הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.03- 28.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
רענון: עושה רושם שקצת נשבר לכם מכל הבילויים השגרתיים שזרמתם איתם עד עכשיו. סבבה, הכוכבים פותחים לכם אפשרויות מסעירות שמרעננות לכם את השבוע.
טיפ: יש מישהו שטוחן לכם במוח על משהו שבכלל לא בראש שלכם. הכוכבים מייעצים לכם לא לעשות שום דבר שאתם לא ממש סגורים עליו.
שחזור: נורא בא לכם לחזור על בילוי שהשאיר לכם טעם של עוד. אם אתם רוצים שזה יצליח לכם, אל תשכחו לצרף אליכם את מי שהיו איתכם בפעם שעברה.
החלטות: יש משהו שאתם נורא רוצים לעשות, אבל איך שזה נראה אז המשהו הזה לא בראש של החברים שלכם. לא נורא, תלכו על זה סולו, אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
ידידות: קטע של ידידות זורם אל מקום שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. פתאום מתברר לכם שאתם קשורים אליו יותר ממה שחשבתם.
עצות: אתם מגלגלים דיבור עם מישהו שהחיים הרומנטיים שלו די על הפנים. אתם נותנים לו אחלה עצות, רק שהקטע הוא שהראש שלו – זה לא כמו הראש שלכם.
טיימינג: יותר מכל הדברים האחרים, אתם צריכים עכשיו מישהו שאפשר לדבר איתו בגובה העיניים ובלי פוזות. יש מצב שיום רביעי מביא לכם מישהו כזה.
נחמדות: שווה לכם להיות נחמדים גם אל אנשים שאין לכם כלום איתם. פתאום יתברר לכם שדווקא הם יכולים לעזור לכם בקטע שאתם לא רגועים לגביו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מהממים: מתגלגלות שיחות נפש רומנטיות שגורמות לדברים להתרחש בדרך מהממת ומאוד לא צפויה. חוויות סודיות מסלקות מחסומים רגשיים שתמיד רציתם לטפל בהם.
פופולאריות: מקובלות ופופולאריות עושות טוב לחיי החברה שלכם. מתחילים לזרום אליכם טלפונים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה.
מחשמלים: צפויים לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות טלה וקשת. מישהו הולך לספר לכם דברים מפתיעים על -איך שהוא מרגיש כלפיכם.
זורמים: דווקא קטע שכמעט הביא לכם בלגאן גדול, חוזר בשביל להראות לכם את הצד היפה שבו. לא תמיד השכל מנצח את הלב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הפתעות: יבואו לכם קטעים מוטרפים שבכלל לא בניתם עליהם. אלה קטעים שתמיד מצליחים בזכות זה שיש בהם גם הפתעה מהממת.
מאוהבים: יש מצב שאתם מאוהבים במישהו שלא ממש קולט את מה שאתם מרגישים כלפיו. אם תמשיכו לשמור את זה בבטן וכל זה, אז הוא ימשיך לא לדעת.
חברות: צפויה לכם חברות חדשה עם מישהו מקסים שלא מתעלק ולא מנג'ס. צפוי קליק רומנטי בסיפור משעשע של משהו שמתחיל בקטע חברתי.
תדמית: אתם משדרגים לעצמכם תדמית חדשה וספונטאנית שמתגלה כאחלה שיטה בשביל לכבוש ולהמם את מי שבא לכם עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
חברתי: צפויה אחלה אנרגיה לקטע חברתי שכמעט נשבר לכם ממנו. פתאום אתם קולטים שדברים שהתרגזתם בגללם קשורים לאיזשהו סוד שלא ידעתם עליו.
אמנים: טרנד חדש תופס את המחשבות שלכם ואתם מרגישים דחף פנימי שמעודד אתכם להגשים אותו. האם ידעתם שאריות רבים הם שחקני במה?
ביישנות: מזל גדול צפוי לאלה מביניכם שיתגברו השבוע על המעצורים שלהם וילכו להגשים את מה שיושב להם בראש. כן, גם בתחום הרומנטי. כן, אתם.
צירופים: הנומרולוגיה צופה לכם אחלה מזל בחברת אנשים או במקומות שאיכשהו קשורים למספרים 8 ו – 22. גם קמע עם אבן סגולה יעשה לכם טוב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
נחמדות: אתם נורא משתדלים להיות נחמדים למישהו שכל הזמן מסתבך בצרות. יכול להיות שבסיפור הזה אתם צריכים להתייעץ עם מישהו שהיה בסרט דומה.
תמימות: שאלות תמימות שמישהו שואל אתכם באות להסתיר גישושים שהוא עושה בשביל אחד מהחברים שלו. זו אחלה הזדמנות בשביל העברת מסרים.
זמן: אל תבזבזו את הזמן שלכם על מישהו שלא יודע מה הוא רוצה מעצמו ובטח לא יודע מה הוא רוצה מכם ובכלל, תמיד כדאי שתתרחקו מכאלה.
התלהבות: יכול להיות שמרוב התלהבות אתם לא שמים לב למישהו שמנסה להתיידד איתכם. קחו פסק זמן מהשוטף ותתחילו להסתכל במה שקורה סביבכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
קולות: מישהו עושה קולות שכאילו נורא אכפת לו מכם אבל באותה נשימה גם רוצה להכתיב לכם איך להתנהג. כדאי שתסבירו לו שהוא טעה בכתובת.
מצברוח: אין לכם מה לחפש בקשר שמצד אחד מרגש אתכם אבל מצד שני מכניס אתכם למצבי רוח מבאסים. זה מסוג הדברים ששום דבר טוב לא ייצא מהם.
אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי שתשלבו גוונים ורודים בבגדים שלכם ותנסו למצוא לעצמכם אבן מזל שקוראים לה רוז-קווארץ.
טיימינג: הימים שני וחמישי השבוע שופעים אחלה אנרגיות של מזל והצלחה. אם שקלתם להציע חברות למישהו אז זה הזמן שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
נדיבות: הרבה דברים טובים באים לכם בזכות הלב הטוב שלכם ובזכות זה שאתם עוזרים לאחרים. אל תקשיבו לאלה שמציעים לכם להפסיק עם הקטעים האלה.
הוכחות: צפוי לכם וויכוח עם מישהו שקשה לשכנע אותו במילים, אבל אם תוכיחו לו במעשים שאתם צודקים, הוא יצטרף אליכם ויתמוך בכם.
שדרוגים: אם בראש שלכם להכניס מישהו חדש לחיים שלכם, תצטרכו להוציא משם מישהו שהיה שם לפניו. זה פשוט לא ילך לכם 'גם וגם' ואתם יודעים את זה.
חו"ל: צפויות לכם אחלה אנרגיות בקטעים שקשורים לחו"ל או למישהו שהוא בעצמו קשור לחו"ל. אל תפחדו להגשים לעצמכם איזה חלום קטן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
רגשות: אל תמהרו להסכים למשהו שאתם לא סגורים עליו. זה ממש יפה שאתם מתחשבים ברגשות של אחרים אבל לא על חשבון האינטרסים שלכם.
ניסיון: מישהו שיש לו המון ניסיון מנסה לפקוח לכם את העיניים בקטע רומנטי. אז נכון שאתם לא אוהבים עצות אבל הפעם כדאי שתקשיבו לו.
סודות: חבר מסור עוזר לכם להעביר מסר חשוב אל מישהו ששמתם עליו עין. הכול תלוי עכשיו ביכולת שלכם לשמור דברים בסוד.
אהבה: צפוי קטע של אהבה שמתפתחת לאט אבל בטוח. כדאי שתדעו שקטעים רומנטיים שמתחילים בבום ענק גם מסתיימים ב- בום ענק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
התחייבות: אל תשכחו את מה שהתחייבתם לעצמכם בנוגע לקשר עם מישהו שהאף שלו בעננים. אתם לא ממש צריכים יחסים עם שחצניים.
עצות: יותר מדי אנשים נותנים לכם יותר מדי עצות בקטעים שקשורים ליחסים שבין בנים לבנות, אבל הכי טוב בשבילכם זה ללכת עם הראש שלכם.
צ'אנסים: נפתחים אחלה צ'אנסים בשביל אלה מביניכם שמחפשים ריגושים על הבמה או על מסלול הדוגמנות. בקטע הזה חשוב מאוד שתעשו דיבור עם ההורים שלכם.
מזלות: אנרגיות בסבבה סוגרות בשבילכם קטעים מהממים עם ילידי המזלות עקרב, סרטן ודגים. רק שתדעו שהם רומנטיים, רגישים ופגיעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
פרצופים: פתאום אתם קולטים שמישהו בסביבה שלכם מסתובב עם פרצוף שונה מהרגיל. יש מצב שאתם מדברים איתו ועוזרים לו לצאת מהבלגאן שנפל עליו.
בשורה: מישהו ממש קרוב אליכם מקבל בשורה שעושה סבבה גם לכם וגם לו. איכשהו נראה שמה שקורה אצלו משפיע גם עליכם. מוזר אבל זה מה יש.
קשרים: להפתעתכם חוזרים אליכם קשרים שהתחילו לפני שבעה חודשים אבל איכשהו נתקעו ולא המשיכו. יש מצב שתובילו אותם אל משהו רומנטי.
הכוונה: יש מצב שאתם זקוקים להכוונה בקטע של התלבטות בין רעיון רומנטי לבין משהו שקשור למישהו שאתם מחבבים. מאוד חשוב שאף אחד לא יצא מקופח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
הזמנות: אתם מקבלים המון הזמנות להמון מקומות שהמכנה המשותף של כולם הוא בילוי ואקשן. סבבה, רק שהשבוע אתם נפתחים לאפשרויות שלא היו לכם קודם.
התנצלות: אתם מקבלים חצי התנצלות ממישהו שקצת פגע לכם ברגשות. אז נכון שהוא לא אומר את זה בקול גדול אבל גם זה משהו.
חלומות: מישהו שנורא רוצה לעשות לכם טוב מבטיח לכם משהו שאתם חולמים עליו. סבבה, זה ממש יפה מצידו ואל תתביישו להזכיר לו.
פוזות: אתם שמים לב למישהו שעושה לכם עיניים כשאף אחד לא רואה אבל דופק פוזות כשמסתכלים. הכי טוב שתחליפו איתו מילים בפרטיות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button