אסטרולוגיה

מדריך לאסטרולוג המתחיל

לא פעם קיבלנו בקשות למאמר מסוג זה: מדריך לאסטרולוג המתחיל – הבסיס שילמד אותך מהי אסטרולוגיה וכיצד הופכים את המידע לידע שימושי בחיי היום יום…

אז בואו נתחיל!

מה מקור השם אסטרולוגיה ?
ביוונית אסטרון [astron] פירושו כוכב, ואילו לוגוס [logos] פירושו לימוד, ויחד פירושם: לימוד הכוכבים או למידת הכוכבים.

על מה מושתתת האסטרולוגיה ?
האסטרולוגיה מושתתת על 2 הנחות:

א. קיים קשר [מתאם/קורלציה] בין גרמי השמיים, לבין חיינו על כדור הארץ. שום מדען ובוודאי לא כזה העוסק בחקר האקלים ו/או גלי רדיו אלקטרומגנטיים, לא יוכל להכחיש כי הנחה זו הוכחה. הקוסמוס מטביע את רישומו בכדור הארץ ובחיים שעל פניו, ואין מקום לוויכוח בקביעה עצמה, אלא בשאלה – עד כמה.

ב. הקשר בין גרמי השמיים לבין האדם, מתחיל להתקיים החל מן הרגע בו הרך הנולד נושם את נשימתו הראשונה, או מרגע היווצרותו של כל דבר-מה חדש.

מה מטרת האסטרולוגיה ?
מטרת האסטרולוגיה היא להביא למודעותנו את החוקים אשר על פיהם מוסדר ופועל היקום, וכיצד משפיעים חוקים אלה על אופיו של אדם וחיזוי עתידו, בהתבסס על מצב הכוכבים אשר נוצר ברקיע ביום, במקום ובשעת לידתו.

מהו כלי העבודה הבסיסי של האסטרולוגיה ?
המכשיר האסטרולוגי הבסיסי ביותר הוא ה – 'הורוסקופ' [מפה אסטרולוגית] אשר מובנו המילולי הינו 'תמונת – השעה', וכל כולו אינו אלא מפה פורמאלית ומפורטת של כיפת השמיים, כפי שהייתה במקום ובזמן המדויקים של הלידה.

בעצם, זוהי המפה-האסטרולוגית או מפת-הלידה.
כל מפת לידה שונה מחברתה, והיא ייחודית כמעט כמו טביעת אצבעות.

מהם הנתונים הדרושים ליצירת מפת-לידה?
כדי ליצור [להרכיב] מפת-לידה, דרושים 3 נתונים והם: תאריך הלידה, שעת הלידה ומקום הלידה. ניתן ליצור מפת לידה סבירה, גם ללא שעת הלידה.

כיצד בנויה מפת לידה?
מפת לידה הינה תרשים נייח [סטאטי] שמופק באמצעות תוכנת מחשב, המנציח [מצלם] את מיקום הכוכבים בשמיים ברגע מסוים, נתון, ומשקף את תאריך, שעת ומקום הלידה.

מפת-לידה לעולם אינה משתנה, והיא מלווה את האדם במשך כל חייו. ניתוח מפת-לידה מעניק מידע רב בנוגע לאופיו, תכונותיו, כישוריו, כישרונותיו ויכולתו של היילוד, ומאפשר [הניתוח] לפצל לגורמים את רכיבי אישיותו.

מהי מפת עתיד?
מפת עתיד היא תרשים נייד [דינאמי] שמופק באמצעות תוכנת מחשב, הצופה את תנועתם בעתיד של גרמי השמיים שמכונים פלנטות. תרשים זה משתנה מדי יום והוא כפוף לתנועת הכוכבים. מסלולם של כוכבי הלכת הינו נתיב ידוע מראש, ולכן ניתן לחשב במדויק את מיקומם ברקיע, עבור כל זמן שהוא בעתיד.

השוואה בין מיקומם העתידי של הכוכבים, לבין מיקומם ברקיע כפי שהיה בזמן הלידה – מאפשר לחזות את הצפוי להתרחש.

מהם רכיביהן של מפת הלידה ומפת העתיד?
בכל מפה אסטרולוגית [לידה או עתיד] מופיעים 4 רכיבים והם: מזלות, כוכבים בתים והיבטים.

מזלות: הם 12 סימנים אשר מצוירים ברצועה החיצונית של מפת הלידה ששמה גלגל המזלות, והם: טלה, שור, תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת, גדי, דלי ודגים. לכל מזל, תכונות משלו.

כוכבים: הם [בדרך כלל] 10 סימנים שמשורטטים בתוך פנים מפת הלידה, ומייצגים 10 גרמי שמיים, והם: שמש, ירח, מרקורי, וונוס, מארס, יופיטר, סטורן, אוראנוס, נפטון ופלוטו. לכל כוכב יש תכונות משלו ותפקיד משלו.

הבתים: הם 12 גזרות [כמו פרוסות של עוגה עגולה] המחלקות את המפה ל – 12 תחומי חיים, והם: 'כרטיס הביקור' חברתי של האדם, ענייני רכוש ונכסים, חיי חברה, חיי משפחה, תחביבים, ענייני בריאות, חיי זוגיות, חושניות, לימודים, קריירה, פעילות למען הזולת ו…חלומות.

היבטים: הם קווים המשורטטים ומחברים בין גרמי השמיים, ומבוססים על זוויות ייחודיות ומשמעותיות אשר אלה יוצרים בינם לבין עצמם. קיימים היבטים מעכבים שנהוג לכנותם מאתגרים, לעומת היבטים זורמים שנהוג לכנותם הרמוניים.

כיצד מנתחים את המפה האסטרולוגית?
על פי מיקום עשרת הכוכבים בתחומי שניים עשר המזלות ו – שניים עשר הבתים, ועל פי הזוויות שנוצרות בינם לבין עצמם, ניתן ללמוד רבות על אישיותו של בעל המפה.
נתונים אלה, בהיאספם יחד בידי אסטרולוג מנוסה, מהווים את הפרופיל הנפשי של האדם.
נתונים אלה, כאשר הם מושווים עם מצב הכוכבים ברקיע כפי שיהיה בעתיד, מהווים את מה שמכונה תחזית, שהיא, בעצם, מגוון של הזדמנויות מול מכשולים.

ב ה צ ל ח ה!

רוצה להתייעץ עם אסטרולוגים בשיחה אישית?

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button