אסטרולוגיה

ירח שחור

בכל יומיים וחצי, ולמשך מספר שעות מתקיים מצב של ירח שחור. מכיוון שהתופעה חוזרת על עצמה רבים שאלו אותי וביקשו הסבר למושג "ירח שחור", הנקרא באנגלית  VOID OF COURSE. היות ומדובר בתופעה רווחת שאיננה הרת גורל בדרך כלל אך בשל הכינוי שניתן לה מעוררת חשש ועל כן החלטתי לכתוב על כך על מנת לשים דברים בפרופורציות, מבלי להמעיט בערך התופעה, שפרט לאסטרולוגים איש אינו מודע למשמעותה.

הירח הוא הכוכב המהיר ביותר מבין כל כוכבי מערכת השמש שהשפעתם נלקחת בחשבון ע"י האסטרולוגים. למשל, הוא גומע שלושים מעלות (מזל שלם), תוך יומיים ורבע, בעוד כוכב חמה (מרקורי), גומע מזל שלם בשלושה שבועות (כשהוא בהילוך ישיר, כתבה על כך בהקדם) ולכוכב צדק (יופיטר), לוקח שנה תמימה לעבור מזל וכד'. על כן ומכאן נחשב הירח על ידי האסטרולוגים העוסקים בעתידנות, באסטרולוגיה פוליטית, ככוכב על פיו ניתן לקרוא מהלכים עתידיים.

על פי האסטרולוגיה בכלל, השפעת גרמי השמיים על כדור הארץ ועל כל יצור נברא נחשבת בעלת כוח, רק כשמתקיים מרחק מסוים בין כוכב לכוכב לכדור הארץ ומעבר לו ההשפעה אינה נלקחת בחשבון.

כשמדובר בירח שחור, הכוונה, מבחינה אסטרולוגית, למצב בו אין מתקיים קשר בין הירח לבין כוכבים אחרים. חשוב לציין שאין באמת מצב בו אין קשר בין כוכב למשנהו אך כאן שמתייחסים אנו לעוצמת ההשפעה הנחשבת כאמור בעלת כוח רק במרחק מסוים.

ירח שחור פירושו שבזמן נתון (בסך הכול מדובר בכמה שעות אחת ליומיים וחצי בערך), אין לו השפעה ועל כן לא ניתן, בשעות אלו, לחזות את מהלך העניינים. זה יכול להיות כשהירח בהשוואה לכל שאר הכוכבים, נמצא במרחק גדול ולכן הוא כאילו מבודד.

מה לעשות בזמנים של ירח שחור
המילה VOID פירושה "ריק", זה אומר שבאותו רגע אין לדעת את מהלך העניינים ולכן לא מומלץ לעשות דברים, כמו לקנות דירה, רכב, לחתום חוזים חשובים וכד'. בל נשכח שמדובר בשעתיים שלוש אחת ליומיים וחצי.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על דורית יעקובי

מאמרים קשורים

Back to top button