הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.08 – 31.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
קסם: מישהו מקסים שופך את הלב ורומז על מה שהוא מרגיש כלפיכם. סבבה, עכשיו תעשו את השיקולים שלכם בלי למהר לשום מקום.
חזרה: יש מצב שאתם חוזרים אל קשר שפעם לא ממש הלך לכם איתו. זה ממש בסדר, אבל כדאי שתסבירו לצד השני שלא בא לכם לחזור אל השטויות שהוא אוהב לעשות.
אנרגיות: אם בראש שלכם להביא לעצמכם אחלה אנרגיות רומנטיות, אז כדאי לכם ללבוש בגדים בגוונים סגולים ולקנות אבן מזל שקוראים לה אמטיסט.
פנאי: משהו שאתם עושים בשעות הפנויות שלכם יכול להביא לכם כסף. תנו לדברים להתגלגל בשביל שאחרי זה תוכלו לקנות את מה שבראש שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
שיחות: יש מצב לשיחה מרגשת שתופסת אתכם לא לגמרי מוכנים לקראתה. אם אתם בדרך לפגישה רומנטית, כדאי שתתחילו לארגן שאלות ותשובות.
טוחנים: הכוכבים רואים שאתם טוחנים את עצמכם יותר מדי בדאגות לא ממש מציאותיות. כדאי שתפסיקו עם זה ותתחילו לחשוב בכיוון אופטימי.
קרועים: מישהו שממש קרוע עליכם מנסה להרשים אתכם בקטעים קצת ילדותיים. יש לו כוונות טובות רק שהביצוע שלו די על הפנים.
תומכים: זה ממש יפה מצידכם שאתם תומכים בחבר שהחיים הרומנטיים שלו בתסבוכת. סבבה, רק כדאי שתשמרו מרחק ולא תהיו יותר מדי מעורבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
חברתי: הנומרולוגיה מביאה לכם אחלה קטעים חברתיים עם ילידי המזלות שור, תאומים (כמוכם) ומאזניים אבל גם עם אלה שקשורים למספרים 5 ו – 6.
חיבור: אתם מתחברים עם עצמכם בזכות מישהו שלא מזמן נכנס לחיים שלכם והולך להפגיש אתכם עם הרגשות הכי סוערים והכי מוטרפים שלכם.
דיבור: צפוי לכם דיבור ארוך עם חבר שגם הוא נתקל בכל מיני בעיות שמטרידות גם אתכם. בסוף השיחה אתם מחליטים על משהו משותף לכם ולו.
יצירתי: רעיונות הקשורים במשהו יצירתי יעסיקו אתכם יותר ממה שהיה עד עכשיו. יש מצב שאתם הולכים להצטרף לקבוצה שמתעסקת עם הדברים האלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הצלחה: צפויה לכם הצלחה בקטע של חיזור כשתתחילו להבין מה הם הדברים שמדליקים את מי שאתם רוצים בו. כדאי שתתייעצו עם מי שמכירים אותו.
שיקולים: אין לכם סיבה להתפדח בגלל קטע שלא ממש הצליח לכם. יכול להיות שהבעיה היא בכלל לא שלכם אלא של המישהו הזה שביאס אתכם.
נחמדים: אתם ממש נחמדים אל מישהו שלא ממש מגיע לו שתחייכו אליו. זה סבבה לגמרי, רק שלא תתאכזבו אם יתברר שהוא לא שווה את זה.
מזלות: אחלה קטעים צפויים לכם עם חברים ואפילו מחזרים מהמזלות שור, גדי ובתולה. גם מי שמספר המזל הנומרולוגי שלו הוא 2, יבוא לכם בשיחוק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
בסבבה: השבוע הכול בא לכם בסבבה, מה שאומר שצפוי צ'אנס נוסף לכל אלה מביניכם שהסתבכו עם קטע רומנטי שאיכשהו נתקע.
קטעים: רק כדאי שתדעו שקטעים רומנטיים מתבשלים לאט ומבשילים לאט, שזה אומר שבהתחלה יש רק ידידות ורק אחרי זה הכול בא בגדול.
להקפיץ: אם בראש שלכם להקפיץ רייטינג בתחומים יצירתיים, אז יצא לכם שבוע שנולד בשביל הדברים האלה, שזו אחלה בשורה לאמנים שביניכם.
מסרים: אל תשבו בחיבוק ידיים ותחכו עד שמישהו יחטוף לכם מתחת לאף. אם אתם מאוהבים במישהו אז כדאי שתעבירו לו איזה מסר. לא ככה?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שטויות: מישהו שתמיד מחפש בלגאנים רוצה לסבך אתכם עם השטויות שלו. אם אתם רוצים שיהיה לכם שקט בראש אז כדאי שתנפנפו אותו.
כסף: גם אם זה לא ממש עושה לכם את זה אז כדאי שתדעו שצפוי לכם שבוע עם כסף שיבוא לכם בקלות, מה שמזמין שופינג בסטייל.
מצפון: אל תיקחו ללב את מי שמשחק לכם על המצפון בגלל שהוא רוצה קצת תשומי וכל זה. אתם לא חייבים להיות הפסיכולוגים של כל העולם ואחותו.
חברים: צפויה לכם פגישה חשובה שאתם הולכים לצאת ממנה עם חבר חדש. כשהקטע הזה ייפול עליכם אז הרומנטיקה יכולה לחכות קצת.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
דיבור: כבר בתחילת השבוע צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו שממש שווה. סבבה, רק כדאי שתדעו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.
תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית על ליבו של מישהו שיש לו ים של מעריצים. כדאי שתסבירו לו ישר בהתחלה שאתם לא מתכוונים לבזבז את עצמכם על שטויות.
מילים: איכשהו מסתדר לכם קשר עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. אל תיכנסו לחרדות בדיוק ברגע שהמילים צריכות לצאת לכם מהפה.
אכזבה: אל תתביישו להגיד את מה שאתם חושבים על מישהו שהביא לכם אכזבה. מה שחשוב בקטע הזה הוא שתגידו לו את זה בפנים ולא בטלפון שבור.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
החלטיות: אתם מחליטים ללכת עם הראש שלכם ולא מרשים לאף אחד לטחון לכם את המוח. כדאי שתמשיכו ככה גם אם יש מישהו שזה אוכל לו את הלב.
אסרטיביות: זה הזמן הנכון בשביל להוציא מהחיים שלכם את מי שהביא לכם רק אכזבות. אם הוא גם גרם לכם לבכות אז בכלל אין על מה לדבר.
מתנה: יש מצב שתקבלו מתנה ממישהו ששכח לתת לכם אותה, או שיקיימו לכם הבטחה שמישהו אחר נזכר בה קצת מאוחר. בכלל, מותר גם לכם להזכיר.
חוויות: אתם נדלקים על מישהו שמשתף אתכם בחוויות שלו. הכוכבים רואים שאתם הולכים לעשות איתו משהו משותף שמקדם את הפופולאריות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
רמזים: יש מישהו שרומז לכם שאתם לא משקיעים מספיק בקשר איתו, אבל אתם יודעים שכל מה שיש לו בראש זה להתבכיין.
משתלטים: מישהו מנסה להשתלט לכם על העניינים ולהגיד לכם מה לעשות. אתם נותנים לו להרגיש מלך העולם, אבל עושים את מה שבראש שלכם.
נדלקים: נדלק לכם קשר עם מישהו שכבר מזמן בא לכם עליו, רק לא ייצא. בסיפור הזה תצטרכו להתקדם לאט, אתם יודעים, שום דבר לא בוער.
הופעה: אחלה אנרגיות עוזרות לכם לדפוק הופעה עם לוק משגע. אל תקשיבו למי שאומר שאתם צריכים לשנות משהו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
סרטים: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו מאוד מסוים ששואל אתכם שאלות על קשר עם מישהו אחר. תכלס? אתם לא חייבים לו הסברים.
בלגאנים: יבואו לכם בלגאנים דווקא עם אנשים שאתם מחבבים. אם זה לא משהו שממש חייבים לריב עליו, כדאי שתחליקו להם ותסגרו עניין.
עיניים: קופידון עושה לכם עיניים ואתם גולשים על הרגשות הכי סודיים שלכם. סבבה, רק כדאי שגם הצד השני ישתחרר קצת מהמעצורים שלו.
מוטרפים: מתגלגלים קטעים מוטרפים עם מישהו מדהים שכבר היה לכם איתו קטע בעבר. יש מצב שהסיפור הזה יוביל אל משהו מתחום האהבה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
עין: יש מישהו ששמתם עליו עין רק שאתם לא ממש יודעים איך להדליק אותו עליכם. בקטע הזה כדאי לכם להחליף מילים עם מישהו מהחברים שלו.
סיכויים: תבוא לכם הצעה (או מסר) ממישהו שפעם כבר היה לכם קטע איתו. אתם עשויים להרוויח אם תסכימו לתת לו איזה צ'אנס קטן נוסף.
הבטחות: מישהו חוזר מאיזשהו מקום ולא שוכח לקיים לכם הבטחה ישנה. יש מצב שהסיפור הזה יגלוש אל פרשייה שיש לה גוונים רומנטיים.
פגישות: הכוכבים ממשיכים להזרים אליכם פגישות עם אנשים בראש טוב. אז נכון שיש מישהו שלא מוכן לפרגן לכם אבל אתם לא חייבים לספור אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מסתחבקים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שיש לו בעיות דומות לשלכם. אז נכון שעד עכשיו לא הסתחבקתם איתו, אבל בלגאנים משותפים גורמים לכם להתקרב.
ברורים: מישהו שפעם היה לכם קשר איתו, משגר אליכם מסר מפתיע. לפני שאתם עונים לו, כדאי שתבררו בסביבה (פה ושם) מה עובר עליו.
מצבים: מישהו שאתם דלוקים עליו, תופס מצב רוח לא ברור ומתחמק משאלות. אם בראש שלכם להבין מה עובר עליו, דברו עם מישהו מהחברים שלו.
מחמאות: מישהו מטריף שופך עליכם מחמאות שמביכות אתכם. אתם לא צריכים להתרגש, הרווחתם ביושר את כל הדברים הטובים שהוא חושב עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button