הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.02- 07.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.02– 07.02

הורוסקופ מזל טלה
רמזים: מישהו בראש טוב רומז לכם שאתם לא צריכים לבטל את האישיות שלכם בשביל מישהו אחר שאתם דלוקים עליו. כדאי שתקשיבו לו בגלל שהוא מבין עניין.
גולשים: יש מצב שאתם גולשים אל תוך החיים הרומנטיים של מישהו אחר. זה אומר שאולי אתם טיפה מעורבים יותר מדי אבל זה לשיקול דעתכם.
חיבורים: אתם מקבלים רמז עבה ממישהו שנורא בא לכם להתחבר איתו וכל זה. סבבה, אתם לא צריכים אף אחד בשביל שיסביר לכם את הרמז הזה.
זורמים: אתם זורמים עם קטע רומנטי שרק עכשיו מתחיל להתעורר אחרי הרבה זמן שהיה רדום. זה אחלה ואל תתנו לאף אחד לקלקל לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
הבטחות: אם אתם מרגישים שקצת קשה לכם לקיים משהו שהבטחתם למישהו, אז אל תתביישו לדבר איתו על זה. הרבה יותר טוב שהוא יהיה בראש אחד איתכם.
מקובלות: אתם קונים לעצמכם פופולאריות אצל מישהו שלא ממש נחשב למקובל. יכול להיות שבעזרתכם הוא יצליח להשתלב הרבה יותר טוב.
מבטים: צפויים מבטים לוהטים שהגיע הזמן להפוך אותם לקצת יותר מעשים. אם תמשיכו לחכות, יש מצב שמישהו אחר פשוט יחטוף לכם מתחת לאף.
שמחה: אתם מביאים הרבה שמחה למישהו שהחיים שלו על הפנים. אתם יכולים לראות בזה סימן נוסף לזה שמשהו טוב עובר עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מהמם: צפוי לכם קטע מהמם עם מישהו שאתם והוא דלוקים על אותם הדברים. יש מצב שגם הוא שייך ל – 'מזלות האוויר' (כמוכם) תאומים, דלי או מאזניים.
בצפר: אתם עושים בצפר למישהו שהאף שלו חורש את העננים. פתאום הוא קולט שהשחצנות שלו לא הביאה אותו למקום שהוא רצה להיות בו.
מסרים: יש מצב שתקבלו מסרים מבולבלים ממישהו שלא סגור על עצמו. אם זה מה שקורה, אז כדאי לכם להגיד לו שיחזור אליכם רק אחרי שיתבגר.
נחמדים: אתם מוכנים להיות נחמדים למישהו שפעם לא הצליח לכם הקשר איתו. אם תתנו לו צ'אנס נוסף, יש מצב שהפעם זה ילך הרבה יותר טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
שדרוגים: זה אחלה זמן בשביל לעשות שינויים ושדרוגים בכל מה שקשור לסגנון הבילויים שלכם, אבל כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם משדרגים את ה- לוק שלכם.
מעוניינים: יש מצב שמישהו שאתם מעוניינים בו לא מצליח להבין את הראש שלכם. יכול להיות שזה בגלל דברים שפשוט לא נוח לכם לדבר עליהם. חומר למחשבה.
דוגרי: נורא חשוב לכם להגיד דוגרי את מה שאתם חושבים אבל יש מצב שלא כולם אוהבים את זה. מצד שני, אם תתחשבו במה שכולם אוהבים אז לא תגיעו רחוק.
שעשועים: צפוי לכם סוף שבוע משעשע עם המון דאחקות וכאלה. מה שטוב בסיפור הזה הוא שדווקא מהצחוקים יכול לצאת איזה קטע רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
שכנועים: צפויה לכם הצלחה בקטעים שבין בנים לבנות, אבל תצטרכו להשקיע קצת יותר בשביל לשכנע את הצד השני שזו לא פאדיחה להתאהב.
חוויות: צפויות לכם אחלה חוויות עם מישהו שהוא החבר הכי טוב שלכם. מצד שני, אתם לא צריכים לוותר על בילויים בחברת חברים אחרים.
רמזים: מישהו רומז לכם שאתם לא הכי זורמים איתו. אולי הוא אפילו יגיד שאתם לא מבינים אותו וכל זה. הכוכבים אומרים לכם ללכת עם מה שבראש שלכם.
דיבורים: מישהו שעד עכשיו הייתם בראש אחד איתו, תופס מצב רוח מעפאן. כדאי שתדברו איתו בפרטיות בגלל שיש מצב שמשהו קשה עובר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
חלומות: אתם מגשימים חלום שהרבה אנשים שיננו לעצמם בלב שבטח תיכשלו בו. ייתכן שהם האמינו שאתם מנסים 'לנגוס' ביותר ממה שתצליחו 'לבלוע'.
חשיפות: זה הזמן לחשוף את הלב שלכם בפני מישהו שאתם נמשכים אליו, גם אם תצטרכו להתמודד עם מבוכה כלשהי או פחד מפני פדיחות.
חוויות: אנרגיות שמגיעות כאילו משומקום מסדרות לכם חוויות רומנטיות. הקטעים הממש מטריפים צפויים לכם עם מישהו שגם הוא מחפש ריגושים.
ספינות: האקשן האמיתי יבוא לכם עם משהו שמתחיל בקטע חברתי כאילו, אבל מהר מאוד תופס גובה עם אנרגיות של ספינת האהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מסקנות: אהבה אמיתית לא זקוקה לפוזות בשביל לעשות רושם טוב על הצד השני. אם יוצא לכם קטע עם מחזר שמשחק אותה במלאכותיות, ישר תסיקו מסקנות.
מסרים: אתם מקבלים מסרים ממישהו שהלב שלכם לא אדיש כלפיו. אם הוא מעביר לכם אותם עם מישהו מהחברים שלו, כדאי שתבקשו לדבר איתו באישי.
מהממים: צפוי לכם בילוי מהסרטים במקום מה זה מהמם. שווה לכם ללכת לשם גם אם זה לא ממש בראש שלכם. רוצים רמז? יהיה שם מישהו מאוד מסוים.
מזלות: אתם שייכים ליסוד האוויר הקליל והאינטליגנטי. המזלות שהכי ילך לכם איתם שייכים ליסוד האש והם טלה, אריה וקשת. אל תשכחו לשים עין על הטלאים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
נקרעים: מקומות בילוי שכבר ממבט ראשון אתם נקרעים עליהם, מתגלים כאיכותיים ושווים. ההישגים שלכם מביאים לכם אחלה מקובלות ופופולאריות.
חוויות: צפויות לכם חוויות והתנסויות בחברת מישהו שמתמודד עם בעיות דומות לאלה שאתם מתמודדים איתן. מתחזקים הקשרים עם חברים וידידים.
הופעה: ה – לוק החדש שלכם מפתיע את אלה שלא ראו אתכם המון זמן. יבואו לכם אחלה אנרגיות בקטעים של שירה, ריקוד ומוסיקה.
מחשמלים: הנומרולוגיה מייחסת לכם את התכונות המסתוריות והרומנטיות של המספר 8 וצופה לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות שור, גדי ובתולה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מקובלים: אתם מקובלים ופופולאריים וזה עושה טוב לביטחון העצמי שלכם. עכשיו תוכלו לעזור למישהו שהביטחון העצמי שלו על הפנים.
רכילויות: אל תתנו לרכילויות להשפיע לכם על ההחלטות שלכם. הכי כדאי לכם להיזהר מרכילויות שקשורות למישהו שאתם לא אדישים כלפיו.
השקעות: מישהו מוכן להשקיע המון בשביל להראות לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. תעשו את מה שהלב שלכם אומר ולא את מה שמייעצים לכם.
מסרים: דברים טובים פשוט יסתדרו לכם, אבל אתם חייבים להרשות להם לזרום. צפויים להגיע מסרים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הזדמנויות: יש לכם אחלה הזדמנות בשביל לתקן קטעים שהשתבשו. זה הזמן לתכנן את העתיד בלי להסתבך בשאלה מי צריך להתנצל בפני מי.
אקשן: קשרים חדשים שיתחילו השבוע, יובילו אל אקשן גדול ואל בילויים מדהימים. זה אומר שאתם חייבים להשתחרר מאכזבות העבר.
חשבונות: אתם סוגרים חשבון עם מישהו שניסה לפדח אתכם. אחר כך כדאי שתשאלו את עצמכם מה בדיוק הוא רצה להרוויח מהתרגיל הזה.
אהבה: האהבה שלכם תופסת גובה גם אם אתם צריכים לנפנף מעליכם איזשהו עיקרון מיושן. הצד השני נמשך אליכם בזכות האנרגיות הרומנטיות שאתם משדרים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
זורמים: אתם זורמים עם עצמכם, וזה אומר שאתם הולכים על קטעים רומנטיים שפעם לא הייתם סגורים עליהם. עושה רושם שמשהו טוב עובר עליכם.
מבלים: זה הזמן לצאת לבלות בשביל לשדר את האנרגיות הרומנטיות שלכם. אל תהססו לחרוש את התחום הרומנטי בשביל למצוא מחזר עם ראש כמו שלכם.
נושמים: ידידות מסוימת מגיעה למצב בו כל אחד מן הצדדים מדבר בשפה שונה. יש קטעים שאם תניחו להם לנשום, הם יחזרו אליכם טובים פי כמה.
מתלבטים: צפויה התלבטות בין הרצון שלכם להיות נאהבים לבין החשש שלכם מפדיחות. אם זה מה שקורה, תוכלו להיעזר בשליח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
אחריות: לא כדאי שתיקחו אחריות על שטויות רומנטיות שמישהו אחר עושה. אלה החיים שלו ורק הוא צריך להיות אחראי על מה שקורה איתו.
נקרעים: יש מצב שאתם נקרעים בין קטע שקשור לרגשות שלכם, לבין קטע שקשור להיגיון שלכם. ברגע הנכון אתם כבר תדעו במי מהם לבחור.
נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שמשאיר רושם שהוא לא כמו כולם. סבבה, רק שזה לא אומר שהוא צריך לדעת מה עובר לכם בראש.
קנאה: אחד מהחברים שלכם עלול לתפוס קנאה בגלל מישהו שמחזר אחריכם. את הקטע הזה כדאי שתיקחו אל שיחה גלויה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button