הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.05 – 15.05

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
אטרף: אתם רוצים לעשות משהו מוטרף, רק שלא בא לכם להרגיז מישהו שעלול להיפגע מזה. מצד שני, אתם יכולים לשתף אותו בתוכניות שלכם.
תחרויות: צפויה לכם תחרות על ליבו של מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. הדברים יתחילו להתגלגל אם תגישו לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.
הזדמנויות: נפתחת לכם הזדמנות לפרשייה רומנטית עם מישהו שווה, רק שאתם פוחדים להתאכזב. מצד שני, אם לא תיקחו צ'אנס אז לעולם לא תדעו.
הזוי: מישהו מציע לכם משהו שנראה הזוי על כל הראש. בהתחלה אתם כאילו נרתעים וכל זה, אבל בהמשך אתם מחליטים לתת לו סיכוי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
פינוק: מישהו שאתם מחבבים מתחיל לתכנן משהו שגם אתם רוצים להשתתף בו. הכוכבים שולחים רמזים שאומרים אתם הולכים להתפנן על הקטע הזה.
שווה: אל תמהרו לפסול מישהו שממבט ראשון נראה שהוא כאילו קצת שחצן. אם תכירו אותו מקרוב, תראו שהוא שווה ואיכותי.
הבטחות: זה אחלה טיימינג בשביל להזכיר למישהו את מה שהוא הבטיח לכם וטרם קיים. אם תתנו לדברים לזרום, אז כבר לא יהיה לזה טעם.
נומרולוגיה: אתם נפרדים מאיזשהו בלגאן ותופסים ראש עם קטע בלייני שעד עכשיו רק חלמתם עליו. המספר 98 יביא לכם מזל והצלחה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הפי אנד: בשביל למנוע מעצמכם אכזבות ובלגאנים, אתם משחקים אותה קול ומפגינים קצת אדישות כלפי מישהו שאתם קרועים עליו. צפוי הפי אנד.
מסתוריות: אתם מתלבטים בין מספר בילויים, אבל בסוף אתם הולכים על קטע שהוא הכי שובב, מסחרר ומשעשע. בתור תאומים זה הכי מתאים לכם.
צ'אנסים: הימים שני ורביעי יביאו לכם הצעות רומנטיות שלא מהעולם הזה. אל תגידו מילים שאחר כך תצטערו שאמרתם אותן. תנו צ'אנס.
שידוכים: זה סבבה שבא לכם לשדך לאחרים, רק כדאי שתעשו את זה עם מישהו שאין לכם רגשות כלפיו. אם אתם לא סגורים על זה, אז אל תנסו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
בהפוך: צפוי לכם כאילו ויכוח עם מישהו שמנג'ס לכם, אבל בסוף מתברר שהוא קצת מקנא בכם. כדאי לכם לוותר לו ולשמור אותו קרוב אליכם.
התרגשות: אתם הולכים להתרגש ממישהו שבהתחלה נורא התביישתם ממנו, אבל אחרי זה קלטתם שהוא הרוס עליכם לא פחות ממה שאתם קרועים עליו.
התעלמות: תתחילו להתעלם מכל מיני רכילויות שקשורות בכם ובמישהו נוסף. אם אתם סגורים על הקשר, אז לא צריך להיות לכם אכפת מה מרכלים.
קשר: משהו טוב יקרה לכם עם ילדים ואנשים ממזלות האדמה שהם שור, גדי ובתולה. הנומרולוגיה תביא לכם מזל עם מקומות שקשורים למספרים 4 ו – 6.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
לוק: אנשים הרוסים עליכם לא רק בזכות ה – 'לוק' המדהים שקפץ עליכם השבוע, אלא גם הרבה מאוד הודות למה שאתם עושים בשבילם.
הגשמה: מתחילות להתגשם לכם הבטחות הקשורות באיזשהו אירוע מוסיקלי או הופעה עם הרבה משתתפים. צפויה נסיעה אל מקום שחלמתם עליו.
מבטים: יש מצב שאתם כל כך שקועים במשהו שכבש לכם את המחשבות, עד שאתם לא קולטים את המבטים הלוהטים של מחזר חדש.
נשמה: השקעה גדולה שעשיתם והמון נשמה שהענקתם מביאות אליכם אדם שאתם מאוהבים בו. עכשיו יבואו להתנצל כל אלה שלא האמינו שזה יקרה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
תוצאות: השבוע אתם מתחילים לראות תוצאות מאיזשהו שינוי שעשיתם לפני שבועיים. יכול להיות שזה משהו שקצת הפך את העקרונות הרומנטיים שהיו לכם.
אהבה: אתם יוצאים סבבה מקטע רומנטי שהיו לכם קצת חששות בגללו. פתאום אתם קולטים שהצד השני מאוהב בכם לא פחות ממה שאתם בו.
התייעצות: אתם תופסים התייעצויות שקשורות במישהו חדש שפתאום נכנס לכם לחיים. סבבה, אבל חשוב שתזכרו שרק אתם יכולים להחליט לאן לקחת את זה.
שידוכים: אם מציעים לכם שידוך אז כדאי שתלכו עליו, אבל אם מציעים לכם 'בליינד- דייט' אז כדאי לכם להתייעץ על זה עם ההורים שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
טיימינג: אלה מכם שבראש שלהם לשנות דברים בקטע הרומנטי, יגלו שזה אחלה טיימניג בשביל לעשות משהו כדי להזיז קדימה את מצב העניינים.
חגיגות: רמז שתקבלו ביום שלישי יוכיח לכם שאף פעם אסור להתייאש, וזה אומר שאתם הולכים לחגוג בחברת מישהו שיש לו ים של מעריצים.
מציאות: מישהו שעד לא מזמן נראה לכם גדול מהחיים, מתחיל לחזור לגודל הטבעי והאמיתי שלו. פתאום אתם רואים שלא ממש הפסדתם משהו.
שלווה: מישהו מעצבן מחפש הזדמנויות בשביל להתווכח איתכם, אבל כמו תמיד אין לכם בעיה להשלים ולהתפייס. ככה זה איתכם, לא בא לכם לריב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מקוריות: השבוע אתם בראש אחד עם אנשים מקוריים ולא שגרתיים, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לעשות משהו בשביל למצוא חן בעיניהם.
פתיחות: פתאום אתם מרגישים סבבה להיפתח ולדבר בגלוי על מה שעובר עליכם ועל איך שאתם מרגישים עם זה. צפויים לכם קטעים עם מישהו שעובר עליו משהו דומה.
דאחקות: צחוקים ודאחקות רומזים על תחילתו של קטע הורס. זה הכול סיפור של אהבה, גם אם יהיו שם עקיצות או איזשהו בלגאן אחר.
משאלות: אנשים שאוהבים אתכם תומכים במשאלות הלב שלכם, והכי חשוב זה שהם מפרגנים לאלה מביניכם שחולמים להתפרסם על במה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
הצטרפות: אתם מצטרפים לקבוצה חדשה, שבדרך קצת מוזרה מביאה לכם גם אהבה חדשה. הימים ה- ממש טובים לאהבה הם שני וחמישי השבוע.
רעיונות: חבר מביא לכם רעיון איך להדליק עליכם את מי שאתם דלוקים עליו. עכשיו הכול תלוי ב – איך תשחקו אותה בלי לעשות חשבון לפדיחות.
סבלנות: שיחות נפש מחזקות קשר רומנטי שהתחיל בקטן, אבל עושה רושם גדול. שום דבר לא בוער ואין לכם מה למהר. תנו לדברים להתגלגל.
התעניינות: השבוע אתם תופסים התעניינות על תחומים רבים ומגוונים. עושה רושם שאתם עולים על נושא שמחבר אתכם עם הכישרון שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
חברות: מישהו שנורא התבייש להציע לכם חברות, תופס אומץ ועושה את הצעד הראשון. עכשיו הכדור אצלכם והכול תלוי ב – איך תגיבו.
החלטיות: הגיע הזמן שתבחנו מחדש את היחסים שלכם עם מישהו שסתם בא והולך, אתם יודעים. אם הוא לא חייב לכם כלום, אז גם אתם לא חייבים לו.
ביטחון: הקסם האישי שלכם קונה לכם חברים חדשים. הדברים הטובים שקורים לכם בתחום הרומנטי, מביאים לכם ביטחון ותורמים לדימוי העצמי שלכם.
הצעות: מישהו מפתיע אתכם בהצעה שלא ציפיתם לה. במקום לענות לו ב"כן" או "לא", כדאי לכם לבקש פסק-זמן בשביל לחשוב על זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
חופרים: אתם יותר מדי חופרים במערכת יחסים שיכולה לזרום סבבה אם רק תפרגנו לה. יש דברים שכדאי להשאיר לדמיון. לא הכול חייב להיות ברור.
מצבים: אהבה ממבט ראשון היא סבבה, אבל יש גם אהבה ממבט שני. נפתח לכם מצב לקשר רומנטי עם מישהו שעד עכשיו היו לכם איתו יחסי ידידות בלבד.
שאלות: מישהו שואל אתכם המון שאלות עד שאתם מתחילים לחשוד שהוא מתעניין בכם בקטע רומנטי. בסיפור הזה אתם לא חייבים להסביר כלום לאף אחד.
זורמים: אתם זורמים עם הראש שלכם שמביא לכם רעיונות שלא מהעולם הזה. עכשיו נותר רק לקוות שגם כל העולם ואחותו יודעים להעריך את הקטע הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מחבבים: מישהו שאתם ממש מחבבים, מגלה לכם על קטעים שעלולים לפדח אותו. מה שמוזר פה הוא שגם בקטעים האלה הוא יוצא גדול מהחיים.
יחסים: מישהו שהיחסים שלכם איתו לא משהו, רומז שבראש שלו לשפר את הקשר. גם אם זה לא ממש מתאים לכם, כדאי שתחשבו על זה איזה יום או יומיים.
קטעים: אתם מוצאים את עצמכם בקטע חברתי בו אתם לא סופרים אף אחד מהמשתתפים, חוץ ממישהו מסוים שאתם לא יכולים להתעלם ממנו.
בלוגים: השבוע זה הזמן הכי טוב בשבילכם לעשות לעצמכם קצת יחסי ציבור. אתם יכולים להתחיל את זה בפייסבוק או אפילו לפתוח לעצמכם איזה בלוג.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button