הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 19.10- 12.10

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.10– 12.10
הורוסקופ מזל טלה
הבטחה: מישהו הולך לקיים לכם הבטחה שקיבלתם ממנו לפני המון זמן. איך שזה נראה, זה קשור בנסיעה מטריפה אל מקום מדהים, בצירוף בילוי משגע.
כישרונות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז כדאי שתעשו משהו עם הכישרונות היצירתיים שלכם. לא חבל לכם על הזמן שסתם מתבזבז?
חוויות: צפוי לכם אחלה שבוע בכל מה שקשור לשיחות נפש עם חברים קרובים. בעיקר צפויים רגעים מדליקים בקטעים בהם אתם מחליפים איתם חוויות.
חושבים: יש מישהו שמחזר אחריכם בסטייל שמפתיע אפילו אתכם. אם אתם מאוהבים בו, אז סבבה – אבל אם זה רק בגלל ההפתעה, תחשבו שוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
פוזות: מתקשר אליכם מישהו שכמעט שכחתם ממנו. מה שמצחיק פה הוא שכשאתם חשבתם עליו, הוא העדיף לדפוק פוזה של אדיש.
זרימה: פרשייה חדשה שאתם זורמים איתה בכיף, מוציאה לכם מהראש את הקטעים שעד לא מזמן אכזבו אתכם. אין כמו אהבה בשביל לשכוח ולסלוח.
כיופים: צפוי לכם שבוע באווירה רומנטית, רק שהכי טוב בשבילכם זה לבלות עם אלה שכיף לכם בחברתם, ולא עם אלה שחוץ מפוזה – אין עליהם כלום.
זיכרונות: צפויה לכם הצעה לנסיעה מהסרטים, וזה קורה אחרי שמישהו מדליק בא להתארח אצלכם. עושה רושם שהקטע הזה מעורר בכם זיכרונות נעימים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שינוי: יש מצב שאתם עושים שינוי מדהים ב-לוק שלכם. אז נכון שלא כולם הולכים לאהוב את זה, אבל מי שאתם מכוונים אליו ועליו יידלק על הקטע.
הפתעה: אתם אומרים משהו שנשמע כמו תפילה מתוך הלב ו – הופ, ישר אחר כך קורה לכם קטע מדהים ומשמח שממש קשור לתפילה הזו.
התייעצות: זה ממש סבבה שאתם מתייעצים עם אנשים בנוגע לקטעים שעוברים עליכם, אבל אל תתנו לכל העולם ואחותו לחטט לכם בפרטיות.
אישי: לפני שאתם לוקחים ללב קטע שהתחיל בוויכוח וגלש לפסים אישיים, תעשו לעצמכם חושבים עד כמה זה באמת אכפת לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מוח: קופידון גורם לאהבה שלכם להתגלגל בדרך לא ממש צפויה, מה שאומר שאתם משתמשים במוח כדי להשיג את מי שבא לכם עליו.
יחסים: תחום רגיש אצלכם כרגע הוא עניין היחסים שבינו לבינה. אם יש לכם תקלות בתקשורת, נסו לחשוב על הצעה שקשה לסרב לה.
חברים: אל תתביישו לבקש מחבר קרוב לסייע לכם בתחום שאתם מסתבכים איתו. האנרגיה הסוערת שנחתה עליכם מתחילה לעלות לכם על העצבים.
עניין: רומן חדש צפוי להיכנס אל חייכם עם מישהו אשר יש לכם איתו תחומי עניין משותפים. יותר משאתם מופתעים מהרומן, אתם מופתעים מעצמכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
העזה: הכוכבים טובים לאלה מכם שרצו להגשים אהבה גדולה, אבל פחדו להציע. עכשיו הוא הזמן הנכון להעמיד במבחן את רמזיו של מישהו מדליק.
מילים: אל תחשבו על המחר ונצלו את חיי הרגע. אין צורך להשתמש במילים כמו "אהבת נצח" – גם סתם קשר כיפי עשוי לעשות לכם טוב.
עקשנות: הכוכבים ממליצים לא לוותר בקלות ומזכירים, כי כל אשר השגתם היה בזכות רעיונותיכם היצירתיים והודות לעקשנות שגיליתם להגשימם.
החלטות: אתם מחליטים לתת צ'אנס למישהו שמחזר אחריכם בטירוף, אבל התנהגותו בפרשיותיו הרומנטיות לא ממש הקסימה אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
נפנופים: מישהו משגר אליכם שליחים שמבקשים מכם להצטרף אליו. למרות שאתם לא ממש דלוקים על הרעיון, אתם לא מנפנפים אותו כדי לא לפגוע ברגשותיו.
מסלולים: טיפוס מעצבן נדבק אליכם ושואף לזכות בידידותכם. אתם מוכנים להתעלם ממגרעותיו. חוזר להעסיקכם מסלול התפתחות מרתק.
אתגרים: אתם מתמודדים עם אתגרים הקשורים בחברים ובעניינים חברתיים. הדחף להישגים והמרוץ אל ראש הפירמידה, משכיחים מכם את הקטעים הרומנטיים.
אהבה: במקביל, קופידון אינו מניח לכם ונוצרת היכרות חדשה שממש מכריחה אתכם לשוב אל ענייני הלב והרגש. צפויות התאהבויות מדהימות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
לוק: אל תתביישו לייחצן את עצמכם בעזרת ה – לוק המדהים שמתלבש עליכם השבוע. הכי טוב בשבילכם זה לדפוק פוזה סטייליסטית לטובת אירוע חברתי.
אופי: נופלת עליכם הצעה רומנטית שתופסת אתכם לא מוכנים. בתור מאזניים אמיתיים אפשר לסמוך עליכם שתתאוששו במהירות ותגיבו כמו שאתם יודעים.
סודות: מסתובבים סודות שקשורים למישהו שכל הזמן בלב שלכם. אם איזה רכלן בא אליכם בשביל ללכלך עליו, אתם לא ממש חייבים להאמין לו.
פטפוטים: יש מישהו שבא לפטפט איתכם בשביל להבין את הראש שלכם בקטע רומנטי. כוכב שקוראים לו ונוס מסדר לכם סיפור עם מישהו חמוד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
פגישות: מישהו שמכיר את כל העולם ואחותו מתנדב 'לבשל' לכם פגישה עם מישהו שאתם קרועים עליו. זה לא הזמן לשחק אותה ביישנים וכל זה.
קאמבק: סיפור רומנטי שלא ממש הצליח לכם איתו, חוזר עם צ'אנס להשתפר. הסיכויים שלו ימריאו לשמיים אם תתחילו את הקאמבק עם שיחה אינטימית.
טבעיות: חיזורים וחברויות יצליחו לכם בענק אם תחליטו שאתם זורמים עם עצמכם בטבעיות, ולא דופקים פוזות של אף אחד – גם לא של ידוענים.
מדהימים: מישהו אומר עליכם דברים מדהימים, רק שאתם לא לגמרי מאמינים לו. הקטע הוא שהוא מתכוון ברצינות וזה ירים לכם את הביטחון העצמי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
הפתעות: צפויים לכם קטעים שקשורים להפתעה רומנטית קורעת. בהתחלה זה לא ממש נראה כמו אהבה, אבל פתאום זה בא לכם כאילו מהשמיים.
חלומות: צפויות לכם השפעות של אנרגיות מוסיקליות. קטעים יצירתיים באים לכם בחלום ויש מצב שאתם הולכים על משהו בסטייל של להקה או משהו בכיוון.
מעריצים: גם אם אתם חושבים שמישהו הביא לעצמו פאדיחות, זה בכלל לא סיבה לטחון אותו. כדאי שתדעו שהוא מעריץ אתכם וזה אומר שהוא ייעלב.
אהבה: אם אתם מוטרפים בגלל סיפור אהבה, אז כדאי שתתייעצו עם מישהו. אתם נורא רוצים לדעת מה הולך בצד השני רק שלא נעים לכם לברר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
תוכניות: יבואו לכם קטעים מדהימים עם מישהו שרק עכשיו קלטתם את הראש שלו. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את התוכניות האחרות שיש לכם.
טיימינג: צפויים לכם קטעים מרגשים במקומות חלומיים ובטיימינג הכי לא מקובל. זה יקרה לכם בחברת כל מיני כאלה שלא ממש דופקים חשבון לאחרים.
החלטיות: אל תטחנו את עצמכם בגלל משהו שאתם רוצים לעשות אבל פוחדים מפדיחות. הכי כדאי זה לעשות את המשהו הזה ולתת לאחרים לחשוב מה שהם רוצים.
חיבה: תשתדלו לשמור על איפוק ברגע שתקלטו שיש מישהו שמקנא בכם. יש מצב שאתם אפילו מחבבים את המישהו הזה וזה אומר שלא כדאי לכם לעשות בלגאן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
סרטים: צפויים לכם קטעים מהסרטים עם מישהו שהאופי שלו הפוך מהאופי שלכם אבל איכשהו אתם תמיד בראש אחד איתו. מוזר אבל זה ככה.
רכילויות: זה שיש כאלה שמרכלים עליכם לא אומר שאתם צריכים לחטוף את הג'ננה. מה שזה אומר זה רק שאתם מקובלים ופופולאריים שגורמים למישהו לקנא.
אנרגיות: צפויות לכם אחלה אנרגיות מכוכבים שאחראים על היופי ועל האהבה, וזה בא להגיד שה- לוק שלכם הולך להיות מסחרר יותר ממה שחלמתם.
נזרקים: איכשהו אתם נזרקים אל תוך בילוי שלא כולם מבסוטים ממנו, אבל אם אתם סגורים על המצפון שלכם אז אין לכם סיבה לוותר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
ניחושים: הקטעים הרומנטיים שלכם זורמים בכיוון שעד עכשיו לא היה בראש שלכם. פתאום אתם קולטים שיש דברים שאי אפשר לנחש אותם מראש.
הזוי: אתם מפתיעים את עצמכם ויורדים מקטע הזוי שלא ממש הביא לכם אהבה אמיתית אבל איכשהו התמדתם איתו. עכשיו רק השמיים הם הגבול.
אהבה: הכוכבים מביאים לכם אהבה גדולה אבל בתנאי שתזרמו אליה עם הלב שלכם ולא עם העצות שמישהו אחר שופך עליכם.
שיקולים: יתגשמו לכם אחלה קטעים עם מישהו שנחשב למקובל ופופולארי, אבל זה לא אומר שאתם חייבים לעשות את כל מה שבראש שלו. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button