הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.11 – 13.11

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה

כספת: את מה שאתם לא רוצים שאף אחד ידע אל תספרו גם לחברים הכי טובים שלכם ובכלל, זה ממש בסדר שיש לכם כספת פרטית בלב שאף אחד לא נכנס אליה.
כיוון: הכוכבים רואים שאתם הולכים לעשות משהו יפה בשביל מישהו שהחיים שלו לא משהו. יכול להיות שזה בקטע של התנדבות או משהו בכיוון.
רעיון: מתנה קטנה יכולה להעביר מסר גדול אל מישהו שאתם רוצים להדליק אותו עליכם. זה לא צריך להיות משהו שקונים אלא משהו שעושים לבד.
הורים: איך שזה נראה בכוכבים אז יש לכם על הראש איזושהי דאגה שלא רוצה ללכת. אם זה מה שאתם מרגישים אז כדאי שתעשו דיבור עם ההורים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור

דעה: פרשייה חדשה הולכת להיכנס לתוך החיים שלכם ויכולה לשנות את הדעה שלכם על היחסים שבין בנים לבנות. רק תזכרו שאין לכם מה למהר.
גישושים: מתחילים להתגלגל גישושים בשביל לבדוק מה אתם חושבים על מישהו מסוים. סבבה, רק מה? אם הוא רציני אז שיבוא לבד לשאול בלי לשלוח חברים.
הזדמנות: קטע חברתי שלא ממש בא לכם ללכת אליו יכול להתברר כמו אחלה הזדמנות בשביל לפגוש שם מישהו שאתם חושבים עליו. אין לכם מה להפסיד.
מחמאות: צפויות לכם מחמאות בזכות משהו שנתתם מעצמכם בלי לבקש שיחזירו לכם טובה. יש מישהו שרואה בזה נדיבות גדולה מצידכם ובא לו לציין את זה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים

טעויות: מישהו שאתם מכירים עושה טעויות גדולות וקושר את עצמו אל מישהו אחר שאתם לא הרוסים עליו. תנו לו זמן והוא יבין את זה בעצמו.
חשיפה: מישהו שפעם התכסחתם איתו חושף בפניכם סוד שמראה שהוא נותן בכם אמון. יכול להיות שכל מה שחשבתם עליו היה מבוסס על סתם שמועות.
נחמדות: זה נחמד מצידכם שלא בא לכם לבאס את אף אחד אבל אם אתם רואים שאתם לא דלוקים על מישהו שמחזר אחריכם, כדאי שתרמזו לו על זה.
מקוריות: מישהו ממציא רעיון מקורי בשביל להעביר אליכם מסר רומנטי בלי להתפדח. רק בזכות המקוריות שלו כבר כדאי לכם לבדוק מה המצב איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן

הצלחה: מישהו מסוים שלא מפרגן לכם עושה את זה בגלל שאתם מצליחים, רק שהוא לא ממש מצליח להמריא. דווקא בגלל זה כדאי לכם לשתף אותו בפעילויות שלכם.
שותפות: אתם תופסים דיבור עם מישהו שעברו עליו קטעים ממש דומים לקטעים שעברו עליכם. פתאום אתם רואים שיש לכם המון דברים משותפים איתו.
בילויים: אתם מקבלים הצעה לבילוי ממישהו שרוצה לגשש ולבדוק אם הוא בכלל בראש שלכם. זה לא חייב להיות בצורה גלויה, יכול להיות גם ברמז.
הערות: אין לכם מה לקחת ללב את מי שזורק לכם הערה מעליבה. זה לא באמת שהוא חושב ככה אלא שהקנאה סתם אוכלת אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה

מצברוח: מישהו שממש חשוב לכם ממנו, אומר משהו שמעלה לכם את מצב הרוח. הדברים רק הולכים ומשתפרים ככל שמתהדקים היחסים.
מהמם: צפוי לכם קשר מהמם עם מישהו שהראש שלו מלא ברעיונות שלא מהעולם הזה. עושה רושם שאתם די קרועים עליו.
מזל: בקטעים שבין בנים לבנות אסור לסמוך רק על צירופי מקרים, אבל יש מצב שאלת המזל צוחקת אליכם. גם קופידון מבשל לכם חוויות מסעירות.
לוק: מה שאתם משקיעים השבוע בהופעה שלכם, יביא לכם ים של מחמאות שממש מפנקות את הדימוי העצמי שלכם עם עצמכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה

פרטיות: אתם חייבים לעצמכם קצת יותר פרטיות בחייכם הרומנטיים שלכם. שמועות והתייעצויות הופכות לרכילויות ולא תורמות לכם דבר.
הזדמנויות: הכוכבים מביאים לכם הזדמנויות עם מחזרים מדהימים, אבל בשביל להקסים אותם תצטרכו לוותר על מישהו שאתם לא אדישים כלפיו.
בילויים: יבואו לכם קטעים בליינים במקומות שלא הכרתם. בשורה מהממת שקשורה בחיי האהבה שלכם, תפתיע את כל העולם ואחותו.
סודות: מישהו ירצה להוציא מכם סודות אינטימיים, אבל ישחק אותה כאילו הוא מתעניין בכם. בעצם, למה אתם לא מנפנפים אותו?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים

רעיונות: מצליח לכם רעיון שכולם אמרו שהוא ייכשל. קטע היסטרי שאחרים פוחדים ממנו, יתגלה כמוצלח מאוד עבורכם.
ויכוחים: צפויים לכם ויכוחים מעצבנים בתחומים לוהטים שפעם לא עניינו אתכם. אתם מנערים מישהו חפרן וכבד וגורמים לו לשנות גישה.
משדרגים: היחסים שבין בנים לבנות עוברים שדרוג וצפויות לכם הכרויות חדשות. ייפלו עליכם חוויות עם מישהו שיש לו עקרונות מוזרים.
שיקולים: מישהו שפעם הייתם דלוקים עליו, מתחיל להיראות בעיניכם שטחי כזה. אתם לא מוכנים לוותר על משהו שחשוב לכם ממנו, אפילו שמישהו מציע לכם תמורה ענקית.
חזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
.

הורוסקופ מזל עקרב

מתנדנדים: אתם מתנדנדים בין מספר הצעות, אבל בוחרים במישהו שממש כמוכם דלוק על אקשן ועל ריגושים חברתיים.
אהבה: כל מיני אנשים שנהגו לסכסך ולהשמיץ, נעלמו מהשטח. זה נותן לכם הרגשה טובה ו- זו אחלה תקופה לאלה מביניכם שרוצים אהבה חדשה.
מסתובבים: אתם לא חייבים להסתובב עם אנשים שכבר טחנתם איתם כל נושא שבעולם. תנו צ'אנס להיכרויות חדשות שממש מחפשות אתכם.
סגורים: כל מיני כאלה שיגיעו בשביל לחזר אחריכם יופתעו לשמוע שאתם כבר סגורים. המון התרגשויות צפויות לכם בדרכים ובטבע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת

גלגלים: באים לכם רמזים רומנטיים מכיוון בכלל לא צפוי. אז נכון שבהתחלה אתם מה-זה מופתעים, אבל אחר כך אתם קולטים איך שהדברים התגלגלו.
לבבות: מישהו שעד עכשיו לא ממש התרגשתם ממנו, מתחיל להיכנס לכם לתוך הלב. יש אנשים שיקראו לזה 'אהבה ממבט שני'. מה דעתכם?
הפתעות: פגישה שבכלל לא הייתה בתוכניות שלכם, מתפתחת בכיוון ממש מפתיע. הדברים הכי טובים באים לכם כשאתם ממש לא מצפים להם.
קולות: קטע רומנטי שבהתחלה בלבל אתכם, מתחיל לעשות קולות של משהו ממש טוב. מצד שני, יש דברים שתצטרכו לשמור בסוד, אתם יודעים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי

כוכבים: הכוכב שלכם שקוראים לו סטורן, מסדר לכם בילויים שפשוט נופלים עליכם בסבבה כזה. צפויה אנרגיה טובה לאלה מביניכם שמתאוששים ממשבר.
קולטים: פתאום אתם קולטים שקטע רומנטי שקשור למישהו שאתם מכירים, משפיע גם עליכם. מצד שני, יש מצב שאתם לא יכולים לדבר על זה.
קטעים: אל תיקחו ללב אם פתאום תרגישו שקטעים רומנטיים שפעם עשו לכם טוב, כבר לא עושים לכם את זה יותר. ככה זה ואף אחד לא אשם.
חיזוקים: אתם מקבלים המון חיזוקים מאנשים שדווקא לא נוהגים להחמיא וכאלה. צפוי לכם אחלה שבוע שעושה טוב לביטחון העצמי שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי

עצות: מישהו שקולט את מה שעובר עליכם, נותן לכם עצות חשובות. יש מצב שהוא כבר היה בסרט הזה שעובר עכשיו עליכם.
סבבה: אתם מרגישים סבבה בזכות מישהו שמפרגן לכם, אפילו אם זה בא על חשבון האינטרסים האישיים שלו. כזה בן אדם אתם צריכים לצידכם.
התלבטות: בא לכם קטע שגורם לכם להתלבט בין שתי הצעות לבילויים מטריפים. כדאי שתלכו על זו שעושה לכם טוב, לא חשוב מה אומרים עליכם.
חברתי: המקובלות החברתית שלכם תעלה בזכות זה שאתם מצליחים להיות חביבים גם לאלה שלא ממש בראש שלכם, ואולי אפילו שאתם לא מחבבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים

מתנות: צפוי לכם שבוע של מתנות או של שאלות על מתנות שאתם רוצים לקבל. יש מצב שמישהו מתחיל לבשל לכם הפתעה, אפילו שיש עוד הרבה זמן עד ליום ההולדת.
כישרונות: צפויים קטעים מדהימים לאלה מביניכם שיש להם כישרונות יצירתיים ושגם בא להם לטפח אותם ולהשקיע בהם.
אנרגיות: יש מצב שקורה לכם משהו טוב בזכות האנרגיות של קטע רומנטי. אל תתרגשו אם זה יביא לכם טיפה בלבול, וגם אם אנשים לא יבינו את הראש שלכם.
בילויים: ככה סתם באמצע בילוי, אתם קולטים מישהו שגורם ללב שלכם לקפוץ במהירות. סבבה, הכול דבש, רק אל תראו על הפנים שלכם את ההתרגשות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button