הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לפי מזל 10.05-.2015

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 10.05– 03.05

הורוסקופ מזל טלה
שיחות: צפויות להתגלגל שיחות רומנטיות ביניכם לבין מישהו ממש קורע. מצד שני, הייתם שמחים אם הוא היה קצת יותר פתוח איתכם.
רחמים: אל תרחמו על מישהו שקצת מזיע ומשקיע בשביל לחזר אחריכם. מה שבטוח הוא שאתם לא צריכים להיות כל כך גלויים ושקופים בשבילו.
קולטים: מישהו שפעם נקרעתם עליו מתחיל לנג'ס ולהעיק. עכשיו אתם שואלים את עצמכם איך לא קלטתם את זה קצת יותר מוקדם.
חשובים: מישהו מדליק אומר לכם שאתם חשובים לו. תעזרו לו לתרגם את המילים שלו למעשים. אז נכון שאתם לא הפסיכולוגים שלו, אבל יש מצב שהוא זקוק לעידוד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
צ'אנס: הרוח נושבת בספינת האהבה שלכם. אז נכון שבדרך כלל אתם משתדלים להימנע ממהלכים ספונטאניים, אבל עכשיו כדאי שתלכו דווקא על מה שנראה שאין לו צ'אנס.
יחסים: נדלק לכם קטע עם מישהו שהגיע ממקום רחוק. אם בראש שלכם להיות קצת מוטרפים, נפלתם על אחלה טיימינג שבעולם.
מתנדבים: משהו שעשיתם בהתנדבות מביא לכם אחלה יחסי ציבור. כמו שזה נראה, יש המון אנשים שאוהבים את הראש שלכם.
הבהרות: יש מצב שאתם לא כל כך מבינים מה לעשות עם מסר רומנטי שלא ממש מסביר 'מי-למה-וכמה'. אל תתביישו לבקש קצת הבהרות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
געגועים: מישהו תופס עליכם געגועים ושולח לכם מסר או מתקשר. צפוי לכם בילוי משותף איתו בכל מיני במקומות שבהם ביליתם איתו בעבר. סבבה, לא?
מנפנפים: אתם מצליחים לנפנף מישהו שכל הזמן התערב לכם בחיים שלכם. הכוכבים רומזים שהניג'וסים שלו לא ממש יחסרו לכם. לא ככה?
יצירתיים: אתם זורמים עם קטע שדורש מכם הפגנה של יצירתיות. סבבה, וזה ממש טוב בשבילכם לפתח את הכישרונות האמנותיים שלכם.
כיוון: צפויים קטעים מדליקים לאלה מביניכם שיש להם ראש טוב. קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לתפוס כיוון אישי. אל תפסלו אותו רק בגלל שהוא לא מסתדר עם המוסכמות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
נסיעות: הבילויים הכי שווים שלכם השבוע יהיו משולבים בנסיעות. בהמשך, צפוי לכם גם קליק רומנטי עם מישהו מהנסיעות האלה.
מפגשים: צפויות לכם שיחות מדהימות עם אנשים שאתם פוגשים בדרכים ובטיולים. איכשהו, זה שובר לכם את השגרה ומכניס אתכם לאווירה רומנטית.
שיקולים: מישהו שרוצה להדליק אתכם מתנהג בצורה שלא ממש מתאימה לו. ככה זה בהתחלה, אבל בסוף הוא יחזור להתנהגות שאתם לא ממש מחבבים.
מזל: אתם זורמים בראש טוב עם מקומות בילוי מוטרפים שמביאים לכם וריגושים. עושה רושם שאין לכם בעיה לתפוס יוזמה, גם אם אתם לא ממש הולכים על הכללים המקובלים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
תקשורת: הולכות ומתנדפות חרדות שלא היה להן הסבר הגיוני. צפויה תקשורת טובה ביחסים שהתקלקלו לאחרונה, ואפילו ביטול מעצורים בקטע הרגשי.
חיזורים: צפויות לכם אנרגיות בעלות אופי מוטרף ולא שגרתי. אלה מכם שאין להם בני זוג, הולכים לתפוס תקופה עם ים של חיזורים, גם אם יותר מדי ההזדמנויות עלול לבלבל.
סודות: תחשבו טוב-טוב אם בא לכם להדק את הקשרים עם מישהו שנעזרתם בו בשביל לשפוך את הלב. בסיפור הזה לא תוכלו לבלוע את הכול: או שומר סוד – או קשר רומנטי.
קאמבק: בעקבות קטע מה-זה מוזר, אתם חוזרים אל קשר שכבר המון זמן לא משפיע עליכם. יש מצב שמישהו עושה אליכם קאמבק שקשה לכם להתעלם ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מתנות: הכוכבים מביאים לכם הצלחות בקטעים שקשורים לכסף ולמתנות. אם היה לכם בראש לקנות לעצמכם משהו ממש יקר, עכשיו זה הזמן לעשות את זה.
קשר: האנרגיות שלכם תופסות עכשיו ראש טוב עם מזל דגים שנחשב לרומנטי וחולמני. אתם לא צריכים לעשות חשבון למישהו שמתבשל במיץ של עצמו ועושה קולות של אדיש.
עתיד: תופעה מפתיעה מעודדת אתכם להשקיע בלימודים ולחשוב על מה שצפוי לכם בעתיד. הכוכבים מסדרים הצלחות גם לפרשיות ולהתכתבויות שאיכשהו קשורות למדינות רחוקות.
צ'אנסים: הכוכבים מסדרים לכם אחלה מזל שהולך ללוות אתכם עוד המון זמן, ויביא לכם צ'אנסים רומנטיים שפעם התביישתם אפילו לחשוב עליהם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
כוכבים:
צפויות לכם הצלחות רומנטיות בזכות כוכב שקשור לאלת האהבה שקוראים לו ונוס. נכון שבא לכם על רמז? אז שתדעו לכם שהתוצאות יהיו בהתאם !
ספונטאני: אם בראש שלכם קטעים מוטרפים, תצטרכו לשנות קצת את ההרגלים שלכם בכיוון יותר ספונטאני. כל מה שתשקיעו עכשיו בחברים שלכם, יחזור אליכם בגדול.
נפנוף: צפוי לכם חיזור מצד מישהו שהראש שלו מלא בשטויות והוא לא ממש סגור על עצמו. אתם לא ממש צריכים את הסיפור הזה, ככה שכדאי לכם לנפנף אותו.
ג'ננה: אתם תופסים ג'ננה על מישהו שמקנא בכם. אם תשחקו נכון את המשחק שלכם, תצליחו להרגיע את המישהו הזה ואפילו להעביר אותו לצד שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
ספונטאניות:
פרשיית אהבה ספונטאנית מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו שאתם הרוסים עליו: יש מצב שלהבין, זה אומר גם לסלוח.
תנועה: אתם תרגישו צורך להיות כל הזמן בתנועה, מה שמזמין המון נסיעות וטיולים. עושה רושם שהדברים מתחילים לזוז עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו לא משהו.
קטעים: הסיפור הרומנטי זורם אל קטעים בהם אתם מתחרים על ליבו של מישהו מהמם. ברגע הראשון אולי תרצו לוותר, אבל הכי כדאי שתעמידו את עצמכם במבחן.
קולות: מישהו שלא היה לגמרי סגור על הקטע איתכם, מתחיל לעשות קולות של רוצה. סבבה, עכשיו תנו לו לחזר אחריכם ואתם תשחקו אותה אדישים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
אטרף:
צפויות לכם הצלחות בקטעים של אטרף חברתי בכל תחומי החיים, וגם שידוכים רומנטיים עם אלה שנולדו במזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים.
מחמאות: כל החברים שלכם שופכים עליכם מחמאות בזכות משהו מדהים שעשיתם עם ה – לוק שלכם. אם זה עושה לכם טוב, סימן שהצלחתם.
טוחנים: יש מצב שאתם טוחנים את עצמכם ואפילו נכנסים לסרטים, בגלל מישהו שנורא חשוב לכם הקטע איתו. סבבה, רק אל תתנו לו להרגיש את מה שעובר עליכם.
הפתעות: יש מישהו שמפתיע אתכם בדברים הטובים שהוא אומר עליכם, כשאתם בכלל לא נמצאים לידו. הקטע הוא שאתם בכלל חשבתם שהוא לא מחבב אתכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מרחק: מישהו מחזר אחריכם ועל הדרך גם שופך סיפורים על קטעים רומנטיים שלו ושל אחרים. כדאי לכם לשמור מרחק ממנו בגלל שמחר הוא יספר עליכם.
סודות: אתם שומעים סודות שקשורים למישהו שיש לכם חלומות עליו. אם בראש שלכם להתיידד עם המישהו הזה, תשמרו לעצמכם את הסודות האלה.
חיזורים: באים לכם ימים מוטרפים בגלל קטעים של חיזורים שעושים לכם טוב, רק שאתם לא בטוחים במה שצפוי לכם בהמשך. תהיו ספונטאניים, מה אכפת לכם?
דיבורים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שבא לבדוק איתכם מצב לחברות. אם הוא פולט מילים שלא אומרות כלום, זה סימן שהוא פוחד להתפדח.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
נפנופים: כדאי לכם לנפנף את מי שמספר לכם שהוא דלוק עליכם, אבל לא מוכן לקבל את ההתנהגות הטבעית שלכם. בשביל מה לכם הבן אדם הזה ?
מילים: יש מישהו שנורא רוצה להתחבר איתכם, אבל לא מוצא את המילים הנכונות בשביל להגיד לכם את זה. סבבה, אז תעזרו לו לבחור מילים.
חוויות: יש מצב שהחוויות הרומנטיות כל כך מרגשות אתכם, עד שנורא בא לכם לדבר עליהן עם מישהו שמבין עניין. יופי, רק אל תעשו את זה עם רכלן מקצועי.
נדנדות: כדאי לכם לקחת מרחק ממישהו שגורם לרגשות שלכם לעלות ולרדת כמו נדנדה. עדיף לכם מישהו שמביא לכם צחוקים כל הדרך.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!
הורוסקופ מזל דגים
אחלה: צפוי לכם אחלה קטע עם מישהו שפעם סתם התעניינתם בו, רק שעכשיו הוא מתחיל להיות כוכב גדול בחיים שלכם. איך שדברים משתנים. לא ככה?
צ'אנס: מישהו שכעסתם עליו, רוצה להחזיר את היחסים ביניכם כמו שהיו קודם ו – אתם יודעים מה? כדאי שתתנו לו צ'אנס לעשות את זה.
חיבורים: נסיעה ארוכה אל מקום רחוק, מביאה לכם הזדמנות להתחבר עם הרגשות האמיתיים שלכם ולבדוק מה באמת אתם מרגישים כלפי מישהו מסוים.
גישושים: מישהו שאתם יכולים לספר לו סודות, מוכן לגשש בשבילכם אצל מישהו אחר שאתם דלוקים עליו. בעצם, למה שלא תתנו לו להיות השדכן שלכם?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button