הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 15.06- 08.06

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.06– 08.06
הורוסקופ מזל טלה
חלומות: יש לכם חלומות על מישהו ששלח אליכם לא מעט רמזים. מצד שני, כדאי שיתחיל להזיז עניינים אם בראש שלו לסגור איתכם על משהו רציני.
קשורים: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים מהממים עם אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשורים בצורה כלשהי למספר 4.
שליחים: אל תשלחו שליחים לאף אחד וכדאי שתעשו את הכול בפרטי ובארבע עיניים. זה אומר שאם אתם לא ממש מיואשים, אל תחפשו לעצמכם שדכנים מתנדבים.
אכפתיות: ממש אכפת לכם מזה שאנשים יבינו את הכוונות שלכם. מצד שני, אם הם לא ממש בקטע של קליטה, אין לכם סיבה להתאמץ יותר מדי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
שמיים: כוכב ששמו וונוס מביא לכם הצלחה רומנטית עם לוק מהסרטים. ה – לוק הזה עושה אתכם יפים יותר ומושכים יותר אפילו יותר ממה שאתם רגילים.
בענק: אם אתם רוצים לשחק אותה בענק, כדאי שתתפסו ראש עם אלה שיש להם קשר למספר 9. יש מצב שזה משהו שקשור לתאריך הלידה שלהם או לחיבור של אותיות שמם.
מסרים: יש מצב שבא לכם על קטע עם מישהו שהיחסים שלכם איתו עברו ים של שינויים. אם זה מה שקורה, כדאי שתעבירו לו מסר מסתורי ביום רביעי.
פופולאריות: זה סבבה שאתם בקטע של מקובלות ופופולאריות חברתית, רק שכדאי לכם להמשיך ולהשקיע ביחסים עם אלה שאתם בקשר איתם כבר המון שנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מזניקים: מישהו מתחיל לתכנן אירוע חברתי ולוקח אתכם בחשבון. הקטע הזה הולך להזניק לשמיים את כל מה שקשור בחיים הרומנטיים שלכם.
מפתיעים: צפויים קטעים מפתיעים לתאומים שנורא בא להם על סיפור אהבה אבל מתביישים לדבר על זה. יהיו לכם סיבות לצחוק על משהו שפעם התייחסתם אליו כמו אל פדיחה.
מנפנפים: יש מצב שאתם מנפנפים מישהו שהיחסים שלכם איתו התחיל לבאס אתכם. אל תיקחו את זה קשה, כל סיום הוא אות להתחלה חדשה.
קניות: צפויים לכם קטעים של קניות (שופינג) שיכולתם רק לחלום עליהם. יש מצב שהקרבה אל יום ההולדת (מזל תאומים) היא גם הסיבה שהולך לכם בסבבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
משתגעים: נופלים עליכם קטעים משוגעים דווקא עם מחזרים שפעם לא נתתם להם צ'אנס. יש מצב שמשהו הזוי גרם לכם לשנות את דעתכם עליהם.
מאוהבים: הרבה מאוהבים בכם אבל רק מקום אחד פנוי לכם בלב ורק אתם יכולים להכניס לשם את מי שאתם אוהבים. אל תקשיבו למה שמישהו טוחן לכם בקטע הזה.
מצליחים: כל מה שהיה נדמה לכם כאילו הוא עבודה בעיניים, עשוי להצליח לכם בגדול. אם תחליטו לקחת צ'אנס בפגישות עיוורות, כדאי שתעשו את זה עם מישהו שיש לו ניסיון.
מבלים: ביום שישי צפוי לכם בילוי סוער עם מישהו שכבר המון זמן אתם קרועים עליו. אם יש מישהו אחר שזה לא מוצא חן בעיניו, זו כבר הבעיה שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
קולטים: אתם שופכים את הלב מול מישהו שממש קולט את הראש שלכם. זה סבבה, אבל כדאי שגם הוא יספר לכם את מה שיושב לו בלב. לא ככה?
משתדכים: אין סיבה שלא תסכימו אם יש מישהו שרוצה לשדך לכם. יחד עם זה, כדאי שהקטע הזה של השידוכים יהיה בטעם שלכם ולא בטעם שלו.
טיפ: אם אתם קולטים שיש מישהו שמקנא בכם ומנסה להפריע לכם, אז רק שתדעו שהוא מודאג מכם יותר ממה שאתם מודאגים ממנו.
דרמטי: צפויה לכם הצלחה גדולה בזכות הכישרון הדרמטי שניחנתם בו. הכי טוב בשבילכם זה לעשות משהו יצירתי עם מישהו שגם לו יש כישרון כזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מתעלמים: מה שהכי כדאי לכם לעשות זה להתעלם ממה שמישהו אומר לכם, ולעשות רק את מה שהלב שלכם מרגיש. הדגש הוא על הקטעים שבין בנים לבנות.
מדליקים: גם אם בא לכם להדליק את מישהו זה לא אומר שאתם צריכים לבטל את האישיות שלכם. בדיוק להיפך, שחקו אותה עם מה שהכי מיוחד אצלכם.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לשדרג את הקולבים שלכם ולהקפיץ את ה – לוק. קחו עצות ממי שממש מבינים בקטעים של סטיילינג וכאלה.
דאחקות: סבבה לכם עם מישהו שתמיד מביא לכם דאחקות וכאלה. אם זה מה שקורה, יש צ'אנס שהקטעים האלה יובילו אל פרשיה רומנטית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מזל: הכוכבים שלכם מזרימים אליכם המון מזל ושפע של ריגושים, שזה מה שמבטיח לכם הצלחה בחיזור ספונטאני ללא תכנון מראש.
אומץ: אתם תופסים אומץ על קטעים שפעם פחדתם להתקרב אליהם. זה הכול בזכות זה שהביטחון העצמי שלכם עבר שדרוג רציני לטובה.
צפוף: אל תתרגשו אם יהיה צפוף בין אלה שרוצים לבלות בחברתכם. ילידי מזל מאזניים שהיו להם דאגות בנוגע למקובלות שלהם, יכולים להירגע.
יחסים: אתם צריכים להיות קצת יותר סגורים על עצמכם בכל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות. אל תחכו עד שמישהו שלישי (מתחרה) יופיע פתאום.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
סיפורים: ממשיך סיפור רומנטי שזורם איתכם כבר המון זמן, וזה אומר שכמעט כל בילוי מסתיים לכם באיזשהו קטע קורע. כל מה שצריך זה רק לזרום עם זה.
מפתיעים: מישהו מפתיע אתכם עם שאלות שנועדו לבדוק מה אתם מרגישים כלפיו. זו אחלה הזדמנות בשביל לחשוף את הכוונות שלכם.
מתחדשים: מחכה לכם שבוע מרגש שיכול למחוק את אכזבות העבר. אל תעשו חשבון לישן ולמוכר וכדאי שתעדיפו את החדש והמוטרף.
אופטימיות: אתם קולטים שמועה שמביאה לכם אופטימיות בנוגע למישהו שאתם רוצים בו. עכשיו רק נשאר לכם לברר שהשמועה הזו גם נכונה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מחמאות: צפוי מבול של מחמאות לקשתים ששיחקו אותה בקטעים של התנדבות וכאלה. נפתחות לכם הזדמנויות חברתיות עם מישהו שיודע להעריך את מה שאתם עושים.
הרפתקאות: צפויים לכם קטעים חלומיים עם מישהו שקרוע על התחומים שגם אתם נשפכים עליהם. איכשהו צפויות לכם איתו הרפתקאות מהסרטים.
כבוד: אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שמספר לכם על האהבות הקודמות שלו. רק בשביל הכבוד העצמי כדאי שתראו לו את הדלת.
מתוק: צפוי לכם קטע מתוק עם מישהו שמתבייש לחשוף את הרגשות שלו כלפיכם. מצד שני, עם קצת יוזמה מצידכם יש צ'אנס שהוא ייפתח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חשבונות: אם החלטתם לסיים פרשייה עם מישהו מסוים, אל תעשו חשבון למה שיש לו להגיד לכם או עליכם. אם תעשו לו חשבון, אתם עלולים למצוא את עצמכם בשידור חוזר.
אדישים: מישהו שמשחק אותה אדיש, מנסה לרמוז לכם שאתם מתייחסים לאהבה בצורה קצת מוזרה, אבל זה לא מונע ממנו לעשות לכם עיניים.
דיבורים: אחרי הרבה דיבורים וכאלה אתם מוכנים לתת צ'אנס למישהו שכבר הביא לכם אכזבות. אז נכון שבכללי הוא חמוד כזה, אבל כדאי שתשימו אותו במקום.
היסטוריה: מישהו מההיסטוריה שלכם עשוי לחזור אל מסלול חייכם. אם היה לכם איתו בלגאן בעבר, תנו לו להבין שהוא לא יכול לעשות לכם את התרגיל הזה פעם נוספת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מרוגשים: זה סבבה שאתם מרוגשים, רק שלפעמים כדאי לכם להפנים את הרגשות, אתם יודעים, רק בשביל לא להיות שקופים כל כך בעיני אלה שאתם קרועים עליהם.
אורגינאליים: אם אתם דליים אמיתיים אל תחסמו את עצמכם בפני שום אפשרות. דווקא מישהו שלא התאהבתם בו ממבט ראשון, עשוי להתגלות כמחזר מדהים.
מקוריים: האנרגיות המקוריות והממוזלות שזורמות השבוע אל מזל דלי, גורמות לדברים להתרחש בדרך מהממת, מפתיעה, לא שגרתית ויוצאת דופן.
טלפונים: הדברים הממש טובים יסתדרו לכם בלי שתצטרכו להתאמץ. נופלים עליכם טלפונים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
שדרוגים: אתם מצליחים לשדרג יחסי ידידות שפעם הסתבכתם איתם. יש מצב שזה לא בא לכם בקלות אלא תוך כדי דיבורים עם הצד השני.
קולות: מישהו שבכלל לא בא לכם עליו, עושה קולות כאילו אתם חייבים לו משהו. הוא תמיד מתעלק על המצליחנים ותמיד מתחמק מהלוזרים.
אטרף: מישהו שהטריף לכם את המוח מתחרט על כל מה שעשה. סבבה, אם זה אמיתי ומתוך הלב, מותר לכם לסלוח לו. לא ככה?
מסתורי: כוכב נפטון ששולט במזל דגים, לוקח אתכם למקומות עם אווירה חלומית ואינטימית. צפויים לכם קשרים עם בני זוג מהסוג המסתורי והרומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button