הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 04.05- 27.04

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.05– 27.04
הורוסקופ מזל טלה
הופעה: ה- לוק החדש שלכם מצליח להדליק עליכם מישהו שפעם לא ממש לקח אתכם ברצינות. השבוע הוא משנה את דעתו לטובה.
חיבובים: מישהו שאתם מחבבים נזרק על קטע רומנטי משוגע. יש מצב שאתם מצליחים להכניס לו קצת שכל לראש, לפני שהוא מביא לעצמו פדיחות.
אקשן: ריגושים חדשים ואקשן עלולים לגרום לכם להזניח מישהו שהיו לכם איתו קטעים חבל על הזמן. בשביל לסגור עניין כדאי שתשתפו אותו במה שקורה.
מתחשבים: אתם הכי מתאימים למחזרים חביבים, ידידותיים, מתחשבים ומעניקים או בפשטות – לילידי מזל מאזניים. גם שני מזלות האוויר הנוספים – תאומים ודלי, עשויים ללכת לא רע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
חלומות: מישהו שהיו לכם חלומות עליו מתגלה כשונה מאוד ממה שדמיינתם אותו. אם תזרמו איתו תוכלו להתפנן על קטעים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם.
אקזוטי: מישהו שהגיע ממקום אקזוטי מצליח להוציא מכם את הטוב שבכם. דברים מהממים מתחילים לקרות לכם ישר אחרי שמישהו שווה מחזיר לכם אהבה.
משדרגים: אתם משדרגים את החיים הרומנטיים שלכם, גם אם פה ושם אתם צריכים להתגמש קצת. מישהו נקרע עליכם בזכות האנרגיות שאתם משדרים.
מסתוריים: אתם הכי מתאימים למחזרים מסתוריים, רומנטיים, חכמים ומתוחכמים או בפשטות – לילידי מזל עקרב. גם שני מזלות המים הנוספים – סרטן ודגים, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
זורמים: המזל ממתין לכם בדרכים ובכל מה שיוצא ממנו ריח של שקי-שינה. יש מצב לדיבורים על חוץ לארץ וכאלה. האהבה תהיה כיפית וזורמת.
בצפר: מישהו שבא לכם עליו תופס אתכם ברגע הכי פחות מתאים בשביל לדבר לכם על משהו שבכלל לא בראש שלכם. אתם הולכים לעשות לו בצפר.
רומנטי: יש מצב למשבר רומנטי אצל מישהו שתמיד מתווכח איתכם. הקטע הזה עוזר לו להבין יותר טוב את הראש שלכם. צפויים לכם בילויים איתו.
מחזרים: אתם הכי מתאימים למחזרים הרפתקניים, עצמאיים, פתוחים ובליינים או בפשטות – לילידי מזל קשת. גם שני מזלות האש הנוספים – אריה וטלה, עשויים להצליח בגדול.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
ספונטאניות: בקטעים שבין בנים לבנות אתם מחליטים לזרום עם מישהו שבאמת בא לכם עליו, ולא מתייחסים ברצינות למה שהאחרים חושבים שטוב בשבילכם.
אסרטיביות: מחזר הזוי מיישר איתכם קו בגלל שאתם לא מרשים לו לשחק את המבולבל. רק שיבין שתשובות מתחמקות יגרמו לו להתעופף החוצה.
רמזים: קופידון רומז שכדאי לכם להחצין התנהגות קצת יותר מסתורית ולא להיות כל כך שקופים וגלויים. הכי טוב זה שתתנו גם לצד השני להשקיע.
נאמנים: אתם הכי מתאימים למחזרים נאמנים, יציבים, מסורים ושאפתניים או בפשטות – לילידי מזל גדי. גם שני מזלות האדמה הנוספים – שור ובתולה, עשויים לבוא בחשבון.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
קורעים: רמז קורע שתשגרו אל המישהו הנכון, יביא לכם עדיפות על פני המתחרים בכם. גם אם זה לא ממש בראש שלכם, כדאי שתיקחו צ'אנס.
מפגשים: נסיעה הרפתקנית מביאה לכם מפגש עם מחזר שיש לו דעות לא ממש מקובלות. אתם זורמים עם כל מה שאלת האהבה מביאה לכם.
מתביישים: אם אתם מתביישים להתוודות בפני מישהו מהמין השני שנמצא אתכם בקטע של ידידות, יש מצב שפיתחתם כלפיו רגש משמעותי.
מקוריים: אתם הכי מתאימים למחזרים מקוריים, ייחודיים, אינטליגנטיים ומדהימים או בפשטות – לילידי מזל דלי. גם שני מזלות האוויר הנוספים – תאומים ומאזניים, עשויים לזרום עם הראש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מתגלגלים: מישהו שמחזר אחריכם יודע עליכם המון דברים שהתגלגלו אליו משמועות. השבוע אתם הולכים להראות לו מי אתם באמת.
מחמאות: המחזרים שלכם מחפשים לעצמם קטעים עם ריגושים. מישהו מחמיא לכם ואומר שאתם מצליחים להקפיץ את הלב גם למחזרים הכי קשוחים.
לוק: האהבה עושה לכם דברים טובים ואפילו משדרגת את ההופעה החיצונית שלכם. אומרים עליכם שכשאתם מאוהבים, העולם נכנס לכוננות.
יצירתיים: אתם הכי מתאימים למחזרים יצירתיים, ביישנים, רגישים ורומנטיים או בפשטות – לילידי מזל דגים. גם שני מזלות המים הנוספים – סרטן ועקרב, עשויים לשדר איתכם על גל אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
סוערים: צפוי שבוע רומנטי שעושה בלגאן לרגשות שלכם אבל גם מביא לכם לא מעט כיף. לפעמים צריך לזרום עם הלב ולא עם המוח ואתם יודעים שזה כך.
דיבורים: צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו שהאנרגיות שלו מטריפות אתכם. איכשהו, תמיד כשאתם איתו אתם חוזרים הביתה בריחוף קטן.
מגשימים: צפויה להתגשם לכם משאלה שקשורה למישהו מדליק. הנומרולוגיה צופה לכם קשרים מפתיעים ולא שגרתיים עם מישהו שמספר המזל שלו הוא 4.
כובשים: אתם הכי מתאימים למחזרים סוערים, נמרצים, תוססים ומסתערים או בפשטות – לילידי מזל טלה. גם שני מזלות האש הנוספים – אריה וקשת, עשויים לכבוש את ליבכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
משתלבים: אתם זורמים עם מישהו שעוזר לכם להשתלב בקבוצה עם סטייל. אם פחדתם שאולי הוא יסתלבט עליכם, אתם יכולים לשכוח מזה.
אופטימיות: מגיעה אליכם שמועה אופטימית על מישהו שאתם דלוקים עליו. זה אומר שגם הוא דלוק עליכם, רק אתם צריכים לעשות משהו בשביל שזה יצליח.
הזדמנויות: הצעה חדשה מביאה לכם הזדמנויות להתפרסם בזכות הכישרונות שלכם. הכי-הכי היא תעשה טוב לעקרבים שרוצים לעמוד על במה.
התאמות: אתם הכי מתאימים למחזרים רגועים, אסרטיביים, יצירתיים ויציבים או בפשטות – לילידי מזל שור. גם שני מזלות האדמה הנוספים – גדי ובתולה, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
הפתעות: אתם מתכננים הפתעה רומנטית למישהו שתמיד במחשבות שלכם. סבבה, אבל בשביל שזה גם יישאר בתור הפתעה, כדאי שלא תדברו על זה עם אף אחד.
פרשיות: אם נמאס לכם מכל מיני פרשיות שגרתיות, ואם אתם ממש מחפשים אהבה אמיתית – אז השבוע יש לכם אחלה צ'אנס להגשים את זה.
קולטים: אתם מתחילים לקלוט שיש מישהו שתמיד מפרגן לכם וכאלה. אם תתנו צ'אנס לקטע הזה, יש מצב למשהו רומנטי. אתם יודעים.
תקשורתיים: אתם הכי מתאימים למחזרים תקשורתיים, קלילים, מקסימים וחברותיים או בפשטות – לילידי מזל תאומים. גם שני מזלות האוויר הנוספים – מאזניים ודלי, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
נדלקים: אתם נדלקים על מקום שהאנרגיות הטובות שלו מחרפנות את כל מי שנכנס אליו. זה הטיימינג שלכם ללכת על שינוי חברתי.
כיוונים: קטע של אהבה מתחיל להתגלגל בכיוון שנורא רציתם בו. אם לא תדפקו חשבון ל – 'מה אומרים עליכם', יש מצב להתפתחות מסעירה גם בהמשך.
אלופים: באהבה אתם אלופים בכול מה שקשור ליושר ולהגינות. כשאתם בתוך קשר רומנטי, אין מצב שהעיניים (או הלב שלכם), ישוטטו במקומות אחרים.
אוהבים: אתם הכי מתאימים למחזרים חמים, אוהבים, מפנקים ומשפחתיים או בפשטות – לילידי מזל סרטן. גם שני מזלות המים הנוספים – דגים ועקרב, עשויים ללכת איתכם סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מרטיטים: אתם מגלגלים שיחה אינטימית עם מישהו שמרטיט לכם את הלב. אם אתם רוצים לרגש אותו, תעשו את זה ב- הכי ספונטאניות שאפשר.
החלטיות: אין לכם סיבה להתבייש בגלל משהו שהלב שלכם קרוע עליו. אם תשחקו אותה גדולים מהחיים, אין מצב שמישהו יעשה לכם פאדיחות.
שיקולים: צפויים לכם קטעים קורעים עם מישהו ששידכו לכם אותו. יש מצב שהמישהו המסוים ששידך ירצה לשמוע מכם פרטים פיקנטיים ממה שקורה.
דרמטיים: אתם הכי מתאימים למחזרים דרמטיים, סמכותיים, מלכותיים ואצילים או בפשטות – לילידי מזל אריה. גם שני מזלות האש הנוספים – קשת וטלה, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מסרים: צפוי לכם מסר ממישהו שאתם לא אדישים לנוכחות שלו. כדאי שתיקחו אותו ברצינות, גם אם המסר מגיע אליכם באמצעות שליח.
הצעות: מישהו שהכרתם לגמרי בהפתעה מביא לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה. הקטע הזה ייפתח בפניכם דלתות אל מקומות חדשים.
דבש: אתם תופסים דיבור עם מישהו שהייתם משוכנעים שהחיים שלו דבש. פתאום אתם קולטים שהוא מתמודד עם בלגאנים כמו הבלגאנים שלכם.
שנונים: אתם הכי מתאימים למחזרים שנונים, מאורגנים, מסודרים ומשעשעים או בפשטות – לילידי מזל בתולה. גם שני מזלות האדמה הנוספים – גדי ושור, עשויים ללכת סבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button