הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 11.01- 04.01

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.01– 04.01
הורוסקופ מזל טלה
היכרויות: צפויה לכם היכרות מדהימה שמתחילה בספונטאנית בלי שאף אחד חשב על משהו רומנטי, רק שפתאום אתם קולטים שזה בדיוק מה שהולך לקרות.
דיבורים: מתגלגל דיבור עם מישהו שנורא חשוב לו להבין את הראש שלכם. זה סימן ברור שמבשר על רצינות של הצד שני שממש מוכן להשקיע בקשר.
כסף: עבודה בשעות הפנאי שנולדה בשביל לשבור את השעמום, מתחילה לעשות טוב לקופת הכסף שלכם. מישהו חכם גם מייעץ לכם מה כדאי לכם לעשות עם הכסף הזה.
כיוונים: הכי טוב בשבילכם זה ללכת עכשיו על כיוון מוטרף כאילו אין מחר. מקוריות וייחודיות מביאות לכם המון מזל והצלחה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
דאחקות: צפוי לכם ריגוש ענק בקטע שמתחיל ב- כאילו דאחקות וכאלה אבל תופס כיוון חלומי ורומנטי. זה אומר שהצד השני לוקח עליכם את הצ'אנס שלו.
תכשיטים: צפויים לכם ימים קסומים בחברת ידידים מאוד לא שגרתיים, בדיוק כמו שאתם אוהבים. זה גם הזמן לבגדים ולתכשיטים בראש זרוק וכאלה.
חברתי: כוכב רומנטי שאחראי על החיים החברתיים שלכם, מביא לכם היכרויות מדהימות עם אנשים בראש טוב. שימו עין על מזלות המים סרטן, עקרב ודגים.
מסתורי: כדאי שתדעו שאתם לא חייבים לשפוך את הלב שלכם כבר בפגישה הרומנטית הראשונה. תשאירו לצד השני טעם מתוק ומסתורי לטובת הפגישות שיהיו בעתיד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
אטרף: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שהרבה אנשים מעריצים אותו. מה שכן, כדאי שתיקחו בחשבון שזה בגלל שההתנהגות שלו קצת מוטרפת.
נסיעה: צפויה נסיעה שמביאה לכם הזדמנות לגשש אחרי מישהו שלא משאיר אתכם אדישים. אל תפחדו לשאול שאלות בשביל שלפחות תדעו מה מצבכם אצלו.
הצעה: אתם מקבלים הצעה רומנטית שאי אפשר לסרב לה. אז נכון שבהתחלה אתם לא יודעים איך לאכול אותה, אבל מהר מאוד אתם זורמים איתה לאן שצריך.
הקשבה: אתם בקשר טוב עם מישהו שכל העולם ואחותו דלוקים עליו, רק שאתם עוד לא החלטתם מה לעשות איתו. הכי כדאי שתקשיבו למה ש- ללב שלכם יש לומר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
שיקולים: מישהו מספר לכם משהו ממש סתמי, רק שפתאום אתם קולטים שבתוך המילים שלו מסתתר מסר מסעיר. כדאי שתישנו על זה בלילה ורק אחר כך תגיבו.
התייחסות: יש מישהו שנורא רוצה שתתחילו להתייחס אליו בשביל שיוכל להדביק את השברים של הלב שלו. עושה רושם שהוא בעצמו ממש מתאמץ בכיוון.
שדכנים: מישהו בפוזה של שדכן או משהו בקטע, עלול לקלקל לכם ואתם לא צריכים אותו. יש מצב שתצטרכו לשקול מחדש את כל הסיפור שיש לכם איתו.
חברים: משהו טוב שקורה לכם מקפיץ אתכם לראש הרשימה של אלה שכולם רוצים להתחבר איתם. עכשיו תוכלו לעזור לחבר שהקטע החברתי שלו על הפנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
ווידויים: אתם מופתעים לשמוע ווידוי אהבה ממישהו שבכלל לא חשבתם שהוא סופר אתכם ממטר. קחו את זה למקום שעושה סבבה לדימוי העצמי שלכם.
מחשבות: מישהו חושב שהוא עלול להפסיד אתכם, אז בגלל זה הוא מתחיל לחזר אחריכם. זה אומר שהוא חושב שמישהו אחר מתחרה מולו על הלב שלכם.
הכרויות: המקובלות החברתית שלכם מסדרת לכם הכרויות עם כאלה ששמעו עליכם, אבל לא פגשו אתכם. צפויים לכם ריגושים במקומות חדשים.
חוויות: אין סיבה שתחזרו אל קשר שלא ממש הביא לכם אושר או כיף. השבוע אתם צריכים לזרום רק עם חוויות משמחות, ולא לטחון את אכזבות העבר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שיקולים: גם אם אתם חושבים שמישהו עושה שטויות, זה בכלל לא אומר שכדאי לכם לרדת עליו. כדאי שתדעו שהוא מכבד אתכם וזה אומר שהוא עלול להיעלב.
חלומות: באים לכם חלומות שקשורים למשהו רומנטי מוטרף והורס. בהתחלה זה לא ממש נראה מציאותי, אבל פתאום מתברר לכם שיש מצב.
הפתעות: משהו שנדמה לכם שהוא כאילו לא מושלם אצלכם, מוצא חן בעיני מישהו שדלוק עליכם. יש מצב שאתם קשים מדי עם עצמכם, לא ככה?
רעיון: בא לכם אחלה רעיון ואחלה קטע שיכול להקפיץ את המצב הרומנטי שלכם, רק כדאי שתשמרו את עצמכם רחוק ממישהו קשקשן שלא יודע לשמור סודות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
החלטות: הקטעים שבין בנים לבנות יצליחו לכם הרבה יותר טוב אם תחליטו שאתם הולכים עם עצמכם בטבעיות, ולא מחקים פוזות של אף אחד – גם לא של סלבים.
שווים: אל תחשדו שמישהו אומר לכם דברים טובים שהוא בכלל לא מתכוון להם. כדאי שתתחילו להאמין שאתם שווים ומקובלים כמו שאתם.
שינויים: כל מי שמכירים אתכם, ישר ירגישו שאתם עוברים שינוי מדהים וישר גם יגידו לכם את זה. את התוצאות הנפלאות תוכלו לראות בחיזורים.
חברתיים: אירועים חברתיים זורמים בכיוון של נסיעה חשובה או טיול מדהים. מישהו זורק את הרעיון הזה, ואתם מצטרפים אליו בשביל להגשים את הקטע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הזדמנויות: אל תרדו על עצמכם בגלל קטע רומנטי שלא ממש הסתדר לכם. כל בלגאן מביא איתו הזדמנויות חדשות שאפילו טובות יותר מהקודמות.
הצלחות: אתם מנסים להבין מה קורה לכם ביחסים שבין בנים לבנות. הדברים יתחילו להצליח לכם ברגע בו תחליטו לעשות את מה שבלב שלכם, ולא תדפקו חשבון לאף אחד.
סליחות: מישהו רומז שבא לו לשדרג את היחסים שלו איתכם. זה אומר שגם אם פעם הייתה ביניכם תחרות או קנאה, אז עכשיו הגיע הזמן לשכוח ולסלוח.
חפירות: אתם לא צריכים לטחון את עצמכם בגלל קטע שנראה מבולבל. מה שחשוב זה רק אם טוב לכם איתו, ולא מה האחרים חושבים עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מצבים: אין לכם סיבה לעשות בלגאנים רק בגלל ש- קשר כלשהו הגיע אל קו הסיום. בקטעים שכאלה כדאי להיפרד בסחבקיות ולהישאר ידידים.
הזדמנות: מישהו מחפש הזדמנות בשביל לומר לכם מה מסתובב לו בראש ושנוגע לכם. זה לא מישהו חדש אלא מישהו שאתם רגילים לראות אותו בסביבה שלכם.
ידידות: אתם מצליחים להוריד קצת את השחצנות של מישהו שהיה בטוח שאתם בכיס שלו. תתפלאו, אבל הסיפור הזה הוא תחילתה של ידידות מופלאה.
אטרפים: הרבה שמועות וכאלה דוחפות אתכם לתוך קטעים סוערים של אהבות מוטרפות. כל מה שיש לו טעם של אקשן וריגושים, יביא לכם הרבה טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
בחישות: יותר מדי אנשים דוחפים את האף שלהם ישר לתוך החיים האישיים והפרטיים שלכם. ת'אמת? זה סבבה, אבל רק בתנאי שלא אכפת לכם.
ניתוק: אתם מצליחים להתנתק מקשר שהביא לכם הרבה ביאוסים ולא ממש תרם לכם משהו. אין שום סיבה שתרגישו שעשיתם משהו לא בסדר.
או-טו-טו: אתם מצליחים בתחרות מול מישהו שהיה בטוח שאו-טו-טו הוא הולך להביס אתכם. סבבה, לפחות עכשיו הוא כבר לא יסתובב עם האף בעננים.
סיפורים: מישהו שאתם מחבבים ושיש איתו מצב לקטע רומנטי, מספר לכם על הצרות שלו. זה נחמד, אבל בתנאי שהוא לא הולך להפוך אתכם לפסיכולוגים שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
קסם: מישהו מקסים שופך את הלב ורומז לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. סבבה, עכשיו תעשו את השיקולים שלכם בלי למהר לשום מקום.
חזרה: יש מצב שאתם חוזרים אל קשר שפעם לא ממש הלך לכם איתו. זה ממש בסדר, אבל כדאי שתסבירו לצד השני שלא בא לכם לחזור אל השטויות שהוא אוהב לעשות.
מזלות: אחלה קטעים צפויים לכם עם חברים ואפילו מחזרים מהמזלות שור, גדי ובתולה. גם מי שמספר המזל הנומרולוגי שלו הוא 2, יבוא לכם בשיחוק.
אנרגיות: אם בראש שלכם להביא לעצמכם אחלה אנרגיות רומנטיות, אז השבוע כדאי לכם ללבוש בגדים בגוונים סגולים ולקנות אבן מזל שקוראים לה אמטיסט.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!הורוסקופ מזל דגים
שינויים: הכוכבים רואים שאתם הולכים להכניס הרבה שינויים בסטייל של הבילויים שלכם, שזה יוביל גם לשינויים מדהימים בקטעים הרומנטיים.
חביבות: מישהו שפעם הייתם מה-זה נחמדים אליו, זוכר אתכם לטובה. השבוע זה ישתלם לכם בגדול בזכות משהו שהוא ייתן לכם.
דיבור: צפוי לכם דיבור עם מישהו שאתם סומכים עליו מכל הלב. הקטע הזה מתגלגל אל עצות חכמות שאתם מקבלים בעניין הרומנטי.
יצירתיים: האמנות נמצאת בדם שלכם ויש מצב שאתם חולמים על משהו בסטייל של להקה או משהו חלומי בכיוון. תנו לעצמכם לזרום עם היצירתיות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button