הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.01- 28.12

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.01– 28.12
הורוסקופ מזל טלה
עקרונות: אל תסכימו להתקפל ולוותר בגלל מישהו שרוצה להגיד לכם מה לעשות. תעמדו על העקרונות שלכם גם אם זה לא ממש מוצא חן בעיניו.
חמודים: צפויים רמזים חמודים מצד מישהו שלא ממש התבגר. זה בסדר אם הוא לא בראש שלכם אבל אל תעשו לו פדיחות.
הפתעות: נוחת עליכם בילוי שבכלל לא ידעתם עליו מראש. אם תתנו מקום לספונטאניות, צפויים לכם קטעים שלא מהעולם הזה.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: כדאי להתחיל איתכם בספונטאניות, בדוגריות וללא היסוסים. אתם שונאים מחזרים שלא יודעים לבטא את רגשותיהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
ניחושים: במקום לאכול את הלב ולא לישון בלילה, כדאי שתשאלו בקול רם את מה שיש לכם בראש. שום דבר לא ייצא לכם אם תמשיכו בניחושים.
ידידות: אתם מתיידדים עם מישהו שיש לו קשרים מדהימים עם כל העולם ואחותו. הקטע הזה יעזור מאוד לפופולאריות החברתית שלכם.
משמעות: צפוי לכם קשר מהמם עם מישהו שמחפש משמעות במערכת היחסים. אז לא נורא אם הוא קצת מתפלסף וטוחן. העיקר שיש לו נשמה טהורה.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: כדאי להתחיל איתכם בסטייל של סבבה כזה. בפוזה של המון סבלנות ושום דבר לא בוער. צעד פזיז מדי עלול להבריח אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מחשבות: אתם אומרים משהו שמגיע לאוזניים של מישהו רכלן. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתחשבו טוב-טוב עוד לפני שאתם פותחים את הפה.
הצעה: אתם מתחילים קטע שאמור להיות רומנטי, כשפתאום נופלת עליכם הצעה שקשה לסרב לה. לא נורא, עושה רושם שאין לכם בעיה להתמודד.
שידוכים: משהו עובר עליכם ואתם מחליטים לשחק אותה שדכנים עבור החברים שלכם. סבבה, רק אל תשכחו שהטעם שלהם שונה מהטעם שלכם.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: לא לחסוך במילים ולהיות כמה שיותר קלילים וסחבקים. לתת לכם להרגיש שהתקשורת זורמת ללא מעצורים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
בילויים: מישהו גורר אתכם לבילוי שבכלל לא בראש שלכם. המצחיק הוא, שבסוף אתם נהנים יותר ממנו וזה נותן לכם חומר למחשבה בנוגע לקטעים כאלה בעתיד.
רכילויות: אל תתייחסו למי שמרכל עליכם ואומר שאתם נורא משתדלים להיות מיוחדים וכאלה. תמיד יהיה מישהו שיקנא ב – איך שהולך לכם באהבה.
מזלות: שימו עין על אלה שנולדו במזלות טלה ומאזניים. כמו שזה נראה, הולכים להיות לכם אחלה קטעים איתם, כמו גם עם מי שמספר המזל שלו הוא 9.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך לעטוף אתכם בהמון חום ואהבה. לתת לכם להרגיש שאתם בטוחים ומוגנים. להעניק לכם אווירה ביתית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
התרגשות: אל תתרגשו מקטעים של רכילויות וכאלה. גם אם מישהו אומר עליכם מילים מאחורי הגב, זה רק בגלל שהוא מקנא בכם.
פרטיות: יבוא לכם קטע עם מישהו שנורא רציתם לדבר איתו, רק שעד עכשיו זה לא ממש הסתדר לכם. השבוע אתם תופסים אותו בפרטיות.
טיימינג: אם אתם מחפשים טיימינג מתאים בשביל להעביר למישהו מסר רומנטי, כדאי שתלכו על הימים שני ורביעי שבהם צפויה לכם הצלחה הורסת באהבה.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך למחוא לכם כפיים ולהריע ממושכות. לתת לכם להרגיש שאתם מלכי העולם ושצפויות לכם תשואות ותרועות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
ברכה: הכוכבים מביאים לכם ברכה והצלחה ובגלל זה, אל תמהרו לפסול חיזורים רומנטיים גם אם הם לא ממש הטעם שלכם. דבר מתגלגל אל דבר ותמיד טוב לשמור את כל האפשרויות פתוחות.
נסיעה: מישהו מציע לכם נסיעה מדהימה אל מקום לא צפוי. אז זה ממש סבבה שאתם מתלהבים וכל זה, רק כדאי שתדברו על זה עם ההורים שלכם.
חברים: בזכות מישהו מהחברים שלכם אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שתמיד התכסחתם איתו. פתאום אתם רואים שהוא לא כזה נורא כמו שחשבתם.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך להתחיל איתכם בנימוס, באדיבות ועם המון טאקט ודיפלומטיות. להקפיד על כל פרט ולעולם לא להגיע לפגישה בלבוש מרושל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
התגשמות: החלום הרומנטי שלכם יכול להתגשם השבוע אבל בתנאי שלא תשבו בחיבוק ידיים אלא גם תעשו משהו בכיוון. אם תפחדו מפדיחות, אז זה לא לעניין.
דלוקים: אתם מדברים עם מישהו על מישהו אחר שאתם קצת דלוקים עליו. פתאום אתם קולטים שגם המישהו שאתם מדברים איתו דלוק על ההוא. חומר למחשבה.
קנאים: אל תתנו לקנאים ולרכלנים להרוס לכם את מה שנראה כמו התחלה של קטע רומנטי. תעשו את מה שהלב שלכם אומר לכם לעשות.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך לעשות את זה בכיף כזה, בהרמוניה ובהמון קסם אישי. לתת לכם להרגיש שבסיפור הזה צפוי לכם קשר רגוע, שלו, שקט וזורם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
כוכבים: אתם צריכים להשקיע בשביל לעזור לכוכבים שיוכלו לעזור לכם. הצעות ומסרים שהתפללתם לקבל אותם, מגיעים אליכם כאילו בטבעיות. המזל איתכם כל זמן שתקפידו לשמור בסוד את מה שבאמת הולך איתכם.
בילויים: אתם זורמים עם קטע מדהים שפותח לכם אחלה הזדמנויות לבילויים חדשים ומטריפים שגם החברים שלכם ייצאו המומים מהם.
קולות: כדאי שתתחילו לעשות קולות של מעוניינים בכיוון של מישהו מדליק שאתם הרוסים עליו. אל תשכחו שיש לו עוד מעריצים. לא ככה?
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך להתחיל איתכם בעוצמה אישית ובהמון אהבה. לשכנע אתכם שאם לא תסכימו, אתם עלולים להחמיץ משהו שלא מהעולם הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מזל: בשביל להביא אליכם את המזל כדאי שתסדרו לעצמכם איזה קמע, אתם יודעים, כמו אבן מזל אהובה שאפשר לענוד אותה או ללכת איתה צמודה לגוף.
תחרות: גם אם אתם מוצאים את עצמכם בתחרות רומנטית על ליבו של מישהו, זה לא אומר שהמתחרה שלכם שונא אתכם. בסוף עוד יתברר שתהיו חברים.
ספונטאני: החלטות ספונטאניות מכניסות אתכם אל מקומות שעד עכשיו היו סגורים בפניכם. יש מצב שמישהו מאוד מבסוט מן הדרך בה אתם עושים את הדברים.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך לעשות את זה בהמון פתיחות ושובבות. לתת לכם להרגיש שקשר רומנטי לא פוגע בחופש האישי שלכם או בעצמאותכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הזדמנות: בלגאן שבכלל לא קשור בכם מביא לכם הזדמנות לסגור עניין עם מישהו שאתם רוצים אותו. כל מה שאתם צריכים זה לספר לו מה אתם מרגישים כלפיו.
מעוניין: יש מישהו שנורא מעוניין בכם אבל לא בראש שלו להתחרות עליכם מול מישהו אחר. תצטרכו לעשות את השיקול שלכם אם בא לכם להקל עליו או לא.
קליטה: אתם קולטים מישהו שלפי ההתנהגות שלו הוא קצת דו-פרצופי. מה שהכי מוזר לכם בקטע הזה הוא שרק אתם קולטים את זה ואחרים לא ממש.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך ללכת על המון טקסיות והרבה כבוד והערכה. לתת לכם להרגיש שלא מדובר בקריזה חולפת, אלא בסיפור רציני שיש לו עתיד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
צירופים: יבואו לכם צירופי מקרים מדהימים שאיכשהו קשורים למשהו טרנדי. אם אתם 'דליים' אמיתיים אז זה בטח קשור למשהו מוטרף על כל הראש.
קטעים: צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שנולדו במזלות עקרב, דגים וסרטן. כדאי שתיקחו בחשבון שבנוסף לכל הם נורא רגישים ורומנטיים.
גורל: המספר 8 מככב השבוע בגורל שלכם ומסדר לכם קטעים עם אנשים אשר חיבור אותיות השם שלהם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר זה.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך לפנות אליכם כשאתם הכי לא מוכנים. לתת לכם להרגיש שבסיפור הזה צפויים לכם קטעים מוטרפים ומקוריים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
בלגאן: יש מישהו שמנסה לבדוק איתכם מה אתם חושבים על מישהו אחר. יש מצב שהוא רוצה להיות בחברתכם בלי שהמישהו האחר יהיה בתמונה.
מילים: החלפת מילים עם מישהו שווה פותחת לכם הזדמנות לקטע רומנטי. אין לכם מה להתבייש בגלל שהמישהו הזה דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.
איחוד: אתם מתחילים לזרום עם מישהו שעד עכשיו לא ממש ספרתם אותו. יש מצב שזה הכל בזכות בלגאן משותף שחיבר ביניכם.
טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך לעשות את זה בסגנון רומנטי, רך, עדין ומשתפך. לתת לכם להרגיש שבקטע הזה צפוי לכם רומן אהבה מהסרטים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button