רפואה אלטרנטיבית

רחל חודדוב

רחל חודדוב עוסקת שנים ברפואה משלימה. היא מטפלת ברפלקסולוגיה ומאבחנת אישיות באמצעות כפות הרגליים, מרפאה מחלות כרוניות, התקפי חרדה ותומכת בנשים במהלך ההיריון והכנה ללידה. עוסקת בארומתרפיה,הילינג ופרחי באך, קוראת בקלפי אושו ואף הוציאה לאור את המדריך האישי למערכות יחסים: "זה בידיים שלך" (ספר הדרכה מלווה ב196 קלפי תובנות).

רחל מעניקה ללקוחותיה טיפול רב מימדי הנותן מענה להיבטים פיזיים, רוחניים ונפשיים ובתת המודע תוך התמקדות בהבנת מסע הנשמה, ייעוד האדם והתפתחות רוחנית. נעזרת בפירוש חלומות ותורת הגלגולים.

ניסיונה הרב והצלחותיה הכבירות עוברים מפה לאוזן ויוצרים קשת רחבה של לקוחות.

איך הגעת לתחום הטיפול?
"עברתי תאונת דרכים וסבלתי כאבים איומים. הרופאים לא הצליחו לאבחן אותי כראוי. יום אחד השתתפתי בערב רפלקסולוגיה, המנחה הביטה ברגלי ומיד זיהתה מהו מקור כאביי. התרגשתי עד דמעות והתמלאתי תקווה. היא הפנתה אותי לטיפולים מתאימים ומהר מאוד נשביתי בקסמי התחום".

רחל הפכה למקצוענית הודות ללימודיה ואף הטמיעה את המקצוע בקולג' הישראלי ובמכללת "מדיסין", בה ניהלה שלוש מגמות. היא חלוצה בתחום הרפלקסולוגיה ופיתחה את שיטת אבחון כפות הרגליים על פי גוף ונפש.

מהי שיטת הטיפול שלך?
"אני מקשרת בין גופו של אדם לבין נפשו. זה הכי מעניין ויפה. לפעמים האדם לא ישתף אותי אבל גופו ילחש לי את סיפורו".

טיפול רב מימדי מאבחן את האדם ברבדים השונים: הרגשי, הפיזי, המודע ותת המודע. טיפול רב מימדי הנוגע באיזון האנרגטי, איזון חשמלי, עבודה על הגוף הפיזי/רגשי. בטיפול משולבים טכניקות של איזון אנרגטי, עיסויים, רפלקסולוגיה, תמציות פרחי באך, ביו אנרגיה וארומתרפיה. 

לאחר שיחה עם האדם ואיתור מקור הבעיה היא בוחרת את שיטת הטיפול מכלל הכלים שברשותה, שמה דגש על החיבור בין הגוף לנפש ומאתרת חוסר איזון. היא לומדת את תפיסת האדם, ייעודו ודפוסיי החשיבה שלו במטרה לכוון את המטופל לאיזון ובריאות. הטיפול הינו רב מימדי – הוא מתחיל בגב, ממשיך בעבודה על הראש דרך הצ'אקרות ומסיים בכפות הרגליים. 
"המטופלים עוברים איתי שינויים משמעותיים החל מקטנים ועד לדרמטיים ביותר. אני יכולה לומר באופן חד משמעי כי תהליכים מתרחשים מהר יותר כאשר האדם לוקח אחריות מלאה על חלקו בטיפול". 

מיהו קהל היעד שלך?
"מגיעים אליי מטופלים הסובלים מבעיות בריאות של גוף ונפש. אני מאתרת את חוסר האיזון ובעזרת הכלים הרבים עוזרת לאנשים להתאזן ולהבריא. כמו כן, אני מלווה אנשים שנקלעו לצמתי דרכים ומסייעת להם בקבלת החלטות".  

תוכלי לתת דוגמה מהחיים?
"טיפלתי באישה נשואה ואם לשלושה ילדים. היא ובעלה נישאו מן הסיבות הלא נכונות ומעולם לא שררה אהבה ביניהם. אותה אישה סבלה מהתקף חרדה נוראי אשר נמשך כ-3 חודשים במהלכם לא הפסיקה למרר בבכי. ראשית הרגעתי את ההתקף ברמת הגוף הפיזי ובהיבט הרגשי ולאחריו העלינו נושאים כאובים אשר היו מודחקים זמן רב, מה שהוביל לשיקום אפקטיבי. לאחר מסע מעמיק הזוג החליט להתגרש וליוויתי אותם בתהליך אשר נעשה בצורה בריאה והגיונית". 

רחל חוללה שינוי כביר באותה אישה מפוחדת שהייתה כפופה וסגורה אשר נפתחה ושבה לחייך. המסע המשמעותי שחוו הציל את הזוג ואת ילדיהם.   

תוכלי לספר על הקלפים והמדריך שפיתחת?
"לקלפים הוענק השם "בידיים שלך" מאחר והם כלי טיפול אישי. הם מאוד נוחים לעבודה ומגיעים עם ספר הנחיות הדרכה. החפיסה כוללת 196 קלפים המתמקדים במערכות יחסים שונות ומחברים בין גוף לנפש. הקלפים עונים על שאלות שמעסיקות את כולנו: למה אנחנו כמהים לקשר? איזו חולשה אנו מביאים עימנו למערכת היחסים? מהו הצד האפל שבנו? ועוד…
הקלפים הם אוניברסאליים ולכן משווקים גם בחו"ל. מתאימים לכל מערכות היחסים ולכל הדתות. הושקעה מחשבה רבה בעיצוב הקלפים ועל גבי כל אחד מהם מופיע ציור שמסמל היגד כלשהו דוגמת כמיהה. מוטיב הידיים חוזר על עצמו בכל הקלפים, פעם הן מנפצות, פעם מנסות להתקרב ופעם כמהות. 

הספר המצורף מעניק הסברים מפורטים אודות השיטה, בחירת המספרים, משמעותו של כל אחד מן הקלפים ואפילו דוגמאות לשאלות שניתן לשאול בפתיחה". 

למי את מציעה את הקלפים?
"אני חושבת שהקלפים הללו צריכים להיות זמינים בכל בית. כשניצבים בפני פער שקשה לגשר עליו ומחפשים תשובות שהן מעבר למודע השטוח שלנו. בעזרת הקלפים ניתנת ההזדמנות לשאול שאלות לקבל תשובות ענייניות  ולקחת אחריות  מעשית על החיים".

מהו הייחוד שלך?
"תפיסה רחבה ומעמיקה של מורכבות האדם, איתור מקור חוסר האיזון ומתן טיפול רחב השפעה המקיף את המימדים השונים שבאדם".

מה המוטו שלך?
"אני מאמינה בהתפתחות אישית ובוחרת להתבונן על החיים כעל הרפתקה של התעלות. מפגש עם בני אדם מזמן שיפור עצמי ועבורי זוהי תכלית הקיום".

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רחל חודדוב לחצו כאן 
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו:
072-2285920 
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו…

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button