הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.11- 01.11

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
אקשן:
צפויים לכם ריגושים שקשורים לקטעים שבין בנים לבנות. קצת נמאס לכם מהדברים השגרתיים, ואתם מוכנים לקחת צ'אנס בשביל לזכות באקשן.
מהפך: אתם תופסים מחשבות טובות על מישהו שקצת קשה לדמיין מצב ביניכם לבינו. מצד שני, אם תציעו לו הצעה שתפיל אותו, יתהפך לו הראש לטובתכם.
שיחה: צפויה לכם שיחה מרתקת עם מישהו שקצת קשה לו לבטא רגשות. אז נכון שבהתחלה הוא יהיה קצת סגור, אבל כדאי שתתנו לו צ'אנס.
חמוד: צפוי לכם קטע חמוד עם מישהו שהגיע ממקום רחוק. הכול ילך לכם בסבבה, אבל תצטרכו להתרגל לזה שהוא מוטרף.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
אטרף: מתפתח קשר ביניכם לבין מישהו שנחשב לטיפוס לא שגרתי. סבבה, רק קחו בחשבון שעם טיפוסים כאלה החיים הופכים להיות מוטרפים.
כיף: מישהו שהתייחסתם אליו בידידות כאילו, יכול להפוך למחזר רומנטי. אז נכון שבהתחלה זה ייראה לכם משונה, אבל בהמשך זה ייקח אתכם למקום הנכון.
שיקולים: מישהו שהייתם בטוחים שהוא שכח אתכם, יוצר קשר או מעביר מסר. האמת? זה אחלה, אבל תחשבו טוב על מה שאתם הולכים להגיד לו.
אמון: אל תחפרו יותר מדי בשביל לבחון את כוונותיו של מישהו שדלוק עליכם. מותר לכם להאמין לו למה שהוא אומר לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
חיבור: קטע מדהים מחבר אתכם עם רגשות שהעדפתם להתעלם מהם. כדאי שתדעו שהם לא ייעלמו עד שתבררו אותם ככה טוב-טוב.
מזל: כוכב ששמו מרקורי מביא לכם מזל בקטעים שבין בנים לבנות. צפויה פגישה ספונטאנית שבהפוך-על-הפוך גורמת למישהו אדיש להידלק עליכם.
סיפורים: מישהו ממש משתדל להרשים אתכם ומספר לכם המון סיפורים על עצמו. אם הוא כל כך עסוק במה שקורה איתו, אין מצב שהוא יצליח להבין מה קורה איתכם.
חיפושים: מישהו שהחיים שלו לא היו דבש, מנסה לחפש אצלכם איזו מילה טובה. גם אם לא מדובר בקטע רומנטי, זו יכולה להיות אחלה חוויה בשביל הלב שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פרצופים: אם אתם קולטים שמישהו עושה לכם פרצוף אדיש, כדאי שישר תבררו איתו מה קורה. יש מצב שמישהו אחר טחן לו את השכל.
קאמבק: קטע מוטרף שפעם לא הצלחתם איתו, עושה 'קאמבק' וזוכה בים של הצלחה. בטח זה בגלל שהתבגרתם והבנתם מה בדיוק צריך לעשות.
סקרנות: אתם מתחילים להסתקרן בנוגע למישהו שהסטייל שלו תפור עליכם. בקטע הזה לא כדאי לכם להתייעץ עם אחרים בגלל שהראש שלהם, הוא לא הראש שלכם.
לב: מה שהכי חשוב בשבילכם בקטעים הרומנטיים, זה שתלכו עם הלב שלכם. בכלל לא בטוח שמה שאתם מרגישים, אז ככה זה גם עם אחרים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
סודות: יותר מדי אנשים יודעים מהסודות שלכם, וזה אומר שמישהו מסוים לא יודע מתי צריך לשתוק ולא לפטפט. כדאי שתתחילו לסנן, אתם יודעים.
מקומות: האנרגיה של השבוע לוקחת אתכם אל מקום שנורא רציתם לבקר בו. ביום שני בלילה יש מצב להגשמת משאלה שהתפללתם בשבילה המון זמן.
רגשות: מישהו שעד עכשיו עשה את עצמו כאילו לא אכפת לו מכם, מחליט לספר לכם מה באמת הוא מרגיש כלפיכם. אל תראו לו שאתם מתלהבים.
חיבור: יש מישהו שממש רוצה להיות איתכם אבל הבלגאנים שנפלו עליו מפריעים לו לעשות את זה. בעצם, בקטע הזה אתם יכולים לעזור לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
התלבטויות: הכוכבים צופים לכם התלבטויות סוערות בקטעים שבין בנים לבנות. אם אתם לא יודעים לאן לחתוך, כדאי שתדברו עם מישהו שתמיד מוכן להקשיב ולייעץ.
אטרף: האנרגיה המוטרפת שנפלה עליכם עושה לכם טוב, אבל היא עלולה להרגיז את מי שלא מפרגן לכם. סבבה, אתם לא חייבים לצאת ראש עם כולם.
נדלקים: אם בראש שלכם להתחבר עם מישהו שמדליק אתכם, אז הכי טוב בשבילכם זה להעביר אליו הצעה סודית. אל תבקשו כלום, רק תציעו והמזל איתכם.
רגשות: היכרויות חדשות שייפלו עליכם השבוע, עלולות לבוא על חשבון קשרים אישיים ישנים. חשוב לא לפגוע ברגשותיו של איש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
שינויים: זה הזמן להכניס שינויים לקבוצה החברתית שאתם מחוברים איתה. תחשבו בכיוונים רוחניים יותר ויצירתיים, ותעדיפו אותם על פני סתם מפגשים.
קשרים: תצטרכו לקיים קשרים עם מספר רב יותר של אנשים ממה שאתם רגילים. ההרגשה שהחיים שלכם משתנים בצורה מסוימת – מרגשת אתכם.
החלטות: האנרגיות מביאות איתן את הצורך לקבל החלטות חשובות הקשורות בהתחייבויות חברתיות או בקטעים שבין בנים לבנות.
יופי: אתם משדרים אנרגיות של יופי פנימי והרמוניה. מצד שני, הנטייה שלכם למצוא חן בעיני כולם, עלולה להוביל אתכם ליותר מדי היסוסים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בילויים: צפויים לכם בילויים מדהימים עם מישהו שיש לו 'מועדון' של מחזרים. זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק איתו מה בדיוק הכוונות שלו כלפיכם.
מסוחררים: יש מצב שאתם קצת מסוחררים בגלל קשר שלא ממש ברור לכם לאן הוא זורם. הכי טוב שתבדקו עם עצמכם אם בא לכם על רומן או על סתם ידידות.
סודות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתשמרו לעצמכם את הסודות שלכם. שום דבר טוב לא ייצא לכם אם הם יגיעו אל האוזניים הלא נכונות.
מסרים: דווקא מישהו שבכלל לא חלמתם עליו זורק לכם מילים עם מסרים רומנטיים. תצטרכו להחליט מה לעשות איתו בשביל לא להישאר במצב מבולבל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סיכויים: השבוע יבואו לכם אחלה סיכויים לכבוש את הלב של מישהו שעד עכשיו לא הצלחתם איתו. יכול להיות שפתאום הוא מסתכל עליכם אחרת מאשר עד עכשיו.
כיוונים: הלב שלכם מושך בכיוון מאוד מסוים, אבל הראש שלכם הולך בכלל בכיוון אחר. עושה רושם שהשבוע תעדיפו ללכת עם הלב.
חשבון: בכיף שלכם לבלות עם מישהו שלא ממש דופק חשבון. מצד שני, אתם קצת מודאגים מפני האפשרות שאולי הוא טיפה הזוי.
אנרגיות: הכוכבים שלכם מבלים עכשיו במקומות שעמוסים באנרגיות רומנטיות. זו אחלה בשורה בשביל אלה מביניכם שהחליטו לא להתבודד ולא להסתגר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
היסטוריה: אתם חוזרים להידלק על מישהו שכבר היו לכם איתו קטעים וכאלה. איך שזה נראה, יש מצב שהפעם זה יסתדר לכם יותר טוב מהפעם הקודמת.
שמיים: סיפור חדש משכיח מכם אכזבות שהורידו דמעות. עכשיו אתם רואים שאין בן-אדם שאי אפשר בלעדיו ורק השמיים הם הגבול.
סימנים: מישהו מוכן לוותר לכם על משהו שממש חשוב עבורו. אם וויתור הוא סימן לאהבה, אז הוא בטח מאוד מאוהב בכם.
התייעצות: ידיד נפש מתייעץ איתכם על חוויה מסעירה שעברה עליו. אם אתם לא בטוחים מה צריך להגיד לו, כדאי שתכניסו לתמונה את ההורים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
התחייבויות: זה ממש בסדר שאתם לא ממהרים להתחייב למישהו שעושה קולות של חיזור וכאלה. עד שהוא לא יציע לכם הצעה ברורה, אין לכם מה לחפש אצלו.
חשיפות: מישהו חושף בפניכם רגשות שהוא לא חשף אף פעם בפני אף אחד ואפילו שופך את הלב. יש מצב לזרימה טובה של אנרגיה רומנטית.
צ'אנסים: עושה רושם שאתם מתגעגעים אל מישהו שפעם היה לכם סיפור איתו. אם אתם משוכנעים שהוא התבגר והשתנה אז זה ממש בסדר לתת לו צ'אנס נוסף.
מהפכים: קטע מפתיע שמתחיל על הפנים כזה, משנה כיוון והופך להיות סיפור עם פוטנציאל רומנטי. עכשיו אתם רואים שאף פעם אסור להתייאש.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
שיקולים: אתם לא צריכים להתבאס בגלל שטויות של מישהו אחר. אם הוא מחליט ללכת עם הראש בתוך הקיר אז זו לא הבעיה שלכם, זו הבעיה שלו.
גישושים: השבוע כדאי לכם לחשוב טוב-טוב עוד לפני שאתם מחליטים לחזר אחרי מישהו מסוים. בכל מקרה כדאי לכם לשלוח אליו חבר בשביל שיגשש קצת מה קורה איתו.
מזל: מספרי המזל השבועיים שלכם הם 7 ו – 11 וזה אומר שהכי ילך לכם עם אנשים ועם מקומות שאיכשהו קשורים למספרים האלה, אתם יודעים – תאריכי לידה וכאלה.
שאיפות: כסף יבוא לכם בקלות, ויזרום מכם בעוד יותר קלות. תוכלו לתת ביטוי לחלומות מוטרפים הקשורים לרכישה משמעותית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button