הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות הורוסקופ ואסטרולוגיה 08.02-.2015

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.02– 01.02
הורוסקופ מזל טלה
אנשים: מישהו מבקש מכם לספר לו את מה שאתם חושבים עליו, רק שהוא לא ממש רוצה שתגידו לו את מה שאתם באמת חושבים. סבבה, אז אל תגידו.
פרטי: אתם מצליחים לשמור בסוד את החוויה הכי מסעירה שנופלת עליכם השבוע. גם אם אתם בטוחים שאף אחד לא ירכל ולא ילכלך, כדאי שלא תדברו על זה.
חשמל: לכוכב שמייצג אתכם קוראים מארס והוא סופג עכשיו אנרגיות מחשמלות מכוכבים אחרים. הקטע הזה מביא מזל והצלחה למופנמים שביניכם.
נסיעות: המזל שלכם השבוע קשור לטיולים ולנסיעות. מישהו מציע לכם להצטרף אליו ויחד אתם יוצאים להשיג משהו שכבר המון זמן יושב לכם בראש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אטרפים: כוכב חלומי שקוראים לו ונוס, מביא לכם קטעים רומנטיים עם מחזרים שהראש שלהם בעננים. זה לא מפתיע שאתם אוהבים את זה ככה.
קניות: צפוי לכם סכום של כסף שלא תכננתם ולא בניתם עליו. כאשר הקטע הזה ייפול עליכם תוכלו לפרגן לעצמכם לקנות משהו שחלמתם עליו.
מצבים: בימים ראשון ושני אתם מתעסקים עם איזשהו בלגאן שרודף אחריכם עוד מהשבוע שעבר. מי שיכול לעזור לכם בקטע הזה הוא מישהו שכבר עזר לכם בעבר.
חלומות: הכוכבים רומזים שכבר המון זמן שאתם דלוקים על מישהו או על משהו. השבוע זה הזמן הכי-הכי בשביל ללכת עד הסוף עם החלום שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
אקשן: קטע שכאילו בא לכם משומקום מביא איתו את מה שנראה כמו אהבה ממבט ראשון. אם זה מה שעושה לכם טוב, אל תקשיבו למי שזה לא מוצא חן בעיניו.
תמיכה: אתם מצליחים לפתור בעיה חברתית שכבר הרבה זמן מציקה לחברים שלכם. בהזדמנות זו כדאי שתעזרו למישהו שלא הכי מקובל בחברה.
טיולים: כוכב תקשורתי שקוראים לו מרקורי, ממשיך להביא לכם קטעים שלא העזתם לחלום עליהם. אם היה לכם בראש לשלב בין אהבה לבין טיול, זה הזמן ללכת על זה.
שיעור: אתם מצליחים להוציא את עצמכם מבלגאן שסיבך לכם את החיים. אל תצטערו על מה שקרה, בגלל שזה נתן לכם שיעור טוב שיעזור לכם בעתיד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הסברים: מישהו שהיה לכם איתו קטע מבאס מספר לכם איך בדיוק זה קרה. אחרי שאתם שומעים מה יש לו להגיד, אתם הרבה יותר רגועים.
חידושים: אתם נדלקים על משהו חדש שמכניס המון אקשן לחיים שלכם. גם אם הקטע הזה לא בראש של החברים שלכם, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר עליו.
מתנות: עכשיו זה הזמן הכי מתאים בשביל לתכנן לעצמכם מתנה שווה. אם יש מישהו שרוצה לתת לכם את המתנה הזו, אז אתם לא צריכים לשחק אותה ביישנים.
בהפוך: לא כל מי שיורד עליכם אז ישר אתם צריכים לחשוב שיש לו משהו נגדכם. יש מצב שהוא דווקא מאוהב בכם וזה הכול בהפוך על הפוך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
סוער: יבוא לכם חיזור מצד מישהו שכלפי חוץ הוא ביישן אבל בפנים הוא סוער. שווה לכם לתת לו צ'אנס גם אם לא כולם מאושרים מהקטע.
הצעה: מישהו שאתם מחבבים גורם לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם חושפים את רגשותיכם כלפיו. כדאי שתציעו לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.
הפתעה: מישהו עם ביטחון עצמי בשמיים, חושב שאתם דלוקים עליו. הכי כדאי לכם זה להפתיע אותו עם רעיון שחבר נאמן נתן לכם.
מזל: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של ירוק ולבן בלבוש שלכם ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 2.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
סיפורים: אל תסכימו לקשר רומנטי עם מישהו שמספר לכם שהוא מחפש את עצמו וכל זה. מגיע לכם משהו הרבה יותר שווה.
צבעים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של אפור בהיר בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 5.
ספונטאניות: פתאום נופל עליכם קטע ספונטאני שמביא לכם אהבה מהסרטים. אחרי זה אתם שואלים את עצמכם איך לא זרמתם עם זה קודם.
פאדיחות: מישהו שיש לו מכם אחלה זיכרונות, מחפש דרך סודית בשביל לחדש את הקשר בלי לעשות לעצמו יותר מדי פאדיחות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
סודות: מישהו שהיחסים שלכם איתו היו בקטע של סתם ידידות, משתף אתכם בחוויה אינטימית שעברה עליו. יש מצב שהוא רומז לכם על כיוון רומנטי.
אנרגיות: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של כחול בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 6.
אקשנים: משהו מדהים קורה לכם בחברת מישהו שתמיד מחפש אקשנים מוטרפים. יש מצב שאתם מגשימים איתו חלום ישן.
תחביבים: צפוי לכם קטע מפתיע עם מישהו שדלוק על דברים שגם אתם דלוקים עליהם. הוא גם עוזר לכם להשתחרר ממשהו שהתבאסתם בגללו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
התחדשות: השבוע אתם הולכים לפגוש מישהו שכבר המון זמן לא יצא לכם לדבר איתו. זה אומר שאתם הולכים להשקיע ב- איך לחדש את הקשר.
מסיבה: משהו שמתגלגל בעקבות מסיבה, לוקח אתכם לבלות במקום שאף פעם לא הייתם בו. צפויה התחלה של משהו שנראה כמו סיפור רומנטי.
נדלקים: יש מצב שאתם נדלקים על מישהו מהמם, אפילו אם כולם אומרים לכם שכדאי לכם לחשוב על זה עוד הפעם. זה באמת חומר למחשבה.
גוונים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של ורוד בלבוש שלכם ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 9.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מקובלות: ההצלחות הרומנטיות שלכם מרשימות מאוד את כל מי שבסביבה שלכם. אתם מרגישים סבבה עם עצמכם בזכות המקובלות החברתית שלכם.
פגישות: בקטעים שבין בנים לבנות ואפילו שאתם חוששים מפגישה רומנטית, יש מי שישמח לראות אתכם. זה אומר שהוא זוכר לכם רק את הרגעים הטובים.
ירח: האנרגיות של כוכב ששמו יופיטר, מביאות לכם ים של חיזורים ואהבה. אם בראש שלכם לעזור ליופיטר, קחו יוזמה ופשוט תלכו על מי שבא לכם עליו.
קשר: תגידו לכל מי שמחזר אחריכם שאתם רוצים חברות שכולם יודעים ממנה, ולא סתם איזשהו קשר מבולבל שאף אחד לא מבין מה הוא אומר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
בסבבה: קטעים של אהבה ממשיכים לזרום אליכם בסבבה, גם אם פה ושם יש מישהו שלא ממש מבסוט ממה שקורה איתכם בסיפור הזה.
שיקולים: אתם מוציאים מהחיים שלכם את אלה שהבטיחו, אבל אף פעם לא קיימו. בשביל מה אתם צריכים אותם ? לא הפסד כזה גדול.
יחצנות: אתם עושים לעצמכם יחצנות של מארגני אירועים חברתיים. ממש הולך לכם בקטעים שאתם מריצים בשביל חברים שאתם דלוקים עליהם.
נאמנות: אתם נחשבים למאהבים נאמנים ומסורים ואתם זקוקים למחזרים שיידעו להעריך את המזל הטוב שנפל עליהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
צ'אנס: צפוי צ'אנס נוסף לדליים שהתפספס להם אקשן גדול, או שבוטלה להם איזושהי נסיעה חלומית. עכשיו תוכלו להגשים אותם בגדול.
עניין: יש מצב שאתם מתחילים להתעניין במישהו שעד עכשיו לא ממש ספרתם. אז נכון שהוא מרוויח מזה, אבל גם אתם לא ממש מפסידים.
חיבוב: מישהו שמחבב אתכם עוזר לכם לצאת ראש עם בלגנים רומנטיים. יחד עם זה, זה לא אומר שאתם לא יכולים לנפנף את אלה שהתחילו לעצבן.
זורמים: האנרגיות שלכם זורמות עכשיו במקומות של בילויים ואהבה. זה אחלה ניעור בשביל אלה מביניכם שהחליטו להתבודד ולהסתגר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
תפילות: יש מצב שהתפילות שלכם מגיעות אל האוזניים הנכונות. אתם חושבים על מישהו שבכיף שלכם לפגוש ו…טרח, הוא קופץ לכם לתוך הפריים.
בקטנה: היחסים הרומנטיים יתבשלו על 'אש קטנה', שזה אומר שאין לכם מה למהר ושצפויים לכם קטעים עם המון רמזים בנוגע לעתיד.
חוזרים: יש מצב שאתם חוזרים אל מישהו שכבר היו לכם איתו קטעים רומנטיים. יכול להיות שהפעם זה יסתדר לכם יותר טוב מהפעם הקודמת.
דלוקים: מחזרים שדלוקים עליכם אומרים שלא רק ה – לוק שלכם מסעיר אותם, אלא גם ובעיקר, מה שאתם מעניקים להם בקטע של הנפש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button