הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 20.07- 13.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.07– 13.07
הורוסקופ מזל טלה
סטייל: יבואו לכם אנרגיות מדהימות במקומות זוהרים עם הרבה סטייל. אלה מכם שהתמודדו עם דימוי עצמי שלילי [גם חוסר ביטחון עצמי] ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם.
החלטות: צפוי לכם שבוע של החלטות חשובות. הדברים טובים בעיקר בשביל אלה מביניכם שעד עכשיו התלבטו בין שני מחזרים שווים.
תוכניות: יש לכם הרבה תוכניות על מישהו שאתם קרועים עליו. אחלה, רק כדאי שגם תעשו משהו בכיוון ולא סתם תשבו ותפנטזו חלומות.
מעריצים: השבוע כדאי לכם לסנן בקפדנות את המעריצים שלכם. כדאי שתזכרו שלא כל מי שזורק לכם מילים יפות, גם מתכוון לעשות משהו ששווה לדבר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מצבים: אירוע חברתי זורם עם אנרגיות מוטרפות, מה שאומר שצפוי לכם שבוע עם המון בילויים משוגעים שיש מצב שתצטרכו לשמור בסוד.
תקופות: התקופה הזו של הקיץ מביאה מזל ליחסים הרומנטיים שלכם. יש מצב שתצליחו לשכוח איזושהי פרשייה מעצבנת שהייתה לכם בתקופת החורף.
בגדים: הכוכבים רומזים שהצבעים שיביאו לכם מזל השבוע הם סגול ותכלת. אם אתם מתחברים עם זה אז כדאי לכם לשלב אותם בבגדים שלכם.
הפתעות: בשורה ממש טובה נמצאת עכשיו בדרך אליכם. יש מצב שמישהו שהתגעגעתם אליו מופיע אצלכם בהפתעה ענקית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
יחסים: מתחילים להתעורר היחסים שבין בנים לבנות ואתם נדלקים על חברים ובני זוג שאוהבים בילויים מוטרפים אל תוך הלילה, ממש כמוכם.
חברויות: מתחיל להתגלגל קטע של חברות עם מישהו שתמיד יש לו זמן בשבילכם. קטעים שכאלה הופכים בסוף למשהו רומנטי, אבל אתם בטח יודעים את זה.
כוכבים: אתם חושבים לנתק את הקשר עם מישהו שתמיד בא בפוזה של יודע הכול, ואף פעם לא מתחשב בכם. הכוכבים רומזים שהוא לא כזה הפסד.
טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לנסות שוב את כל מה שלא הצליח לכם עד עכשיו. ככה זה ביחסים החברתיים ואל תשכחו גם את האהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
צחוקים: צפויים לכם קטעים מצחיקים עם מישהו שרק עכשיו נכנס לחיים שלכם. בהמשך תגלו שעמוק בלב הוא לא כל כך בן אדם מאושר.
זהירות: אתם זורמים בכיף עם מישהו שיש לו מעריצים, אבל גם לא מעט כאלה שרוצים לשים לו רגליים. סבבה, תיהנו בלי להיכנס לבלגאנים שלו.
מרתק: אתם מתחילים לקלוט את הראש של מישהו שאף אחד לא מבין אותו. אז נכון שצפוי לכם איתו קשר לא רגוע, אבל מה-זה מרתק.
טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 7. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל בתולה. גוונים של כסף וזהב בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא אמטיסט.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
הופעה: הגיע הזמן לשדרג קצת את ההופעה שלכם. אם תצליחו להתחבר עם לבוש זרוק, זה יעשה לכם מהפך שיוביל אל הצלחות בתחום הרומנטי.
חיזורים: פתאום זורמים אליכם חיזורים שלא חלמתם עליהם. גם אם פה ושם יש מישהו שאתם לא ממש הרוסים עליו, זה בסדר. רק אל תעשו לו בושות.
פנטוזים: מסתדרים לכם קטעים שרק לפני שבוע יכולתם לפנטז עליהם. זה סבבה שאתם מצליחים להשתלב עם אלה שנחשבים למובילים חברתיים.
רמזים: אתם משגרים את הרמז הנכון, בכיוון הנכון ולאדם הנכון. הקטע הזה יצליח לכם אם תשמרו אותו בסוד ותיזהרו לא לעשות גלים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
קניות: הימים שני ושלישי חלומיים בשביל שופינג. אם היה לכם בראש לשדרג את המלתחה שלכם, יצא לכם אחלה טיימינג.
חשבונות: אל תעשו חשבון למישהו שמקנא בכם. הוא יבוא לכם עם כל מיני סיפורים מטופשים, אבל האמת היא שהוא היה שמח להתחלף איתכם.
היסטוריה: מגיע אליכם מסר ממישהו שצץ מתוך ההיסטוריה הרומנטית שלכם. כדאי שתשאלו אותו אם הוא מציע משהו חדש או סתם חופר לכם במוח.
יחסים: חשוב שתשקיעו ביחסים ולא תתייחסו אליהם כאילו היו מובנים מאליהם. קשרים משמעותיים חוזרים לעצמם לאחר תקופה של בלגאנים וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
דאחקות: צפויות לכם כאילו דאחקות עם מישהו שעושה את עצמו אדיש וכל זה, אבל רואים שהוא מקנא בכם. כדאי שתיקחו איתו דיבור בארבע עיניים.
תכנונים: אתם זורמים עם מישהו שכבר המון זמן אתם מתכננים להגיד לו משהו אבל איכשהו זה מתפספס לכם. סבבה, השבוע זה הזמן הנכון לדבר על זה.
בכיף: משהו בכיף קורה לכם עם ילדים ואנשים ממזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים כמוכם. זה אומר שאתם הולכים סבבה גם עם הנומרולוגיה של המספרים 5, 6 ו – 22.
מושפעים: אתם מושפעים מאנרגיות מוטרפות שזורמות אליכם. יש מישהו שאתם תומכים בו וזה יפה, רק אל תתנדבו לתפקד בתור הפסיכולוגים שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
שדרוגים: יש משהו ששדרגתם ב-לוק שלכם ושעושה לכם טוב. אז עכשיו, כשאתם כל כך מבסוטים, אתם לא צריכים לשאול את אף אחד מה זה עושה לו.
הגשמה: אם יש מישהו בסביבה שלכם שממש מפריע לכם להגשים את עצמכם, אז כדאי שפשוט תחפשו לעצמכם מקום אחר להיות בו.
חוגגים: אתם חוגגים על טרנד חדש שנכנס לחיים שלכם. גם אם הקטע הזה נחשב לסתם אופנתי או משהו, זה יעשה טוב לחיי האהבה שלכם.
סבלנות: זה רק עניין של זמן עד שתצליחו להשיג את מי שבראש שלכם. זה אומר שגם אם נגמרה לכם הסבלנות, לא כדאי לכם להישבר דווקא עכשיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
ביקורת: אל תתרגשו מכל מיני קנאים שכל הזמן מקטרים ומעבירים עליכם ביקורת. אם הם רק היו יכולים, הם היו שמחים להיות החברים שלכם.
רמזים: מישהו שפעם רמז לכם שהוא לא ממש מעוניין, משנה כיוון ופתאום הוא מחפש ליצור קשר איתכם. קחו את זה כמחמאה, בלי לחפור יותר מדי.
חלומות: הרבה קטעים יצליחו לכם את תתנו צ'אנס למשהו מפתיע ומקורי שיושב לכם בתוך החלומות. ברגע שתרגישו משוחררים – זה יקרה.
משימות: אתם לוקחים על עצמכם משימה ענקית, רק בשביל להראות לכולם שאתם מסוגלים. סבבה, אבל כדאי לכם להתייעץ עם מי שכבר היה בסרט הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חיוכים: שימו עין על מישהו דו-פרצופי שמפזר חיוכים לכל הצדדים, רק שכולם יודעים שהוא אוכל לעצמו את הלב מרוב קנאה. שום דבר טוב לא יבוא לכם ממנו.
צ'אנסים: מישהו מוכן לקחת את הצ'אנס שלו איתכם ולהגיד לכם את כל מה שהוא מרגיש כלפיכם. גם אם לא בא לכם עליו אל תעשו לו פדיחות.
התמודדות: הקטעים שהכי יעשו לכם טוב הם דווקא הקטעים שאתם פוחדים להתמודד איתם. מצד שני, אתם לא ממש חייבים לעשות משהו אם לא בא לכם.
ריגושים: צפויים לכם ריגושים בחברת מישהו שמביא לכם אחלה אנרגיות. זה גם הזמן להשתחרר ממישהו שהאנרגיות שלו מביאות לכם מצב רוח לא משהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
זרימה: צפויים לכם קטעים רומנטיים יפים ושקטים, בדיוק כמו שבראש שלכם. אל תנסו להיות כמו אחרים, מפני שלא תמיד הם הסטייל שלכם.
השגה: מישהו שנחשב קשה להשגה, שופך בפניכם את הלב שלו. עושה רושם שהתגברתם על השחצנות שלו והצלחתם להזיז אצלו משהו.
ידידות: צפויה לכם ידידות טובה עם מישהו שתמיד מצליח להוציא אתכם ממצבי רוח לא טובים. אם זה מה שקורה, אתם חייבים לו מתנה סמלית.
הפתעה: צפויה שיחת טלפון שבאה לכם בהפתעה, או מסר שמשאיר אתכם עם הרגשה טובה, אבל קצת מבולבלים. קטעים כאלה מעניקים לכם ניסיון בחיים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
החלטה: מישהו משגע את כל מי שהוא מכיר רק בשביל שיעזרו לו לתפוס איתכם קשרים. השמועות מגיעות אליכם וגם אתם לא ממש אדישים.
מאוהבים: אתם שואלים את עצמכם שאלות שקשורות למישהו שאתם קצת מאוהבים בו. זה סבבה שאתם מתלבטים, רק שכדאי לכם להתלבט איתו, לא עם עצמכם.
היכרות: צפויה לכם היכרות עם מישהו שעושה לכם בחינות, שזה אומר שהוא מגשש אצלכם עוד לפני שהוא מגלה לכם את הרגשות שלו כלפיכם.
טיפ אסטרולוגי: אלה מכם שנולדו בתחילת המזל מושפעים ממזל דגים בלבד. אלה מכם שנולדו באמצע המזל מושפעים ממזל סרטן. אלה מכם שנולדו בסוף המזל מושפעים ממזל עקרב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button