הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 17.01- 10.01

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
הפשרה:
צפוי להתחמם קשר שקפא ושגם אתם מרגישים שחבל להרוס אותו. עושה רושם שהצד השני מעוניין בזה לא פחות ממה שאתם מעוניינים.
נסיעה:
נדלק קשר שהתחיל באיזושהי מסיבה, רק שאז לא היה לכם ראש בשבילו. יש מצב שהסיפור הזה יתגלגל אל נסיעה שהמטרה שלה היא איחוד לבבות.
נפשות:
הכוכבים גורמים לכם להרגיש שמצאתם את הנפש התאומה שלכם. אז נכון שאולי תצטרכו להשקיע בקשר הזה יותר ממה שהתכוונתם אבל זה שווה לכם.
שיקולים:
אחלה טיימינג בשביל להוריד מעליכם מישהו שבכל פעם שאתם נפגשים איתו אתם מרגישים שהוא מביא לכם תג'ננה. יש מצב שאתם צודקים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
פתרונות: מישהו שופך בפניכם את הלב ומספר לכם על הצרות שלו בקטע רומנטי. מה שמוזר בסיפור הזה הוא שאתם רואים את הפתרון רק שהוא לא רואה.
ריגושים: יבואו לכם אחלה ריגושים בחברת מישהו שכבר המון זמן יש ביניכם חילופי מילים רק ששניכם מתביישים לחשוף את רגשותיכם. אחלה טיימינג לסגור עניין.
חלומות: אתם מקבלים משהו שעושה לכם טוב בלב. יש מצב שאף אחד לא יבין מה פתאום אתם מתלהבים מהמשהו הזה אבל מספיק שאתם מבינים. לא ככה?
תשומי: יש מישהו שרומז לכם שהוא מרגיש שבזמן האחרון אתם קצת מזניחים את היחסים שלכם איתו. גם אם אתם חושבים שהוא טועה כדאי שתתנו לו קצת יותר תשומי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
צ'אנסים: צירוף מקרים מוזר מפגיש אתכם עם מישהו שחשבתם עליו, רק שלא האמנתם שיש לכם צ'אנס איתו. להפתעתכם מתברר שהוא דלוק עליכם.
עידוד: הכוכבים מעודדים אתכם לעשות לעצמכם רק את החשבונות שלכם ולא את החשבונות של הצד השני. אם יש מישהו שרוצה לבלות איתכם אז בטח הוא יודע בשביל מה.
יחצנות: קטע חברתי שמתחיל ברגל שמאל משנה כיוון לטובה ועושה לכם אחלה יחסי ציבור. כל מה שאתם צריכים זה רק להיות במקום הנכון בזמן הנכון.
סדר: כוכב שקוראים לו מרקורי עוזר לכם השבוע ומכניס הרבה אקשן לפרשייה רומנטית שקצת הזדחלה לה. בקרוב יתברר שהכול היה לטובה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פגישות: אתם הולכים לפגוש מישהו שעד עכשיו רק טחנו לכם את המוח עם סיפורים שקשורים בו, רק שלא יצא לכם לבדוק מה נכון ומה לא. יש הזדמנות לשינוי.
השקעה: מישהו מוכיח לכם שהוא מאוהב בכם. סוף סוף בא לכם מישהו שיודע לא רק לדבר אלא גם להשקיע בקשר. תנו לדברים לזרום ותהיו אופטימיים.
הסברים: אל תשברו לעצמכם את הראש בגלל איזושהי שטות שמישהו פלט ועכשיו אתם לא יודעים איך להתייחס אליה. תנו לו זמן והוא כבר יבוא להסביר את עצמו.
יצירתיות: הירח מביא לכם אחלה אנרגיות יצירתיות. זו יופי של בשורה בשביל כל אלה מביניכם שרק מחכים להזדמנות בתחום אמנותי כלשהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
סבבה: קטעים מוזרים שבכלל לא היו בראש שלכם, מתבררים כדבר הכי טוב שקרה לכם בזמן האחרון. עכשיו אתם לומדים שבכל בלגאן יש גם משהו סבבה.
גורל: פגישה שנראית לכם כאילו נפלה עליכם משום מקום, יכולה לבשר על קשר חדש ומטריף. בדיוק על זה אומרים ש – 'הגורל הוא עיוור'.
בלבול: יבוא לכם קשר מקורי שבהתחלה קצת מבלבל אתכם, אבל ככל שהזמן עובר אתם רואים שהוא סבבה בשבילכם. מה שהתחיל על הפנים, זורם אל 'הפי אנד'.
סבלנות: עושה רושם שאתם יודעים בדיוק לאן ואל מי צריך לשלוח את המסרים הרומנטיים שלכם. יחד עם זה כדאי שתחכו בסבלנות אחרי ששלחתם. אל תלחצו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מסקנות: אם אתם מרגישים שהיחסים הרומנטיים שלכם נתקעו בגלל שהצד השני לא בראש אחד איתכם, אז אולי כדאי לכם להסיק את המסקנות.
עצות: עושה רושם שאתם מקבלים עצות חכמות ממישהו שיש לו הרבה ניסיון בקטעים שאתם מתלבטים איתם. תקשיבו לו וקחו אחריות על מה שאתם עושים.
אנרגיות: פתאום אתם מרגישים שמשהו טוב מתחיל להיכנס לתוך החיים שלכם, וזה אומר שאתם צריכים לנפנף מעליכם את כל מי ששותה לכם את האנרגיות.
התבגרות: אתם מגלים שחלק מתהליך ההתבגרות קשור ביכולת שלכם לתת צ'אנס גם לקשרים שלא נראים מדהימים ממבט ראשון. תחשבו על זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
דפים: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתפסיקו לחשוב על קטע שעשה לכם פדיחות, ופשוט תפתחו דף חדש עם מישהו שאתם יכולים רק להרוויח ממנו.
קפיצות: מישהו חדש קופץ לכם לעיניים ואתם מה-זה מסתקרנים עליו. עושה רושם שלא תתנו לו לעבור ככה סתם אלא תחליטו לחזר אחריו.
חוויות: אתם מארגנים לעצמכם חוויה שהרבה חולמים עליה, אבל לא ממש תופסים אומץ בשביל להגשים אותה לעצמם. יפה לכם להיות ספונטאניים.
וויתורים: הקסם האישי שלכם גורם לאנשים לוותר לכם גם על קטעים שנראים כמו פאשלות או פאדיחות. אתם לא צריכים להתנצל על זה בפני אף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
שינוי: יש מצב שעשיתם שינוי ענק בתדמית שלכם ואולי, אפילו, בהופעה החיצונית שלכם. תנו לאנשים זמן בשביל להתרגל למהפך שעשיתם.
מזל: יבוא לכם אחלה מזל בכל מה שקשור לתקציב הבזבוזים שלכם. השבוע תוכלו לפרגן לעצמכם את מה שכבר מזמן אתם רוצים לקנות.
חברות: אתם מוותרים לחבר על משהו שממש חשוב בשבילו, אבל לא ממש חשוב בשבילכם. ככה זה בחברות, פעם אתם ופעם הוא.
להיט: משהו שהתחלתם לזרום איתו, מדליק עליכם את ההתעניינות של אנשים שמכירים אתכם. יש מצב שזה יהפוך ללהיט גדול. 
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
רמזים: זה אחלה שבוע בשביל לרמוז למישהו שקצת בא לכם עליו. אז נכון שלא צריך לצעוק את זה בקולי קולות, אבל מותר ללחוש.
בילוי: אתם מצליחים לסדר לכולם את הראש על בילוי שהלך והסתבך. עושה רושם שהם חיכו למישהו שיבוא ויפתור להם את הבעיה.
כוכב: אתם חולמים על קטע שבו רואים אתכם מככבים במרכז העניינים. צפויה לכם הפתעה ענקית כאשר מתברר שזה בדיוק מה שקורה לכם גם במציאות.
לוק: עושה רושם שאתם טיפה מאוכזבים ממישהו שכל מה שיש לו בראש זה רק ה –לוק שלו ושל אחרים, ובכלל לא מעניין אותו האופי וכל זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מתנות: ממש עכשיו זה הזמן הכי טוב עבורכם בשביל לבקש את המתנה שכבר המון זמן יושבת לכם בראש. היא תהיה שלכם אם תשחקו אותה נכון.
צ'אנס: יש מצב שאתם לוקחים ללב את מה שקורה אצל מישהו שאתם מחבבים. אם יש לכם צ'אנס לעזור, סבבה – ואם לא, אז אין מה לעשות. לא ככה?
צחוקים: מישהו יושב ומחכה שתקבלו החלטה רומנטית שמשפיעה גם עליו. המצחיק בסיפור הוא שזה בכלל לא מישהו שאתם מתכוונים אליו.
בישולים: אין לכם ממה לחשוש בכל מה שקשור ליחסי חברות שמתבשלים על אש נמוכה. מה שצריך להדאיג אתכם הם דווקא יחסים שמסתחררים מהר מדי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
פתרונות: דיבור עם מישהו שמבין עניין, יכול לפתור בשבילכם בעיה שלא נעים לכם לחשוף. בסוף יתברר שלא הייתה לכם סיבה לדאוג.
תחביבים: זה הזמן לקחת ברצינות את התחביבים ואת הכישרונות היצירתיים שלכם ולעשות איתם משהו. אל תבזבזו את מה שאתם טובים בו באמת.
תזוזה: דיבורים שכאילו מגיעים משומקום, רומזים לכם על מישהו שממש מעוניין בכם. הדברים יתחילו לזוז ברגע שבו תחליטו שגם לכם מותר ליזום משהו.
חלומי: צפוי קשר חלומי עם מישהו שרק עכשיו סיים פרשייה מבאסת. עושה רושם שגם הוא מחפש את הדבר האמיתי ולא מוכן להסתפק במשהו חפיפי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
בקשות: השבוע תגלו שבקשות שכבר שכחתם מקיומן, נענות לפתע. ברגע שזה יקרה, כדאי לכם לקפוץ על ההזדמנות.
בגרות: ייתכן שתצטרכו לקבל על עצמכם אחריות שמעידה על בגרות ובשלות. למישהו בסביבה שלכם יש קשרים חברתיים שכדאי לכם להיעזר בהם.
נמשכים: אתם נמשכים אל מחזרים שלא מסתפקים בבילויים הרגילים והשגרתיים. צפויות שיחות נפש שעושות לכם את זה.
מזיזים: אתם מתחילים להזיז דברים בקטעים שבין בנים לבנות. משהו אומר לכם שאם תמשיכו לחכות, הצד השני יהפוך לתפוס.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button