הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.07 – 24.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
הצעות: יוצאת לכם מהפה הצעה שאי אפשר לסרב לה. מישהו שעשה קולות לא אכפתיים, נדלק על ההצעה שלכם ופתאום הוא זורם איתכם.
בסבבה: אתם צריכים לפרגן למערכת יחסים שיכולה לזרום בסבבה אם לא תתפלספו איתה. יש דברים שצריך להשאיר לדמיון. לא הכול חייב להיות ברור.
שיקולים: אהבה ממבט ראשון היא אחלה של דבר, אבל יש גם כזו שנדלקת ממבט שני. יש מצב לסיפור רומנטי עם מישהו שעד עכשיו היו לכם איתו יחסיי ידידות.
חופרים: מישהו חופר ומגשש עד שאתם מתחילים לחשוד בו שהוא דלוק עליכם בקטע רומנטי. בפרשייה הזו אתם לא חייבים הסברים לאף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
הבטחות: מישהו שממש חשוב לו שתבואו אליו בטוב, זורק לכם הבטחות שאין לו יכולת לקיים. זה לא שהוא לא רוצה לקיים אלא פשוט לא מסוגל.
מדברים: רכילות שניפחה לכם את המוח מתבררת כסתם שטויות. פתאום אתם קולטים שזה הכול בגלל מישהו שלא פרגן למישהו אחר וסתם לכלך עליו.
זורמים: אתם הולכים לבלות במקום ששמעתם עליו ניסים ונפלאות. כשתגיעו אליו, כדאי שתהיו ספונטאניים ותתנו לדברים לזרום בלי לתכנן.
משדרגים: נורא בא לכם לשדרג את חיי האהבה שלכם, אבל הקטע הזה יכול להצליח רק אצל 'שוורים' שלוקחים אחריות וגם עושים משהו. לא רק מדברים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
סודות: צפוי שבוע מטריף עם הרבה אקשן וכל זה. יש לכם ים של סודות, רק שלא בא לכם לשתף בהם את כל העולם ואחותו אלא רק את מי שאתם בוטחים בהם.
סוערים: הרגשות שלכם כל כך סוערים עכשיו, עד שקשה לכם עם כל הדברים הרגילים. מה שטוב אצלכם זה שאתם לא נותנים לשום דבר לשנות אתכם.
מסוחררים: אתם מרגישים מסוחררים אחרי שאמרתם את מה שאמרתם למישהו שאתם קרועים עליו. עכשיו כדאי שתגידו לו לשמור את זה בסוד.
מעריצים: פתאום ובלי שבכלל התאמצתם, נופל עליכם מעריץ חדש. הקטע הוא שהוא קלט את הראש שלכם ובא לו להצטרף למועדון המעריצים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
שינויים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שפעם לא חיבבתם אותו. יש מצב שהזמן שחלף עזר לכם להבין טוב יותר את מה שגרם לו להתנהג כמו שהוא התנהג.
פטפוט: אל תגידו שום דבר שעלול להגיע לאוזניים של מישהו פטפטן ורכלן. אפילו אם תספרו לו סתם דברים, הוא כבר יהפוך אותם לרכילות.
הצעה: ביום שלישי תבוא לכם הצעה שקשה לסרב לה. אם בסיפור הזה משולבת נסיעה אל מקום רחוק, כדאי שתתייעצו עם אחד ההורים.
השקעה: אתם מכינים הפתעה למישהו שיש לו יום הולדת או שהוא חוגג אירוע משמח אחר. כמו תמיד אתם משקיעים בקטע הזה המון לב ונשמה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
אינטרסים: מישהו מנסה למשוך אתכם לקטע מוטרף שבכלל לא בראש שלכם. אם תקדישו לזה קצת מחשבה, תראו שיש לו אינטרסים אישיים בסיפור הזה.
מילים: מישהו שזורק מילים בלי לחשוב, מגלה לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. עם קצת יוזמה מצידכם תוכלו להוציא ממנו את כל הסיפור.
חברים: דיבור אישי עם חבר קרוב, מוציא לכם מהראש כל מיני חרדות ופחדים. יש מצב שבזמן האחרון אתם סתם מדאיגים את עצמכם.
הצעות: אתם מקבלים הצעה מדהימה שהופכת על הראש את כל התוכניות שלכם. לא נורא, השינוי הזה יעשה טוב גם לקטעים הרומנטיים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
אינטרסים: אל תסכימו לוותר למישהו רק בגלל שככה זה בראש שלו. אתם צריכים להתייחס יותר ברצינות לאינטרסים שלכם ולא רק למה שחושבים עליכם.
נדנדה: צפויים לכם מסרים מפתיעים ממישהו שאתם לא יודעים איך להתייחס אליו. זה בגלל שפעם הוא מחייך אליכם ופעם אחרת הוא עושה לכם פרצוף חמוץ.
תוכניות: נופל עליכם בילוי שמשנה לכם את התוכניות שתכננתם. אם פשוט תזרמו איתו, צפויה לכם היכרות חדשה שתוציא לכם מהראש את אכזבות העבר.
בלבול: מישהו משגר אליכם רמזים שקצת מבלבלים אתכם. אם אתם רוצים לדעת למה בדיוק הוא מתכוון, כדאי שתשלחו אליו מישהו מהחברים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
קליקים: צפוי קטע שבהתחלה אתם לא מאמינים שיש איתו מצב למשהו רומנטי, אבל בסוף הוא תופס קליק מדליק. תמיד יש הפתעות בחיים, לא ככה?
טיימינג: אם בראש שלכם לרמוז למישהו על מה שאתם מרגישים כלפיו, תעשו את זה בימים שני או רביעי השבוע. רק מה, תעשו את זה בפרטיות ובלי יותר מדי
אנשים.
שיחות: השבוע אתם מוצאים את עצמכם מגלגלים שיחות נפש עם מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. פתאום מתברר לכם שיש בו הרבה יותר ממה שחשבתם.
מחמאות: אתם מצליחים לפרוץ דרך אל משהו שמביא לכם הרבה מחמאות. תתחילו להתרגל לרעיון שאנשים יגידו לכם – "אוי, ממש לא ידענו שיש לכם את זה…".
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
אחריות: לא כדאי שתיקחו אחריות על שטויות רומנטיות שמישהו אחר עושה. אלה החיים שלו ורק הוא צריך להיות אחראי על מה שהוא עושה.
נקרעים: יש מצב שאתם נקרעים בין קטע שקשור לרגשות שלכם, לבין קטע שקשור להיגיון שלכם. ברגע הנכון אתם כבר תדעו במי מהם לבחור.
נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שמשאיר רושם שהוא לא כמו כולם. סבבה, רק שזה לא אומר שהוא צריך לדעת מה עובר לכם בראש.
קנאה: אחד מהחברים שלכם עלול לתפוס קנאה בגלל מישהו שמחזר אחריכם. את הקטע הזה כדאי שתיקחו אל שיחה בפרטיות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מילה: לא בכיף שלכם לשבור למישהו את המילה שלו רק בגלל שמישהו אחר חופר לכם במוח. תצטרכו לעשות משהו בשביל שאף אחד לא ייעלב.
ניסיון: אתם מרגישים צורך לעשות משהו בשביל מישהו שהסתבך בצרות. לסיפור הזה כדאי שתצרפו אליכם מישהו נוסף שיש לו ניסיון בדברים האלה.
השפעות: מה שקורה לכם בקטעים הרומנטיים לא צריך להשפיע לרעה על היחסים שלכם עם החברים שלכם. לכל אחד יש את המקום שלו, אתם יודעים.
קפיצות: מישהו מציע לכם משהו שנורא בא לקפוץ עליו. זה ממש בסדר שאתם מתרגשים, רק שלא חייבים לראות את זה עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הקשבה: יש מישהו שלא ממש מבסוט מכל מיני קטעים שאתם נכנסים לתוכם, אבל בזכות זה שהוא אוהב אתכם, כדאי לכם לשמוע מה יש לו לומר.
וויכוחים: מישהו בראש טוב מוכן לעשות בשבילכם את מה שאף אחד אחר לא עשה. אז גם אם יש לכם וויכוח איתו, עדיין הוא שווה לכם.
הרגעה: יבואו לכם קטעים עם מישהו שנורא רוצה להציע לכם משהו, רק שהוא פוחד להתבאס מזה שלא תסכימו. יש מצב שאתם מרגיעים אותו.
שידוכים: השבוע אתם עסוקים בלשדך שידוכים למישהו שאתם מחבבים. סבבה, רק שאתם לא צריכים לקחת ללב אם הטעם שלו הוא לא הטעם שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
פרשיות: מישהו שכבר מזמן נדלקתם עליו סוחף אתכם אל תוך פרשייה רומנטית. יש מצב שזה נפל עליכם ישר אחרי שהסתיים קטע רומנטי מאכזב.
לבבות: מישהו רומז לכם שהוא ישמח לצאת איתכם, אבל הלב שלכם נמצא אצל מישהו אחר. אז נכון שגם זה שרומז הוא בן-אדם סבבה וכל זה, אבל לא הפעם.
ספונטאניות: קטע רומנטי שרק לפני שבוע הייתם משוכנעים ששום דבר לא ייצא ממנו, נופל עליכם כמו בסרטים. תזרמו איתו בספונטאניות ואל תקשיבו למי שחופר
לכם במוח.
מסלולים: היחסים הרומנטיים עולים על מסלולים שמשאירים אתכם עם פרצוף מופתע. יש מצב שבכלל לא דמיינתם שיבואו לכם קטעים שכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מטריפים: אל תטחנו עם עצמכם בגלל מישהו שלא יודע מה הוא מחפש בחיים. אם הוא מטריף לכם את השכל ולא מחליט, אז כדאי שתנפנפו אותו.
מהמם: צפוי לכם בילוי מהמם עם מישהו שתמיד כיף לכם להסתכל לו בעיניים. זה בדיוק מה שאתם צריכים, בעיקר אם אתם אחרי אירוע מאכזב.
הפי-אנד: אתם תופסים שבוע של התייעצויות על כל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות. מה שנראה בהתחלה כמו בלגאן, מסתדר לכם בכיף ומסתיים בהפי-אנד.
רעיונות: מתחיל להסתובב רעיון שקשור למסיבה לא שגרתית או לקטע חברתי מוטרף. צריך שתתפסו על זה דיבור עם מישהו שכבר היה בסרט הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button