הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות הורוסקופ ואסטרולוגיה 08.03- 01.03

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.03– 01.03
הורוסקופ מזל טלה
הפתעות: המזל באהבה תופס אתכם ברגע שאתם הכי לא מאמינים שזה יקרה. הדברים הכי טובים קורים לכם בטיימינג הכי לא צפוי.
מסרים: דברים מוטרפים מתחילים לקרות לכם בדיוק אחרי שאתם מקבלים מסר ממישהו מדהים. יום שלישי צופן לכם בשורה מרגשת.
התחדשות: צפויה חוויה מדהימה שמצליחה להוציא לכם מהראש את אכזבות העבר. אתם מופתעים כאשר מישהו קולט את המחשבות הרומנטיות ששידרתם לו.
קשרים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים סגולים בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 9.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
נאמנות: מה שאתם הכי צריכים זה בן זוג שישמור לכם אמונים. עושה רושם שקצת נמאס לכם מבלגאנים רגשיים שלא מובילים לשום מקום.
ראש: אתם נחשבים לבני זוג מדהימים ומחשמלים, וזקוקים למישהו שהראש שלו הוא לא כמו של כולם. אין לכם במה להתבייש, ככה אתם.
סיוע: אל תקשיבו למי שמנסים לשכנע אתכם שלא ילך לכם עם מישהו שקשה להשגה. ככל שהחיזור נראה בעייתי יותר, ככה תגדל העזרה שתקבלו מהכוכבים.
צירופים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים חומים ושחורים בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 6.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שיתופים: מישהו מדהים משתף אתכם בחוויה סודית שלא מתאים לו לדבר עליה. אתם יכולים לקחת את הקטע הזה רחוק, אפילו אל תוך חיי האהבה שלכם.
ידידות: קטע של ידידות זורם אל משהו שנראה רומנטי. זה יתחיל בסתם דיבורים, אבל מהר מאוד יתגלגל לדבר האמיתי. ככה זה, אתם יודעים.
התלבטות: עושה רושם שאתם הולכים להתלבט בין שני מחזרים. זה יכול להיות מדליק ומהמם, כל עוד שתעשו את מה שמופיע לכם בחלומות.
לבוש: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של כחול חשמלי בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 5.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פרגון: השבוע זורמות אליכם מילים טובות גם מאנשים שלא ממש אוהבים לפרגן לכם מחמאות. זה אומר שאתם יכולים לסמוך על מה שהם אומרים.
מזל: יחד עם כל מה שקורה לכם אל תשכחו כי כאשר המזל מופיע בדלת, לא חייבים להסתכן בגדול. גם צ'אנס קטן יעשה בשבילכם את העבודה.
הקפצה: הפופולאריות החברתית שתפסתם עוזרת לכם להקפיץ את הדימוי העצמי שלכם. אם תחשבו על עצמכם רק דברים טובים, גם האחרים יחשבו כמוכם.
קטעים: זה אחלה שבוע בשביל להפוך דף בקטעים רומנטיים שלא הצליחו להמריא. אם אתם רואים שמשהו לא מסתדר לכם כמו שחלמתם, ישר תסיקו מסקנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
כיוונים: קטע חברתי שהתחיל על הפנים, תופס כיוון שיכול להתפתח למשהו רומנטי. אם תלכו עם זה בלי להקשיב לעצות, אז בסוף השבוע יהיו לכם רומן חדש.
מתלבטים: אתם מתלבטים בין משהו שמגיע מתוך הרגשות שלכם, לבין משהו שההיגיון שלכם מספר לכם. עושה רושם שזה קטע שהולך להתפתח למשהו לוהט.
קופידון: אם אתם מרגישים שעוד רגע אתם הולכים להתפרק, אז רק שתדעו שזה לגמרי נורמאלי. ככה זה תמיד כאשר קופידון תופס אתכם.
סגירות: יש מצב שאתם נסערים בגלל קטע רומנטי שאין דברים כאלה. זה לא קטע שתוכלו לשתף בו אחרים, אלא משהו שתצטרכו לסגור אותו לבד עם עצמכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
תחביבים: יחד עם כל מה שקורה לכם באהבה, אתם מופתעים כאשר התחביבים שלכם מתחילים לזרום אל תחום שעד עכשיו לא ממש התעסקתם איתו.
עצות: מישהו שכבר עבר בחיים שלו קטע או שניים, נותן לכם אחלה עצות בקטעים שבין בנים לבנות. גם אם אתם לא באותו ראש איתו כדאי שתקשיבו לו.
ציפיות: נסיעה כאילו סתם כזה יכולה להתגלגל לקטע רומנטי ממש מדהים. ככה זה כשאתם מקובלים ופופולאריים, תמיד יש למה לחכות.
משימות: אל תפחדו לקחת על עצמכם משימה שממבט ראשון נראית כאילו היא גדולה עליכם בכמה מספרים. אם אחרים יכלו ויכולים, אין סיבה שאתם לא.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
חברים: זורמים אליכם מסרים מצד מישהו שעד עכשיו לא היה לכם קליק איתו. בקטע הזה כדאי שתחליפו מילים עם חברים טובים ותשמעו מה יש להם לומר.
משתוקקים: יש הרבה אנשים שממש משתוקקים להיות החברים שלכם. זה אומר שאתם לא צריכים לספור את אלה שאוהבים לרכל או שלא מסוגלים לפרגן.
יופי: הכוכבים שלכם מזרימים אליכם השבוע אנרגיות של יופי, ריגושים ואהבה ומביאים לכם הופעה חיצונית זוהרת מהרגיל ולוק משגע.
חיזורים: גם אם נורא בא לכם לחזר אחרי מישהו שהלב שלכם הולך אחריו, כדאי שתוודאו ככה טוב-טוב שהוא פנוי לפרשייה מחייבת ושאין צ'אנס שהוא יבגוד בכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
יחס: מישהו נורא רוצה שתתייחסו אליו והוא מוכן לעשות הכול בשביל שזה יקרה. עכשיו כדאי שתשאלו את עצמכם אם גם בראש שלכם להיות איתו.
חושבים: יש מצב שאתם חושבים על קשר שכבר הביא לכם אכזבה מסוימת. אם בא לכם לתת לו הזדמנות נוספת, כדאי שתקבעו לעצמכם כללים וגבולות.
ונוס: כוכב שקוראים לו פלוטו עושה טוב לאלה מביניכם שבראש שלהם לייצב את חיי האהבה שלהם. זה אומר שכדאי להפעיל גם את ההיגיון על כל מה שקורה.
רגישות: מישהו שמפורסם באדישות שלו, מראה לכם שהוא יודע להיות גם רגיש ומתחשב. פתאום מתברר שחוץ מירידות ועקיצות וכאלה, יש לו הרבה מה להציע לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סלבים: אתם בראש טוב עם ילדים שמתעניינים בדברים [בעיקר מוסיקה וסלבים] שגם אתם דלוקים עליהם. צפויה התכתבות עם אלה שגרים רחוק מכם.
חיבה: אתם לא מסכימים להתפשר על אהבה שלא מחזירה לכם חום וחיבה. צפויים קטעים מרתקים עם מישהו מדהים שגם לו נמאס מסתם פוזות.
שינוי: אם התכוונתם לעשות שינוי בהופעה שלכם, כדאי שתדעו שהמחזרים שלכם אוהבים אתכם כמו שאתם. זה אומר שה – לוק הטבעי הכי מתלבש עליכם.
מזל: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים ירוקים ולבנים בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 3.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סבלנות: התכונה הכי טובה שלכם היא סבלנות. זה אומר שאתם תשיגו את מי שאתם דלוקים עליו, הודות לעובדה שאתם לא ממהרים לשום מקום.
מקוריות: אם בראש שלכם לעקוף את המתחרים שלכם, כדאי שתציעו הצעה שהצד השני לא יוכל לסרב לה. אל תעשו את מה שכולם עושים.
מעגלים: צפוי קטע מדהים בתחום החברתי. הסיפור הזה ישפיע לטובה על מה שקורה לכם בקטעים שבין בנים לבנות. הדברים יהיו שלובים זה בזה במעגלים.
אנרגיות: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים כחולים בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 4.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
כוכבים: מסיבות ואירועים שאתם מארגנים, הופכים לקטעים חברתיים מובילים. עושה רושם שאתם מככבים בהם ממש במרכז העניינים.
מעצורים: מתנדפים מעצורים שליוו אתכם זמן רב. איך שזה נראה, אתם מתחילים להתחבר מבפנים עם מי שאתם באמת, ולא עם משהו שסחבתם לשווא.
חששות: יש מישהו שנורא רציתם לחזר אחריו, אבל חששתם שאתם לא בראש שלו. השבוע מסתדר לכם לטובה הקטע הזה.
גוונים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים ורודים בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 22.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
שוטטות: אתם מחבבים מישהו אבל קצת מתעצבנים כאשר העיניים שלו משוטטות בכיוונים אחרים. בעצם, למה לא תגידו לו את מה שמפריע לכם ?
ספונטאניות: אתם תופסים גל של ספונטאניות ועושים בדיוק את מה שיושב לכם בראש. צפוי לכם מזל באהבה מכיוון שאתם עושים את זה מכל הלב.
דרך: משהו טוב קורה לכם בדרך אל אירוע מדהים. גם האירוע יצליח בגדול וגם מה שקורה בדרך אליו יביא לכם מזל באהבה.
צבעים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של אפור בהיר בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 7.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button