הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.08- 02.08

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
מקוריות: אנרגיה מחשמלת מסדרת לכם את הקטעים שבין בנים לבנות. אל תפחדו להציע רעיון מקורי שיזרז את הקשר שאתם מעוניינים בו.
נומרולוגיה: צפויים לכם קטעים עם אנשים שחיבור אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 5. אתם מדברים איתם על דברים שפעם התביישתם לדבר עליהם.
קבלה: מישהו שאתם מכירים טוחן לכם את המוח על מישהו אחר שהוא דלוק עליו. בין כה לא תוכלו לשנות אותו, אז קבלו אותו כמו שהוא.
מחמאות: צפויות לכם מחמאות על משהו מדליק שעשיתם. אנשים שהשקיעו את האנרגיה שלהם בדברים אחרים, מודים עכשיו שצדקתם. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
שולחים: מישהו מחזר אחריכם בטירוף וכדאי לכם לשלוח לו מסר. זה אומר שגם לכם מותר לתפוס יוזמה. צפויה ידידות יפה עם מישהו שנהגתם להתווכח איתו.
מזל: נסיעה אל מקום מהסרטים מביאה לכם אנרגיה של מזל והצלחה. שיחות נפש עם חברים וחברות עוזרות לכם לשכוח מקטעים של שברון לב.
השוואות: אתם מדברים עם החברים שלכם על מישהו שמוכן לעשות הכול בשבילכם. אל תעשו השוואות בינו לבין מישהו אחר שהיה לכם קטע איתו.
סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בגוונים שקטים ועדינים, שלא מקפיצים את העיניים. כמו גם משהו נעים, איכותי ונוח – שלא מכביד על הגוף.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
התנדבות: הכוכבים שלכם מעודדים אתכם לעשות פעולות של התנדבות לטובת אנשים שזקוקים לכם. צפויים קטעים חברתיים בנושאים האלה.
מתביישים: אתם מתביישים לדבר על חוויות רומנטיות, אבל יש מישהו שאיתו אתם זורמים בכיף. שיחות אינטימיות יביאו לכם ים של ריגושים.
מחצינים: יש מצב שבשביל לחסוך מעצמכם אכזבות מיותרות, אתם משחקים אותה בהפוך על הפוך ומחצינים אדישות כלפי מישהו שאתם קרועים עליו.
נסיעות: מישהו שאתם בראש טוב איתו, מתחיל לתכנן קטעים שקשורים לנסיעה. זה אומר שגם אתם הולכים להתפנן על הסיפור הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מסתוריות: יש מישהו שמאוהב בכם בזכות ההתנהגות המסתורית שאימצם לעצמכם. זה סבבה שקלטתם שהכי טוב בשבילכם זה לא להיות שקופים.
עיניים: מישהו עושה לכם עיניים אבל לא ממהר לומר לכם את מה שהוא מרגיש בלב. צפויה נסיעה שתביא לכם צ'אנס לדבר איתו על זה בדיוק.
הבדלים: קטע חברתי מאפשר לכם לתת צ'אנס למישהו על פי בחירתכם. השבוע אתם הולכים ללמוד את ההבדל שבין 'מה שרצוי' לבין 'מה שמצוי'.
מדהימים: התחום הרומנטי הולך להיות מדהים ומרגש. זה אומר שיש דברים שלא צריך לדבר עליהם, גם אם כולם נורא דלוקים לשמוע אותם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מיסטי: פגישות עם מישהו שאתם דלוקים עליו, גורמות לכם להתחיל להאמין בצירופי מקרים גורליים. כאילו יש מישהו למעלה שמסדר בשבילכם את הדברים.
פוזות: מישהו בפוזה שחצנית עושה קולות של כאילו לא אכפת לו, אבל בתכלס הוא מחזר אחריכם. תנו לדברים לזרום בשביל שתוכלו להחליט לאן לקחת אותם.
הפתעה: אתם מדברים עם החברים שלכם על קטעים רומנטיים שעשו לכם המון בלגאנים וכאלה. פתאום מתברר שלמישהו מהם קרו דברים ממש דומים.
משדרגים: הכוכבים רומזים שאתם משדרגים את הקטעים שקשורים לבילויים שלכם. יש מצב שזה בזכות מישהו שרק לפני שבועיים התחברתם איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שכנועים: אתם דוחים הצעה ממחזר שמנסה לשכנע אתכם כאילו. זה אומר שעמוק בלב אתם לא ממש מאמינים לסיפורים שלו. סבבה, זכותכם.
מתבלבלים: אחלה קטעים צפויים לכם עם מישהו שלא חוסך מחמאות בשביל להרשים אתכם. הולך לכם איתו קטע מדהים שבהתחלה עלול לבלבל אתכם.
תזכורת: צפויה לכם הפתעה כאשר מישהו שפגשתם וכמעט שכחתם ממנו, מחליט לטלפן אליכם ולהזכיר לכם שהוא קיים. סבבה, למה לא?
פוזות: אל תשכחו שזוגיות אמיתית לא צריכה פוזה בשביל להרשים זה את זו ולהיפך. אם אתם פוגשים מישהו שזקוק לפוזה, ישר תנפנפו אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
פופולאריות: המחזרים שלכם ממלאים תפקיד חשוב בפופולאריות החברתית שאתם זוכים בה. אתם מוצאים איתם שפה משותפת יותר מאשר בעבר.
הצעות: מגיעות אליכם הצעות מדליקות. מישהו שזוכר אתכם מלפני המון זמן, מציע לכם משהו שקשה לכם לסרב לו. עושה רושם שזה יביא לכם מזל.
תנופה: קטע שיתחיל בלקחת צ'אנס, יתפוס תנופה ויצליח בגדול. פתאום נראה לכם שהעולם קטן עליכם ואתם תופסים ראש טוב עם מישהו שנחשב לשווה ומקובל.
שיתופים: היכרות חדשה מביאה לכם ריגושים. ככל שההתרגשות שלכם גדולה יותר, ככה כדאי שתשתפו בה את החברים הקרובים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
חוויות:
מישהו מספר לכם על חוויה מדהימה ומציף אתכם ברגשות סוערים. יש מצב שאתם נדלקים על הקטע הזה ומוצאים דרך להשתלב בו.
הדדיות: אתם משחקים נכון את הקטעים שבין בנים לבנות. זה אומר שמחזרים שאין להם מה להציע לכם, יבינו שאין להם צ'אנס לבוא בדרישות.
רעיון: רעיון מהמם מדליק אתכם מבפנים, אבל אתם מתביישים לדבר עליו. אם תפגינו ביטחון עצמי יש מצב שכולם ילכו אחריכם בעיניים עצומות.
סגנון: אל תופתעו אם אנשים שלא מוכנים לפרגן לא יאהבו את הסגנון המסתורי שלכם. השאלה היא עד כמה הדעה שלהם חשובה לכם?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
קאמבק: בילויים מהממים יכולים להחזיר אליכם קשר שאתם רוצים שיחזור. אתם תצליחו להשתחרר ממעצורים ומצב הרוח יהיה סוער מהרגיל.
הפתעות: דיבור מפתיע עם מישהו שלא הייתם סגורים עליו, יגלה לכם דברים שלא חלמתם עליהם. זה משהו שלא צריך לשתף בו את כל העולם ואחותו.
תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית ביניכם לבין מישהו שקשה להתעלם ממנו. כשקופידון מחייך אליכם, אז רק השמיים הם הגבול.
שוקלים: אתם שוקלים לוותר על מערכת יחסים עם מישהו שנורא אוהב להתווכח וחייב להיות זה שאומר את המילה האחרונה. קצת נמאס לכם ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חברתי: אתם זורמים עם קטע חברתי שכולם מדברים עליו ואתם נעזרים במישהו שדלוק עליכם. כדאי שתגיעו לשם בשביל לסגור פרשיה רגשית.
פתיחות: אתם מגלים פתיחות כלפי מישהו שהקטעים שלכם איתו נמצאים בשלבים ראשוניים. גם לכם מותר לשבור את המוסכמות. סבבה, למה לא?
רכילות: מגיעה אליכם רכילות על מישהו שדלוק עליכם ולא מפסיק להזכיר את השם שלכם. רק טוב יצא לכם אם תיפגשו איתו בפרטיות.
אומץ: קטע רומנטי עולה על כיוון שעושה לכם ממש טוב. אם תתפסו קצת אומץ, יש מצב שתשאירו את כולם עם פה פעור. אתם יודעים שזה ככה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
קטעים: הימים שלישי וחמישי יביאו לכם קטעים רומנטיים שלא מהעולם הזה. כשזה יקרה לכם כדאי שלא תזרקו מילים שאחר כך תצטערו עליהן.
רמזים: ים של רמזים גורם לכם להשתכנע בכוונות הטובות שלמישהו יש כלפיכם. סבבה, עכשיו תנו לו להוכיח שהוא שווה את זה.
מעודדים: הכוכבים מעודדים אתכם לתת צ'אנס רק למחזרים שמוכנים להשקיע בקשר איתכם. צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שנולדו במזל גדי.
מזלות: דליים שנולדו בתחילת מזל דלי מושפעים ממזל דלי בלבד. דליים שנולדו באמצע המזל מושפעים ממזל תאומים. דליים שנולדו בסוף המזל מושפעים ממזל מאזניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
ניצוצות: צפויים לכם ניצוצות רומנטיים עם מחזרים שיש להם ים של מעריצים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, לכו על אלה שלא חורשים עם האף בעננים.
התחדשות: זו תקופה עם המון ריגושים ואקשן ולא צריך לקחת ללב אם קשרים מסוימים עוזבים אתכם בשביל לפנות מקום לקשרים חדשים והרבה יותר שווים.
טיפ: אל תסתנוורו ממישהו שחצן שמתפאר בהצלחות הרומנטיות שלו ומתנהג כאילו הוא המציא משהו חדש. אתם לא צריכים את הסיפור הזה.
מהסרטים: קטע מהסרטים מפגיש אתכם עם מישהו שגורם ללב שלכם להתהפך, אבל יחד עם זה כדאי לכם לשחק אותה קצת אדישים, ככה בשביל הפוזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button