אסטרולוגיה

אסטרולוגיה למציאת הייעוד המקצועי שלך

העולם בו אנו חיים כיום הינו עולם המשתנה השכם וערב מבחינות רבות כל כך…טכנולוגית, רעיונית, חברתית ופוליטית ומותיר אותנו, בני האדם, מבולבלים ולעתים חסרי כיוון. אסטרולוגיה הינה האמא של שיטות החיזוי ומציאת הייעוד בחיים. בעזרת מפה אסטרולוגית או ייעוץ עם אסטרולוג נוכל למצוא את הדרך למיצוי הפוטנציאל שגלום בנו.

כילדים, אנו נשאלים חדשות לבקרים מה ברצוננו להיות שנגדל?….חלומותינו ודמיוננו נישאים על כפיים והכל נראה אפשרי. באם נרצה להיות גננת , מדענית, כבאי או אסטרונאוט.

ברבות הימים כשאנו מתבגרים, פעמים רבות המציאות טופחת על פנינו וכבלי המציאות מושכים לקרקע….כה רבים מאתנו עוסקים במה שלא מספק אותנו…החלומות הועמו… השאיפות פוגשות את הקיים… ומה על החלומות?…על הצורך בסיפוק עצמי…? האם ניתן לשלב עיסוק שנוכל להביא בעזרתו אוכל הביתה ובו בזמן לחוות סיפוק ואושר שאנו עושים את הדבר הנכון בעבורנו?
 
בתקופה בה אנו חיים, רבים  כה מבולבלים ולא יודעים אנה פניהם מועדות…עובדים בעבודה הגורמת תסכול..עייפות ופעמים לתחושת ייאוש…מדוע?

כאן נכנסת המפה האסטרולוגית שביכולתה לעזור בתחום של הכוונה להגשמת הייעוד המקצועי.
המפה האישית נושאת אותנו למסע מרתק של גילוי עצמי ושל הבנת המניעים הגלויים והסמויים שלנו. חושפת את הנטייה הטבעית של האנרגיות המפעילות אותנו כבני אדם.

אסטרולוג מומחה יכול לעזור לנו לזהות באיזה תחום יתאים לאדם לעסוק על מנת שיהיה מסופק ושלם יותר עם עצמו.
מטרת האסטרולוג לבדוק עפ"י המפה את מיקום הכוכבים בעת הלידה ובחינת השפעותיהם על חיינו העכשוויים והעתידיים, לעזור למצוא את הייעוד ולסייע לאדם לקבל מושג איזה עיסוק יהיה בעל משמעות ורווחי עבורו. האסטרולוגיה באה לתמוך או להציע אלטרנטיבות נוספות לאדם שמעוניין להיות מרוצה בתחום המקצועי ולממש את הפוטנציאל שבו.

עקב קצב החיים הסוער והמסחרר אנו נוטים לבחור בדרך שנכפית מהחוץ פנימה….בד"כ לא מקדישים את הזמן לבדוק " מי אני?" .."מה המהות שלי?"…"למה אני בדיוק מתאים רוצה וצריך לעשות?"… ואז לאחר בדיקה ובידוד לחפש דרכים ליישם זאת בעולם.  לא כך הוא…הפעולה בד"כ הפוכה. אנשים נכנעים לתכתיבים..לאופנות…לחומר בלבד. ושוכחים לשאול.."כיצד אוכל לבטוח בעצמי?"..

לרב האדם מתאים עצמו לעולם…לדרישות…. מבלי להתעכב לבחון את היכולות האמתיות האסטרולוגיה דוגלת בכך שכל אדם הינו ייחודי ועליו להבין שבכדי להרגיש.

משמעות וחדוות יצירה עליו להביא לעולם לפחות חלק ממה שהוא מפנימיותו וכך לתפקד ביעילות. האדם זוכה להגשמה והעולם זוכה באדם בעל תרומה חיובית.

כמובן שאין בכוחה של המפה האסטרולוגית או האסטרולוג שבוחן אותה להבטיח אושר בכל מחיר!
רבים הם הכוחות הפועלים על נפש האדם… הן רוחנית והן פיסית…. התקופה… המקום הגאוגרפי… המצב הסביבתי ועוד הרי לא כל דבר הוא בתחום השליטה והבחירה החופשית. אבל, הכרת עצמנו, הבנת הייעוד האישי פותחת צוהר ומאירה את דרכו של האדם לשיפור וצעידה קדימה לעבר האושר… וזיכרו תמיד-  הדבר החשוב מכל הוא: לא לוותר על החלומות!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על נינה אבן יקרה

מאמרים קשורים

Back to top button