הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות הורוסקופ ואסטרולוגיה 28.12- 21.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 28.12– 21.12
הורוסקופ מזל טלה
אירועים: צפוי לכם שבוע עם המון אירועים שבאים לכם מכיוונים שונים. בשביל להסתדר עם הכול בראש טוב תצטרכו לתכנן את הזמן שלכם.
חישובים: חישובים נומרולוגיים קובעים שהשבוע צפויים לכם קטעים מטריפים בחברת אנשים שתאריך הלידה שלהם או השם שלהם, קשורים למספר 6.
מעשים: יש מישהו שמנסה להרשים אתכם בעזרת מעשים ולא בעזרת דיבורים. גם אם זו לא אהבה ממבט ראשון, עדיין שווה לכם מבט שני.
בליינדייטים: צפויים קטעים שיתנו לכם סיבות לשמוח. כשהמזל מחייך אליכם עם העיניים של קופידון, זה אומר שמותר לכם לתת צ'אנס גם ל – 'בליינדייטים'.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
צ'ופר: מישהו שממש אכפת לו מכם, מצ'פר אתכם במשהו שחלמתם עליו. יש מצב שהצ'ופר הזה עושה לכם את כל השבוע.
עיניים: פתאום אתם קולטים מישהו שעושה לכם עיניים. סבבה, רק לפני שאתם עושים צעדים בכיוון, כדאי שתיקחו דיבור עם מישהו שמכיר אותו מקרוב.
קאמבק: קטע רומנטי שנפרדתם ממנו, עושה קולות של קאמבק. זה יכול ללכת סבבה, אבל רק אם הצד השני לא חוזר בשביל לבלגן לכם את החיים ואת הלב.
חשבון: אל תמהרו להתרשם ממישהו שלא דופק חשבון לאף אחד. בהתחלה זה יכול להיראות לכם מדליק, אבל בהמשך זה עלול להסתיים בבכי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
בילויים: צפויים לכם בילויים בחברת מישהו שרק עכשיו התחלתם להתחבר איתו. אתם מתחילים לשאול את עצמכם "איך זה שלא פגשתם אותו עד היום…?".
התלבטות: איך שזה נראה אתם הולכים להתלבט בין שני מחזרים או בין שני אובייקטים לוהטים. לכו עם הלב שלכם ולא עם מה שאחרים מצפים מכם.
סטייל: אתם מצליחים להרים אירוע חברתי בשותפות עם החברים שלכם. הקטע הזה מפגיש אתכם עם מישהו שיש לו סטייל מקורי.
טיול: נסיעה שהייתה צריכה לזרום בכיוון מסוים, תופסת כיוון בכלל אחר. הטיול הזה עשוי להכיר לכם אנשים שהגיעו מחו"ל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
סודות: מישהו מנסה לחפור בקטע שכבר אין לכם קשר איתו. גם אם אין לכם מה להסתיר, אתם לא חייבים לגלות לו את כל הסודות שלכם.
חוויות: כדאי שתשמרו לעצמכם את החוויות הרומנטיות, בשביל שלא יגיעו אל הרכלנים והמחטטים. לא כולם חייבים לדעת מה קורה איתכם.
הפי-אנד: צפויה לכם פגישה חלומית שיכולה להתגלגל אל סיפור אהבה. קופידון רומז על 'הפי-אנד', גם אם הצד השני עושה קולות של אדישות כאילו.
סיפורים: מישהו שווה שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם, מספר לחברים שלו משהו בכלל אחר. עכשיו אתם שוקלים איך לרמוז לו שגם אתם לא אדישים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
ציפיות: צפוי סיפור מהמם עם מחזר שרק לפני שבוע לא הייתם מאמינים שהוא בכלל סופר אתכם. אתם רואים? יש הפתעות בחיים ותמיד יש למה לצפות.
דוגרי: מתעופפים אליכם רמזים מצד מישהו שעושה לכם עיניים וכאלה, רק שהוא לא אומר דוגרי את מה שהוא רוצה. בעצם, למה שלא תעשו לו תרגיל שיכריח אותו לדבר?
עיכובים: קטעים שבאים לכם בבלגאן, כמו פגישות שמתעכבות, מפילים עליכם הזדמנויות שלא חלמתם עליהן. זה אומר שצריך לתת סיכוי גם למה שנראה מטורף.
סליחות: אל תתנחלו בתוך רגשי אשמה שממש אין סיבה שיבואו לכם. זה בסדר גמור שתסלחו לעצמכם, גם אם פה ושם עשיתם טעויות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
ידידות: אם נורא בא לכם להתיידד עם המישהו המסוים שבראש שלכם, אל תחפשו מישהו שיעשה לכם שידוך איתו אלא תעשו את זה בעצמכם. כן, אתם.
קנאה: מישהו שהקנאה מדברת מהגרון שלו, טוחן לכם את המוח. שימו לב איך שהוא נותן לכם עצות, אבל היה שמח להתחלף איתכם.
ביקורת: תנו צ'אנס למישהו שנורא רוצה להתקרב אליכם. זה בסדר שאתם קצת ביקורתיים, אבל אל תגזימו עם זה. האהבה תבוא כאשר תשדרו אנרגיה טובה.
טריקים: מישהו מספר לכם על משהו שיכול להקפיץ את החיים הרומנטיים שלכם. זה סבבה שאתם מקשיבים לו, אבל כדאי שתשאלו אותו אם הוא ניסה את זה על עצמו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
רמזים: אתם רומזים למישהו שהגיע הזמן לקבל החלטה בנוגע ל – איך הוא מתייחס לקשר שביניכם לבינו. מדוע אתם נלחצים? תנו לו להגיב.
בלגאנים: אז נכון שפה ושם תצטרכו לעבור קצת בלגאנים רגשיים, אבל ככה זה באהבה. אם האהבה הייתה דבר פשוט, אף אחד לא היה מתעסק איתה.
רגשות: מישהו רומז לכם שאמרתם משהו שקצת פגע לו ברגשות. עושה רושם שאתם חושבים על זה ומגיעים למסקנה שהוא די צודק. סבבה, אז תעשו עם זה משהו.
שיטות: מישהו רומז לכם שאתם ממש עושים לו את זה בלב. יש לו שיטות מוזרות להגיד את הדברים, אבל אתם צריכים להתייחס לתוכן שלהם ולא לדרך בה הם נאמרים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הקשבה: אנשים קצת מופתעים בגלל קשר חדש שאתם דלוקים עליו. אז נכון שסבבה לכם וכל זה, אבל רק תרוויחו אם תנסו להקשיב גם להורים שלכם.
החלפה: אתם תצליחו להחליף מילים עם מישהו שממש בא לכם עליו, אבל הכי יזרום לכם אם תיקחו את הקטע הזה למקום בו אין אוזניים רכלניות.
רגיעה: אווירה של סבבה חוזרת אל קשר שבזמן האחרון היו לו הרבה טלטולים. עושה רושם שגם לצד השני די נמאס מבלגאנים.
שמות: אתם מכניסים שם חדש לתוך רשימת הטלפונים שלכם. כדאי שתסתכלו ככה טוב-טוב על השם הזה בגלל שתהיה לו משמעות ענקית בעתיד הקרוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
כיכוב: אתם הולכים לככב בקטע חברתי ואולי יהיה מי שירגיש שאתם גונבים לו את ההצגה. לא נורא, דיבור מרגיע יעביר לו את הג'ננה.
קשר: צפוי לכם קשר עם מישהו שווה שפגשתם במקרה. פתאום אתם תופסים את עצמכם מתחברים עם רגשות שלא ידעתם שהם קיימים.
מרגישים: צפוי לכם קטע רומנטי שחבל להרוס אותו בדיבורים והתייעצויות. הכי טוב שתעשו את מה שמרגיש לכם ולא תקשיבו למי שמנסה לבאס אתכם.
נחמדים: אתם נחמדים למישהו שעבר עליו משבר רגשי. אז נכון שאתם לא יכולים לעזור לו, אבל גם להקשיב יכול לעשות לו טוב בלב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סודות: מישהו מספר לכם סודות שפותחות לכם את האוזניים. מחזרים מטריפים משתפים אתכם במה שהם מרגישים. תרגישו נוח לומר להם בחזרה.
כוכבים: הגורל הרומנטי שלכם זורם עכשיו בראש אחד עם כוכבים ממש טובים, מה שמביא לכם אחלה יחסים עם אלה שנחשבים למקובלים בחברה.
מתייעצים: מישהו ממש שווה מתייעץ איתכם על קטע מוטרף שכאילו בא לו עליו, אבל אם תבדקו אז ישר תראו שהוא מתכוון אליכם.
יופי: כוכבים של אהבה ושל יופי מביאים לכם הופעה מהממת ומושכת. אם בראש שלכם לשדרג את המלתחה, יצא לכם אחלה טיימינג.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מקובלים: מחזרים שכולם אומרים עליהם שהם מקובלים ופופולאריים, עומדים בתור בשביל לקבל מכם צ'אנס. אל תתייחסו ואל תעשו חשבון לאלה שמקנאים בכם.
ביישנות: אם תצליחו לצאת מהקטע של הביישנות והפחד מפני פדיחות – יבואו לכם קטעים מדהימים, סוערים, חברותיים ורומנטיים.
גולשים: החיים החברתיים שלכם עולים על הגל הנכון. צפוי לכם דיבור עם מישהו שרוצה לאהוב עם אתכם כל הלב ועם כל הנשמה, רק שהוא לא מראה את זה.
צ'אנס: צפוי לכם צ'אנס גדול לפרשייה רומנטית מפתיעה עם מישהו ממש שווה, השייך לאחד ממזלות האש שהם טלה, אריה וקשת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מסתוריות: אנרגיות מסתוריות ממשיכות לזרום אל החיים הרומנטיים שלכם. אתם תופסים ראש טוב עם מחזרים שכולם היו שמחים לבלות איתם.
רומנטי: צפוי לכם קטע רומנטי עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו בקטע של ידידות בלבד. יש מצב שהדאחקות איתו עשו לכם את זה.
הצלחות: צפוי לכם שבוע עם קטעים מוטרפים ומהממים שמביאים לכם הצלחות עם אנשים ועם סיפורים שלא מהעולם הזה. צפויה לכם הרפתקה חלומית.
הכרויות: באות לכם הכרויות עם מחזרים שמביאים לכם ים של בילויים מחשמלים. פגישות וחיזורים ייפלו עליכם בדרכים מפתיעות ומסתוריות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button