הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 24.08- 17.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.08– 17.08
הורוסקופ מזל טלה
היסוסים: צפוי לכם אחלה קטע עם מישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו. כאילו בא לכם כזה, אבל גם קצת מהססים. לכו על זה, מה כבר יש לכם להפסיד?
דיבורים: נפתחת לכם הזדמנות לתפוס דיבור עם מישהו שאתם מעוניינים בו, רק שכדאי לכם להשקיע באנשים שמשפיעים עליו, אתם יודעים, בחברים שלו.
הפתעות: מישהו שהייתם מוכנים להישבע שהוא לא ממש סופר אתכם, משגר אליכם מסרים שאי אפשר להתעלם מהם. אל תשאירו אותו ככה זמן רב.
רגעים: זה שבוע מוזר בו מתהפכים לכם הקטעים הרומנטיים ואתם הולכים לתפוס רגעים שווים דווקא עם מחזרים שעשו רושם של לא רציניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
זמן: אתם מצליחים לחלק את הזמן שלכם גם לאהבה וגם לבילויים עם חברים. אל תפספסו את מי שעושה הכול בשביל שיהיה לכם טוב בנשמה.
אהבה: אם בראש שלכם לקבל אהבה, כדאי שתתנהגו בספונטאניות ואפילו בקצת אטרף. תתרחקו מקשרים פלספניים שסתם טוחנים לכם את המוח.
תחרות: אם בראש שלכם להתחרות על מישהו מדהים, אין מצב שלא אתם תזכו בו. מצד שני, אם אין לכם כוונות רציניות לגביו, אל תתחילו בזה אפילו.
סודי: צפוי לכם קטע סודי, כזה שאי אפשר לדבר עליו עם מישהו מהידידים שלכם. החוויה הזו מחזקת את הקשרים היומיומיים ביניכם לבין המישהו הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
סודות: מישהו מצליח להרגיז אתכם בגלל שהוא חושף פרשיות וכאלה. בעצם, אם תחשבו על זה, אתם לא ממש חייבים לספר את הסודות שלכם דווקא לו.
קנאה: אל תרשו למישהו שמקנא, להשתלט לכם על הקטעים הרומנטיים. מצד שני, אם בראש שלכם להגיד לו משהו, כדאי שתחכו עם זה לסוף השבוע.
נסיעה: טיול או נסיעה אל מקום רחוק, מאפשרים לכם להדליק את ענייני הלב והרגש. הקטעים האלה נועדו בעיקר לאלה מכם אשר חוו לאחרונה חוויות מבאסות.
קליקים: צפוי קליק משגע עם מישהו שהיחסים איתו היו עד עכשיו מרחוק ורק בלהסתכל. יש מצב שהעיניים שלכם [וגם שלו] עשו לכם את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
ידיעות: באות לכם ידיעות בנוגע למישהו שהרוס עליכם. אז נכון שזו קצת רכילות, אבל בטח יש בזה משהו שכדאי לכם לבדוק אותו לעומק.
רמזים: אתם לא ממש עושים כבוד למישהו ששולח לכם רמזים משמעותיים. יש מצב שמישהו אחר מדליק אתכם ואתם הולכים בגדול על המישהו הזה.
רגשות: יכול להיות שיש לכם רגשות כלפי מישהו שכבר היה לכם איתו משהו. אם זה מה שקורה, אז אין מצב שלא תצליחו לחדש את הקשר.
סופשבוע: צפוי לכם סופשבוע עם מישהו שמשקיע בקשר איתכם. זה אומר שלא בראש שלכם לצאת עם מישהו שלא מוכן להעניק לכם תשומי כמו שאתם אוהבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
עצבים: הסטייל הרומנטי והיצירתי שלכם עלול לעצבן כל מיני טיפוסים שלא יודעים לפרגן. לא משהו שצריך להפריע לכם רק סתם מרגיז.
הצעות: פתאום תיפול עליכם הצעה רומנטית ממקום לא צפוי. יש מצב שאתם כל כך מופתעים עד שאין לכם מילים. יש קטעים שיותר שווה לשתוק איתם.
יוזמות: זה אחלה טיימינג בשביל לקום וליזום משהו ולא לחכות עד שהצד השני ייזכר בכם. אין לכם מה להסס בקטע הזה מפני שזה בדיוק מה שאתם צריכים.
סיכויים: זה שאתם פוחדים להתאכזב, זו לא סיבה לא לתת צ'אנס לקטע שיכול להפוך לסיפור אהבה. מי שלא לוקח צ'אנסים, לא מקבל ריגושים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
נוכחות: המון אנשים נותנים לכם להבין שהם פשוט לא יכולים להתעלם מהנוכחות שלכם. המחמאות שתקבלו מהם יעלו בעיניכם את הדימוי העצמי שלכם.
רכילויות: אל תשימו בכיוון של מי שמרכל עליכם ורומז שאתם נורא משתדלים להיות מיוחדים וכאלה. תמיד יהיה מישהו שיאכל את הלב בגלל שהולך לכם.
לוהטים: זורמים אליכם חלומות לוהטים על מישהו שבכלל לא יודע מה אתם מרגישים כלפיו. כדאי שגם תעשו משהו בשביל להפוך את החלומות למציאות.
זיכרונות: אירוע מוזר מדליק בתוככם זיכרונות ישנים. יש מצב שמדובר בקטע שבכלל שכחתם ממנו, רק שפתאום הוא חוזר ומדליק אתכם מחדש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מהממים: מתגלגלות שיחות נפש רומנטיות שגורמות לדברים להתרחש בדרך מהממת ומאוד לא צפויה. חוויות סודיות מסלקות מחסומים רגשיים שתמיד רציתם לטפל בהם.
פופולאריות: מקובלות ופופולאריות עושות טוב לחיי החברה שלכם. מתחילים לזרום אליכם טלפונים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה.
מחשמלים: צפויים לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות טלה וקשת. מישהו הולך לספר לכם דברים מפתיעים על -איך שהוא מרגיש כלפיכם.
זורמים: דווקא קטע שכמעט הביא לכם בלגאן גדול, חוזר בשביל להראות לכם את הצד היפה שבו. לא תמיד השכל מנצח את הלב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הפתעות: יבואו לכם קטעים מוטרפים שבכלל לא בניתם עליהם. אלה קטעים שתמיד מצליחים בזכות זה שיש בהם גם הפתעה מהממת.
מאוהבים: יש מצב שאתם מאוהבים במישהו שלא ממש קולט את מה שאתם מרגישים כלפיו. אם תמשיכו לשמור את זה בבטן וכל זה, אז הוא ימשיך לא לדעת.
חברות: צפויה לכם חברות חדשה עם מישהו מקסים שלא מתעלק ולא מנג'ס. צפוי קליק רומנטי בסיפור משעשע של משהו שמתחיל בקטע חברתי.
תדמית: אתם משדרגים לעצמכם תדמית חדשה וספונטאנית שמתגלה כאחלה שיטה בשביל לכבוש ולהמם את מי שבא לכם עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סיכויים: נפתח לכם צ'אנס להשיג את מי שאתם חולמים עליו. העניין הוא שאתם מצפים שהדברים יסתדרו לכם בלי שתצטרכו להתאמץ.
אטרפים: אל תתרגשו ממי שרומז לכם שהרעיונות שלכם מוטרפים מדי לטעמו. אם אתם קשתים אמיתיים, למה שלא תחפשו מישהו באותו ראש איתכם?
פסגה: אתם מצליחים להרים קטע שאחרים לא ממש הצליחו להרים. אז נכון שהקנאה הולכת לאכול אותם, אבל זה כבר לא העסק שלכם.
התחלות: צפויים חילופי עקיצות ביניכם לבין מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. זה לא ממש צריך להציק לכם, משום שממש ככה מתחילות פרשיות אהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
דייט: ראש טוב זורק אתכם לקטעים של 'בליינד-דייט' וכאלה. גם שידוכים מחברים יעשו לכם את השבוע. הכול זה עניין של ספונטאניות.
בלגאן: כושר הריכוז שלכם עלול להיפגע בגלל עודף מחשבות שמתרוצצות לכם בראש. כדאי שתעשו דיבור עם מישהו שיכול לעשות לכם סדר בבלגאן.
הצלחות: מצליח לכם משהו שתמיד חשבתם שלא תצליחו לעשות אותו לבד. השבוע אתם רואים שבקטע הזה אתם לא צריכים עזרה מאף אחד.
שאלות: שימו לב למישהו שמתלבט ביניכם לבין מישהו אחר. אם הוא לא ממש סגור עליכם, אז בשביל מה אתם צריכים אותו?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
הארה: קטע שמתחיל כמו בלגאן חברתי, גולש אל משהו רומנטי. עכשיו אתם רואים איך שבכל משהו רע, יש גם משהו טוב.
החלטה: אתם מקדישים המון זמן בשביל להבין מה קורה איתכם בקטע שבין בנים לבנות. בסוף אתם מחליטים לבצע שדרוג מסוים בהופעה שלכם.
סודות: אתם מנסים לשמור בסוד את מה שרק אתם ועוד חבר, יודעים. בעצם, לא צריך להיות אכפת לכם אם כל העולם ואחותו ידברו על זה, אבל איך שבא לכם.
מעשים: מישהו מוכיח במעשים [לא בדיבורים] שהוא מאוהב בכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתתחילו לשים לב אליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
ביטחון: מישהו שופך עליכם מחמאות ותורם להקפצת הביטחון העצמי שלכם. הקטעים האלה יעשו טוב גם למה שקורה איתכם בתחום שבין בנים לבנות.
צבע: מכיוון שהצבע חזר לכם לפנים והדימוי העצמי שלכם בשמיים, עושה רושם שזה הזמן בשביל אלה מביניכם שחולמים לעמוד על במה.
פער: אתם לא צריכים להתרגש אם מתברר שקיים פער בין התוכניות שלכם לבילויים, לבין מה שקורה בפועל. סטייל ספונטאני יביא לכם מזל באהבה.
אנשים: אתם מופתעים כאשר מתברר שאנשים שלא שמעתם עליהם, כן שמעו עליכם. איך שזה נראה, אתם מיוחצנים במקומות הנכונים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button