הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 05.10- 28.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.10– 28.09
הורוסקופ מזל טלה
שכנועים: צפויה לכם הצלחה בקטעים שבין בנים לבנות, אבל תצטרכו להשקיע קצת יותר בשביל לשכנע את הצד השני שזו לא פאדיחה להתאהב.
חוויות: צפויות לכם אחלה חוויות עם מישהו שהוא החבר הכי טוב שלכם. מצד שני, אתם לא צריכים לוותר על בילויים בחברת חברים אחרים.
רמזים: יש מי שרומז לכם שאתם לא הכי זורמים איתו. אולי הוא אפילו יגיד שאתם לא מבינים אותו וכל זה. הכוכבים אומרים לכם ללכת עם מה שבראש שלכם.
דיבורים: מישהו שעד עכשיו הייתם איתו בראש אחד, תופס מצב רוח מעפאן. כדאי שתדברו איתו בפרטיות בגלל שיש מצב שמשהו קשה עובר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
חלומות: אתם מגשימים חלום שהרבה אנשים שיננו לעצמם בלב שבטח תיכשלו בו. ייתכן שהם האמינו שאתם מנסים לנגוס ביותר ממה שתצליחו לבלוע.
חשיפות: זה הזמן לחשוף את הלב שלכם בפני מישהו שאתם נמשכים אליו, גם אם תצטרכו להתמודד עם מבוכה כלשהי או פחד מפני פדיחות.
חוויות: אנרגיות שמגיעות כאילו משומקום מסדרות לכם חוויות רומנטיות. הקטעים הממש מטריפים צפויים לכם עם מישהו שגם הוא מחפש ריגושים.
ספינות: האקשן האמיתי יבוא לכם עם משהו שמתחיל בקטע חברתי כאילו, אבל מהר מאוד תופס גובה עם אנרגיות של ספינת האהבה..
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מסקנות: אהבה אמיתית לא זקוקה לפוזות בשביל לעשות רושם טוב על הצד השני. אם יוצא לכם קטע עם מחזר שמשחק אותה במלאכותיות, ישר תסיקו מסקנות.
מסרים: אתם מקבלים מסרים ממישהו שהלב שלכם לא אדיש כלפיו. אם הוא מעביר לכם אותם עם מישהו מהחברים שלו, כדאי שתבקשו לדבר איתו באישי.
מהממים: צפוי לכם בילוי מהסרטים במקום מה זה מהמם. שווה לכם ללכת לשם גם אם זה לא ממש בראש שלכם. רוצים רמז? יהיה שם מישהו מאוד מסוים.
מזלות: אתם נמנים עם יסוד האוויר הקליל והאינטליגנטי. המזלות שהכי ילך לכם איתם נמנים עם יסוד האש: טלה, אריה וקשת. אל תשכחו לשים עין על הקשתים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
נקרעים: מקומות בילוי שכבר ממבט ראשון אתם נקרעים עליהם, מתגלים כאיכותיים ושווים. ההישגים שלכם מביאים לכם אחלה מקובלות ופופולאריות.
חוויות: צפויות לכם חוויות והתנסויות בחברת מישהו שמתמודד עם בעיות דומות לאלה שאתם מתמודדים איתן. מתחזקים הקשרים עם חברים וידידים.
הופעה: הלוק החדש שלכם מפתיע את אלה שלא ראו אתכם המון זמן. יבואו לכם אחלה אנרגיות בקטעים של שירה, ריקוד ומוסיקה.
מחשמלים: הנומרולוגיה מייחסת לכם את התכונות החמימות והרומנטיות של המספר 2 וצופה לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות שור, גדי ובתולה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
זורמים: מישהו שזרמתם איתו בכיף מתחיל לעשות לכם פרצופים וכל זה. במקום להתכסח איתו כדאי שתנסו להבין מה או מי מדכאים אותו.
סטייל: מישהו בסטייל של אדם חשוב מעניק לכם משהו שנורא רציתם בו. גם אם הקטע הזה קצת מביך אתכם, כדאי שתגידו תודה ותחייכו.
פרגונים: אתם מצליחים לסגור עניין עם מישהו שעד עכשיו לא פרגן לכם. יש מצב שחבר משותף עזר לכם לתפוס ראש זה עם זה. בשביל זה יש חברים.
הצעות: מישהו שבכלל לא חשבתם עליו מציע לכם הצעה שקשה לסרב לה. אם בראש שלכם קטע מהסרטים מלא בריגושים, כדאי לכם לזרום איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
רכילות: אנשים שאתם לא ממש קרועים עליהם, דוחפים את עצמם לתוך הקטעים הרומנטיים שלכם. אל תתרגשו אם בסוף הם גם ירכלו עליכם.
יחצנות: אל תתביישו ליחצן את המשיכה שלכם לקטעים רומנטיים מרגשים. אז נכון שלא כולם יהיו הרוסים על זה, אבל אתם מה אכפת לכם?
נסיכים: הקסם האישי שלכם גורם למישהו שווה לחזר אחריכם. בקטע הזה אין לכם מה למהר, אפילו כדאי שתתנו לו לחכות קצת. לא ככה?
ציפיות: מישהו מהחברים שלכם מצפה שתגידו לו את כל מה שאתם חושבים עליו. אז נכון שנורא בא לכם להיות אמיתיים וכל זה, אבל יש דברים שלא חייבים להגיד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
פגישות: צפויה לכם פגישה עם מישהו שכבר המון זמן לא פגשתם אותו. הוא מספר על איך שהוא התגעגע אליכם וזה צריך להיות רמז עבה בשבילכם.
דלוקים: עושה רושם שאתם די דלוקים על מישהו שלא כל החברים שלכם הרוסים עליו. אם אתם שלמים עם עצמכם, אז זה לא ממש צריך להפריע לכם.
יצירות: צפוי שבוע מדהים בשביל אלה מביניכם שמוצאים את עצמם בקטעים של מוסיקה וכאלה. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם חברים חדשים.
משאלות: הכוכבים מגשימים לכם משאלה שהולכת איתכם כבר המון זמן. המזל שלכם ילך ויתגבר אם תצליחו לשמור בסוד את מה שקורה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
התפייסות: בלגאן רגשי שבהתחלה הוביל אל ויכוחים וכל זה, מתחיל לזרום אל קטע של התפייסות. בסוף הכול מסתדר לכם בגדול.
אטרפים: מישהו מהחברים שלכם מנסה לגרור אתכם אל תוך קטע שנראה לכם יותר מדי מוטרף. כדאי שתקשיבו ללב שלכם ולא לאף אחד אחר.
טיימינג: מישהו שווה עובר משלב של גישושים אל שלב של חיזור אמיתי. הימים שני וחמישי הם סבבה בשביל להעביר או להחזיר מסר רומנטי.
מעריצים: מישהו שממש מעריץ אתכם מחכה שתתחילו לספור אותו. גם אם הלב שלכם לא ממש נעול עליו, כדאי שתזרקו לו איזו מילה טובה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חולמים: יבוא לכם קטע מהמם עם מישהו שיש לו קשר אל מקום שאתם חולמים עליו. אם פחדתם שזה יעשה לכם פדיחות, אתם יכולים להירגע.
מדברים: מתחילים לזוז דברים לטובת אלה מביניכם שחולמים על דוגמנות או משחק. סבבה, אבל הכי כדאי לכם לדבר על זה עם ההורים.
מעריצים: מישהו רומז שיש לכם מעריץ שדלוק עליכם ושלא מפסיק לדבר על זה. סבבה, רק לפני שאתם עושים שטויות כדאי שתשלחו חבר שיגשש בשבילכם.
פוזות: מישהו בפוזה של דלוק עליכם וכל זה, רוצה שתעזרו לו עם הקשקושים שלו. הכי טוב בשבילכם זה להקשיב לו באדישות ופשוט למחוק אותו מהרשימה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מזל: הכוכבים מביאים לכם מזל וגם לבני המשפחה שלכם. זה הזמן לעשות למען יקיריכם את כל מה שפספסתם או שאולי לא הספקתם עד עכשיו.
זמן: כדאי לכם למצוא זמן פנוי לבילוי עם אנשים שאתם אוהבים. זה בשביל לחסוך לעצמכם רגשי אשמה שאולי אתם לא בסדר איתם.
חיבורים: צפויים לכם קטעים עם העקרבים, הדגים והסרטנים. סיפור אהבה שרק לפני לא הרבה זמן נראה מוטרף והזוי, מתחיל לככב במרכז החיים שלכם.
חיים: אל תאכלו לעצמכם את הלב בגלל שטויות קטנות וקטנוניות. אל תטחנו, פשוט תזרמו. החיים יותר מדי יפים בשביל לטחון אותם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
היכרות: בילוי מוטרף מכניס היכרות חדשה לחיים שלכם. אם אתם מוצאים את עצמכם בין שני מחזרים לוהטים, אז ישר כדאי לכם לחתוך בכיוון של רק אחד מהם.
ויכוחים: צפויים לכם ויכוחים עם אנשים שאתם דווקא דלוקים עליהם. הקטעים האלה יתחילו להירגע ברגע שתציעו להם לדבר על זה בגלוי ובלי הדחקות.
מקוריות: הכוכבים ממשיכים להזרים אליכם מזל בקטעים עם אנשים לא שגרתיים. מה שאתם הכי אוהבים אצלם זה החשיבה המקורית שלהם.
בקשות: מישהו מוכן לעזור לכם להשיג משהו שאתם דלוקים עליו. הכוכבים אומרים שלא כדאי שתפספסו את הקטע הזה רק בגלל שלא נעים לכם לבקש ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל דגים
הרגעה: יש מצב שאתם מרגישים צורך להרגיע מישהו שהחיים הרומנטיים שלו הסתבכו בזמן האחרון. זה ממש בכיף ובסבבה רק אל תתערבו לו יותר מדי.
פוש: מה שקורה לכם בכוכבים נותן פוש להופעה, למראה ול – לוק שלכם. התופעה הזו תחזק לכם את הביטחון העצמי וגם את הדימוי שיש לכם על עצמכם.
ביישנות: אתם מספרים למישהו על משהו שאתם כאילו מתביישים קצת בגללו, אבל פתאום מתברר שזה דווקא מצא חן בעיניו. כל אחד והראש שלו, אתם יודעים.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'נסיך הגביעים' שרומז על אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזל – אקוואמרין. צבע המזל – ירוק. הסמל – זוג דגים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button