הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.04- 24.04

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
רכילות: קטע שהיו מעורבים בו קנאה ורכילות מתברר כסתם שטויות. הסיפור הזה צריך ללמד אתכם שלא כדאי להאמין לשמועות ארסיות.
נפש: השבוע נוצר קשר מרתק ביניכם לבין מישהו שהוא כאילו הנפש התאומה שלכם. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם מזל באהבה והצעה שקשה לסרב לה.
ביישנים: מישהו שנורא התבייש לדבר על הרגשות שלו מוכן לקחת צ'אנס. הפרשייה הזו הולכת למחוק לכם אכזבות ישנות שהתבאסתם מהן.
עצבים: בצדק אתם תופסים עצבים על מישהו שמביא לכם מסרים סותרים. אם קצת 'תנג'סו' לו תגלו שהוא די דלוק עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
החלטיות: אתם אחלה בדיוק כמו שאתם ואין סיבה שתעשו שינויים בגלל מישהו שככה זה בראש שלו. אם זה לא מוצא חן בעיניו, שיחפש לעצמו חברים אחרים.
הזדמנויות: צפויים לכם מצבים והזדמנויות לתפוס ראש טוב עם אנשים שחזרו ממקומות רחוקים. יכול להיות, אפילו, שיש להם הצעה בשבילכם.
ריגושים: הקטעים שבין בנים לבנות הולכים להיות מרגשים מתמיד. זה אומר שאתם הולכים לדבר על נושא שעד עכשיו ניסיתם להתחמק ממנו.
תחרויות: אל תפחדו להתחרות באלה שמנסים לתפוס את המקום שלכם. אם תוותרו להם הפעם, תצטרכו לוותר להם גם בפעמים הבאות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
תוכניות: אפילו שזה לא היה בתוכניות שלכם אתם מחליטים לזרום עם בילוי בסטייל מוטרף. אל תכניסו לקטע הזה את מי שלא מפרגן לכם.
רגשי: תם ונשלם סיפור רגשי שלא עשה לכם טוב. יש מצב שתצטרכו להסביר לחברים שלכם מה בדיוק גרם לכם להיפרד ממנו. סבבה, אז תסבירו.
מופתעים: היחסים שבין בנים ובנות מביאים לכם קטעים שמשאירים אתכם מופתעים. זה הזמן להחזיר הפתעה למישהו שאתם דלוקים עליו.
מדברים: אתם מדברים עם מישהו שנדלקתם עליו ומופתעים לגלות שגם הוא לא נשאר אדיש. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם חוויות חדשות ומדליקות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מסתקרנים: אתם מסתקרנים בנוגע למישהו שיש עליו סיפורים מכאן ועד להודעה חדשה. בימים ראשון ושלישי יש לכם צ'אנס לחשוף את מה בראש שלו.
מסתורין: פרשייה מסתורית נכנסת לתוך מסלול שאין ממנו חזרה. יחד עם זה אתם מצליחים לצאת גדולים מקטעים שפעם התבאסתם בגללם.
פרשייה: הכוכבים מביאים לכם פרשייה רומנטית חדשה שלא זקוקה למילים בשביל לרגש אתכם. היא פשוט זורמת לה בכיף ובלי לחץ.
שקילה: מישהו שבראש שלכם להציע לו משהו, אומר משהו נועז. יש מצב שהמילים שהוא אומר כבר עונות לכם על מה שהתכוונתם להציע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
שבירה: אם אתם אריות באורגינל יש לכם צורך פנימי לשחק אותה בגדול. קופידון מזרים אליכם קטעים שיסדרו לכם את הראש.
הצלחה: פגישה שבכלל לא בא לכם עליה מצליחה יותר מפגישות אחרות. זה מלמד אתכם שתמיד כדאי להיות פתוחים ולא להיות נעולים על דעות קדומות.
סיכוי: יש לכם אחלה צ'אנס בשביל להחליק מריבה שירדה מהפסים. כולם עושים קולות של שלום ולא מסתבכים בשאלה על 'מי צריך לבקש סליחה ממי'.
בילוי: מישהו מספר לכם על בילוי קורע שיכול להביא לכם חוויות מטריפות. הבילוי הזה פותח לכם אפשרויות חדשות שקשורות למישהו שאתם מחבבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מוטרפים: נורא בא לכם להבין מה קורה בקטע קצת מוטרף שבין בנים לבנות. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז הכי טוב שתתנו לדברים לזרום בלי להתפלסף.
מסתוריים: צפוי לכם קטע רומנטי קצת מסתורי שיש בו יותר חידות מאשר פתרונות. הכוכבים רומזים לכם שהתשובות יגיעו בשלב מאוחר יותר.
החלטות: כוכב שקוראים לו מרקורי מסדר לכם הזדמנויות רומנטיות שפעם היו חסומות בפניכם. זה אומר שהגיע הזמן לקבל החלטות.
הדדיות: יש מצב שאתם הולכים לגשש גישוש רומנטי בשביל מישהו שמתבייש לעשות את זה בעצמו. השבוע אתם עוזרים לו ובשבוע הבא הוא יעזור לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מקומות: צפויים לכם ימים מדהימים עם מישהו שלוקח אתכם למקומות סטייליסטים שלא כל אחד יכול להשתחל לתוכם. שווה ביותר.
דיבורים: בשביל שהדברים יזרמו לכם בסבבה בקטע רומנטי, כדאי שתתפסו דיבור עם מי שצריך בשביל להיות בטוחים ששום דבר לא יושב לו על הלב.
בילויים: נופלים עליכם בילויים בחברת ידידים שצמודים אליכם כבר המון זמן. צפוי לכם ביקור מהמם במקום שעד עכשיו רק שמעתם עליו דברים קורעים.
ניצוצות: צפוי ניצוץ שמצביע על פרשייה רומנטית מקורית. בסיפור הזה יש מישהו שאתם ממש נחמדים אליו, שגם מחזיר לכם דברים ממש טובים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
צעדים: אתם הולכים לעשות צעד חשוב בדרך לעצמאות רגשית שלא מושפעת ממה שאחרים אומרים עליכם אלא אך ורק ממה שהלב שלכם מרגיש.
עמדה: אתם מקובלים ופופולאריים וזה עושה טוב גם למה שקורה איתכם בקטעים שבין בנים לבנות. עכשיו תוכלו לעזור גם למישהו שהקטעים הרומנטיים שלו לא משהו.
מדהים: צפוי לכם שבוע מדהים בקטעים של חיזורים וכאלה. יופי של אנרגיות זורמות אל אלה מביניכם שעד עכשיו רק אכלו לעצמם את הלב.
רגשות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תתנו לאף אחד לשחק עם הרגשות שלכם. אם זה קורה לכם עם מישהו, אז ישר תנפנפו אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
חלומות: אל תיקחו את זה קשה אם סיפור אהבה מתחיל לא ממש כמו שחלמתם. אלת האהבה רומזת שבסוף הכול יסתדר לכם כמו שרציתם.
פרצופים: פתאום נדמה לכם שמישהו עושה לכם פרצופים בגלל שהוא נעלב מכם או משהו כזה, אבל האמת היא שמה שעובר עליו בכלל לא קשור בכם.
ריגושים: יפה לכם איך שאתם מחלקים את הזמן שלכם בין ריגושים רומנטיים לבין קטעים חברתיים עם חברים שאתם מחבבים. ככה כולם יהיו מבסוטים.
ביישנים: יש מישהו שנורא רוצה שתדעו מה בדיוק הוא מרגיש כלפיכם, רק שהוא מתבייש להוציא את זה החוצה בשביל שלא יהיו לו פדיחות. תנו לו את הזמן שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חשדות: יש מצב שאתם חושדים במישהו שכאילו אומר עליכם דברים מאחורי הגב. יכול להיות שמישהו אחר הכניס לכם את זה לראש אבל אתם טועים.
אדישות: המישהו המסוים שפתאום מתחיל להתעניין בכם הוא אותו מישהו שעד לא מזמן עשה קולות שלא אכפת לו מכלום. סבבה, גם אתם יכולים לשחק אותה אדישים.
מחיקות: השבוע צפוי לכם קטע חברתי מהמם שמוחק לכם מהזיכרון קטע קודם שאכזב אתכם. קיים סיכוי גדול שהסיפור הזה קשור ליחסים שבין בנים לבנות.
חברתי: היכרות חדשה שנוצרת תוך כדי אירוע חברתי פותחת לכם ים של התרגשויות על רקע רומנטי. תנו לדברים לזרום בלי לשאול למה ואיך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
כוכבים: יש מצב שאתם חושבים שמישהו מדליק מבין את הראש שלכם, אבל לפי מצב הכוכבים הוא לא ממש בכיוון. אם זה ככה אז למה לא תרמזו לו?
פרטיות: מה שאתם צריכים לעשות השבוע זה לדבר בפרטיות עם המישהו המסוים שאתם קרועים עליו. אם תחכו עוד הרבה זמן אז מישהו יחטוף לכם אותו.
נפנופים: אל תקשיבו למי שאומר לכם שאתם צריכים לעשות משהו בשביל שהוא יהיה מבסוט מכם. הכי טוב בשבילכם זה להראות לו את הדלת ומהר.
קטעים: ביום רביעי צפוי לכם קטע שיכול לעזור לכם לשכוח פרשיה ישנה שמשום מה אתם עדיין חושבים עליה. תנו לכוכבים לעזור לכם ופשוט תזרמו איתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מוטרף: סיפור רומנטי מתקדם בכיוון הרבה יותר מוטרף ממה שחשבתם קודם. עושה רושם שגם הצד השני לא ממש סובל מזה.
יחסים: פתאום אתם תופסים את עצמכם חושבים על מישהו שפעם כבר היו לכם איתו קטעים מדליקים. הכוכבים הולכים לסדר לכם הזדמנות נוספת.
דיבורים: צפוי אחלה שבוע בשביל אלה מביניכם שמרגישים את עצמם מקופחים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם אז אל תתביישו לדבר על זה עם מי שצריך.
הפתעות: הביטחון העצמי שלכם מתחזק בזכות מישהו מדהים שאומר לכם את מה שקיוויתם שיגיד. עכשיו הכול תלוי בכם ואיך שתחליטו לענות לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button