הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לפי מזל 21.10 -14.10

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.10-21.10
הורוסקופ מזל טלה
אטרף: ההתנהגות המוטרפת שלכם מביאה לכם אוסף של מחזרים חדשים. יש מצב להעברת מסרים רומנטיים בלי לעשות לעצמכם פאדיחות.
קולות: מישהו שלא היה סגור על איך שהוא מרגיש כלפיכם, עושה קולות שפתאום הוא רוצה ומעוניין. יש מצב שדווקא עכשיו אתם לא ממש ממהרים.
החלטות: דווקא כשאתם מחליטים לשקול ולחשוב, נופל עליכם מחזר שלא חלמתם עליו. התייעצויות עם החברים שלכם יכולות להביא לכם את הפיתרון.
אקשן: הפופולאריות החברתית שלכם דוחפת אתכם לעשות דברים שאחרים פוחדים ללכת עליהם. אקשן מהמם מפגיש אתכם עם טרנד לוהט.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
יחסים: אתם מנפנפים מישהו שרוצה קשר איתכם אבל לא מוכן להשקיע ביחסים. זה הזמן לסגור חשבון עם מישהו שכבר המון זמן מטרטר אתכם.
מחזרים: יש לכם מחזרים שמתחרים ביניהם על 'מי יצליח לכבוש את הלב שלכם'. זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק מי מהם מתכוון ברצינות ומי סתם מזבל בשכל.
בילויים: הקטעים הרומנטיים מסתדרים בסבבה עם הבילויים שאתם דלוקים עליהם. מגיעים מסרים מסתוריים ממישהו שחזר ממקום רחוק ורוצה לבדוק מה הולך איתכם.
סולחה: צפויה התפייסות עם מישהו שחתול שחור עבר ביניכם, אבל ההתבגרות שעברתם עוזרת לכם לסלוח ולשכוח. מופיע מישהו שלישי שמצטרף לחגיגה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
גבולות: הצעות לא צפויות מסדרות לכם את הראש. הפעם אתם משתפים בקטע גם את מי שעדיין יש לכם התלבטויות לגביו. חבר רומז שכדאי שתציבו גבולות.
תחומים: אתם מחלקים את הזמן שלכם בין חברים לבין תחומים שתמיד הדליקו אתכם אבל לא היה לכם ראש פנוי בשבילם. אתם מקבלים עידוד מההורים שלכם.
הפתעות: אנשים שזוכרים אתכם מפעם מופתעים מן השינוי שעובר עליכם. אל תתרגשו ממישהו שרומז שאולי אתם משתנים מהר מדי.
התרחשויות: צפוי לכם קטע חלומי עם מישהו שגם הוא, כמוכם, בראש טוב. יחד עם זה כדאי שתשמרו לעצמכם את הדברים הסודיים שמתרחשים ביניכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
סגירות: אתם מצליחים לסגור על בילויים מהממים שכולם חולמים עליהם, רק שלא כולם מוכנים לקחת בהם חלק.
הרפתקאות: רוח הרפתקנית נושבת במפרשי ספינת האהבה שלכם ומביאה לכם אקשן שאחרים יכולים רק לחלום עליו. יהיו גם כאלה שימתחו עליכם ביקורת.
חוויות: השבוע אתם מוכנים לדבר על דברים שפעם הביכו אתכם. יהיו מי שלא יאהבו את זה אבל רוב האנשים יגידו שאתם חווים עכשיו בשלות רגשית.
שיחות: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שסוף-סוף קולט את מה שאתם מרגישים. שיחה אל תוך הלילה רומזת לכם על הרגשות הסוערים שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
תפורים: זה שבוע עם המון קטעים רומנטיים מרגשים שממש תפורים עליכם. מישהו שנפרדתם ממנו לזמן קצר חוזר עם הרבה יותר אהבה בלב.
מסרים: אתם מקבלים מסרים מאנשים שנמצאים במקומות רחוקים, בעיקר מאלה שיש לכם איתם תחומי עניין משותפים. הם מוכנים לעשות בשבילכם דברים מוטרפים.
פוזות: אתם תופסים דיבור עם מישהו שעושה קולות של כאילו מחפש את עצמו, אבל 'בתכלס' הוא סתם עושה הצגות. יש מצב שבעתיד יהיה לכם קטע איתו.
ביטחון: סיפור רומנטי שפעם התפדחתם בגללו גורם לכם להרגיש הרבה יותר בוגרים ובשלים. הביטחון העצמי שנפל עליכם עושה טוב לאהבות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
טעמים: בילויים חדשים משאירים אתכם עם טעם של עוד. יחד עם זה אתם מרגישים סבבה גם ברגעים שאתם לגמרי לבד עם עצמכם.
מושכים: אל תתרגשו אם תמצאו את עצמכם מתלבטים בין הרבה מחזרים שמחזרים אחריכם. זה אומר שאתם נחשבים למושכים ולרצויים.
עזרה: פתאום יוצא שאפילו אלה שלא ממש ספרתם, חושבים עליכם דברים טובים. שיחות עם מישהו חכם עוזרות לכם לתכנן טוב יותר את הקטעים שבין בנים לבנות.
טבעי: קשר מפתיע מחבר אתכם עם קטעים שבכלל לא חלמתם שהם קיימים. רק שתדעו שזה לגמרי טבעי שאתם מתקשים לדבר על הרגשות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
התאפסות: צפוי לכם קטע רומנטי מהמם שבהתחלה קצת מבלבל אתכם, אבל בסוף אתם מתאפסים עליו כמו גדולים. זה משהו שאי אפשר לספר לאחרים.
צ'אנס: מישהו שדלוק עליכם מספר לכם את מה שבלב שלו. עכשיו תצטרכו להחליט אם גם אתם מעוניינים בקטע או שלא.
רעיונות: יבוא לכם קליק מדליק עם מישהו שתמיד יש לו רעיונות משוגעים, אבל כשהוא נמצא איתכם אז תיכף מתברר שהוא מה זה חמוד ומתוק.
זיכרון: ממשיך ללוות אתכם זיכרון רומנטי שהייתם בטוחים שהשתחררתם ממנו. אם זה מה שקורה אז כדאי לכם לחזור אחורנית ולסגור אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
חלומות: מסתדר לכם קטע עם מישהו שתמיד בא לכם בחלומות, רק שעד עכשיו לא ממש הצלחתם לסגור עניין. אל תקשיבו למה שרכלנים אומרים.
דלוקים: זה הזמן לקחת את הצ'אנס שלכם. מסיבה פצצה היא אחלה 'תירוץ' בשביל לתפוס דיבור עם מישהו שאתם דלוקים עליו.
שיקולים: מישהו שפעם רציתם אותו נזכר באיחור לחזר אחריכם. עכשיו יש לו בעיה וגם אם אין לו, לא כדאי שתתנו לו להרגיש טוב מדי עם עצמו.
דיבורים: צפויים לכם דיבורים מדהימים עם מישהו שיכול לקרוא את המחשבות שלכם. תבוא לכם הפתעה איתו בצורת בילוי שלא היה מתוכנן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
צחוקים: הכי טוב לכם עם מישהו שתמיד מצחיק אתכם. זה צריך לתת לכם חומר למחשבה בגלל שאולי זה זורם בכיוון רומנטי. תחשבו על זה.
שידוכים: אם נורא בא לכם לשדך למישהו מהחברים שלכם, אז כדאי שתחשבו על הטעם שלו ולא על הטעם שלכם. יכול להיות שמה שבראש שלו לא בראש שלכם.
פרשיות: הצעה מוטרפת מאפשרת לכם לזרום עם פרשייה שעדיף לכם שלא כולם ידעו ממנה. הסיפור הזה מתקשר למישהו שיש לו המון מעריצים.
רמזים: מישהו זורק לכם רמזים שמוכיחים שהוא מאוהב בכם יותר ממה שהוא רוצה להראות. מצד שני אולי באמת כדאי שתגרמו לו לחשוף רגשות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הופעה: ההשקעה ב -לוק שלכם נראית קצת מוגזמת לאנשים מסויימים, אבל יש גם הרבה שממש מרוצים מזה. כך או כך זה מכניס קצת אקשן לחיים שלכם.
חברים: אתם מחליטים לתת צ'אנס לקטע רומנטי שלא הצליח לכם בעבר. אל תתעלמו ממה שהחברים שלכם חושבים, בגלל שהם רוצים לטובתכם.
כישרון: אחלה קשר צפוי לכם עם מישהו שיש לו כישרונות יצירתיים, וזה אחלה שבוע בשביל התעסקות עם דברים שקשורים למוסיקה וריקוד.
אדישות: לא כדאי לכם להשקיע במישהו שלא מחזיר לכם אהבה. גם אם האדישות שלו מדליקה אתכם זה עדיין לא אומר שהוא שווה את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
זרימה: אתם זורמים עם קטע שגורם לאחרים להגיד עליכם שאתם מקוריים ומאוד לא צפויים. יש מצב שרק ככה אתם מרגישים טוב עם עצמכם.
משמעות: הולך לכם בטירוף עם מישהו שמחפש משמעות לחיים שלו. צפוי לכם בילוי מסעיר שלא מעט אנשים לא מבינים מה בדיוק מצאתם בו.
ריגוש: מישהו מביא לכם משהו שנמאס לו ממנו, אבל אתכם זה זורק אל ריגוש גדול ושוב מתברר שהראש שלכם שונה מן הראש של אחרים.
הצעה: מי שעוזר לכם בקטע רומנטי הוא מישהו שאתם חולקים איתו חוויות שלא מהעולם הזה. צפויה לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
התנדבות: אתם מתנדבים לארגן הפתעה למישהו שמדליק אתכם. הפעם כדאי לכם ללכת על קטע מהמם שאף אחד לא יכול לנחש איך 'אוכלים אותו'.
חו"ל: אם אתם דגים אמיתיים זה אומר שלכוכב שלכם קוראים נפטון והוא זה שמביא לכם ריגושים רומנטיים. יש מצב למשהו מוטרף שקשור לחו"ל.
ווידוי: מישהו מספר לכם על מה שהוא מרגיש בקשר איתכם ופתאום הכל הופך להיות הרבה יותר ברור ממה שהיה. עכשיו הכל תלוי בכם.
ספונטאניות: השבוע באה לכם אנרגיה ספונטאנית. החיים שלכם הופכים להרבה יותר פשוטים אחרי שאתם שוברים קצת את חומות הביישנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button