הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 16.11- 09.11

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.11– 09.11
הורוסקופ מזל טלה
עצמאות: מישהו שתלטן מנסה להשתלט לכם על המחשבות בשביל שיוכל להגיד לכם מה לעשות. הכי טוב שתעשו רק את מה שבראש שלכם ולא את מה שבראש שלו.
הפתעות: דווקא קטע שעשה לכם בלגאן גדול, זורם אל חיבור טוב ביניכם לבין מישהו שבראש אחד איתכם. ככה זה, תמיד קורה לכם הדבר הכי לא צפוי שבעולם.
מקומות: סיפור רומנטי שמסתובב לכם בראש כבר המון זמן, לוקח אתכם אל מקומות שלא חלמתם עליהם. אל תהססו ברגע שבא לכם צ'אנס לזרום עם הקטע הזה.
מזלות: השבוע יבואו לכם קטעים מופלאים עם אנשים מהמזלות שור וקשת, כמו גם עם אירועים מסעירים שאיכשהו מתחברים עם מקומות שהמספר 8 מככב בהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אקשן: יש מצב שדווקא קטע הזוי מסדר בשבילכם את הקטעים שבין בנים לבנות. לא כולם יבינו למה אתם מתרגשים אבל כבר התרגלתם שלא קולטים את הראש שלכם.
קטע: השבוע קורה לכם משהו טוב שגורם לכם לשכוח מישהו שפעם התאכזבתם ממנו. בהמשך אתם מספרים למי שצריך את מה שאתם מרגישים באמת.
קולטים: מתחיל להסתדר לכם קטע עם מישהו שאתם רוצים לפגוש. פתאום אתם קולטים שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם. החיים מלאים בהפתעות, לא ככה?
סגנון: יש מישהו שרוצה להגיד לכם משהו רומנטי, רק שהוא מחפש דרך מוטרפת בשביל לעשות זה. כמו שזה נראה, דווקא מתאים לכם הסטייל המהמם שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
רגישים: אל תיקחו ללב את מי שלא מוכן לפרגן לכם את ההצלחות שלכם בקטעים הרומנטיים. זה לא צריך להפריע לכם, גם אם אתם קצת רגישים וכל זה.
ספונטאניות: הבילויים שלכם יזרמו השבוע עם מישהו שהקטע איתו התחיל בצורה ספונטאנית. יש מצב לנסיעה רומנטית בלי יותר מדי קשקושים ודיבורים.
זיכרונות: זה שיש לכם זיכרונות מבאסים זו לא סיבה לא לתת צ'אנס למישהו חדש שנכנס לחיים שלכם. מי שלא לוקח את הצ'אנסים שלו לא יכול לצפות לניסים.
שיחות: השבוע נופלת עליכם שיחה מפתיעה שמעוררת פרשייה ישנה. יש מצב להצעה רומנטית שכבר התייאשתם ממנה. גם הצד השני לא ממש רגוע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מדהימים: לא כדאי לכם להתייחס למישהו שאומר שאתם צריכים לעשות איזשהו שינוי עם עצמכם. אל תקשיבו לו, בגלל שאתם יפים ומדהימים כמו שאתם ככה.
סיפורים: ממישהו מחרפן לכם את המוח בכל מיני סיפורים מוזרים על עצמו ועל אחרים. מצד שני, אם זו לא רכילות אז זה בסדר גמור שתזרמו עם זה.
נומרולוגיה: אנרגיה רומנטית נופלת עליכם עם מחזרים ומחוזרים ממזל דגים. הנומרולוגיה עושה לכם טוב בקטעים הקשורים במספר 7 שהוא המספר של מזל דגים.
שיקולים: כדאי לכם לבחון מחדש את היחסים שלכם עם מישהו שאף פעם אי אפשר לדעת עליו מה הוא הולך לעשות. יש מצב שהוא יותר מדי מוטרף בשבילכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
התבגרות: : מישהו שפעם די הסתנוורתם ממנו, כבר לא כל כך מדבר אל ליבכם. כדאי לכם לחשוב מחדש על כל הסיפור הזה.
וויתורים: יש מצב שתצטרכו לוותר על הצעה לבילוי מתוך שתיים אפשריות. הכי טוב שתבחרו בהצעה שגם החברים שלכם דלוקים עליה.
בטוחים: בלגאנים בביטחון העצמי שלכם עלולים לגרום לכם לפספס קטע של חיזור מדהים. אף אחד לא יכול עליכם כשאתם בטוחים בעצמכם.
צמודים: מישהו מוכן לוותר בשבילכם על משהו שממש חשוב בשבילו, העיקר שתתנו לו לתפוס איתכם ראש. סבבה, למה לא, שווה לכם להסכים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
נשמה: צפויה לכם התחלה של קטע רומנטי שאתם מתייחסים אליו עם המון נשמה וכל זה, רק שכדאי לכם לבדוק שזה גם מה שקורה לצד השני.
כיוון: קטע חברתי שהלכתם איתו עד הסוף מתחיל לתפוס כיוון. מישהו שלא ממש האמנתם בכוונות הטובות שלו, מתגלה כבן אדם שאפשר לסמוך עליו.
מזלות: התשובה לשאלות שאתם שואלים את עצמכם נמצאת בידיים של מזלות המים (דגים, סרטן ועקרב). בעיקר אצל הדגים. שלא תגידו שלא ידעתם.
מבטים: אתם מרגישים שמישהו עושה לכם עיניים, גם אם אין לכם הוכחה מוחצת. הכי טוב זה לתפוס איתו דיבור בפרטיות ולברר את העניין.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
אהבה: אם בא לכם לדבר על חיי האהבה שלכם, כדאי שתעשו את זה עם מישהו שאתם סומכים עליו. רק ככה תהיו בטוחים שהוא לא ירוץ להפיץ.
אטרף: משהו מטריף שעשיתם מביא לכם פופולאריות בתחום החברתי. מילים נכונות שאמרתם במקום הנכון, מושכות אליכם מחזר שווה.
הקפצה: צפוי לכם דיבור עם מישהו שהקפיץ לכם את הלב. בשביל שהקטע הזה לא יתחרבש לכם, כדאי שתתכננו מראש את מה שאתם רוצים להגיד.
מחשבות: אתם עלולים להתבאס בגלל צחוקים ודאחקות של מישהו, אבל אם תחשבו על זה ככה טוב-טוב אז ישר תראו שזה בגלל שהוא שרוף עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
קטעים: הכוכבים מסדרים לכם אחלה קטעים בין בנים לבנות, רק שאתם לא צריכים להתרגש אם יהיו גם קצת ויכוחים. ככה זה באהבה, שתדעו.
מעריצים: מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו, מנסה לחפש אצלכם איזו מילה טובה. אז נכון שאתם לא משתגעים עליו, אבל אין סיבה לפספס מעריץ.
מזל: השבוע יבוא לכם מזל ענק שאיכשהו קשור לקטעים של נסיעות וכאלה. אם תשחקו אותה כמו גדולים אז יש מצב גם למשהו רומנטי.
גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע חברתי שאחרים לא ממש הסתדרו איתו. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם מקובלות שתוביל אל מנהיגות חברתית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
בלבול: צפויים קטעים חברתיים מהממים אבל גם טיפה מבלבלים. זה אומר שבהתחלה אתם זורמים עם מישהו מסוים, אבל פתאום קורה משהו שמכניס לתמונה קטע אחר.
מילים: מישהו מתלונן שאתם יותר מדי ביקורתיים כלפיו. גם אם אתם חושבים שזה לא ממש נכון, מה אכפת לכם לזרוק לו איזו מילה טובה?
מהמם: צפוי לכם קטע מטריף עם מישהו מהמם, אבל גם כזה שלא בראש שלו להתבגר וכל זה. תצטרכו להחליט עם עצמכם לאן לקחת את זה.
תובנה: הכי טוב בשבילכם זה לצאת עם איזושהי תובנה שתעזור לכם בעתיד, מה שאומר שכדאי שתעשו את מה שסבבה לכם איתו ובלי לחשוב על מה יגידו עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מצחיקים: מתגלגל קטע מצחיק עם מישהו שמזמין אתכם למסיבה בסטייל גבוה. כשזה קורה לכם, אל תפספסו את הצ'אנס לסגור עניין עם מישהו שווה.
גלגלים: נסיעות וטיולים יביאו לכם שבוע עם המון אהבה. המזל מחכה לכם במקומות שתמיד חלמתם עליהם אבל איכשהו לא יצא לכם להיות שם.
הפתעות: צפויה לכם הפתעה בצורת מסר מוזר ממישהו שהיה לכם קטע איתו. זה סבבה שהוא רוצה לחדש את הקשר, אבל רק אתם תחליטו מה לעשות איתו.
ביישנות: הגיע הזמן להשתחרר מהביישנות שלכם ולעשות את מה שקופץ לכם לראש. בהתחלה תפילו את כולם מהרגליים אבל אחר כך הם יתרגלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מטריף: זה אחלה שאתם נדלקים על מישהו מטריף. מה שכן, שווה לכם לשחק אותה קצת יותר אדישים בשביל שאף אחד לא יחשוב שאתם בכיס שלו.
זורמים: אין צ'אנס שתסכימו לזרום עם מישהו שלא לגמרי פנוי. אם הוא לא סגור על עצמו, זה אומר שהוא יתנהג ככה גם איתכם.
מוקפצים: צפויות שיחות מוטרפות שמקפיצות לכם את הלב. הכוכבים רומזים על סיפור עם מישהו שלא הייתם סגורים עליו. קצת סבלנות והכול יסתדר.
מחליקים: יש מצב שאתם מוכנים להחליק למישהו שהיו לכם כלפיו המון כעסים. גם אם התכוונתם להתפייס איתו, כדאי שתמשיכו לעקוב אחרי ההתנהגות שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
ספונטאני: דיבור ספונטאני עם מישהו הורס מלמד אתכם הרבה על האופי שלו. יש לו דברים שאתם נקרעים עליהם, ויש גם דברים שלא.
התרגשות: אתם תופסים התרגשות בגלל מישהו שמחפש אהבה שפויה ואמיתית. יש מצב שגם לו נשבר מקטעים סתמיים שלא הולכים לשום מקום.
חברתי: אתם עם הראש שלכם בתוך קטעים חברתיים, ולא קולטים שיש מישהו שדלוק עליכם. סבבה, אין מה למהר, מה שלא קורה היום – יש מצב שיקרה מחר.
מקובלות: הפופולאריות שלכם משפיעה לטובה גם על חברים שלכם. יש מצב לנסיעה מוטרפת שמסדרת לכם היכרויות חדשות ומדליקות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button