הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.10 – 29.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.09-06.10
הורוסקופ מזל טלה
רגשות: יש מצב שאתם קצת מבולבלים בגלל מישהו שיש לכם רגשות כלפיו, אבל אתם לא מתחילים איתו עד שלא תסגרו סיפור קודם. ככה אף אחד לא ייפגע.
אנרגיות: כוכב שקוראים לו מארס מביא לכם אנרגיות מדהימות של עוצמה וכוח. זו אחלה בשורה בשביל אלה מביניכם שחולמים על הישגים על מגרש הספורט.
היכרויות: משהו שמתחיל בקטע חברתי מביא לכם היכרות חדשה. הדברים מתחילים לצבור תנופה ברגע שתסכימו להיות פתוחים וספונטאניים.
חברות: אם בראש שלכם לצבור אנרגיות של חברות ואהבה, כדאי שתשלבו בבגדים שלכם גוונים של חום ובורדו ותענדו קמע מאבן ששמה אקווא-מארין.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
געגועים: אתם מתחילים להתגעגע לקשר שכבר המון זמן לא התייחסתם אליו. יש מצב למשהו בסבבה עם סיפור שפעם התפספס לכם. אל תתנו לדברים להתקלקל.
משימות: אתם לוקחים על עצמכם משימה שלא כולם התלהבו ממנה. הקטע הזה יביא לכם הרבה כבוד מצד אנשים שאתם מכבדים ומעריצים.
סודות: סיפור סודי שלא ממש בראש שלכם לדבר עליו, עלול לעורר בכם מחשבות מוזרות. הכול יסתדר לכם בכיף ברגע שתתייעצו עם מישהו שאתם סומכים עליו.
מזל: בשביל למשוך אליכם את המזל, כדאי שתלבשו בגדים בגוונים אדומים לוהטים ותענדו קמע שעשוי מאבן ששמה ג'ספר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
מהפכים: הכוכבים חושבים שאתם הולכים לעשות מהפך גדול בתדמית או בלוק שלכם, וזה אומר שתצטרכו לתת לאנשים זמן בשביל להתרגל לקטע הזה.
חלומות: קטע חלומי ורומנטי אצל מישהו שאתם מכירים, מביא מזל והצלחה גם לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להיות חופשיים וזורמים.
מחשבות: נסיעה אל מקום חדש מדליקה בכם מחשבות וגעגועים אל מישהו שהיה לכם סיפור איתו. אם זה ממש מעניין אתכם, אז גם הוא מתגעגע אליכם.
גוונים: המזל השבועי שלכם קשור בילדים ובאנשים שמספר המזל שלהם הוא 4. שלבו גוונים לבנים בלבוש שלכם, וענדו אבן ששמה עין-הנמר.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
ניסיון: שיחה עם מישהו שיש לו ניסיון, יכולה לפתור בשבילכם בעיה שלא נעים לכם לדבר עליה. בסוף יתברר שסתם הדאגתם את עצמכם. חכו ותראו.
עיתויים: זה אחלה טיימינג בשביל להתייחס ברצינות לתחביבים שלכם ואפילו לפתח את הכישרונות היצירתיים שלכם. אל תבזבזו את מה שיכול לקדם אתכם.
רמזים: רכילויות שמסתובבות באוויר רומזות לכם על מישהו שממש דלוק עליכם. הדברים יתחילו להסתדר ברגע שתבינו שגם לכם מותר ליזום משהו.
החלטות: הימים שני ורביעי זורמים עם מזל בשביל כל אלה מכם שנמצאים לפני החלטה חשובה או בחינה משמעותית. מומלץ ללבוש גוונים כתומים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
טוחנים: יש מישהו שטחן לכם בראש על קטע שכבר המון זמן אין לכם רגש אליו. גם אם אין לכם במה להתבייש, אתם לא חייבים לחשוף בפניו את כל הסודות.
שומרים: כדאי שתשמרו לעצמכם את הסודות הרומנטיים שלכם, בשביל שלא יגיעו לאוזניים של רכלנים ומפיצי שמועות. לא כולם חייבים לדעת מה הולך איתכם.
מתגלגלים: צפוי קטע מהסרטים שיכול להתגלגל אל סיפור אהבה. קופידון רומז על אקשן מוטרף, גם אם הצד השני עושה קולות שכאילו לא מזיז לו.
תכשיטים: המזל השבועי שלכם קשור במספרים 11 ו – 22. לבשו גוונים תכולים וכסופים, ענדו תכשיטי כסף ונסו להשיג אבן מזל ששמה טורמאלין.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
שאלות: צפויים לכם קטעים מוטרפים עם מישהו שרק עכשיו התחלתם להתיידד איתו. אתם מתחילים לשאול את עצמכם למה זה לא קרה לכם קודם.
מתלבטים: הכוכבים חושבים שאתם הולכים להתלבט בין שני מחזרים ששניהם דלוקים עליכם. עשו את מה שהלב אומר לכם, ולא את מה שאחרים מצפים מכם.
אירועים: אתם מתחילים לגלגל אירוע חברתי יחד עם החברים שלכם. הקטע הזה יכול לסדר לכם פרשייה מקורית עם מישהו שיש לו סטייל של כוכב סרטים.
ניצוצות: צפויים ניצוצות רומנטיים עם מחזרים שיש להם לא מעט מעריצים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, לכו על אלה ממזל דלי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מצ'פרים: מישהו שלא מפסיק לחשוב עליכם מצ'פר אתכם במשהו שנדלקתם עליו. יש מצב שהצ'ופר הזה מתגלגל אל קטע בלייני במקום רחוק.
עיניים: מישהו עושה לכם עיניים ורוצה שתדעו על זה. סבבה, רק לפני שאתם לוקחים אותו ברצינות, כדאי שתבררו עליו פרטים עם מישהו שמכיר אותו מקרוב.
היסטוריה: סיפור אהבה ששייך להיסטוריה עושה קולות של קאמבק. זה יכול להביא לכם מזל, אבל רק אם הצד השני למד משהו וגם הפנים את המשהו הזה.
שילובים: הגוונים המומלצים לכם השבוע הם ירוק וכחול חשמלי. כדאי שתשלבו אותם בבגדים שלכם. תכשיטי נחושת יביאו לכם אנרגיות עם מזל.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מחזרים: צפויים לכם קטעים מוטרפים בחברת מחזרים לא שגרתיים. הסיפורים האלה זורמים אל תחרות רומנטית שתתקיים בין המחזרים שלכם.
מפתיעים: מישהו שפעם היה קצת מוטרף בקטעים של אהבה וכאלה, מפתיע אתכם בהתנהגות שפויה. יש מצב שעבר עליו קטע שגם עבר עליכם.
בלגאנים: שיחה ממושכת עם מישהו נבון תעזור לכם להשתחרר מבלגאן רגשי. אולי כדאי שתתפסו איתו דיבור לעיתים קרובות יותר. לא ככה?
פרגונים: זה הזמן לפרגן לאחרים ולהעניק להם פינוקים קטנים. קופידון עושה טוב ליחסים שלכם עם ילידי מזל טלה. תנו מתנה למישהו שאתם מחבבים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
תכנונים: צפויה לכם תקופה עם המון הצעות שבאות לכם מכיוונים שונים. בשביל לעשות את מה שהכי טוב בשבילכם, כדאי שתתחילו לתכנן את הזמן שלכם.
תאריכים: הנומרולוגיה רומזת שהשבוע צפויים לכם קטעים מפתיעים בחברת אנשים שתאריך הלידה שלהם או השם שלהם, קשורים למספר 6.
זיכרונות: לא כדאי לכם להתרפק על הזיכרונות בדיוק כשנופלים עליכם קטעים עם מעריצים חדשים. בשביל מה לכם להישאר דבוקים לקטעים שכבר הסתיימו ?
בשורות: מספר המזל השבועי שלכם הוא 2. שלבו גוונים חומים בבגדים שלכם ונסו למצוא אבן מזל ששמה לאפיס. צפויות בשורות טובות שיגיעו מעבר הים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
מילים: אתם הולכים להחליף מילים עם מישהו שלא מצליח לטשטש את הרגשות שיש לו כלפיכם. אם גם לכם אכפת ממנו, זה הזמן לסגור עניין.
ניצנים: מתחילים להופיע ניצנים של אהבה ביניכם לבין מישהו שעד עכשיו הייתם ידידים בלבד. תנו לדברים להבשיל בטבעיות ואל תלחיצו אותם ואותו.
מקפיצים: רמז קטן בכיוון הנכון יביא לכם קליק מדליק עם מישהו שמתעניין בכם. מייד אחרי זה צפוי לכם בילוי שיקפיץ לכם את מצב הרוח.
הצלחות: גווני הלבוש המומלצים לכם השבוע הם סגול ולילך. אבן סגולה ששמה אמטיסט, תביא לכם הצלחה בקטע רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
זורמים: הכוכבים מנסים לחבר אתכם עם מחזרים שמוכנים להשקיע בכם, ולא עם מחזרים שסתם טוחנים לכם במוח. כדאי לכם לזרום עם הכוכבים.
היכרויות: מקום בילוי חדש מביא לכם היכרויות חדשות. זה אומר שאתם מגדילים את ההזדמנויות הרומנטיות שלכם וגם את מספר האירועים החברתיים שאתם מוזמנים אליהם.
לוהטים: מעריץ לוהט עושה משהו מוטרף בשביל להפתיע אתכם. גם אם אתם טיפה מעוצבנים עליו, כדאי שתתנו לו צ'אנס בקטע הזה.
משיכה: רוחות רומנטיות נושבות אליכם מכיוון מזל בתולה. הנומרולוגיה מסדרת לכם קטעים הקשורים במספר 7. אבן-הירח מושכת אליכם אנרגיות מהממות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
שינויים: הצעה שלא נדלקתם עליה חוזרת עם שינוי שמוביל אל מישהו שאתם קרועים עליו. אל תלחיצו את הדברים ותנו להם להתגלגל בטבעיות.
ממתינים: יש מישהו שישמח לכל צורה של קשר איתכם, רק שהוא חושב שאתם הרוסים על מישהו אחר. בינתיים הוא מחכה לראות איך זה יתפתח.
כיופים: פתאום נופלות עליכם הצעות שלא האמנתם שמישהו יציע. מישהו שווה עושה לכם עיניים, גם אם תמיד חשבתם שהוא מסנן אתכם.
מחוברים: המזל השבועי שלכם קשור במספר 6 ובגווני לבוש ורודים וזהובים. אבן המזל שתביא לכם אחלה אנרגיות היא קריסטל שקוף.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button