אסטרולוגיה

חוזים את העתיד בעזרת אסטרולוגיה

כאשר עולה המושג אסטרולוגיה, רבים מאתנו מיד מקשרים להגדת עתידות. לחיזוי העתיד על פי הכוכבים. אכן, יש בכך מן האמת, אך לא במובן של "ניחוש העתיד" כמתבצע בירידים ובשווקים ע"י צועניות יפות עיניים. לא ניתן לדעת את המספרים שיזכו בלוטו… מה תהיה בדיוק תוצאת משחק הכדורגל או שמו של החתן לעתיד…..אם כן, במה מדובר? האם יש באפשרות האסטרולוגיה לחזות את העתיד או לא? ובכן, כן! אך בדרך הרבה יותר מעודנת ומתוחכמת, דרך ראיית המסע האנושי והצמיחה האישית, דהיינו, הבנת תהליכים עתידיים על סמך קונסטלציית המצב העכשווי, המציאות המשתקפת ברגע נתון בהווה..

מילת המפתח הינה שתוף פעולה וכן, גם פתיחות עם האסטרולוג המייעץ (המהימן כמובן…) לגבי העתיד הקרוב. אני אישית איני רואה טעם בלתת תחזית עתידית ארוכת טווח, אלא יותר להתמקד בצעדים הבאים, הרי אין טעם ואפשרות לדלג על תהליכים, כך שיחד עם הלקוח יש לצעוד צעד צעד בנבכי הזמן בכדי שניתן יהיה לעכל ולהתכונן כראוי לבאות..למרות שזה לא תמיד אפשרי, כיון שניתן לחזות שייתכנו אירועים בלתי צפויים.

אם כן, מהי מהות התחזית העתידית אותה צופה האסטרולוג על פי לוחות אסטרונומים המצביעים על מהלך ומיקום כוכבי הלכת כעת ובעתיד לבא ביחס למיקומם על מפת הלידה של האדם? פירוש המיקומים העתידיים, יכול להצביע על הזדמנויות שייקרו בדרכו של האדם בתחומים מסוימים בחייו, על אירועים יותר אקוטיים, משברים שמחות וכד'.

האסטרולוג מגייס את האסטרולוגיה על מנת לעזור לאדם לתכנת עצמו באופן היעיל ביותר בכדי שימצה את ההזדמנויות העומדות בפתח. בעצם, להתמודד עם הקשיים העומדים בפניו.

האסטרולוגיה יכולה לעזור בכך שהיא מאפשרת להציג בפני האדם תמונת עתיד בעזרתה יוכל לצמוח, להפעיל שיקולים חדשים (אולי) ולעבור תהליך מחשבתי חדש כלומר, לראות את המציאות מזווית אחרת, חדשה, שתתן לו פרספקטיבה נוספת ולהצביע על אפשרויות שאולי מעולם לא חשב עליהן קודם. כמו לפתוח צוהר או דלת נעולה שנמצא לה המפתח…..התחזית יכולה להשפיע על המוטיבציה בכך שהאדם יוכל לתכנן עצמו לבאות באופן יצירתי….
 
נכון הוא שמה שעתיד לקרות יקרה..אין לנו שליטה על זה וגם לא ידיעה ברורה ומובהקת מה,אלא יותר כיוון האירועים ולעתים גם דיוק מפתיע..כל העניין הוא שכאשר אדם רוצה לדעת את הצפוי לו בעתיד, זה מגיע לא רק מסקרנות גרידא, אלא ממקום של שליטה, שליטה הנובעת מפחד, פחד מאיבוד שליטה…." אם אדע מה עתיד לקרות… אוכל להימנע… לשנות… לזרום… וכד'"

ובכן, אני סבורה שהיכולת לשנות את מסלול הגורל אינו דבר של מה בכך… הרי בסופו של דבר אין לנו שליטה על כך, אבל יש לנו שליטה על האופן בו נתמודד עם הבאות. על התכנים האישיים שניצוק אל תוך הסיטואציה העתידית, כך עושה האדם תהליך של צמיחה ושינוי ומפיק תועלת מהתחזית, כי הוא שותף לתהליך. האינפורמציה שם… לפניו. רוצה לדעת? להתעלם? לתכנן וליצור על פי התחזית? הברירה בידיו.
 
אמנם האסטרולוגיה מיסטית, אך לא מאגית.. היא מתבססת על נתוני הטבע… המחזוריות… מהלך כוכבי הלכת והשפעתם על הקורה בכדור המופלא בו אנו חיים…הכל כתוב בכוכבים המנצנצים בליל… כדי להאיר ימינו.
 
מאחלת לכולכם עתיד בהיר הצופן הבטחות שתדעו לנצל בתבונה!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על נינה אבן יקרה

מאמרים קשורים

Back to top button