הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 17.05- 11.05

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.05– 11.05
הורוסקופ מזל טלה
בהפוך: מישהו שעשה את עצמו כאילו לא אכפת לו מכם, חוזר בשביל לבדוק אם האמנתם לשטויות שלו. תנו לו צ'אנס בגלל שתמיד תוכלו לנפנף אותו.
אקשן: ריגושים וכאלה חשובים לכם עכשיו יותר מתמיד. הקטעים הרומנטיים מסדרים לכם את הראש אבל מבלבלים לכם את הלב. ככה זה עם הטלאים.
סיכוי: מישהו שאתם בראש שלו מוכן לעשות בשבילכם דברים משוגעים. גם אם הוא לא ממש בראש שלכם, כדאי שתתנו לו סיכוי. לא ככה?
אקשן: עם חברים ממזל טלה כמוכם צפויים לכם קטעים מדהימים ואתם הולכים לבלות איתם עד שתיפלו מהרגליים, וזה בגלל שהם מוכנים לזרום עם הריגושים הכי מוטרפים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
סרטים: קטע מהסרטים גורם לכם להתייחס למישהו באופן שונה ממה שהתייחסתם אליו עד עכשיו. בסיפור הזה יהיה קשה לכם לשתף אחרים ברגשותיכם.
מקריות: פתאום יוצא לכם צירוף מקרים בקטע עם מישהו שתמיד היה בראש שלכם, רק שעד עכשיו לא קיבלתם הזדמנות לתפוס איתו דיבור.
אינטימיות: צפויה לכם שיחה אינטימית עם מישהו שמרשה לכם להיכנס לקטעים הכי אישיים שלו. בסוף הוא גם מספר לכם מה הוא מרגיש כלפיכם.
חוויות: עם חברים ממזל שור כמוכם צפויות לכם חוויות שלא מהעולם הזה, בגלל שאתם בראש אחד איתם בכל מה שנוגע לעקשנות, לכישרונות יצירתיים ולמציאת שפה משותפת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
השפעה: מישהו שעד עכשיו לא ממש ספרתם אותו מתחיל להשפיע עליכם. יש מצב שתוכלו ללמוד משהו מהניסיון שהוא חולק איתכם.
התנהגות: מישהו שאתם קרועים עליו תופס התנהגות שמבאסת אתכם. מצד שני, אתם יכולים להתפשר איתו על דברים שלא ממש עקרוניים בשבילכם.
מבסוטים: מישהו אומר שהוא מבסוט להיות בחברתכם, וזה בזכות האנרגיות הטובות שהוא מקבל מכם. זה גם אומר שמאחרים הוא מקבל אנרגיות לא משהו.
אוויר: עם תאומים כמוכם צפויים לכם קטעים שמשאירים אתכם בלי הרבה אוויר בגוף, בגלל שהם [לא פחות מכם] ממציאים טריקים של "איך להישאר ערים כל הלילה", אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
חיזורים: צפוי לכם שבוע של חיזורים שזורקים אתכם אל בילויים מוטרפים. בעיקר כדאי לכם לשים עין על מישהו שרק עכשיו נחלץ ממשבר רגשי.
בלגאנים: אל תחשבו שמשהו לא בסדר איתכם אם אתם לא מצליחים לפענח את הבלגאן הרגשי שעובר לכם בלב. ככה זה עם אהבה וככה זה גם יישאר.
מבשלים: מצליח לכם קטע שאתם מבשלים עם מישהו מדליק. הכי טוב שתדברו על זה כמה שפחות, בשביל לא להרגיז את אלה שלא מפרגנים לכם.
מתוק: עם סרטנים כמוכם צפויים לכם קטעים שאפילו הדובשנית הכי מתוקה והכי נוטפת דבש – נראית לידם כמו לימון חמוץ. אין-אין כמו הסרטנים [ממש כמוכם] בשביל הקטעים האלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
רמזים: הכוכבים רומזים שאתם הולכים להתלבט בין הרבה מחזרים שקרועים עליכם, אבל רק אחד מהם שווה שתסתכלו בכיוון שלו.
חברים: אתם הולכים על קטע מהסרטים בשביל לעזור למישהו מהחברים שלכם. בסיפור הזה אתם נותנים את עצמכם, גם אם זה לא באינטרסים שלכם.
ספונטאני: בילוי ספונטאני מצליח להפתיע אתכם אבל מעורר לא מעט סימני שאלה. כדאי שתיקחו דיבור עם מישהו שיודע בדיוק על מה מדובר.
סטייל: עם אריות כמוכם צפויות לכם חברויות בסטייל זוהר עם הרבה דיבורים והצגות. רק צריך שתזכרו שגם הם – כמוכם – אוהבים להיות אלה שאומרים את המילה האחרונה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
פוזות: מישהו בפוזה של שידוכים ינסה לשכנע אתכם ללכת על קטע רומנטי שלא ממש בא לכם עליו. מותר לכם לומר 'לא' בלי לפחוד שמשהו לא בסדר איתכם.
טיימינג: ביום שלישי צפויה לכם נסיעה בסבבה, אפילו אם היא לא הייתה בתוכניות שלכם. זה אומר שאתם מוכנים לקחת צ'אנס ופשוט לזרום עם זה.
הופעה: מתגלגלים אליכם רמזים שקשורים לקטעים של הופעה על במה או של דוגמנות. אם היו לכם חלומות בכיוונים האלה, זה אחלה שבוע בשביל לעבור למעשים.
דאחקות: עם חברים שהם בני ובנות מזל בתולה כמוכם, צפויים לכם קטעים בהם אתם יורדים אלה על אלה בסבבה של דאחקות וצחוקים וכאלה, בגלל שהם הכי מבינים את הראש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
שיחה: צפויה לכם שיחה אל תוך הלילה עם מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. אחרי השיחה הזו אתם תדעו בדיוק מה עובר לו בראש.
דאחקות: משהו שעשיתם בקטע של דאחקות מתקבל בסבבה בצד השני. אז נכון שלא לזה התכוונתם, אבל עובדה שיצא לכם טוב.
משאלות: מישהו עם לב רחב הולך להגשים לכם משאלה כמוסה. במקום לעשות חשבון לאחרים, כדאי לכם לזרום איתו עד הסוף.
חוויות: עם מאזניים כמוכם באים לכם קטעים מהסרטים. איתם אתם מרגישים הכי שבעולם ואם תיקחו את הידידות הזו בכיוון רומנטי צפויות לכם חוויות שלא מהעולם הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בילויים: אתם יוצאים לבלות עם מישהו שהסטייל שלו נחשב למוטרף, אבל האינטואיציה שלכם אומרת לכם שיש לו כוונות טובות כלפיכם.
מצבים: יש מצב שאתם עושים לעצמכם אחלה יחצנות בקטע של משהו שהשתתפתם בו. הפופולאריות שלכם מדרבנת אתכם להיות אלה שמארגנים את הקטע החברתי הבא.
פגישות: צפויה לכם פגישה מוזרה שבכלל לא הייתה בתוכניות שלכם. אל תופתעו אם הפגישה הזו תפיל עליכם הצעה רומנטית שלא חלמתם עליה.
הפלגות: עם עקרבים כמוכם אתם מפליגים אל עולם של אגדות ושל חלומות טובים ושל ריגושים ושל רגעים רומנטיים. רק תזרמו איתם והעולם יהפוך להיות מקום טוב יותר לחיות בו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
רגשות: מישהו מתבייש ברגשות שלו כלפיכם אבל אין לכם בעיה לקלוט אותו. יש מצב לשיחה רומנטית שתחשוף את מה שהוא מסתיר.
חושבים: ריגושים זה בדם שלכם אבל השבוע כדאי לכם לחשוב טוב-טוב לפני שאתם מתנפלים עליהם. בכל מקרה כדאי שתחליפו מילים עם ההורים.
פרשיות: כבר המון זמן שלא היה לכם שבוע מדהים כמו השבוע הזה. הכוכבים מביאים לכם פרשיות רומנטיות עם מחזרים שפעם שיחקו אותה אדישים.
הרפתקאות: עם קשתים כמוכם צפויות לכם חברויות בסטייל מה-זה מוטרף, ומה-זה הרפתקני ומה זה בראש טוב – ככה שכולם יכולים לבוא ולקנא ושיתפוצצו הקנאים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חלומי: מישהו שדלוק עליכם נותן לכם הרגשה חלומית, וזה אומר שגם אם לא הייתם סגורים על עצמכם, אז עכשיו אתם קולטים שאתם מושכים ושווים.
מרשימים: אתם לוקחים צ'אנס על קטע קורע ומצליחים להרשים מישהו שכבר המון זמן אתם דלוקים עליו. אין מצב שהוא לא שם לב אליכם.
עצות: מישהו עם המון רצון טוב זורק לכם עצות בקטע רומנטי, אבל מי שמכיר אתכם יודע שאתם מקשיבים רק לראש שלכם ומצליחים בגדול.
נאמנות: עם בני ובנות מזל גדי כמוכם צפויים לכם קטעים יפים ויציבים, עם המון רצינות וכאלה ועם תכונות כמו נאמנות, עקביות, כבוד וחוש אחרית. אחלה, בדיוק מה שאתם אוהבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
משחקים: עושה רושם שיש לכם המון חלומות על מישהו שלא יוצא לכם מהראש. אין לכם בעיה עם זה, אבל בשביל הפוזה כדאי שתשחקו אותה אדישים.
התחדשות: אתם הולכים על פרשייה מהממת שפותחת תקופה חדשה בתחום הרומנטי. השאלה היא עד כמה בראש שלכם לשכוח את מה שהיה ולהפוך דף ?
מקוריות: אין לכם סיבה לחשוב שמשהו לא בסדר איתכם רק בגלל מישהו שהדברים מתרחשים אצלו אחרת. ככה זה עם הדליים, אף פעם לא כמו כולם.
אינטליגנציה: עם דליים כמוכם צפויים לכם קטעים מוטרפים עם המון מקוריות, ייחודיות, חשיבה מבריקה, יצירתיות, אינטליגנציה ו… חוסר רצון להיות כמו כולם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
שיקולים: לא ממש מתחשק לכם לזרום עם קטע שקצת התאכזבתם ממנו. אז נכון שהצד השני חושב שכדאי לתת צ'אנס וכל זה, אבל אתם כבר בסיפור אחר.
דלתות: שיחה עם מישהו קורע שנכנס לחיים שלכם, פותחת לכם דלת לתחומים שבכלל לא ידעתם שהם קיימים. אל תתביישו לשתף אותו במה שאתם מרגישים.
מקומות: צפויה לכם פרשייה חלומית שלוקחת אתכם אל מקומות רומנטיים. הסיפור הזה יעזור לכם להתחבר עם הרגשות הכי פרטיים והכי אינטימיים שלכם.
חלום: עם דגים כמוכם צפויים לכם הרגעים הכי משגעים והכי חלומיים והכי כייפיים והכי רגישים והכי בעולם, וזה מפני שאין-אין על מזל דגים בקטעים שבינו לבינה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button