: אתם לא לגמרי סגורים על מישהו שמצד אחד הוא קצת בראש שלכם, אבל מצד שני הוא עלול לקלקל לכם עם מישהו אחר. רק אתם תחליטו לאן זה מתפתח.
מקצועות: אתם נדלקים על מקצועות שנותנים לכם הזדמנות לבטא את עצמכם. כך או אחרת, בסופו של דבר אתם תהיו מועמדים ללמוד פסיכולוגיה וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות מדהימות ורומנטיות כדאי שתשלבו גוונים זהובים [צבע זהב] בלבוש שלכם ותנסו להשיג אבן ששמה רובי בשביל לפתוח את המזל.
השפעות: פרשייה שהייתה יכולה לזרום בכיוון רומנטי, עושה קולות של תקועה. כדאי לכם לבדוק מי בדיוק השפיע על הצד השני בקטע הזה.
שיקולים: אל תאכלו לעצמכם את הלב. המישהו המסוים שאתם מחכים לו, יגיע, אבל עד אז – כדאי שתיקחו את עצמכם לעוד כיוונים.
גלים: המורים מכבדים את הראש הפתוח שלכם ואתם מכבדים את עקרונותיהם. בסופו של עניין, אתם תגלשו על גל שייקח אתכם ללמוד חוק ומשפט.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סיכויים: לפעמים אתם נותנים צ'אנס לקטעים רומנטיים שכבר ממבט ראשון רואים שהם יעשו לכם בלגאן. תמיד כשזה קורה, כדאי שתיזכרו בקטעים הקודמים.
ספונטאניות: נסיעה ספונטאנית לוקחת אתכם אל מקום שזו הפעם הראשונה שאתם דורכים בו. יש מצב שתהפכו אותו למקום קבוע בשביל הבילויים שלכם.
אסרטיביות: אתם לא צריכים לצאת פראיירים מקטע שהביא לכם את הג'ננה או סתם פידח אתכם. יש מישהו שמתנדב לסגור בשבילכם את הסיפור הזה.
הוכחות: אין לכם בעיה להוכיח לכולם עד כמה אתם שווים. השאפתנות שניחנתם בה תיקח אתכם ללמוד תחומים שאיכשהו קשורים לכלכלה ולמנהל עסקים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חברתי: צפויות לכם מחמאות בזכות קטע חברתי שאתם מצליחים להרים. יהיו גם כאלה שיגידו שאתם מנסים להיות מיוחדים, אבל זה לא צריך להפריע לכם.
התייעצויות: אתם קצת עייפים בגלל ים של קטעים חברתיים שזורמים אחד אחרי השני. אם תתייעצו עם ההורים שלכם, הם יעזרו לכם לעשות סדר בבלגאן.
מחדשים: נורא בא לכם לחדש קשר שזרמתם איתו לפני איזה עשרה חודשים, רק שהפעם אתם הרבה יותר בוגרים ובשלים בשבילו.
מקוריים: המורים כבר התרגלו לראש המאוד לא שגרתי שלכם וזה סבבה. הכי יתאים לכם ללכת על כיוונים שאיכשהו קשורים עם עולם ההיי-טק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
בשורות: מגיעות ידיעות טובות אל מישהו שממש קרוב אליכם. רק שתדעו שכל דבר טוב שקורה לו, ישר זה משפיע לטובה גם על מה שקורה איתכם.
אטרפים: מישהו מנסה להטריף אתכם וחופר לכם בשכל על קטע שכבר לא בא לכם עליו. נו טוב, אתם לא ממש חייבים לו הסברים.
מסרים: אתם מקבלים מסר רומנטי שהאינטואיציה שלכם אמרה לכם שתקבלו. אז נכון שיש כאלה שמקנאים בכם, אבל מה אכפת לכם ?
משקיענים: אתם נחשבים למשקיענים, מה שאומר שצפויים לכם ציונים גבוהים. אם אתם יודעים מה טוב, קחו לעצמכם חוגים שמאפשרים לכם לבטא כישרונות אמנותיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button