הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגיה שבועית: הורוסקופ שבועי למזלות הורוסקופ ואסטרולוגיה 12.04- 05.04

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.04– 05.04
הורוסקופ מזל טלה
אדישות: מישהו שנהג לעשות קולות של כאילו אדיש כלפיכם, משנה כיוון ופוצח במה שמסתמן כמו חיזור. איך שזה נראה, עושה רושם שהוא נשבר.
בכאילו: מישהו ממש מעצבן מנסה לשחק אותה כאילו חבר שלכם, אבל אתם יודעים שהוא אוכל את הלב מרוב קנאה. מצד שני, לא משהו שצריך להזיז לכם.
החלטות: מישהו מחליט שלא כל כך אכפת לו מפדיחה, כל עוד הוא יכול לגלות לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. עכשיו תצטרכו להחליט בינו לבין מישהו אחר.
שינויים:הקטעים שאתם מתמודדים איתם, עלולים לשנות לכם תוכניות שרציתם להגשים. מצד שני, אם באים לכם קטעים טובים בספונטאניות, אז למה לא?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מתנות: צפוי שבוע נפלא לקטעים שקשורים למתנה שאתם רוצים לקבל. יבוא לכם מזל גדול על משהו שעד לפני שבוע יכולתם רק לחלום עליו.
שידוכים: חברים רוצים לשדך לכם מישהו שכולם נורא דלוקים עליו. סבבה, אבל עושה רושם שצפויה לכם איתו בעיה של נאמנות.
ביישנות: אין סיבה שתתפסו ביישנות כאשר מישהו מבקש לדעת מה אתם מרגישים כלפיו. מצד שני, גם אין לכם סיבה לגלות לו את הכול. לא ככה?
קניות:אתם נורא רוצים לקנות משהו שעלול לעשות לכם בלגאן בכל הנוגע לכסף. יש מצב שתצליחו להשיג את הסכום, אם תציגו את זה נכון בפני ההורים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
ניחושים: אתם מנסים לנחש איך תיראה פגישה שמרגשת לכם את הלב כבר עכשיו. מצד שני, הכי טוב בשבילכם זה לתת לדברים להתגלגל בלי לתכנן.
גבהים: קטעים רומנטיים שמתחילים באירועים חברתיים, תופסים גובה ומלווים אתכם לכל אורך השבוע. אתם זורמים עכשיו עם המזלות סרטן, קשת ודגים.
תוכניות: צפוי קטע מדהים שבכלל לא היה בתוכניות שלכם, אבל איך שזה נראה אתם הולכים להיצמד אליו. מה שחשוב זה הגישה הספונטאנית שלכם.
סיכויים: אנשים שהייתם בטוחים שאין צ'אנס שהם יסכימו לבקשותיכם, משנים כיוון והולכים עם הראש שלכם. עכשיו כבר ברור שתמיד יש הפתעות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
היכרויות: טיול אל מקום רומנטי יביא לכם היכרות מהממת. זה הצ'אנס שלכם לתפוס ראש עם מישהו שהכריזמה שלו עושה לכם את זה.
חוויות:צפויה לכם חוויה משעשעת עם מישהו שכאילו דופק דאחקות וכאלה, אבל האמת היא שהוא מנסה להתחיל איתכם. זה מצחיק אבל גם נוגע ללב.
חותכים: אתם לא צריכים לוותר למישהו שלא משקיע ביחסים שלו איתכם. אם גם יש לו ביקורת וכל זה, אז ממש כדאי לכם לחתוך.
בילויים:קופידון מסדר לכם קטע של אהבה ממבט ראשון. זה אומר שצפוי לכם בילוי עם מישהו שההיכרות ביניכם נמצאת בשלבים הראשונים שלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
סודות: אל תתביישו לדבר על משהו שכבר המון זמן אתם חוסמים את עצמכם ולא מדברים עליו. כדאי שתפתחו את זה לשיחה עם מישהו ששומר סוד.
זורקים: יש מצב שאתם נורא רוצים לזרוק רמזים למישהו שלא יוצא לכם מהראש. בקרוב יתרחש משהו שיראה לכם איך לעשות את זה בלי פדיחות.
מצפון: צפויים לכם דיבורים עם מישהו שמנסה לנגן לכם על המצפון. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנפנפו אותו בלי לחשוב פעמיים.
הפתעות: ביום שישי צפוי לכם קטע מהסרטים שתיכף אחריו תיפול עליכם הצעה מפתיעה. פתאום תראו שהדברים מסתדרים לכם הכי טוב שאפשר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
בלגאנים:
לא כדאי שתביעו את דעתכם על בלגאן חברתי שתופס גובה, בעיקר אם יש לכם רגשות כלפי מישהו מסוים שקשור לסמטוחה הזו.
משוחחים: צפויה לכם שיחה עם מישהו שלא מסתיר את מה שהוא חושב עליכם. סבבה, עכשיו הוא רק צריך להוכיח שחוץ ממילים הוא גם מוכן להשקיע.
ממגנטים: המשיכה המגנטית שלכם מביאה לכם המון הצעות רומנטיות, אבל השבוע כדאי לכם להתמקד במישהו שכבר המון זמן מחזר אחריכם.
צ'אנסים: אם החלטתם סופית לתת צ'אנס למישהו שאתם דלוקים עליו, אז כדאי שתעשו את זה ביחידות בלי לערב שליחים וכאלה. תעשו את זה לבד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
משדרגים:
יש מצב לשדרוג של קשר עם מישהו שהיחסים איתו עולים ויורדים. יכול להיות שמישהו מהחברים שלכם יעזור לכם לסגור עניין.
קשרים: מישהו מנסה לשכנע אתכם שממש חשוב לו הקשר שביניכם לבינו. זה יפה מצידו, רק כדאי שתוודאו שזה לא בשביל להגיד ולשכוח.
רמזים: יש מישהו שרומז שאתם קצת ביקורתיים בקטעים של בחירת בן זוג. יש מצב שזה נכון אבל זה אומר שלא בא לכם לקחת צ'אנס על ריק.
דלוקים: אתם מקבלים ים של רמזים ממישהו שדלוק עליכם. את הקליק הרומנטי וכל זה כדאי שתשאירו לאירוע חברתי שצפוי לכם ביום חמישי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מילים:
יש מישהו שזורק לכם מילים של קנאה ולא מפרגן על זה שהולך לכם בקטעים של אהבה וכאלה. בעצם, זה לא צריך להזיז לכם.
מדהימים: צפויים לכם רגעים מדהימים עם מישהו שגם לו נשבר מקטעים של חיזורים סתמיים. יש מצב שאתם הולכים לזרום עם קטע רומנטי אמיתי וטהור.
מסלולים: חיזור רומנטי עולה על מסלול שממש עושה לכם טוב. אם לא תסתגרו בגלל מה שאתם מרגישים, צפויה לכם גם פופולאריות ומקובלות חברתית.
אומץ: הרבה מאוד תלוי השבוע ביכולת שלכם לומר את מה שיושב לכם בלב, בלי לפחוד שמישהו עלול ללעוג לכם. אין לכם במה להתבייש, אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
לוהטים:
חוויה מוטרפת מכניסה אתכם למצב רוח לוהט. מישהו מתאמץ לארגן קטעים שעושים לכם טוב. זה הכול בשביל להרשים אתכם, אתם יודעים.
מתנדנדים: אתם מתנדנדים בין הרצון שלכם לעזור למישהו בקטע אישי, לבין לתת לו להסתדר בעצמו. קצת נמאס לכם להיות המטפלים שלו.
מדהימים: זו תקופה עם המון קטעים מדהימים של שופינג מוטרף שאתם חוזרים ממנו עמוסים עד מעל הראש. יש מצב שמישהו מהמשפחה מוכן לממן בשבילכם מתנות וכאלה.
עיתויים: זה אחלה טיימינג בשביל ללכת על משאלת לב שמישהו הבטיח להגשים לכם אותה. אם הוא שכח את מה שהבטיח, אז זה ממש בסדר אם תזכירו לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מתאהבים: יש מצב שאתם קצת מתאהבים במישהו מסתורי שיש עליו ים של רכילויות וסיפורים. בגלל הקטע הזה יבואו לכם וויכוחים עם מישהו אחר שאתם מחבבים.
מבלים: מישהו שבראש שלכם לבלות איתו, מרחף עכשיו עם האטרף שלו במקום אחר. אין בזה שום דבר מבאס אם לא אכפת לכם לשלם את המחיר.
עצבים: יש מישהו שקרוע עליכם אבל הוא רוצה שתעשו רק את מה שבראש שלו. למה-מה-קרה? אתם לא הפראיירים של אף אחד.
כספים: רעיון מהסרטים עוזר לכם להרוויח כסף שבכלל לא בניתם עליו. עכשיו כולם קלטו את זה וגם הם רוצים לנסות. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מסתורי:
מישהו מביא לכם משהו מסתורי שיכול לשדרג את החיים הרומנטיים שלכם. יכול להיות שזה איזשהו קמע, גם אם הוא לא נראה כזה ממבט ראשון.
טלפונים: אתם מכניסים מישהו חדש לתוך רשימת הטלפונים המסתוריים שלכם. כדאי שתעיפו מבט נוסף על המישהו הזה בגלל שתהיה לו השפעה ענקית עליכם.
פרשיות: אתם לא לגמרי סגורים על פרשייה שבא לכם עליה, אבל גם קצת מלחיצה אתכם. יש מצב שלא בראש שלכם לוותר על מה שחשוב לכם באמת.
קופצים: אם כבר אתם קופצים אל תוך פרשייה רומנטית חדשה, כדאי שתשחקו אותה הפוך מהפרשייה הקודמת. זה לא רעיון טוב לדשדש במקום אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
ספונטאניות: צפויות לכם פגישות מדהימות עם מחזרים שהספונטאניות שלהם קורעת אתכם. אתם מה זה מבסוטים להכניס קצת אקשן לתוך החיים החברתיים שלכם.
חברתי: אתם הולכים ראש בראש מול קטע חברתי שכולם מתווכחים עליו. הפעם אתם מתכוונים לזרום עד הסוף עם העקרונות שלכם. יפה לכם ככה.
קרועים: יותר ויותר אתם קרועים על מישהו מרתק שתמיד מוכן להקשיב לכם. יש מצב שאתם הולכים איתו על קטע שאף אחד לא חשב עליו.
טעמים: אתם דוחים הצעה של מישהו מדליק, בגלל שהוא לא מספיק מהמם בשביל הטעם שלכם. בסוף צפוי לו קטע עם מישהו שאתם מכירים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button