הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.12-.2014

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.12– 07.12
הורוסקופ מזל טלה
התחלות: קטע רומנטי מדהים יתחיל בדאחקות ועקיצות הדדיות, רק שמהר מאוד הוא יגלוש אל רמזים שאתם לא יכולים להתעלם מהם. סבבה, יפה לכם.
חוכמה: אתם מחליטים לא להגיב לשטויות שמישהו אומר עליכם. מתברר שאתם עושים בחוכמה בגלל שהתגובה השפויה שלכם משיגה אחלה תוצאות.
זיכרונות: יש מצב שאתם מסתובבים עם קטע רגשי שלא ממש סגרתם סופית. מישהו שדלוק עליכם יכול לעזור לכם למחוק מהזיכרון את מה שכדאי למחוק.
יפה: האהבה עושה דברים טובים אפילו ל – לוק שלכם. כשאתם מאוהבים, העולם נראה הרבה יותר יפה וורוד ואתם נחשבים לרומנטיים ולוהטים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
רגשי: יש מצב למתנה שהתעכבה או משהו אחר שנורא רציתם בו, לאו דווקא כזה שעולה ים בכסף. הכי חשוב זה הערך הרגשי שלו ולא הערך הכספי.
זורמים: אז נכון שבזמן האחרון אתם לא ממש דופקים חשבון, אבל השבוע אתם זורמים עם אנרגיה טיפה ביישנית שעושה סבבה לאהבה וכל זה.
רעיונות: אנרגיה מוטרפת מביאה לכם את הקטעים הכי לוהטים בין בנים לבנות. אל תפחדו לתת צ'אנס לרעיון מופרע שיחזק את הקשר שאתם רוצים בו.
צירופים: הנומרולוגיה מזרימה אליכם קטעים שווים עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך לידתם, מסתכמים במספר 6.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שאלות: מישהו שדלוק עליכם לא מפסיק לשאול את עצמו מה אתם חושבים עליו. אם גם אתם לא ממש אדישים כלפיו אז כדאי שתזרקו לו רמז.
מקובלות: אתם מופתעים מזה שפתאום אתם מדברים בפתיחות על משהו שעד לא מזמן פחדתם שזה יעשה לכם פאדיחות. בקצב הזה גם המקובלות שלכם תעלה.
פרטנרים: הנומרולוגיה משדכת אתכם השבוע לפרטנרים ובני זוג אשר חיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלהם, מביאים את המספר 5.
הכרויות: צפויים לכם קטעים מדהימים בחברת מישהו שהכרתם בסוף הקיץ. יום שני הוא אחלה טיימינג בשביל להעביר אליו מסר רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
אושר: כולם נורא מאושרים מזה שאתם תופסים יוזמה וסוגרים עניין עם קטע שלא ממש עשה לכם טוב. אל תעשו את החשבון של ההוא-ההוא, תעשו את החשבון שלכם.
תחביבים: תחום חדש שאתם נדלקים עליו ממלא לכם את הראש ואת שעות הפנאי וגם ההורים שלכם מבסוטים שמצאתם לעצמכם תחביב מדליק.
בכיף: אחלה קטעים נופלים עליכם ברגע שמישהו מדהים מתחיל להחזיר לכם מסרים. הכול מסתדר לכם בכיף גם אם פחדתם שמשהו ייתקע.
חברתי: הפופולאריות שלכם זורמת אל מקומות שעד עכשיו לא שמעתם עליהם. זה אומר שהמזל מחייך אליכם גם בתחום החברתי ולא רק באהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
טיימינג: אחלה טיימינג בשביל לפרגן למישהו שאתם אוהבים ולסדר לו פינוקים קטנים. התחום הרומנטי עושה טוב ליחסים שלכם עם ילידי מזל קשת.
הקפצות: מישהו שכולם הרוסים עליו, מקפיץ לכם את המצב-רוח בגלל שהוא בוחר בכם מתוך המון אפשרויות שהיו לו. זה סבבה גם לביטחון העצמי שלכם.
רכילות: מסר שאתם מקבלים בצורה של רכילות מתגלגלת, רומז שלמישהו יש רגשות כלפיכם. סבבה, רק צריך שתשחקו אותה כמו גדולים.
חברים: לא תמיד אתם מסכימים עם החברים שלכם, אבל אין לכם בעיה לדפוק איתם דאחקות. ככה זה איתכם אריות, מה שחשוב זה הריגוש ולא הויכוח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
פרגון: ההצלחות שלכם בקטעים הרומנטיים, מתחילות להציק למי שלא מוכנים לפרגן. זה לא צריך להפריע לכם, אבל אתם נורא רגישים בזמן האחרון.
מצב: פגישה ספונטאנית עם מישהו שבא לכם עליו, מתגלגלת אל בילוי משותף. יש מצב למצב רוח רומנטי בלי יותר מדי הצהרות ודיבורים.
אומץ: זה שאתם פוחדים להתאכזב, זו לא סיבה לא לתת צ'אנס למשהו שעשוי להפוך לרומן אהבה. מי שלא לוקח סיכונים, לא זוכה בהצלחות.
הפתעות: שיחה מפתיעה בטלפון, מדליקה זיכרונות ישנים. יש מצב לקטע שכבר התייאשתם ממנו, רק שהצד השני עושה פתאום קולות של מעוניין.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
פגישות: מישהו שרציתם לפגוש עלול לשנות את התוכניות שלו. זה לא אומר שהוא לא רוצה לראות אתכם, אלא רק שתצטרכו לדחות את הפגישה.
חיזורים: מישהו רוצה לחזר אחריכם אבל מחפש דרך מקורית לעשות זה. כמו שזה נראה, דווקא מתאים לכם הסגנון המוטרף שלו.
התלהבות: הצעה שאי אפשר לסרב לה, מסדרת לכם את הקטעים שבינו לבינה. לא כולם יבינו למה אתם מתלהבים, אבל זה לא ממש צריך להפריע לכם.
הקלה: חברים טובים עוזרים לכם לשכוח מישהו שקשור לעבר שלכם. אל תתביישו לשפוך מהלב את מה שאתם מרגישים באמת, בלי פוזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
סיכוי: הכוכבים מעודדים אתכם לתת צ'אנס רק לאלה שמוכנים להשקיע בקשר איתכם. צפויים לכם קטעים מוטרפים עם ילידי מזל שור.
בילוי: אתם זורמים עם מישהו שכבר המון זמן מקווה שתשימו לב אליו, אבל איכשהו התפספס לכם ממנו. צפוי לכם בילוי משותף ומדהים.
שמועות: מגיעה אליכם רכילות שקשורה במישהו שפעם היה לכם קטע איתו. ככל שאתם לומדים יותר על מה שקרה, ככה אתם שמחים יותר שהדברים הסתיימו.
קשר: צפוי לכם אחלה קשר עם מישהו שממבט ראשון לא נראה כמו מישהו שבא לכם בחלומות, אבל אם תתנו לו קצת זמן – הוא ידהים אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
שווה: אתם לוקחים פסק זמן מקשר שהתחיל לשעמם אתכם. ברגע שהעניינים יתחילו להירגע, אז ישר צפוי לכם משהו חדש והרבה יותר שווה מהקודם.
כישרון: אולי אתם לא יודעים אבל האסטרולוגיה אומרת שיש לכם כישרון בתחום של מוסיקה. בעצם, למה שלא תבחנו את זה בקטע של הלחנת שירים.
אנרגיות: צפויות לכם אנרגיות מדהימות במקומות לא שגרתיים. צפוי לכם שבוע מדהים בכל מה שקשור לפרשייה רומנטית שקצת נרדמה בזמן האחרון.
מסרים: אתם מחליפים מסרים עם מישהו הורס שפגשתם על הדרך. פתאום אתם מתחילים להתחבר עם רגשות שאפילו אתם מופתעים מהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
לבבות: צפוי לכם קטע של אהבה שחבל לקלקל אותו בדיבורים והתייעצויות. הכי טוב בשבילכם זה לעשות את מה שהלב שלכם אומר לכם לעשות.
חיזורים: הפתעה מדהימה הולכת להגיע אליכם בצורה של חיזור רציני. עכשיו אתם רואים איך שהכוכבים עושים טוב לאלה מביניכם עם דימוי עצמי גבוה.
פרגון: הסטייל המפרגן שלכם מושך אליכם חברים חדשים. אל תפחדו להיות מיוחדים ושונים גם אם יש מישהו שמרכל עליכם בגלל זה.
הצעות: רמז קטן מצידכם ידליק עליכם את המישהו המסוים שאתם מחכים לו. מייד לאחר מכן תגיע הצעה שתעלה לשמיים את מצב הרוח שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
בחירה: יש מישהו שרומז לכם שהוא מצפה מכם לבחור בינו לבין מישהו אחר שיש לו תחרות איתו. יש מצב שהוא צודק ובאמת כדאי לכם לבחור.
שיקול: אתם פוסלים מישהו שנראה שווה, אבל השמועות אומרות שהנאמנות שלו לא משהו. מסיפורים כאלה, אתם יודעים, שום דבר טוב לא יכול להתפתח.
ביישנות: מישהו מנסה להתקרב אליכם בפוזה של קצת ביישנות וקצת צחוקים וקצת מכל דבר. הפעם יש לכם סיכויים ללכת עם זה אל קשר מחייב.
סטייל: גם הבילויים שלכם יהיו השבוע בסטייל מרשים וזה אומר שכל מיני קנאים עלולים לרכל שההצלחה סחררה לכם את הראש. לא נורא, שיגידו. מכ'פת לכם?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
דיבור: אתם תופסים דיבור עם מישהו שהאף שלו בשמיים ויש מצב שהוא חי בסרט. מצד שני אתם די מחבבים אותו וזה מביא לכם צ'אנס לקטע איתו.
יצירתי: אם היה לכם בראש להגשים איזשהו קטע יצירתי, אז השבוע זה אחלה טיימינג בשביל הדבר הזה. הכיוון העיקרי הוא מוסיקה אבל הכול הולך.
רמזים: מישהו ששלחתם לו רמזים מחזיר לכם רמזים. זה סבבה אבל כדאי שגם תעשו משהו בשביל שזה לא יישאר בקטע של רק רמזים, אתם יודעים.
עצה: כל מיני מתוסכלים ירצו לטחון לכם את המוח אבל אין לכם סיבה להתרגש מהם. כל מה שהם צריכים זה למצוא לעצמם אהבה ולרדת מכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button