רפואה אלטרנטיבית

הדר גלברד

במהלך שנות השמונים והתשעים עסק הדר גלברד מקיבוץ בארי, באימון קבוצות כדורסל שונות. הוא אהב את המקצוע ונראה היה שימשיך לעבוד בו עוד שנים ארוכות. אבל, מה שהכי הפריע לו, היה החוסר אונים שחוו השחקנים שנפצעו במהלך המשחקים – סיכון מקצועי בלתי נמנע.

אחרי שנואש מהטיפול הסטנדרטי בפציעות ספורט של שחקניו, עבר בתוך קורס אצל אורי בהרב הפיזיותרפיסט, אשר היה מורה בקורס מאמנים, במטרה ללמוד לטפל בהם. סיפרו לו על מטפל ייחודי בפציעות ספורט ושלח אותו לפגישה גורלית שבהמשך התברר – שינתה את חייו. הדר 'התאהב' בתחום ואחרי סיום לימוד השיטה הראשונה המשיך ללמוד עוד זמן רב. כיום הוא מטפל באנשים בעיקר באמצעות הילינג ורייקי אחרי שהבין שזאת הדרך הטובה ביותר לרפא מחלות ובעיות גופניות ורגשיות.

איזון אנרגטי לרפואה שלמה
"אחרי שלמדתי טיפול בפציעות ספורט ועיסוי, המשכתי ללמוד אצל רפי רוזן. הלימודים התמקדו על הילינג ועבודה על השדות האנרגטיים של האדם. התחלתי לטפל באנשים חולים במחלות שונות והגעתי לתוצאות מצוינות. ההצלחות דחפו אותי להמשיך בדרך שהרגשתי שהיא הכי נכונה מבחינתי. המשכתי לעבוד בשיטות מתחום העידן החדש וגם הצטרפתי לקבוצות תקשור. בסופו של דבר, גיליתי את "מכללת לוסקי", שם למדתי על 32 נתיבי חיים, לחיים מאושרים ומאוזנים בארבעה רבדים לפי ספר היצירה ועל העבודה האנרגטית העוצמתית בגוף האדם ומחוצה לו. הלימודים של השיטה הזאת גרמו לי לראות את החיים בצורה שונה מהעבר והתחושה שלי הייתה שעברתי לממד אחר, גבוה יותר. הגעתי למודעות שיש לי כוחות מיוחדים לריפוי ושבאמצעותם ובעזרת כל השיטות שלמדתי, אני יכול לעזור לאנשים לעשות שינוי שהם רוצים".

כיצד בעצם אתה מטפל באנשים?
"השלב הראשון והחשוב ביותר הוא האבחון. כשלקוח מגיע אליי, בנוסף לתשאול, שיחה והקשבה לתלונתו הספציפית, אני עורך לו סריקה אנרגטית ומגלה את כל מה שמתרחש בתוך מעמקי גופו בארבעה רבדים זה שלב חשוב ביותר שבלעדיו אי אפשר להמשיך אם רוצים להגיע לתוצאות ראויות! פעם הגיעה אליי אישה שהתלוננה על כאבים באזור הבטן. ישר ראיתי שהיא בהריון ושמחתי לבשר לה את החדשות הטובות. האישה אמרה שזה לגמרי בלתי אפשרי, אבל אחרי שבוע התקשרה, התנצלה שפקפקה בי ואישרה שהיא באמת בהיריון. הראיה המיוחדת שניחנתי בה היא הייחוד והמרכיב הטיפולי הכי חזק שלי. למה? כי אני רואה הכל  וגם יודע איך לטפל בזה. במקרים שנראה לי שיש צורך בטיפול רפואי קונבנציונאלי, אני מפנה לבדיקות לרופאים המתאימים. אישית, יש לי אמונה גדולה בסינרגיה ושיתופי פעולה בין רופאים למטפלים ברפואה משלימה ואני מאמין ששילוב כזה עשוי להניב את התוצאה הטובה ביותר שניתן להגיע אליה. אני רואה את תפקידי בהענקת טיפול משלים שמסייע לריפוי מלא אך לא אמור לבוא במקום רופא קונבנציונאלי…"

ומה לגבי בעיות רגשיות ונפשיות? איך אתה יכול לעזור?
"יש הרבה מאוד אנשים שעברו טראומות קשות בילדותם או בנערותם. אני מאמין שחשוב להסביר לאנשים למה הם עצמם זימנו את המאורעות הללו לתוך חייהם ומה השיעור שהם צריכים ללמוד מזה. זאת תפיסה שאינה קלה ל'עיכול' אבל כאשר אדם מודע עושה את התהליך הוא יכול להשתחרר לחלוטין מכבלי העבר, תוך זמן קצר מאוד. הבכי מתחלף מהר מאוד בדמעות של סיפוק ושמחה, הבנה והעצמה אישית ממקום של סליחה וחמלה. רק כאשר הטראומות משתחררות, אפשר להמשיך ולחיות בלי הנטל הכבד שהשפיע והפריע למהלך התקין של החיים, במשך תקופה ארוכה".

אז איך זה מתבצע?
"הטיפול הוא אנרגטי וכרוך במעט מאוד מגע בגוף המטופל. הטיפול באנרגיה הינו עדין, מדויק ועוצמתי בצורה בלתי רגילה והוא בעל יכולת להשפיע גם על בעיות פיזיות. ישנן בעיות ומחלות המשויכות ומיוחסות באופן מובהק למתחים ולחצים נפשיים. לדוגמה אולקוס, כאבים נודדים, מיגרנות ועוד. במקרים מורכבים, אני משלב כמה שיטות ואמצעים על מנת להגיע לשורש הבעיה. לאחר שמוצאים מה מקורה אפשר לגשת לטיפול הכי מדויק שבאמת יעזור. במהלך העבודה, חשוב לי גם להסביר למטופל איך הוא יכול לחזק את עצמו, להבין את עצמו בכל הרבדים, להתחבר למהות הפנימית שלו ולשחרר את עצמו מהכאב. התהליך הטיפולי כולל את ההשפעה האנרגטית שלי (הילינג, איזון שדות אנרגטיים ורייקי) שמאזנת את המטופל בכל הרמות האפשריות ומאפשרת תהליך יעיל של ריפוי".

יש בעיות ספציפיות שאתה יכול לציין שטיפלתי בהן הצלחה מרבית?
"בעיות גב, כאבים לא מוסברים, כאבי צוואר תפוס, החלמה מהירה מניתוחים, בלבול וחוסר ריכוז, תסכולים בחיי הזוגיות, חוסר סיפוק כללי מהחיים ועוד ועוד".

על פי הדר גלברד, כל בעיה נפשית, רגשית או גופנית יכולה להירפא בעזרת טיפולים אנרגטיים המתבצעים על ידי איש מקצוע מיומן. אם לא בא לכם לנסוע כל הדרך לדרום הרחוק, ניתן גם להזמין אצלו תור לטיפול, בקליניקה ברמת החייל בתל אביב. והעיקר- שרק נהיה בריאים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על הדר גלברד לחצו כאן
או חייגו עכשיו: 072-2285975

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו…

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button