הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.01- 18.01

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.01– 18.01
הורוסקופ מזל טלה
ריגושים: צפוי ים של ריגושים לקראת מפגש עם מישהו שלא יוצא לכם מהראש. רק כדאי שתדעו שזה לא ממש טוב אם הוא יראה את זה עליכם.
קולות: מישהו שהביא לכם המון כאבי-ראש, מתחרט על מעשיו ועושה קולות של רוצה לחזור. עכשיו הכדור במגרש שלכם וזה אומר שרק אתם תחליטו.
בלגאנים: רעיון מדהים עוזר לכם להוציא חבר מבלגאן רגשי. זה אחלה וכל הכבוד, רק תיזהרו שלא להתערב יותר מדי בחיים הפרטיים שלו.
אקשן: קשרים חדשים שיתחילו השבוע, יובילו אל אקשן גדול ואל בילויים מדהימים. זה אומר שאתם חייבים להיפטר ולהשתחרר מאכזבות העבר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
צ'אנס: צפוי לכם בילוי שאתם הולכים עליו בסבבה, למרות שהוא לא היה בתוכניותיכם. זה אומר שאתם מוכנים לתת צ'אנס גם לקטעים ספונטאניים.
מזלות: ניצוצות רומנטיים שמתחילים בקטע חברתי, ממשיכים ללוות אתכם גם לאחר שהקטע הסתיים. כדאי לכם ללכת על המזלות דגים, סרטן ועקרב.
ביטחון: צפויים לכם קטעים מדליקים עם 'נסיכים' שכולם רוצים להיות בחברתם. אם תפגינו ביטחון עצמי, תהיה לכם הצלחה איתם גם בעתיד.
עקרונות: צפויה לכם שיחה אינטימית עם מישהו שאתם מבהירים לו את עקרונותיכם. יש מצב שהוא ילך עם הראש שלכם, אבל תמיד יש הפתעות, אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
השוואות: בתחום הרומנטי צפוי מבול של נסיעות ופגישות עם טיפוסים בעלי אנרגיות קורעות. עכשיו תוכלו להשוות בינם לבין אלה שלא ממש נהניתם בחברתם.
מחשבות: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שמצליח לקרוא את מחשבותיכם. סוף-סוף אתם בחברת אדם שנותן לכם הרגשה של מחוזרים.
מככבים: אז נכון שאתם מככבים בתור טיפוסים שבני המין השני דלקים עליהם ומחזרים אחריהם, אבל תצטרכו להרגיע את אלה שהעיניים שלהם קופצות מרוב קינאה.
מתגברים: מישהו מחליט להתגבר על הבושה ומגלה לכם את רגשותיו כלפיכם. עכשיו תצטרכו לחתוך בינו לבין מישהו אחר שקצת התבלבל ממה שקורה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
קרובים: הביטחון העצמי שלכם מפתיע את אלה שמכירים אתכם מן העבר. הצלחתם של קרובי משפחה משפיעה לטובה גם עליכם.
אנרגיות: צפויות לכם אחלה אנרגיות בקטעים של יופי, לוק, בגדים ודוגמנות. מומלץ לכם להשתלב בחוגים העוסקים במשחק ותיאטרון.
מסיבות: צפויות אחלה מסיבות עם מכרים שביניכם לבינם זורמת אש של חיבה הדדית. יהיו מי שלא יאהבו את זה, אבל ההחלטה היא שלכם.
מקובלות: הפופולאריות שלכם מגיעה גם למקומות שלא שמעתם עליהם. אתם לוקחים על עצמכם אחריות חברתית שתורמת המון ליחסיכם עם החברים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
התפייסות: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שלא ממש חיבבתם. אפילו צפויה לכם התפייסות עם כל מיני אנשים שהיו לכם בלגאנים איתם.
היכרויות: החל מיום שני תבוא לכם אחלה אנרגיה רומנטית בכיוון של היכרויות חדשות וכל זה. יש מצב לקטע מדליק עם מישהו הורס.
שיתוף: אתם משתפים חבר קרוב בחוויה אינטימית ומקבלים ממנו עצה שתעזור לכם להתחבר עם מישהו שאתם קרועים עליו.
ספונטאניות: האהבה שלכם השבוע זורמת בכיף ובלי יותר מדי דרמות ופוזות. הכוכבים מעודדים אתכם להיות ספונטאניים וכמה שיותר מצחיקים ומשעשעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
יחסים: מסתדרים לכם היחסים עם כל מיני אנשים שעשו לכם פרצופים חמוצים. פתאום הם רוצים להתחבר איתכם גם אם בכלל לא רמזתם להם.
חיזורים: כדאי לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מתחילים לחזר אחרי מישהו שעושה קולות של לא מעוניין. יכול להיות שבעתיד הוא יתבגר ויבשיל אבל לא עכשיו.
טיפוח: צפויות לכם אחלה אנרגיות בשביל טיפוח ההופעה והמראה שלכם. יחד עם זה לא כדאי שתתפרעו כשיבוא לכם לשנות משהו קיצוני ב – לוק שלכם.
גוונים: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם לשלב גוונים אדומים בבגדים שלכם וגם לענוד תכשיטים שעשויים מנחושת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
השקעה: זה אחלה שבא לכם להשקיע ולפתח כישרון שכבר המון זמן אתם זורמים איתו. זה משהו שתצטרכו לעשות לבד בלי שמישהו יעודד אתכם.
שיקולים: יבוא לכם קטע עם מישהו שיש לו הרבה מעריצים אבל גם הרבה כאלה שמקנאים בו. לא תוכלו לצאת ראש עם כולם אז אל תנסו אפילו.
עצות: אתם לא ממש צריכים את העצות של אלה שכאילו אומרים לכם דברים בשביל לעזור לכם. הראש שלכם מדהים גם ככה בשביל לדעת מה לעשות.
הזמנות: צפויות לכם הזמנות אל מקומות נחשבים, יוקרתיים ולוהטים. הרבה מאוד סטייל נשפך עליכם השבוע. ככה זה כאשר המזל לצידכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
אטרף: צפויים לכם קטעים של אטרף עם אנשים שבראש שלהם לעשות דברים מיוחדים שאף אחד לא חשב עליהם. זה רק מראה שאתם נמשכים למקוריות.
ריגושים: השבוע יבואו לכם ריגושים בחברת חובבי הרפתקאות וכאלה. יש מצב לתכנון טיול שייקח אתכם רחוק מהרבה בחינות. כמו שאתם אוהבים.
מזל: אבן מזל שבועית (קריסטל) שתמשוך אליכם אנרגיות משגעות היא אגת. זו אבן שאם תענדו אותה היא תביא לכם קטעים מדהימים במקומות לא צפויים.
עונות: תקופת החורף עושה לכם טוב ומסלקת כל מיני מכשולים שעיכבו אתכם. עכשיו אתם יודעים בדיוק מה לעשות עם קשר רומנטי שלא הצליח לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
לב: אל תיקחו ללב את מי שלא מחזיר לכם מסרים לוהטים. הכוכבים מתעקשים שבאופק ממתינים לכם קטעים הרבה יותר טובים מאשר הקטע איתו.
חוויה: אחלה חוויה קורצת לכם מכיוון לא צפוי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתת צ'אנס גם למה שנראה לכם כאילו חסר סיכוי.
מחמאות: יופי של מחמאות זורמות אל אלה מכם שהחליטו להשתקע בקטעים יצירתיים, בעיקר אם בראש שלכם מוסיקה או מחול. פשוט תזרמו עם זה.
בשורה: חבר קרוב מביא לכם בשורה ממש טובה. יש מצב שרמזתם לו שבא לכם על מישהו מסוים, והוא ישר רץ בשביל לגשש בשבילכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
וויכוחים: תחילת השבוע תופסת אתכם בקטעים קצת מוזרים עם מישהו שמחזר אחריכם, אבל אתם לא ממש יודעים אם זה כן או לא.
הופעה: מישהו שנפרדתם ממנו לפני המון זמן, מופיע פתאום בלי להודיע מראש. אם יש לו משהו טוב לספר לכם, אז סבבה. אם לא, חבל לבזבז עליו זמן.
רמיזה: מישהו שלפני חודשיים עזר לכם להשיג משהו או מישהו, רומז לכם שבא לו שגם אתם תעזרו לו. ככה זה בחיים, שום דבר לא בא בחינם.
סלבים: אחלה קטעים ירוצו לכם עם אנשים מפורסמים או עם כאלה שהם בדרך לשם. כשזה קורה לכם ואתם מדברים איתם, אל תעשו את זה בטלפון שבור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
ידידות: יש מצב שקטע עם ידיד יהפוך למשהו הרבה יותר מדליק ממה שהוא עכשיו. יכול להיות שאתם לא ממש סגורים על זה, אבל שתדעו שהכוכבים בעד.
פעילות: צפויה פעילות חברתית עם המון ריגושים ואקשן. רק שתדעו שבשיא הפעילות יהיה מישהו שאתם נכנסים לו למבטים. המשך יבוא…
מילה: הרבה אנשים רוצים לעשות לכם טוב, גם אם זה לא תמיד זה מצליח להם. מותר לכם לזרוק להם מילה טובה, אפילו אם זה לא הסתדר לכם כמו שרציתם.
הקשבה: מישהו שאתם בראש שלו, יוצר קשר בשביל לשאול כאילו מה קורה וכאלה. אם תקשיבו ככה טוב-טוב, תוכלו לשמוע את הרמזים שבין המילים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מקריות: יותר מדי צירופי מקרים וקטעים מוזרים קורים לכם עם מישהו ששמתם עליו עין, אבל לא קלטתם שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.
רכילות: צפויה רכילות שצריכה להחמיא לכם אבל משום מה אתם מתעצבנים בגללה. במקום לתפוס ג'ננה, תגידו תודה למי שעושה לכם יחצנות ומפיץ אותה.
מתנות: אתם מקבלים מתנה, משהו קטן, אבל איכשהו יש בקטע הזה יותר ממה שנראה ממבט ראשון. הכוונה היא שיש בו גם מסר רומנטי.
ניג'וסים: מישהו שמנג'ס לכם, לא שווה את הזמן שאתם מבזבזים עליו. במקום לטחון איתו מים, כדאי שתעשו את הטלפון שמסתובב לכם בראש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button