הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 29.06- 22.06

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.06– 22.06
הורוסקופ מזל טלה
מבולבלים: יש מצב שאתם קצת מבולבלים בגלל קשר שנורא בא לכם עליו, רק שהוא עלול לקלקל לכם קשרים עם מישהו אחר. תעשו את מה שהלב שלכם אומר.
דאחקות: קטעים של דאחקות וכאלה יכולים להתגלגל במהירות למשהו שהלב שלכם נצבט בגללו. קוראים לזה אהבה ולא שום שם אחר. רק שתדעו.
קשרים: צפויים לכם אחלה קשרים עם ילידי המזלות שור ובתולה. עושה רושם שתצליחו להרים קטע שהיו אנשים שאמרו שאולי תיכשלו בו. עכשיו הם יאכלו לעצמם את הלב.
מזל: בשביל לסדר לעצמכם אחלה מזל בקטעים הרומנטיים, כדאי שתשלבו גוונים סגולים בלבוש שלכם ותנסו להשיג תכשיט עם אבן סגולה שקוראים לה אמטיסט.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
חידושים: יש מצב שאתם מחדשים קשר שפעם לא ממש הסתדר לכם איתו. איך שזה נראה אז גם הצד השני רוצה לנסות שוב.
שיתופים: זה ממש בסדר שאתם משתפים את כולם בחוויות שלכם אבל לא כדאי שיותר מדי אנשים ייתנו לכם עצות. יש דברים שתצטרכו להחליט עליהם לבד.
זיכרונות: אתם מצליחים להשתחרר מזיכרונות מבאסים שקשורים למישהו שהתאכזבתם ממנו. זה אומר שגם אם אתם פוגשים אותו אל תחזרו על אותן טעויות.
אתם והתכונות שלכם: אתם מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות, ואינכם חשופים למצבי רוח הפכפכים. אתם מגשימים את תוכניותיכם ואינכם חיים בפנטזיות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שיקולים: אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שגורר אחריו ים של תסביכים. אז יכול להיות שהוא מדהים, אבל אתם לא הפסיכולוגים שלו.
שליחים: מישהו שולח אליכם שליחים בשביל שינסו לברר מה אתם מרגישים כלפיו. זו אחלה הזדמנות בשביל להעביר לו מסר מסתורי.
חסימות: ביישנות היא תכונה סבבה אבל עלולה להפריע לכם ברגע האמת. עשו הכול כדי להימנע ממצב בו הביישנות חוסמת לכם קטע שעשוי להיות רומנטי.
אורות: אתם קולטים רכילות שמדליקה לכם אור ירוק בנוגע למישהו שאתם מעוניינים בו. עכשיו רק נשאר לכם לברר שהרכילות הזו גם שווה משהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אטרף: רעיון מטריף מסדר לכם קטע שלא מהעולם הזה. בסיפור הזה ישתלב מישהו שבהתחלה חשדתם בכוונות שלו, אבל בסוף נרגעתם ובצדק.
חשבון: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתתחילו לעשות חשבון לכספים שאתם מוציאים. אל תזמינו את כל העולם ואחותו לחגוג על חשבונכם.
מצב: יש מצב לקטע רומנטי באווירה טיפה מסתורית. זה אומר שאם יש דברים שלא כולם צריכים לדעת מהם, אז יותר טוב שלא תדברו על זה.
חי: משהו שקשור בבעלי חיים יכול להביא לכם מזל. אם עבר לכם בראש לאמץ איזושהי חיית מחמד, אז השבוע זה אחלה טיימינג בשביל זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מסתוריות: צפויים לכם חיזורים מסתוריים מצד מחזרים השייכים למזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים. אל תתנו להם להמתין זמן רב מדי.
טלפונים: הנומרולוגיה מסדרת לכם קטעים עם מחזרים ועם מקומות הקשורים למספר 8. 'טלפון שבור' מביא לכם הצעה שכדאי לכם לבדוק איך בכלל התגלגלה אליכם.
אבנים: אם בראש שלכם לשחק אותה בגדול, תמשכו לעצמכם אנרגיות בעזרת אבן מזל שקוראים לה רוז-קווארץ, ואל תשכחו לשלב בבגדיכם גוונים חומים.
לבבות: שימו עין על מישהו שעד עכשיו עשה קולות של לא מעוניין. עושה רושם שהוא שינה את דעתו, מה שאומר שנפתחה לכם דלת ללב שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
ידיעות: מגיעות אליכם ידיעות שקשורות במישהו שפעם לא חיבבתם, אבל עכשיו אתם לא ממש אדישים אליו. כדאי שתעבירו לו מסר עם מישהו מהחברים שלכם.
התנהגות: אתם קולטים התנהגות מוטרפת מצד מישהו שבכל פעם שהוא פוגש אתכם, הוא מתנהג בצורה מוזרה. אין לכם מה לחכות לרמזים נוספים.
דעות: אנשים שפעם לא ממש ספרו אתכם, משנים לטובה את הדעה שיש להם עליכם. יש מצב שזה הכול בזכות איזה קטע מדהים שעשיתם ממש בזמן האחרון.
שינויים: מישהו שאתם מכירים דופק שינוי ענק ב – 'לוק' שלו ואפילו רומז שגם לכם כדאי לעשות משהו בקטע. מצד שני, אולי כדאי שתתייעצו עם ההורים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
יצירתיות: כוכב שקשור ליסוד המים מביא לכם אחלה אנרגיה יצירתית. ההצלחות שלכם בקטע הזה מתחילות לסקרן מישהו שיש לו אחלה קשרים.
פוזה: יש לכם מחזר חדש שעד עכשיו הסתובב כמו טווס, אבל בשביל לתפוס איתכם דיבור הוא יהיה מוכן להוריד מעצמו את הפוזה.
בילויים: צפויים לכם בילויים מהממים במקומות מסתוריים. צפוי קטע שמתבשל במוח שלכם ב – הכי ספונטאניות ומתגשם לכם ישר אחרי שהחלטתם ללכת עליו.
שליחים: מישהו שפגש אתכם ונדלק עליכם מעביר אליכם מסר באמצעות שליח. אל תתביישו לרמוז לו בחזרה על מה שבאמת עובר עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
אנרגיות: כוכבים עם אנרגיות מוטרפות מסדרים לכם בילויים שכבר המון זמן אתם חולמים עליהם. כשזה ממש קורה לכם אל תתחרטו פתאום.
לקחים: סיפור אהבה של מישהו מסוים, רומז לכם על משהו שקשור גם בכם. אם הסיפור ההוא הסתיים באכזבה, אז כדאי שתלמדו ממנו משהו.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל הפנויים שביניכם שרוצים לפתוח דף חדש בקטע רומנטי. יש מצב שקצת נשבר לכם מהסיפורים הקודמים.
משחקים: באים לכם קטעים וחיזורים רומנטיים שמפתיעים אפילו אתכם. יש מצב שתצטרכו לשחק אותה בשביל שאף אחד לא יקלוט מה עובר עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
זוכרים: נדלק לכם קשר שפעם היה חברי, אבל הפך לרומנטי. זה יכול ללכת אחלה, כל עוד תזכרו את הגבולות שלכם.
מתפללים: מתגשמת לכם משאלה במקום שהתגעגעתם אליו. פתאום אתם מגלים שחוץ מכם יש עוד מישהו שלא שכח.
קולטים: אתם קולטים תרגיל שמישהו מנסה לעשות לכם בקטע חברתי. עושה רושם שאין לכם בעיה לשים אותו במקום הנכון.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך לעשות את זה בהמון פתיחות ושובבות. לתת לכם להרגיש שהקשר הרומנטי לא פוגע בחופש האישי שלכם או בעצמאותכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
כסף: בא לכם צ'אנס גדול לעשות קצת כסף בשעות שאתם פנויים. הכסף שתקבלו בקטע הזה הוא הרבה יותר ממה שחלמתם.
כיופים: אתם זורמים בכיף עם ילדים שנחשבים למקובלים ופופולאריים. פתאום אתם רואים שלא הייתה לכם סיבה להיות מודאגים בקטע החברתי.
וויתור: זה ממש בסדר שאתם מוותרים קצת למישהו שיש לכם איתו קליק רומנטי, אבל רק עד שזה מגיע למה שנראה כמו העקרונות שלכם. סבבה?
בחירה: גם אם באים לכם המון מחזרים, זה לא אומר שאתם צריכים לאבד את הראש. בסוף כדאי שתבחרו מהם את מי שהכי מדליק לכם את הלב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חברתיים: צפויים קטעים חברתיים שמציבים אתכם בעמדה של מנהיגות. זה סבבה, אבל זה גם אומר שתצטרכו לקחת אחריות רבה מהרגיל.
חוויות: יש חוויות שאתם צריכים לשמור לעצמכם ולעצמכם בלבד. רעש גדול מדי עלול להוביל את הדברים לרכילות ולקנאה.
מוקסמים: אתם מוקסמים ממישהו שגם אחרים דלוקים עליו. אם תזרקו לו שאלה מהממת, תשומת הלב שלו תופנה אליכם ולא לאחרים.
ריגושים: מתחדש קשר עם מישהו שמחפש ריגושים, ממש כמוכם. זה אומר שהמשותף ביניכם מצליח לטשטש את חילוקי הדעות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
אינטרסים: מישהו שהענקתם לו משהו מתוך טוב לב, חוזר אליכם עם אחלה בשורה. מצד שני, יהיו כאלה שיגידו שיש לו אינטרסים אישיים.
סיפורים: מישהו שמח לפגוש אתכם אחרי ששמע עליכם הרבה סיפורים. אחרי הפגישה הוא יצטרך להתמודד עם רגשות מנוגדים שיתרוצצו בתוכו.
פוזה: העובדה שאתם כאלה 'נשמות טובות' לא מאפשרת לכם לפגוע באחרים, גם כאשר הם תופסים פוזה מה-זה מעצבנת.
אוהבים: נו בוודאי שאתם נחשבים למאהבים חמים ורומנטיים. ככה זה עם מזלות המים, תמיד חושבים מהלב. רוצים להרגיש שייכות, חום וחיבה. המון אנרגיה אוהבת ומפנקת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button